hmm...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Nu krijg je al die vaste meet bezoekers ook, die ELKE meet afgaan
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Nu krijg je al die vaste meet bezoekers ook, die ELKE meet afgaan
Ik eigenlijjk ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ik ben meer van de doordeweekse dagen en dan lekker gaan eten ofzow en zuipen
Mja, daar heb je het al... ik ben meer van de weekenden. En dan kansloos zuipen. Vooral veel kansloos zuipen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ik ben meer van de doordeweekse dagen en dan lekker gaan eten ofzow en zuipen
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als er veel non-single-figuren komen kom ik zeker niet. En anders misschien.
Daarom juist. Kan iedereen mooi eerst gaan werken en daarna aan de zuip. Ik hoef jullie verdomme niet de hele dag te zien!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef melismay het volgende:
Is het niet handiger om een poll te maken met welke dag het moet worden? Dan blijft er maar een aantal data over... dit is zo onoverzichtelijk![]()
En wat is trouwens de bedoeling van de hele meet? Aangezien er ook doordeweekse dagen bij staan en mensen moeten werken enzo?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan iedereen mooi eerst gaan werken en daarna aan de zuip. Ik hoef jullie verdomme niet de hele dag te zien!![]()
Wie selecteert er dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
Of we selecteren gewoon, zoals de "laffer en static meet".
Dat vind ik een goed idee eigenlijk.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent ook niet geselecteerd daarvoor.
dan zal het voor mij wel goedkomenquote:
Ik zeg wie er wel en niet welkom zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zal het voor mij wel goedkomenmaar leg ff uit
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:40 schreef dawg het volgende:
De meet zal wel slagen. Het is nu al gezellig.
Mooi, mij heb je al gezien dus ik hoef niet meer op de lijstquote:
Dus jij komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi, mij heb je al gezien dus ik hoef niet meer op de lijst.
Ik ben dus ook voor voorbehouden aan vaste singlestopic-posters.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Het is toch gewoon een meet voor degene die in [singles] posten? Anders wordt het zo massaal en eigenlijk heb ik daar sowieso geen zin in, dus count me out then
Ga je bij voorbaat al terugkrabbelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Het is toch gewoon een meet voor degene die in [singles] posten? Anders wordt het zo massaal en eigenlijk heb ik daar sowieso geen zin in, dus count me out then
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga je bij voorbaat al terugkrabbelen?
Dat lijkt me ook niet de bedoeling, dus wacht dan eerst eventjes af wie er allemaal komen, waar het is, wanneer het is, etc. voordat je meteen zegt of je wel of niet van plan bent te komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mij) geen zin in een hele massale meeting met mensen die ik nooit zie posten in het singles-topic
idem dito hierowquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mij) geen zin in een hele massale meeting met mensen die ik nooit zie posten in het singles-topic
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:19 schreef thaleia het volgende:
Als ik het zelfs al laat afweten bij de CD plundermeet
I'm with herquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, daar heb je het al... ik ben meer van de weekenden. En dan kansloos zuipen. Vooral veel kansloos zuipen.
Lezen schatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet de bedoeling, dus wacht dan eerst eventjes af wie er allemaal komen, waar het is, wanneer het is, etc. voordat je meteen zegt of je wel of niet van plan bent te komen.
Mij ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Nouk het volgende:
Lijkt me gezellig als ik samen met Tranceptor kom!
Jij bent geen vaste poster.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Nouk het volgende:
Lijkt me gezellig als ik samen met Tranceptor kom!
Dat doe ik dus..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
wacht dan eerst eventjes af wie er allemaal komen, waar het is, wanneer het is, etc. voordat je meteen zegt of je wel of niet van plan bent te komen.
BA! Jij moet komen! Anders ben ik de enige met kort rood haar, en dan gaan ze alleen op mij zeuren dat ik kansloos benquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef melismay het volgende:
[..]
BA! Jij moet komen! Anders ben ik de enige met kort rood haar, en dan gaan ze alleen op mij zeuren dat ik kansloos ben
Dus als ik kom, dan kom jij ook he!?quote:
Ik ga er over nadenken en ook even afwachten waar, wanneer, wie etc.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus als ik kom, dan kom jij ook he!?
ergens komen waar TC waarschijnlijk is... neen dank Uquote:
Hahahaha, maar er zijn zat wel leuke mensen dan toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens komen waar TC waarschijnlijk is... neen dank U
Als je aangeeft wanneer niet, is makkelijker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
Kan je niet beter vragen wanneer mensen wél kunnen?
ok ff een heel blonde actiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je aangeeft wanneer niet, is makkelijker.
We zijn nl met best veel man en vrouw ahum mensen.
Vandaar
Ik blijf erbij btw: Meet met VASTE SINGLES POSTERS
Niet de Sabrina-posters
Jij geeft de link?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ff een heel blonde actiedacht dat je posters wilde gaan maken
jah idd alleen vaste singlesposters (die wat in dat plaatje stonden)
Ja, cool!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij geeft de link?
Ik zet hem in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |