Weet je wat? Ik bemoei me er ook gewoon niet meer mee. Ik heb altijd een hekel aan dat pre-meeting gezeur, dus ik hoor wel wanneer en waar het is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben voor amsterdam
Maar ik heb nniks in te brengen volgens Christine![]()
We zullen het de dag na de meeting vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik bemoei me er ook gewoon niet meer mee. Ik heb altijd een hekel aan dat pre-meeting gezeur, dus ik hoor wel wanneer en waar het is.
Wat hij zegtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ik raad trouwens wel aan om te verhuizen naar
[Singles] Smelten niet in de regen!
Dit gaat over meeting inhoudelijke zaken
Ik ga dan wel pitten... T begon net leuk te worden! Kut topic!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Mukie het volgende:
En de rest wordt verdorie opgeruimt.
Hehe, inderdaad, dan welquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ten opzichte van berlijn en londen best wel![]()
Het geografische middelpunt van Nederland ligt in Gelderland, bij Lunteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Gelderland, lekker centraalahuh
Ik vind alles goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor degenen die wel willen:
9 september in Utrecht?
Wordt een lastige, maar kijk wel of het lukt . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Oh en ik maar denken dat iedereen in dat topic mag posten omdat het geen kliekje isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Uhm, nee?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Is dat een vrijdag?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:24 schreef Ynske het volgende:
GETS PhaE en Tranceptor zijn van dezelfde dag
Ok, top.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:40 schreef Rhoona het volgende:
als het maar nie 16 september is.. dan ben ik jarig
Oja 16 september, party in vliss, bij deze .. jullie zijn uitgenodigd
Dat is bij iedereen het gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:05 schreef 907 het volgende:
ik wil ook wel komen, maar dit is dus afhankelijk wanneer t gehouden wordt
Ik zie dat 8 mensen zeker willen komen, dus het kan kloppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
QyRoZ
Mukie
gekke_sandra
Twisted_fok
melismay
PhaE
Rhoona
TGT
Klopt dit qua mensen die sowieso willen komen???
ben benieuwdquote:
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
QyRoZ
Mukie
gekke_sandra
Twisted_fok
melismay
PhaE
Rhoona
TGT
Klopt dit qua mensen die sowieso willen komen???
2 dagen verder en nog steeds niets. Knap hequote:Op zondag 7 augustus 2005 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
5 pagina's en er is nog steeds geen datum en plaats bekend
welkom terug beebquote:
ze noemde me beeb ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
welkom terug beeb
Plaats wordt iig Utrecht![]()
donequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef 907 het volgende:
hey zet mij dan ook in de OP, lijkt me gezellig!
![]()
* 907 is nog nooit op een fokmeet geweest
Nog steeds? Ik had inmiddels wel een iets volwasseren attitude verwacht eigenlijk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
9 september geen optie voor mij, komst bepaalde zielige personen nog veel minder.![]()
Bashen hoort hier niet in thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we nog steeds zo door? Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Als kleuters hun gevoelens niet kunen laten gaan dan is het misschien tijd voor echt een shrink TC??
mail/msn/postduif/tamtam, maar niet hier. Als mod moet je dat toch wetenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we nog steeds zo door? Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Als kleuters hun gevoelens niet kunen laten gaan dan is het misschien tijd voor echt een shrink TC??
Ik moet jullie niet, zo simpel is het.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik had inmiddels wel een iets volwasseren attitude verwacht eigenlijk...
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Donequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
mail/msn/postduif/tamtam, maar niet hier. Als mod moet je dat toch weten
Zet mij maar in het rijtje twijfelaars: ik weet niet of het een definitieve nee wordt of een twijfelachtige ja
![]()
Ow, ik heb hem hier nog niet gezien anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:38 schreef PhaE het volgende:
Ik heb vaag het idee dat Tranceptor terug is van vakantie
Beter opletten!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow, ik heb hem hier nog niet gezien anders.![]()
TC idem, bashen -> mail/msn/icq of whatever, niet in dit topic iigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik moet jullie niet, zo simpel is het.![]()
Gelukkig ben ik ook nergens verplicht dat te moeten ook.![]()
P.S. Volwassenheid is niet iets waar slachtofferige dramamokkeltjes als jijzelf woorden over zouden moeten hebben.![]()
[..]
![]()
Bashen doe je maar over MSN/mail of wat dan ook.![]()
Kleuters.![]()
![]()
![]()
Te grappig.![]()
Ik ben er nog niet een tegengekomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Beter opletten!
Zoek maar naar de neerbuigende en beledigende postings
Ik vind het prima, maar bovenstaande post lijkt heel erg duidelijk te maken dat meneer HW maar op één ding uit is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:21 schreef Mukie het volgende:
Kunnen jullie dit aub op msn ofzo als volwassenen uitvechten?
Zo'n meet is gewoon een goed excuus om te zuipen met wat mensen die je 'kent' van een forum, niets meer of minder. Bier smaakt overal goed en gezelligheid kent geen tijd zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:36 schreef zwartedoos het volgende:
wat houdt zo'n meet precies in? stappen met n groep of wat? en neemt iedereen vrienden mee of 'moet' je alleen komen, met een bordje om je nek haha:fokker op zoek naar sngles![]()
ben dus duidelijk nog nooit op n meet geweest, misschien kan iemand me van het beeld afhelpen dat t zielig is om via deze manier te gaan stappen?
Het lijkt me anders wel leuk om jou met zo'n ding rond te zien huppelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
Een bordje lijkt me een beetje onnodig, maar als je echt heel graag wil dan mag dat natuurlijk.![]()
haha nou nee dank je, maar hoe herken je elkaar eigenlijk,of zijn jullie al op zoveel meets geweest dat jullie gewoon weten wie wie isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een bordje lijkt me een beetje onnodig, maar als je echt heel graag wil dan mag dat natuurlijk.![]()
Eigenlijk bestaat het hele singlestopics uit kloons, dus in werkelijkheid zullen er hooguit drie mensen komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nou nee dank je, maar hoe herken je elkaar eigenlijk,of zijn jullie al op zoveel meets geweest dat jullie gewoon weten wie wie is
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk bestaat het hele singlestopics uit kloons, dus in werkelijkheid zullen er hooguit drie mensen komen.![]()
Een duidelijk ontmoetingspunt afspreken. Ik ken alleen plato, van dit groepje. Maar dat is alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha nou nee dank je, maar hoe herken je elkaar eigenlijk,of zijn jullie al op zoveel meets geweest dat jullie gewoon weten wie wie is
Mooi toch ?? Hoe minder zielen, hoe meer vreugd . . .quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
Eigenlijk bestaat het hele singlestopics uit kloons, dus in werkelijkheid zullen er hooguit drie mensen komen.![]()
denk dat we dan t beste kunnen afspreken op het station ofzowquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een duidelijk ontmoetingspunt afspreken. Ik ken alleen plato, van dit groepje. Maar dat is alweer een tijdje geleden
Mocht ik komen controleer ik eens wat fotoboeken
Freubel away zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat we dan t beste kunnen afspreken op het station ofzow
Heey Mukie, ik wil er wel een voor je freubelen hoor
hahaaha maar wel dragen dan hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Freubel away zou ik zeggen
Genoeg foto's van me hiero
Ontopic: Station lijkt mij ook het meest handig.
Kunnen sommige direct de auto kwijt enzo
Is daar dan wel parkeer gelegenheid wat een beetje te bereiken is en niet te idioot duur ??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef Mukie het volgende:
Ontopic: Station lijkt mij ook het meest handig.
Kunnen sommige direct de auto kwijt enzo![]()
Het weekend dat ik in Hengelo ben, wat doe je? Ik kom dan zeker niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:44 schreef Ynske het volgende:
ik was even aan het denken aangezien meerdere begin sept niet kunnen
dat we het misschien het beste de 16, 17 of 18e kunnen doen.
wat parkeren betreft denk ik dat je het beste richting zuilen kunt rijden (10 min te voet ongeveer) en daar in de buurt de auto kunt parkeren. Dan hoef je geen parkeerkosten te betalen, en je kunt met de bus of tevoet richting het station
Ik was vorige keer 4 euro kwijt bij de dichtsbijzijnde parkeergaragequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is daar dan wel parkeer gelegenheid wat een beetje te bereiken is en niet te idioot duur ??
Waarin?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het wel spannend, ik ben nog nooit op een meeting geweest.
mentaal misschien nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het wel spannend, ik ben nog nooit op een meeting geweest.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |