Mensen die zeker komen:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
ja verdoriequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef melismay het volgende:
Je hebt deze gewoon overgenomen uit het andere topic neem ik aan?Ik mag in ieder geval niet meer stemmen
Heb je iets te vieren die dag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TGT het volgende:
Ja meldt dus. MIts datum niet zwaar ongunstig ligt. Kan iig de 11e van sept niet.
Moet je dan aanslagen plegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TGT het volgende:
Ja meldt dus. MIts datum niet zwaar ongunstig ligt. Kan iig de 11e van sept niet.
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.quote:
*proestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.
Jij kan dan niet werken remember...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.
I know.. maar die wedstrijd stond er dus al...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:37 schreef TGT het volgende:
Jij kan dan niet werken remember...
Idd, vrij apartquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
Verwacht jij te komen dan?
Kom es op MSN???
Ligt aan plaats en mensen die er komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom es op MSN???
Ok komt wel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
I know.. maar die wedstrijd stond er dus al...volgens mij is het overdag. Ehh.. ik probeer wel het een en ander te fixen.
Mij zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom es op MSN???
Maggik ik um sticky maken?quote:
Pheno jij komt gewoon ook, klaar uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb voor de helft al gestemd. Het andere twijfel ik nog over.
Ik ben geen single, mensen willen mij slaan en ik heb fokmeetvrees
Ja, ik hoop het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:43 schreef TGT het volgende:
Ok komt wel goed
Back ontopic:
Ik kom voor het bier en deel dus GEEN handtekeningen uit! Mooi is dat ook weer ff uit de wereld.
Net als bij de vorige singlesmeetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Iedereen in het topic komt gewoon. Klaar.
Als je denkt dat dat moet mag hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maggik ik um sticky maken?
Of doe jij dat voor me
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net als bij de vorige singlesmeet
Als dat gegarandeerd is, moet ik mijn standpunt misschien nog overwegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Iedereen in het topic komt gewoon. Klaar.
Ik wou er niks over zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:01 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat gegarandeerd is, moet ik mijn standpunt misschien nog overwegen.
Daar is behoorlijk wat voor nodig bij mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Iedereen in het topic komt gewoon klaar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat moet mag het.
Ik ook, gaan we samen misschienen!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook, gaan we samen mischienen!
Dan kan ik ook niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tof!
Als het maar niet in het eerste weekend van september is (dan kun jij ook niet trouwens) en 17 september kan ik ook niet. Maar verder..
![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
Poll maken voor weekend of door de week wie op welke dagen niet kan?
Dan kunnen we eerder een datum prikken.
Twist, waarom kan ik het eerste weekend van september niet?quote:
Ah daar val ik afquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
Ik ben voor de mensen iig die standaard in Singles zitten![]()
Done, in de OPquote:
zegt de meneer met de meeste singles topics op zn naamquote:
Wel neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
zegt de meneer met de meeste singles topics op zn naam
hmm...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Nu krijg je al die vaste meet bezoekers ook, die ELKE meet afgaan
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Nu krijg je al die vaste meet bezoekers ook, die ELKE meet afgaan
Ik eigenlijjk ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ik ben meer van de doordeweekse dagen en dan lekker gaan eten ofzow en zuipen
Mja, daar heb je het al... ik ben meer van de weekenden. En dan kansloos zuipen. Vooral veel kansloos zuipen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ik ben meer van de doordeweekse dagen en dan lekker gaan eten ofzow en zuipen
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als er veel non-single-figuren komen kom ik zeker niet. En anders misschien.
Daarom juist. Kan iedereen mooi eerst gaan werken en daarna aan de zuip. Ik hoef jullie verdomme niet de hele dag te zien!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef melismay het volgende:
Is het niet handiger om een poll te maken met welke dag het moet worden? Dan blijft er maar een aantal data over... dit is zo onoverzichtelijk![]()
En wat is trouwens de bedoeling van de hele meet? Aangezien er ook doordeweekse dagen bij staan en mensen moeten werken enzo?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan iedereen mooi eerst gaan werken en daarna aan de zuip. Ik hoef jullie verdomme niet de hele dag te zien!![]()
Wie selecteert er dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
Of we selecteren gewoon, zoals de "laffer en static meet".
Dat vind ik een goed idee eigenlijk.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent ook niet geselecteerd daarvoor.
dan zal het voor mij wel goedkomenquote:
Ik zeg wie er wel en niet welkom zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zal het voor mij wel goedkomenmaar leg ff uit
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:40 schreef dawg het volgende:
De meet zal wel slagen. Het is nu al gezellig.
Mooi, mij heb je al gezien dus ik hoef niet meer op de lijstquote:
Dus jij komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi, mij heb je al gezien dus ik hoef niet meer op de lijst.
Ik ben dus ook voor voorbehouden aan vaste singlestopic-posters.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Het is toch gewoon een meet voor degene die in [singles] posten? Anders wordt het zo massaal en eigenlijk heb ik daar sowieso geen zin in, dus count me out then
Ga je bij voorbaat al terugkrabbelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Het is toch gewoon een meet voor degene die in [singles] posten? Anders wordt het zo massaal en eigenlijk heb ik daar sowieso geen zin in, dus count me out then
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga je bij voorbaat al terugkrabbelen?
Dat lijkt me ook niet de bedoeling, dus wacht dan eerst eventjes af wie er allemaal komen, waar het is, wanneer het is, etc. voordat je meteen zegt of je wel of niet van plan bent te komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mij) geen zin in een hele massale meeting met mensen die ik nooit zie posten in het singles-topic
idem dito hierowquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mij) geen zin in een hele massale meeting met mensen die ik nooit zie posten in het singles-topic
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:19 schreef thaleia het volgende:
Als ik het zelfs al laat afweten bij de CD plundermeet
I'm with herquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, daar heb je het al... ik ben meer van de weekenden. En dan kansloos zuipen. Vooral veel kansloos zuipen.
Lezen schatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet de bedoeling, dus wacht dan eerst eventjes af wie er allemaal komen, waar het is, wanneer het is, etc. voordat je meteen zegt of je wel of niet van plan bent te komen.
Mij ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Nouk het volgende:
Lijkt me gezellig als ik samen met Tranceptor kom!
Jij bent geen vaste poster.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Nouk het volgende:
Lijkt me gezellig als ik samen met Tranceptor kom!
Dat doe ik dus..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
wacht dan eerst eventjes af wie er allemaal komen, waar het is, wanneer het is, etc. voordat je meteen zegt of je wel of niet van plan bent te komen.
BA! Jij moet komen! Anders ben ik de enige met kort rood haar, en dan gaan ze alleen op mij zeuren dat ik kansloos benquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef melismay het volgende:
[..]
BA! Jij moet komen! Anders ben ik de enige met kort rood haar, en dan gaan ze alleen op mij zeuren dat ik kansloos ben
Dus als ik kom, dan kom jij ook he!?quote:
Ik ga er over nadenken en ook even afwachten waar, wanneer, wie etc.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus als ik kom, dan kom jij ook he!?
ergens komen waar TC waarschijnlijk is... neen dank Uquote:
Hahahaha, maar er zijn zat wel leuke mensen dan toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens komen waar TC waarschijnlijk is... neen dank U
Als je aangeeft wanneer niet, is makkelijker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
Kan je niet beter vragen wanneer mensen wél kunnen?
ok ff een heel blonde actiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je aangeeft wanneer niet, is makkelijker.
We zijn nl met best veel man en vrouw ahum mensen.
Vandaar
Ik blijf erbij btw: Meet met VASTE SINGLES POSTERS
Niet de Sabrina-posters
Jij geeft de link?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ff een heel blonde actiedacht dat je posters wilde gaan maken
jah idd alleen vaste singlesposters (die wat in dat plaatje stonden)
Ja, cool!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij geeft de link?
Ik zet hem in de OP
uw linkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij geeft de link?
Ik zet hem in de OP
donequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
uw link
[[url=http://img346.imageshack.us/img346/6386/foksingles9zm.th.jpg]afbeelding][/URL ]
alleen ff spatie bij afsluitende url weghalen
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef MissBliss het volgende:
Dus andere mensen zijn bij voorbaat al uitgesloten? En als Sabrina toch wil komen mág ze niet? Beetje rare regel, er zijn genoeg singles die niet in elk topic posten en die misschien toch willen komen.
Voor de rest staan alle vaste posters in het plaatje toch? Zelfs de iets mindder reguliere posters staan erin, dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Denk ut ook en heel fok is me iets tequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef PhaE het volgende:
hmmm let op de details;
MissBliss schrijft singles met kleine letters,
Mukie met een hoofdletter S.
Ik denk dus dat MissBliss singles in het algemeen bedoelt,
en Mukie de mensen uit het [Singles] topic
Ik zat het me inderdaad al af te vragen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:29 schreef thaleia het volgende:
(Mocht iemand zich nu afvragen wat de link is tussen DO_2, broer en the Machinist: die is er niet.)
Ik vind het ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:40 schreef Mukie het volgende:
Als je aangeeft wanneer niet, is makkelijker.
We zijn nl met best veel man en vrouw ahum mensen.
Vandaar
Ik blijf erbij btw: Meet met VASTE SINGLES POSTERS
Niet de Sabrina-posters
Lijkt me duidelijk dan toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik vind het ooktis geen singles meet.. maar het single topic meet! We houden rekening met de vaste posters in dit topic
Damn, déja-vu van iemand anders krijgtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef sweetgirly het volgende:
Overigens kom ik zelf uiteraard niet, want ben geen single (meer)![]()
Of ik anders wel was gekomen, is ook nog maar de vraag![]()
Belangrijk is om voor ogen te houden, denk ik, dat het een meet is voor posters in het [Singles]-topic... Niet voor algemene singles op Fok! Er zijn wel meer mensen die niet single zijn, maar daar wel posten, die zijn toch ook van harte welkom dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ga even voor devil's advocate spelen
Want ben het eens met Miss Bliss, wie bepaalt wat vaste posters dan zijn.
Mensen die teveel tijd over hebben ofzo. Daarbij, Sabrina zie of zag ik als een vrij frequente poster, beetje lullig dus om haar daar niet onder te laten vallen. Plus Muuk, hoelang ben jij al vaste poster van het singlestopic?
Overigens kom ik zelf uiteraard niet, want ben geen single (meer)![]()
Of ik anders wel was gekomen, is ook nog maar de vraag![]()
Juist!quote:
En dan niet zeggen wat we gaan doen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Juist!I rest my case
Anders ga ik persoonlijke uitnodigingen sturen hoor.. en eronder zo van : ps: neem je zwemspullen mee
En vervolgens gaan we dan naar de bioscoop.quote:
Waarom niet./..? Zo maak je natuurlijk nooit geen vriendjes...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En vervolgens gaan we dan naar de bioscoop.![]()
Nou ja we, ik denk niet dat ik zal komen.
Bepaalde mensen zonder avatar zie ik anders niet in dat plaatje staan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor de rest staan alle vaste posters in het plaatje toch? Zelfs de iets mindder reguliere posters staan erin, dus
Wie zegt dat ik geen vriendjes heb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:53 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Waarom niet./..? Zo maak je natuurlijk nooit geen vriendjes...
Het lijkt me ook vrij lastig om een plaatje van je avatar te plaatsen als je geen avatar hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:07 schreef warboel het volgende:
[..]
Bepaalde mensen zonder avatar zie ik anders niet in dat plaatje staan...![]()
Het wil verder ook niets zeggen, hoor, maar dat wilde ik toch even kwijt![]()
Pas op, je zou zo de hele grap nog verpestenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vrij lastig om een plaatje van je avatar te plaatsen als je geen avatar hebt.![]()
Jij gaat mij geestelijk bijstaan bij deze meet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Semi-tvp.
Misschien sta je er wel tussenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef warboel het volgende:
[..]
Pas op, je zou zo de hele grap nog verpesten![]()
Omdat jij het zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij gaat mij geestelijk bijstaan bij deze meet.![]()
Gezellig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef MSXUser het volgende:
Alweer een meeting? Mooi, zet mij maar op de lijst 'Mensen die nu al weten dat ze NIET aanwezig zullen zijn'.
Het gaat hun om de singles reeks geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef razorfish69 het volgende:
Dus als ik naar zo'n meeting wil als single, moet ik ook in de topics posten?
Ben nog niet zo lang aangemeld, dus ik post (nog) niet zo veel, maar ben wel single...
Liegebeestquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het gaat hun om de singles reeks geloof ik
Dus niet zo zeer over het single zijn
Want sommige zijn helemaal geen single.
Maar de meningen verschillen.
Ik zou het niet weten, ik post nooit in die reeks![]()
Leuk zo een link die het morgen ochtend al niet meer doetquote:
Pfffffffffff. Als er iemand moet komen ben jij het wel. Laat ons niet in de steek!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen vriendjes heb?![]()
Maar goed, ik twijfel er aan omdat ik niet zo maar mijn identiteit wil prijsgeven, er staat te veel troep over mij op Fok. Maar goed, dat lijkt me niet echt een relevante discussie om dit topic mee te vervuilen.![]()
Tranceptorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Damn, déja-vu van iemand anders krijgt![]()
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Als er iemand moet komen ben jij het wel. Laat ons niet in de steek!
Precies, we leven in een vrij land.quote:
Daarom mag Christine zich ook Hoereren... Leve de vrijheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, we leven in een vrij land.![]()
Kom jij op de meet, Joe?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom mag Christine zich ook Hoereren... Leve de vrijheid![]()
Ik ben het volledig met je eens, als zij die behoefte zou hebben dan heeft ze mijn zegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom mag Christine zich ook Hoereren... Leve de vrijheid![]()
Wat denk je zelf?quote:
Komt je alter ego petitlapin wel?quote:
Ik heb geen idee waarom je boe's lijstje erbij haalt. Ik vraag enkel of je op de meet komt. If not, dan heb je niks in dit topic te zoeken he.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
En dan nog zou ik niemand van FOK! een veeg geven... Joey in BOE's lijstje![]()
Heb ik gezegd dat ik niet kom?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je boe's lijstje erbij haalt. Ik vraag enkel of je op de meet komt. If not, dan heb je niks in dit topic te zoeken he.
Lijkt mij niet, maar daar kom ik op terug als ik t met mn andere persoonlijkheid heb besproken (Tranceptor)...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komt je alter ego petitlapin wel?![]()
Ik weet niet of je komt, daarom vraag ik het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik niet kom?Ik vroeg alleen maar wat jij dacht
![]()
Ik denk dat heleboel mensen t leuk zouden vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:50 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik en TGT zouden het leuk vinden om je eens te zien hoor, JoeyT
In je hart zal ik er altijd zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet niet of je komt, daarom vraag ik het.
Ik hou in ieder geval geen rekening met de wensen van mijn vriendin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef dawg het volgende:
Joe hoer op. Alsof jij zo naar je vriendinnetje luistert. Gewoon komen dus. Plato komt ook.
Boeiend.. we weten alsnog niet wie je vriendin is. Besides, we spreken ergens in het midden van Nederland af. Ik weet niet waar jij woont, maar de kans dat je iemand van de meeting zomaar tegenkomt in je woonplaats zal niet zo super groot zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat heleboel mensen t leuk zouden vindenMaar dat kan ik niet maken tov mijn vriendin ivm de dingen die hier op FOK! staan
Idd.. slecht excuusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef dawg het volgende:
Joe hoer op. Alsof jij zo naar je vriendinnetje luistert.
Het gaat er niet om of ik naar dr luister... Ze weet er niet eens iets vanaf... Maar heb gewoon geen zin dat ik aant werk ben en mensen vragen van : "Hey! Ben jij JoeyTeehee??? " En dan ook nog mn hele priveleven int openbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef dawg het volgende:
Joe hoer op. Alsof jij zo naar je vriendinnetje luistert. Gewoon komen dus. Plato komt ook.
Dan kun je mooi Plato's handje vasthouden, want die is daar ook bang voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik naar dr luister... Ze weet er niet eens iets vanaf... Maar heb gewoon geen zin dat ik aant werk ben en mensen vragen van : "Hey! Ben jij JoeyTeehee??? " En dan ook nog mn hele priveleven int openbaar
Neej dat zal mn nu al turbulente leventje niet echt makkelijker maken
Precies, ik heb hier te veel dingen gepost die ik niet aan mijn gezicht wens te koppelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik naar dr luister... Ze weet er niet eens iets vanaf... Maar heb gewoon geen zin dat ik aant werk ben en mensen vragen van : "Hey! Ben jij JoeyTeehee??? " En dan ook nog mn hele priveleven int openbaar
Doe niet zo slap! Komen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef JoeyT het volgende:
Neej dat zal mn nu al turbulente leventje niet echt makkelijker maken
Je zegt dat elke keer, maar zijn er daadwerkelijk mensen in het Singlestopic die dat allemaal gelezen hebben? Ik niet namelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ik heb hier te veel dingen gepost die ik niet aan mijn gezicht wens te koppelen.
Daar gaat het niet om en het is niet alleen dit ene punt. Ik heb ook deelgenomen aan tal van andere discussies waarin ik radicale standpunten heb ingenomen die ik niet aan "de man achter Plato" gekoppeld wil zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Je zegt dat elke keer, maar zijn er daadwerkelijk mensen in het Singlestopic die dat allemaal gelezen hebben? Ik niet namelijk
Ow come on! Daar doen wij toch helemaal niet aan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om en het is niet alleen dit ene punt. Ik heb ook deelgenomen aan tal van andere discussies waarin ik radicale standpunten heb ingenomen die ik niet aan "de man achter Plato" gekoppeld wil zien.
Nee, maar er zal maar net iemand rondlopen die ik ken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow come on! Daar doen wij toch helemaal niet aan!
Ahhhh doe eens niet zo flauw!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar er zal maar net iemand rondlopen die ik ken.
Dan gaan we wel voor je staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk niet dat het mij zal gebeuren en mocht het toch gebeuren, ik heb niks gezegd wat zij al niet weten . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
jezus. ik gebruik fok zowat als psychiatrische hulp terwijl er hier ook mensen van mijn studie rondhuppelen, en zelfs ik schaam me niet. ik! het meisje met zonder zelfvertrouwen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ik heb hier te veel dingen gepost die ik niet aan mijn gezicht wens te koppelen.
Laat iedereen toch lekker zelf beslissen of ze willen komen.quote:
Al dat gezeur? Doe eens niet zo overdrevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:35 schreef Christine het volgende:
Laat iedereen toch lekker zelf beslissen of ze willen komen.
Al dat gezeur van te voren maakt zo'n meet niet leuker.
Ah, je komt dus. Gezelligquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus. ik gebruik fok zowat als psychiatrische hulp terwijl er hier ook mensen van mijn studie rondhuppelen, en zelfs ik schaam me niet. ik! het meisje met zonder zelfvertrouwen!![]()
Lieverd, driekwart van dit topic is gezeur over wie er wel of niet kan/mag/wil/durft komen, en ik heb hetzelfde bij verschillende meetings gezien. Het bederft voor mij wel een beetje de voorpret. Wat is er mis met gewoon een datum en locatie prikken, waarna iedereen kan zeggen of hij wel of niet komt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Al dat gezeur? Doe eens niet zo overdrevenHet lijkt mij en heel veel anderen super leuk, er zijn helemaal geen negatieve intenties. Als zij die wel zien of issues zien groeien.. dan komen ze toch niet? Sommige mensen hebben een duwtje in de rug nodig. Iedereen moet het zelf weten.
Wij zijn geen mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik heb gewoon mensenvrees
Maastricht kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
Utrecht zou ook kunnen, maar dat is zo standaard.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Damn, déja-vu van iemand anders krijgt![]()
Dan moet je niet zoveel breezers drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat ik kom, met net zoals de vorige keer als argument dat ik de jongste ben
(en geld te weinig)
Hooguit 3x in mn hele leven opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel breezers drinken
Sorry mn bek viel even openquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je boe's lijstje erbij haalt. Ik vraag enkel of je op de meet komt. If not, dan heb je niks in dit topic te zoeken he.
Ten opzichte van berlijn en londen best welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Gelderland, lekker centraalahuh
Ik ben voor Den Helder... Makkelijk en snel bereikbaar en een bruisend uitgaanslevenquote:
Weet je wat? Ik bemoei me er ook gewoon niet meer mee. Ik heb altijd een hekel aan dat pre-meeting gezeur, dus ik hoor wel wanneer en waar het is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben voor amsterdam
Maar ik heb nniks in te brengen volgens Christine![]()
We zullen het de dag na de meeting vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik bemoei me er ook gewoon niet meer mee. Ik heb altijd een hekel aan dat pre-meeting gezeur, dus ik hoor wel wanneer en waar het is.
Wat hij zegtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ik raad trouwens wel aan om te verhuizen naar
[Singles] Smelten niet in de regen!
Dit gaat over meeting inhoudelijke zaken
Ik ga dan wel pitten... T begon net leuk te worden! Kut topic!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Mukie het volgende:
En de rest wordt verdorie opgeruimt.
Hehe, inderdaad, dan welquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ten opzichte van berlijn en londen best wel![]()
Het geografische middelpunt van Nederland ligt in Gelderland, bij Lunteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Gelderland, lekker centraalahuh
Ik vind alles goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor degenen die wel willen:
9 september in Utrecht?
Wordt een lastige, maar kijk wel of het lukt . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Oh en ik maar denken dat iedereen in dat topic mag posten omdat het geen kliekje isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Uhm, nee?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Is dat een vrijdag?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:24 schreef Ynske het volgende:
GETS PhaE en Tranceptor zijn van dezelfde dag
Ok, top.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:40 schreef Rhoona het volgende:
als het maar nie 16 september is.. dan ben ik jarig
Oja 16 september, party in vliss, bij deze .. jullie zijn uitgenodigd
Dat is bij iedereen het gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:05 schreef 907 het volgende:
ik wil ook wel komen, maar dit is dus afhankelijk wanneer t gehouden wordt
Ik zie dat 8 mensen zeker willen komen, dus het kan kloppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
QyRoZ
Mukie
gekke_sandra
Twisted_fok
melismay
PhaE
Rhoona
TGT
Klopt dit qua mensen die sowieso willen komen???
ben benieuwdquote:
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
QyRoZ
Mukie
gekke_sandra
Twisted_fok
melismay
PhaE
Rhoona
TGT
Klopt dit qua mensen die sowieso willen komen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |