In je hart zal ik er altijd zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet niet of je komt, daarom vraag ik het.
Ik hou in ieder geval geen rekening met de wensen van mijn vriendin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef dawg het volgende:
Joe hoer op. Alsof jij zo naar je vriendinnetje luistert. Gewoon komen dus. Plato komt ook.
Boeiend.. we weten alsnog niet wie je vriendin is. Besides, we spreken ergens in het midden van Nederland af. Ik weet niet waar jij woont, maar de kans dat je iemand van de meeting zomaar tegenkomt in je woonplaats zal niet zo super groot zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat heleboel mensen t leuk zouden vindenMaar dat kan ik niet maken tov mijn vriendin ivm de dingen die hier op FOK! staan
Idd.. slecht excuusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef dawg het volgende:
Joe hoer op. Alsof jij zo naar je vriendinnetje luistert.
Het gaat er niet om of ik naar dr luister... Ze weet er niet eens iets vanaf... Maar heb gewoon geen zin dat ik aant werk ben en mensen vragen van : "Hey! Ben jij JoeyTeehee??? " En dan ook nog mn hele priveleven int openbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef dawg het volgende:
Joe hoer op. Alsof jij zo naar je vriendinnetje luistert. Gewoon komen dus. Plato komt ook.
Dan kun je mooi Plato's handje vasthouden, want die is daar ook bang voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik naar dr luister... Ze weet er niet eens iets vanaf... Maar heb gewoon geen zin dat ik aant werk ben en mensen vragen van : "Hey! Ben jij JoeyTeehee??? " En dan ook nog mn hele priveleven int openbaar
Neej dat zal mn nu al turbulente leventje niet echt makkelijker maken
Precies, ik heb hier te veel dingen gepost die ik niet aan mijn gezicht wens te koppelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik naar dr luister... Ze weet er niet eens iets vanaf... Maar heb gewoon geen zin dat ik aant werk ben en mensen vragen van : "Hey! Ben jij JoeyTeehee??? " En dan ook nog mn hele priveleven int openbaar
Doe niet zo slap! Komen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef JoeyT het volgende:
Neej dat zal mn nu al turbulente leventje niet echt makkelijker maken
Je zegt dat elke keer, maar zijn er daadwerkelijk mensen in het Singlestopic die dat allemaal gelezen hebben? Ik niet namelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ik heb hier te veel dingen gepost die ik niet aan mijn gezicht wens te koppelen.
Daar gaat het niet om en het is niet alleen dit ene punt. Ik heb ook deelgenomen aan tal van andere discussies waarin ik radicale standpunten heb ingenomen die ik niet aan "de man achter Plato" gekoppeld wil zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Je zegt dat elke keer, maar zijn er daadwerkelijk mensen in het Singlestopic die dat allemaal gelezen hebben? Ik niet namelijk
Ow come on! Daar doen wij toch helemaal niet aan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om en het is niet alleen dit ene punt. Ik heb ook deelgenomen aan tal van andere discussies waarin ik radicale standpunten heb ingenomen die ik niet aan "de man achter Plato" gekoppeld wil zien.
Nee, maar er zal maar net iemand rondlopen die ik ken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow come on! Daar doen wij toch helemaal niet aan!
Ahhhh doe eens niet zo flauw!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar er zal maar net iemand rondlopen die ik ken.
Dan gaan we wel voor je staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk niet dat het mij zal gebeuren en mocht het toch gebeuren, ik heb niks gezegd wat zij al niet weten . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
jezus. ik gebruik fok zowat als psychiatrische hulp terwijl er hier ook mensen van mijn studie rondhuppelen, en zelfs ik schaam me niet. ik! het meisje met zonder zelfvertrouwen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ik heb hier te veel dingen gepost die ik niet aan mijn gezicht wens te koppelen.
Laat iedereen toch lekker zelf beslissen of ze willen komen.quote:
Al dat gezeur? Doe eens niet zo overdrevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:35 schreef Christine het volgende:
Laat iedereen toch lekker zelf beslissen of ze willen komen.
Al dat gezeur van te voren maakt zo'n meet niet leuker.
Ah, je komt dus. Gezelligquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus. ik gebruik fok zowat als psychiatrische hulp terwijl er hier ook mensen van mijn studie rondhuppelen, en zelfs ik schaam me niet. ik! het meisje met zonder zelfvertrouwen!![]()
Lieverd, driekwart van dit topic is gezeur over wie er wel of niet kan/mag/wil/durft komen, en ik heb hetzelfde bij verschillende meetings gezien. Het bederft voor mij wel een beetje de voorpret. Wat is er mis met gewoon een datum en locatie prikken, waarna iedereen kan zeggen of hij wel of niet komt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Al dat gezeur? Doe eens niet zo overdrevenHet lijkt mij en heel veel anderen super leuk, er zijn helemaal geen negatieve intenties. Als zij die wel zien of issues zien groeien.. dan komen ze toch niet? Sommige mensen hebben een duwtje in de rug nodig. Iedereen moet het zelf weten.
Wij zijn geen mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik heb gewoon mensenvrees
Maastricht kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
Utrecht zou ook kunnen, maar dat is zo standaard.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Damn, déja-vu van iemand anders krijgt![]()
Dan moet je niet zoveel breezers drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat ik kom, met net zoals de vorige keer als argument dat ik de jongste ben
(en geld te weinig)
Hooguit 3x in mn hele leven opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel breezers drinken
Sorry mn bek viel even openquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je boe's lijstje erbij haalt. Ik vraag enkel of je op de meet komt. If not, dan heb je niks in dit topic te zoeken he.
Ten opzichte van berlijn en londen best welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Gelderland, lekker centraalahuh
Ik ben voor Den Helder... Makkelijk en snel bereikbaar en een bruisend uitgaanslevenquote:
Weet je wat? Ik bemoei me er ook gewoon niet meer mee. Ik heb altijd een hekel aan dat pre-meeting gezeur, dus ik hoor wel wanneer en waar het is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben voor amsterdam
Maar ik heb nniks in te brengen volgens Christine![]()
We zullen het de dag na de meeting vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik bemoei me er ook gewoon niet meer mee. Ik heb altijd een hekel aan dat pre-meeting gezeur, dus ik hoor wel wanneer en waar het is.
Wat hij zegtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ik raad trouwens wel aan om te verhuizen naar
[Singles] Smelten niet in de regen!
Dit gaat over meeting inhoudelijke zaken
Ik ga dan wel pitten... T begon net leuk te worden! Kut topic!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Mukie het volgende:
En de rest wordt verdorie opgeruimt.
Hehe, inderdaad, dan welquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ten opzichte van berlijn en londen best wel![]()
Het geografische middelpunt van Nederland ligt in Gelderland, bij Lunteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Gelderland, lekker centraalahuh
Ik vind alles goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor degenen die wel willen:
9 september in Utrecht?
Wordt een lastige, maar kijk wel of het lukt . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Oh en ik maar denken dat iedereen in dat topic mag posten omdat het geen kliekje isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Uhm, nee?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
Is dat een vrijdag?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:
9 september in Utrecht?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:24 schreef Ynske het volgende:
GETS PhaE en Tranceptor zijn van dezelfde dag
Ok, top.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:40 schreef Rhoona het volgende:
als het maar nie 16 september is.. dan ben ik jarig
Oja 16 september, party in vliss, bij deze .. jullie zijn uitgenodigd
Dat is bij iedereen het gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:05 schreef 907 het volgende:
ik wil ook wel komen, maar dit is dus afhankelijk wanneer t gehouden wordt
Ik zie dat 8 mensen zeker willen komen, dus het kan kloppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:02 schreef TGT het volgende:
QyRoZ
Mukie
gekke_sandra
Twisted_fok
melismay
PhaE
Rhoona
TGT
Klopt dit qua mensen die sowieso willen komen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |