quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Omdat ik een uur geleden pas heb ontbetenen die shit moet je eten na het uitgaan
Laat me raden, een weekendje Berlijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:54 schreef TGT het volgende:
Kan je je mentaal voorbereiden.
Gelieve t weekend 3-4 september vrij te houden![]()
wat is dat hier toch met dat rimmen tegenwoordig ...quote:
Dat we er binnenkort een vent bij nemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ehm... wat moet ik daarvan denken...
Ik vind jou ook liefquote:
Foutquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Laat me raden, een weekendje Berlijn?
Jij gaat op vakantie met mahonus in die week, doe dat dan ook! Als het goed is heb ik die week intreeweek.. ik weet niet of het weekend is inbegrepenik moet mn brieven nog krijgen
Oeh GS, you lucky girlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat we er binnenkort een vent bij nemen![]()
Laat me raden , in het weekend van 3-4 septemberquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat we er binnenkort een vent bij nemen![]()
Dan kan ik niet..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:07 schreef TGT het volgende:
Fout![]()
Niet zeuren. Anders het weekend erna.![]()
Kan jij dan ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat me raden , in het weekend van 3-4 september
Huisdier? Ach ja ik heb een open mind. Why not he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:21 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Iehw.. is een huisdier niet goed genoeg?
Nee, daar ben ik mee gestopt. Haar uitermate zwakke verdediging heeft me er van overtuigd dat PL niet is wie ze zegt te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:24 schreef Pheno het volgende:
GVD, Fok begint steeds trager weer te worden. Is Plato nu nog bezig de historie van PL door te nemen in de archieven?
Primaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:13 schreef TGT het volgende:
Hmm ok 17 en 18 dan
Eenmaal...Andermaal....
Ben je daar geweest?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Laat me raden. Leidscheplein bij de gokautomaat?
Mensen met een andere sexuele voorkeur, maar er moeten aparte feesten voor zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |