Jij geeft de link?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ff een heel blonde actiedacht dat je posters wilde gaan maken
jah idd alleen vaste singlesposters (die wat in dat plaatje stonden)
Ja, cool!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij geeft de link?
Ik zet hem in de OP
uw linkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij geeft de link?
Ik zet hem in de OP
donequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
uw link
[[url=http://img346.imageshack.us/img346/6386/foksingles9zm.th.jpg]afbeelding][/URL ]
alleen ff spatie bij afsluitende url weghalen
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef MissBliss het volgende:
Dus andere mensen zijn bij voorbaat al uitgesloten? En als Sabrina toch wil komen mág ze niet? Beetje rare regel, er zijn genoeg singles die niet in elk topic posten en die misschien toch willen komen.
Voor de rest staan alle vaste posters in het plaatje toch? Zelfs de iets mindder reguliere posters staan erin, dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch wanneer er een SIngles meet is, dat er niet Singles-posters ook gaan komen
Aapjes kijken heb ik nu ook weer niet echt veel zin in.![]()
Als Sabrina wilt komen, dan moet ik dat nog zien
Denk ut ook en heel fok is me iets tequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:58 schreef PhaE het volgende:
hmmm let op de details;
MissBliss schrijft singles met kleine letters,
Mukie met een hoofdletter S.
Ik denk dus dat MissBliss singles in het algemeen bedoelt,
en Mukie de mensen uit het [Singles] topic
Ik zat het me inderdaad al af te vragen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:29 schreef thaleia het volgende:
(Mocht iemand zich nu afvragen wat de link is tussen DO_2, broer en the Machinist: die is er niet.)
Ik vind het ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:40 schreef Mukie het volgende:
Als je aangeeft wanneer niet, is makkelijker.
We zijn nl met best veel man en vrouw ahum mensen.
Vandaar
Ik blijf erbij btw: Meet met VASTE SINGLES POSTERS
Niet de Sabrina-posters
Lijkt me duidelijk dan toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik vind het ooktis geen singles meet.. maar het single topic meet! We houden rekening met de vaste posters in dit topic
Damn, déja-vu van iemand anders krijgtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef sweetgirly het volgende:
Overigens kom ik zelf uiteraard niet, want ben geen single (meer)![]()
Of ik anders wel was gekomen, is ook nog maar de vraag![]()
Belangrijk is om voor ogen te houden, denk ik, dat het een meet is voor posters in het [Singles]-topic... Niet voor algemene singles op Fok! Er zijn wel meer mensen die niet single zijn, maar daar wel posten, die zijn toch ook van harte welkom dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ga even voor devil's advocate spelen
Want ben het eens met Miss Bliss, wie bepaalt wat vaste posters dan zijn.
Mensen die teveel tijd over hebben ofzo. Daarbij, Sabrina zie of zag ik als een vrij frequente poster, beetje lullig dus om haar daar niet onder te laten vallen. Plus Muuk, hoelang ben jij al vaste poster van het singlestopic?
Overigens kom ik zelf uiteraard niet, want ben geen single (meer)![]()
Of ik anders wel was gekomen, is ook nog maar de vraag![]()
Juist!quote:
En dan niet zeggen wat we gaan doen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Juist!I rest my case
Anders ga ik persoonlijke uitnodigingen sturen hoor.. en eronder zo van : ps: neem je zwemspullen mee
En vervolgens gaan we dan naar de bioscoop.quote:
Waarom niet./..? Zo maak je natuurlijk nooit geen vriendjes...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En vervolgens gaan we dan naar de bioscoop.![]()
Nou ja we, ik denk niet dat ik zal komen.
Bepaalde mensen zonder avatar zie ik anders niet in dat plaatje staan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor de rest staan alle vaste posters in het plaatje toch? Zelfs de iets mindder reguliere posters staan erin, dus
Wie zegt dat ik geen vriendjes heb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:53 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Waarom niet./..? Zo maak je natuurlijk nooit geen vriendjes...
Het lijkt me ook vrij lastig om een plaatje van je avatar te plaatsen als je geen avatar hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:07 schreef warboel het volgende:
[..]
Bepaalde mensen zonder avatar zie ik anders niet in dat plaatje staan...![]()
Het wil verder ook niets zeggen, hoor, maar dat wilde ik toch even kwijt![]()
Pas op, je zou zo de hele grap nog verpestenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vrij lastig om een plaatje van je avatar te plaatsen als je geen avatar hebt.![]()
Jij gaat mij geestelijk bijstaan bij deze meet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Semi-tvp.
Misschien sta je er wel tussenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef warboel het volgende:
[..]
Pas op, je zou zo de hele grap nog verpesten![]()
Omdat jij het zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij gaat mij geestelijk bijstaan bij deze meet.![]()
Gezellig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef MSXUser het volgende:
Alweer een meeting? Mooi, zet mij maar op de lijst 'Mensen die nu al weten dat ze NIET aanwezig zullen zijn'.
Het gaat hun om de singles reeks geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:40 schreef razorfish69 het volgende:
Dus als ik naar zo'n meeting wil als single, moet ik ook in de topics posten?
Ben nog niet zo lang aangemeld, dus ik post (nog) niet zo veel, maar ben wel single...
Liegebeestquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het gaat hun om de singles reeks geloof ik
Dus niet zo zeer over het single zijn
Want sommige zijn helemaal geen single.
Maar de meningen verschillen.
Ik zou het niet weten, ik post nooit in die reeks![]()
Leuk zo een link die het morgen ochtend al niet meer doetquote:
Pfffffffffff. Als er iemand moet komen ben jij het wel. Laat ons niet in de steek!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen vriendjes heb?![]()
Maar goed, ik twijfel er aan omdat ik niet zo maar mijn identiteit wil prijsgeven, er staat te veel troep over mij op Fok. Maar goed, dat lijkt me niet echt een relevante discussie om dit topic mee te vervuilen.![]()
Tranceptorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Damn, déja-vu van iemand anders krijgt![]()
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Als er iemand moet komen ben jij het wel. Laat ons niet in de steek!
Precies, we leven in een vrij land.quote:
Daarom mag Christine zich ook Hoereren... Leve de vrijheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, we leven in een vrij land.![]()
Kom jij op de meet, Joe?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom mag Christine zich ook Hoereren... Leve de vrijheid![]()
Ik ben het volledig met je eens, als zij die behoefte zou hebben dan heeft ze mijn zegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom mag Christine zich ook Hoereren... Leve de vrijheid![]()
Wat denk je zelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |