Mensen die zeker komen:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
ja verdoriequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef melismay het volgende:
Je hebt deze gewoon overgenomen uit het andere topic neem ik aan?Ik mag in ieder geval niet meer stemmen
Heb je iets te vieren die dag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TGT het volgende:
Ja meldt dus. MIts datum niet zwaar ongunstig ligt. Kan iig de 11e van sept niet.
Moet je dan aanslagen plegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TGT het volgende:
Ja meldt dus. MIts datum niet zwaar ongunstig ligt. Kan iig de 11e van sept niet.
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.quote:
*proestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.
Jij kan dan niet werken remember...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.
I know.. maar die wedstrijd stond er dus al...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:37 schreef TGT het volgende:
Jij kan dan niet werken remember...
Idd, vrij apartquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
Verwacht jij te komen dan?
Kom es op MSN???
Ligt aan plaats en mensen die er komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom es op MSN???
Ok komt wel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
I know.. maar die wedstrijd stond er dus al...volgens mij is het overdag. Ehh.. ik probeer wel het een en ander te fixen.
Mij zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom es op MSN???
Maggik ik um sticky maken?quote:
Pheno jij komt gewoon ook, klaar uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb voor de helft al gestemd. Het andere twijfel ik nog over.
Ik ben geen single, mensen willen mij slaan en ik heb fokmeetvrees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |