heey een lamaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker onthouden PL, zegt genoeg over je.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef TGT het volgende:
Ok ok als je dan bij mij thuis nog een keer doucht vind ik t goed![]()
Hoi Ynske.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:25 schreef Ynske het volgende:
ben thuis
mijn baas besloot net ineens om 3 uur dat het weekend was
Dat het me jaloers maakt, duhquote:
niet dat ik het je toewens ... maar stel je voor dat de relatie met je vriendin wegens weet ik veel wat toch ten einde loopt, en ze je echt keihard kwetst daarbovenop ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, ok. Ik weet alleen hoe een eenzaam hart voelt, vandaar dat ik het me afvraag. En ik wilde een sontopic, maar geen hond die reageert, alleen een konijn![]()
Nou lekker danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
Ten minste één user waarvan ik weet dat ze niet fake is.![]()
heeyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
Dat deed je wel, je gaat ervan uit dat we niet bij elkaar blijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet dat ik het je toewens ... maar stel je voor dat de relatie met je vriendin wegens weet ik veel wat toch ten einde loopt, en ze je echt keihard kwetst daarbovenop ...
[QyRoZ-mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
Utrechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
Nee, ik ben zo echt als maar zijn kan.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef petitlapin het volgende:
maar ik zal maar niet meer te veel posten, of ik krijg van groot licht PhaE, die bepaalde van mijn opmerkingen zienbaar nog niet verteerd heeft, weer de opmerking geeft dat ik een aandachtshoer ben![]()
Dat klopt niet, want QyRoZ komt altijd naar meetings.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
[QyRoZ-mode]
Tof. Ik kom niet.
[/QyRoZ-mode]
Hey, ik ben ook niet fakequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske.![]()
ik geloof dat ik blij ben dat ik gister en vandaag het te druk had op het werk om ook maar te fok!ken... aan de sfeer hier te proeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Dat was voor je Ik-ben-niet-wie-ik-ben gezeik.
maar ik wens je het niet toe, pheno ... dat wens ik niemand toe ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:37 schreef Pheno het volgende:
Dat deed je wel, je gaat ervan uit dat we niet bij elkaar blijven
Klopt, je bent ooit eens op een meeting geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook niet fake [afbeelding]
weet ik toch meissiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik geloof dat ik blij ben dat ik gister en vandaag het te druk had op het werk om ook maar te fok!ken... aan de sfeer hier te proeven.
neej PhaE, dit is geen aanval
en hoe gaat het met je ware-liefde-wacht-vriendin ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
![]()
Dat was voor je Ik-ben-niet-wie-ik-ben gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |