Ik niet, ik heb altijd al gezegd dat je een kloon bent. En al zou het niet zo zijn, I don't care. Maar foto's sturen doe ik dus ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga echt geen foto's van mezelf naar wildvreemden sturen
. En ik ben een soort JoeyT, ik ben een personage, en who cares of het echt is of niet, of ik een man of een vrouw ben ... als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker
![]()
Alleen maar beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mja oke, dat is mijn ervaring met lesbische stelletjes, ouders accepteerden het goed en ook in het dagelijks leven ondervonden ze er eigenlijk geen problemen van.
Juist!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker![]()
maar jouw redenering klopte niet hoor, ik was misschien nog niet geregistreerd toen jouw topic liep, en ik heb er blijkbaar ook niet in gereageerd ( weet ik zelfs echt niet meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Pheno het volgende:
Ik niet, ik heb altijd al gezegd dat je een kloon bent. En al zou het niet zo zijn, I don't care. Maar foto's sturen doe ik dus ook niet
Mijn petitlapin, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga echt geen foto's van mezelf naar wildvreemden sturen
. En ik ben een soort JoeyT, ik ben een personage, en who cares of het echt is of niet, of ik een man of een vrouw ben ... als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker
![]()
Ik verveel me ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:14 schreef gekke_sandra het volgende:
ik verveel me...
Ik riep het er al voordat ik dat zelfs opmerkte. Je post gewoon met mood swings om het zo maar te noemen. Het klopt nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar jouw redenering klopte niet hoor, ik was misschien nog niet geregistreerd toen jouw topic liep, en ik heb er blijkbaar ook niet in gereageerd ( weet ik zelfs echt niet meer) ... maar ik was toen echt te lui of te fokonkundig om toen naar je botoboek te kijken, waar toen blijkbaar fotos in stonden ... dus tja
ja, wees niet ongerust, ik ben zwangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Mijn petitlapin, wat doe je?
Je bent toch wel zwanger?
OMG is t zo erg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:17 schreef gekke_sandra het volgende:
ik verveel me keer twee..
Geen reactie meer gehad op mn sms...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor komt toch volgende week terug? Dan kunnen we weer rellen
[Plato mode]Aha, dan ben je een vrouw![/Plato Mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, wees niet ongerust, ik ben zwanger![]()
en dat begrijp ik dan weer niet, want ik ben van in den beginne wel steeds dezelfde persoon, en ik post gewoon wat in me opkomt ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ik riep het er al voordat ik dat zelfs opmerkte. Je post gewoon met mood swings om het zo maar te noemen. Het klopt niet
Volgens JoeyT logica moet je dan vreemd gaanquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:23 schreef TGT het volgende:
OMG is t zo erg?
Dammit nog 52 uur en 40 min
Ok *pfieuw*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, wees niet ongerust, ik ben zwanger![]()
Da's mooi, dan kunnen jullie mijn avatar uit de niet bestaande OP verwijderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor komt toch volgende week terug? Dan kunnen we weer rellen
Ok dan jij neemt bij deze zijn plaats in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens JoeyT logica moet je dan vreemd gaan![]()
Nu pasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:35 schreef PhaE het volgende:
Hmmm krijg nu een beetje dit idee bij Petitlapin;
[afbeelding]
Lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok dan jij neemt bij deze zijn plaats in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |