We zullen het de dag na de meeting vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik bemoei me er ook gewoon niet meer mee. Ik heb altijd een hekel aan dat pre-meeting gezeur, dus ik hoor wel wanneer en waar het is.
Wat hij zegtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ik raad trouwens wel aan om te verhuizen naar
[Singles] Smelten niet in de regen!
Dit gaat over meeting inhoudelijke zaken
Ik ga dan wel pitten... T begon net leuk te worden! Kut topic!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Mukie het volgende:
En de rest wordt verdorie opgeruimt.
Hehe, inderdaad, dan welquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ten opzichte van berlijn en londen best wel![]()
Het geografische middelpunt van Nederland ligt in Gelderland, bij Lunteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Gelderland, lekker centraalahuh
Ik vind alles goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor degenen die wel willen:
9 september in Utrecht?
Wordt een lastige, maar kijk wel of het lukt . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Oh en ik maar denken dat iedereen in dat topic mag posten omdat het geen kliekje isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Uhm, nee?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Is dat een vrijdag?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:24 schreef Ynske het volgende:
GETS PhaE en Tranceptor zijn van dezelfde dag
Ok, top.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:40 schreef Rhoona het volgende:
als het maar nie 16 september is.. dan ben ik jarig
Oja 16 september, party in vliss, bij deze .. jullie zijn uitgenodigd
Dat is bij iedereen het gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:05 schreef 907 het volgende:
ik wil ook wel komen, maar dit is dus afhankelijk wanneer t gehouden wordt
Ik zie dat 8 mensen zeker willen komen, dus het kan kloppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
QyRoZ
Mukie
gekke_sandra
Twisted_fok
melismay
PhaE
Rhoona
TGT
Klopt dit qua mensen die sowieso willen komen???
ben benieuwdquote:
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
QyRoZ
Mukie
gekke_sandra
Twisted_fok
melismay
PhaE
Rhoona
TGT
Klopt dit qua mensen die sowieso willen komen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |