2 dagen verder en nog steeds niets. Knap hequote:Op zondag 7 augustus 2005 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
5 pagina's en er is nog steeds geen datum en plaats bekend
welkom terug beebquote:
ze noemde me beeb ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
welkom terug beeb
Plaats wordt iig Utrecht![]()
donequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef 907 het volgende:
hey zet mij dan ook in de OP, lijkt me gezellig!
![]()
* 907 is nog nooit op een fokmeet geweest
Nog steeds? Ik had inmiddels wel een iets volwasseren attitude verwacht eigenlijk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
9 september geen optie voor mij, komst bepaalde zielige personen nog veel minder.![]()
Bashen hoort hier niet in thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we nog steeds zo door? Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Als kleuters hun gevoelens niet kunen laten gaan dan is het misschien tijd voor echt een shrink TC??
mail/msn/postduif/tamtam, maar niet hier. Als mod moet je dat toch wetenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we nog steeds zo door? Ik ben er inmiddels wel klaar mee. Als kleuters hun gevoelens niet kunen laten gaan dan is het misschien tijd voor echt een shrink TC??
Ik moet jullie niet, zo simpel is het.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog steeds? Ik had inmiddels wel een iets volwasseren attitude verwacht eigenlijk...
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:16 schreef HeatWave het volgende:
Donequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
mail/msn/postduif/tamtam, maar niet hier. Als mod moet je dat toch weten
Zet mij maar in het rijtje twijfelaars: ik weet niet of het een definitieve nee wordt of een twijfelachtige ja
![]()
Ow, ik heb hem hier nog niet gezien anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:38 schreef PhaE het volgende:
Ik heb vaag het idee dat Tranceptor terug is van vakantie
Beter opletten!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow, ik heb hem hier nog niet gezien anders.![]()
TC idem, bashen -> mail/msn/icq of whatever, niet in dit topic iigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik moet jullie niet, zo simpel is het.![]()
Gelukkig ben ik ook nergens verplicht dat te moeten ook.![]()
P.S. Volwassenheid is niet iets waar slachtofferige dramamokkeltjes als jijzelf woorden over zouden moeten hebben.![]()
[..]
![]()
Bashen doe je maar over MSN/mail of wat dan ook.![]()
Kleuters.![]()
![]()
![]()
Te grappig.![]()
Ik ben er nog niet een tegengekomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Beter opletten!
Zoek maar naar de neerbuigende en beledigende postings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |