quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet alle homo's doen aan anale sex![]()
Je ontloopt het en dat geeft aan dat je wat te verbergen hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb ik dan de plicht om op jouw vragen te antwoorden ?![]()
I love this![]()
![]()
Je hebt nu toch al verraden dat er een verrassing isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:37 schreef TGT het volgende:
Nee want ze leest mee.T moet nog wel ff een verrassing blijven
![]()
Waar gaat dit eigenlijk om? Wat boeit t jou wie PL is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je ontloopt het en dat geeft aan dat je wat te verbergen hebt.
Waar gaat dit eigenlijk om? Wat boeit t jou wie PL is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
nu getuig je echt van niet veel kennis, joeytquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ken eerlijk gezegd geen 1 homo die er niet aan doet...
Wat denk je? Dat ze het bij sabbelen aan de leuters houden?![]()
Die glijdt zo nu en dan echt wel in dat poepertje![]()
Als mod moet je 24/7 aanwezig zijnquote:
ik zeg toch dat ik fake benquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
getuigenissen en referenties over t feit dat ze al dan niet in hun kont geneukt wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu getuig je echt van niet veel kennis, joeyt![]()
![]()
![]()
. Ik heb thuis boeken vol getuigenissen van homo's, bijna alles wat je ervan kan vinden. En echt niet iedereen doet het hoor, er zijn er die al jaren samen zijn met hun partner voor ze het voor het eerst doen, sommigen zijn al ver in de veertig voor ze zo ver zijn. Niet iedereen steekt zomaar zijn leuter in de kont van een andere man, en niet iedereen stelt zijn kont voor zoiets bloot ook
.
als het je echt boeit, mail ik je de referenties wel door
Waarom niet?quote:
Kan je je mentaal voorbereiden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Je hebt nu toch al verraden dat er een verrassing is
Niet in dit forumquote:
Maar nu ff serieus...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik fake ben![]()
, en dat meen ik ook
, het dringt wel traag tot je door
![]()
ik ben een kloon ja, nu gelukkig ?![]()
Ga je rimmen op zo'n bootquote:
Omdat ik een uur geleden pas heb ontbetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:53 schreef Pheno het volgende:
Waarom niet?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Omdat ik een uur geleden pas heb ontbetenen die shit moet je eten na het uitgaan
Laat me raden, een weekendje Berlijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:54 schreef TGT het volgende:
Kan je je mentaal voorbereiden.
Gelieve t weekend 3-4 september vrij te houden![]()
wat is dat hier toch met dat rimmen tegenwoordig ...quote:
Dat we er binnenkort een vent bij nemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ehm... wat moet ik daarvan denken...
Ik vind jou ook liefquote:
Foutquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Laat me raden, een weekendje Berlijn?
Jij gaat op vakantie met mahonus in die week, doe dat dan ook! Als het goed is heb ik die week intreeweek.. ik weet niet of het weekend is inbegrepenik moet mn brieven nog krijgen
Oeh GS, you lucky girlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat we er binnenkort een vent bij nemen![]()
Laat me raden , in het weekend van 3-4 septemberquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat we er binnenkort een vent bij nemen![]()
Dan kan ik niet..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:07 schreef TGT het volgende:
Fout![]()
Niet zeuren. Anders het weekend erna.![]()
Kan jij dan ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me raden , in het weekend van 3-4 september
Huisdier? Ach ja ik heb een open mind. Why not he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:21 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Iehw.. is een huisdier niet goed genoeg?
Nee, daar ben ik mee gestopt. Haar uitermate zwakke verdediging heeft me er van overtuigd dat PL niet is wie ze zegt te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:24 schreef Pheno het volgende:
GVD, Fok begint steeds trager weer te worden. Is Plato nu nog bezig de historie van PL door te nemen in de archieven?
Primaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:13 schreef TGT het volgende:
Hmm ok 17 en 18 dan
Eenmaal...Andermaal....
Ben je daar geweest?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Laat me raden. Leidscheplein bij de gokautomaat?
Mensen met een andere sexuele voorkeur, maar er moeten aparte feesten voor zijnquote:
wat een wijsheid van jou ... ik heb toch ook zwart op wit gezegd dat ik niet ben wie ik beweer te zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, daar ben ik mee gestopt. Haar uitermate zwakke verdediging heeft me er van overtuigd dat PL niet is wie ze zegt te zijn.![]()
Ja dat snap ik ook niet zo, maargoed als mensen daar blij van wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen met een andere sexuele voorkeur, maar er moeten aparte feesten voor zijn![]()
Ja wij gaan ook ff kieken. En in de avond wsl naar Hotel Arena.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?
Komen wij heel vaakMaar we gaan dus naar dat botengedoe morgen
![]()
Ja, probeer maar om je er met een grapje van af te maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een wijsheid van jou ... ik heb toch ook zwart op wit gezegd dat ik niet ben wie ik beweer te zijn.
wel tof dat je er nog van overtuigd bent dat ik een meid ben![]()
Wij zullen 's avonds wel bij onze favoriete gokkast uitkomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:35 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja wij gaan ook ff kieken. En in de avond wsl naar Hotel Arena.
Blijkbaar. Ik heb niks tegen die mensen, maar waarom ze zich zo apart voelen heb ik me al tijden afgevraagd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo, maargoed als mensen daar blij van worden
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Mukie is mijn heldin.. had ik dat al gezegd?![]()
Ik denk dat dit maar vooer een minderheid geldt, de meerderheid leeft "normaal".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb niks tegen die mensen, maar waarom ze zich zo apart voelen heb ik me al tijden afgevraagd.
plato, kijk recht in mijn ogen, of in de ogen van deze smiliequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, probeer maar om je er met een grapje van af te maken.![]()
Als er al aparte Olympische Spelen voor worden gehouden kunnen die feesten er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen met een andere sexuele voorkeur, maar er moeten aparte feesten voor zijn![]()
het is toch logisch dat ze steun zoeken bij elkaar. Het is niet eenvoudig om als homo door het leven te gaan. Sommige huisbazen willen niet verhuren, alsof de muren gaan rotten omdat je er met twee mannen woontquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:40 schreef Pheno het volgende:
Blijkbaar. Ik heb niks tegen die mensen, maar waarom ze zich zo apart voelen heb ik me al tijden afgevraagd.
Wat dat betreft hebben lesbische stelletjes het volgens mij makkelijkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is toch logisch dat ze steun zoeken bij elkaar. Het is niet eenvoudig om als homo door het leven te gaan. Sommige huisbazen willen niet verhuren, alsof de muren gaan rotten omdat je er met twee mannen woont. Op het werk krijg je na je rug commentaar
.
en al reageren je ouders positief, je breekt heel hun verwachtigspatroon van huisje boompje kindje ... en dat is niet zo eenvoudig. Velen voelen zich dan ook gefaald naar hun ouders toe.
het is dan toch logisch dat ze elkaars aanwezigheid opzoeken, als is maar om tips op te doen van hoe out ik me, enz
In dat geval ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
plato, kijk recht in mijn ogen, of in de ogen van deze smilie![]()
het is geen grap!
da's een feit, dat wist ik ook al langer dan vandaagquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
In dat geval ben je niet goed bij je hoofd.
En hoe komt dat beeld tegenwoordig? Feesten zoals dit weekend versterken dat beeld alleen maar. Ze moeten het zelf weten, ik vind het wel grappig om te zien, maar om daarna te gaan zeuren dat ze zo aangekeken worden is op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is toch logisch dat ze steun zoeken bij elkaar. Het is niet eenvoudig om als homo door het leven te gaan. Sommige huisbazen willen niet verhuren, alsof de muren gaan rotten omdat je er met twee mannen woont. Op het werk krijg je na je rug commentaar
.
en al reageren je ouders positief, je breekt heel hun verwachtigspatroon van huisje boompje kindje ... en dat is niet zo eenvoudig. Velen voelen zich dan ook gefaald naar hun ouders toe.
het is dan toch logisch dat ze elkaars aanwezigheid opzoeken, als is maar om tips op te doen van hoe out ik me, enz
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
plato, kijk recht in mijn ogen, of in de ogen van deze smilie![]()
het is geen grap!
ik ben niet wie ik beweer te zijn. Het grappige is dat ik het blijkbaar zo overtuigend heb gespeeld, dat je wel wil geloven dat ik toch die persoon ben, of de persoon op die foto. Uiteraard ken ik de persoon op die fotos, maar ik ben het niet.
en natuurlijk ga ik niet aan je neus hangen wie ik wel ben![]()
idd, die feesten doen er niet veel goeds aan ... ze zouden het veel beter sereen doen, en in gewone normale kledij gaan betogen voor meer rechten enz ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:56 schreef Pheno het volgende:
En hoe komt dat beeld tegenwoordig? Feesten zoals dit weekend versterken dat beeld alleen maar. Ze moeten het zelf weten, ik vind het wel grappig om te zien, maar om daarna te gaan zeuren dat ze zo aangekeken worden is op zijn minst vreemd te noemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen homohater, maar als ze zo extravagant feesten roep je nu eenmaal associaties op. Waar de conservatieve huurbazen e.d. niet tegen kunnen. Schijnbaar.
Voor zover ik kan zien wordt er van vrouwen (zeker uit conservatieve gezinnen) vaak nog veel meer verwacht dat ze zich volgens traditionele patronen gedragen, dus ik waag dat te betwijfelen. Ik heb bij lesbiënnes minder ouders gezien die ze spontaan gingen doodzwijgen maar in plaats daarvan creërden sommige ouders een blinde vlek en negeerden ze alles wat ook maar buiten een "standaard"-hetero patroon zou passen. Het is maar net wat je makkelijker vindtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben lesbische stelletjes het volgens mij makkelijker
En dat doen zequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar ja ... als ze zich maar amuseren zeker![]()
sorryquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:58 schreef Pheno het volgende:
Mijn wereldbeeld, wat doe je? Ik wilde net op de "send" button klikken om foto's naar je te sturen via TGT
mja oke, dat is mijn ervaring met lesbische stelletjes, ouders accepteerden het goed en ook in het dagelijks leven ondervonden ze er eigenlijk geen problemen van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien wordt er van vrouwen (zeker uit conservatieve gezinnen) vaak nog veel meer verwacht dat ze zich volgens traditionele patronen gedragen, dus ik waag dat te betwijfelen. Ik heb bij lesbiënnes minder ouders gezien die ze spontaan gingen doodzwijgen maar in plaats daarvan creërden sommige ouders een blinde vlek en negeerden ze alles wat ook maar buiten een "standaard"-hetero patroon zou passen. Het is maar net wat je makkelijker vindt.
* Litpho slikt een oerhollands spreekwoord over kinderhanden in *quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
Als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker![]()
Ik niet, ik heb altijd al gezegd dat je een kloon bent. En al zou het niet zo zijn, I don't care. Maar foto's sturen doe ik dus ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga echt geen foto's van mezelf naar wildvreemden sturen
. En ik ben een soort JoeyT, ik ben een personage, en who cares of het echt is of niet, of ik een man of een vrouw ben ... als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker
![]()
Alleen maar beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mja oke, dat is mijn ervaring met lesbische stelletjes, ouders accepteerden het goed en ook in het dagelijks leven ondervonden ze er eigenlijk geen problemen van.
Juist!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker![]()
maar jouw redenering klopte niet hoor, ik was misschien nog niet geregistreerd toen jouw topic liep, en ik heb er blijkbaar ook niet in gereageerd ( weet ik zelfs echt niet meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:06 schreef Pheno het volgende:
Ik niet, ik heb altijd al gezegd dat je een kloon bent. En al zou het niet zo zijn, I don't care. Maar foto's sturen doe ik dus ook niet
Mijn petitlapin, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga echt geen foto's van mezelf naar wildvreemden sturen
. En ik ben een soort JoeyT, ik ben een personage, en who cares of het echt is of niet, of ik een man of een vrouw ben ... als ik maar van tijd tot tijd een rel start, dan is't toch goed zeker
![]()
Ik verveel me ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:14 schreef gekke_sandra het volgende:
ik verveel me...
Ik riep het er al voordat ik dat zelfs opmerkte. Je post gewoon met mood swings om het zo maar te noemen. Het klopt nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar jouw redenering klopte niet hoor, ik was misschien nog niet geregistreerd toen jouw topic liep, en ik heb er blijkbaar ook niet in gereageerd ( weet ik zelfs echt niet meer) ... maar ik was toen echt te lui of te fokonkundig om toen naar je botoboek te kijken, waar toen blijkbaar fotos in stonden ... dus tja
ja, wees niet ongerust, ik ben zwangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:15 schreef MissBliss het volgende:
Mijn petitlapin, wat doe je?
Je bent toch wel zwanger?
OMG is t zo erg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:17 schreef gekke_sandra het volgende:
ik verveel me keer twee..
Geen reactie meer gehad op mn sms...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor komt toch volgende week terug? Dan kunnen we weer rellen
[Plato mode]Aha, dan ben je een vrouw![/Plato Mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, wees niet ongerust, ik ben zwanger![]()
en dat begrijp ik dan weer niet, want ik ben van in den beginne wel steeds dezelfde persoon, en ik post gewoon wat in me opkomt ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ik riep het er al voordat ik dat zelfs opmerkte. Je post gewoon met mood swings om het zo maar te noemen. Het klopt niet
Volgens JoeyT logica moet je dan vreemd gaanquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:23 schreef TGT het volgende:
OMG is t zo erg?
Dammit nog 52 uur en 40 min
Ok *pfieuw*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, wees niet ongerust, ik ben zwanger![]()
Da's mooi, dan kunnen jullie mijn avatar uit de niet bestaande OP verwijderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor komt toch volgende week terug? Dan kunnen we weer rellen
Ok dan jij neemt bij deze zijn plaats in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens JoeyT logica moet je dan vreemd gaan![]()
Nu pasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:35 schreef PhaE het volgende:
Hmmm krijg nu een beetje dit idee bij Petitlapin;
[afbeelding]
Lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok dan jij neemt bij deze zijn plaats in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |