Mensen die zeker komen:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Alle Singles opgelet! In September gaat er een meet plaatsvinden! Wie heeft zin om te komen en heeft een idee over een goede plaats om het te houden? Het liefst een beetje centraal, zodat het niet voor de een heel ver reizen is en de ander niet.
ja verdoriequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef melismay het volgende:
Je hebt deze gewoon overgenomen uit het andere topic neem ik aan?Ik mag in ieder geval niet meer stemmen
Heb je iets te vieren die dag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TGT het volgende:
Ja meldt dus. MIts datum niet zwaar ongunstig ligt. Kan iig de 11e van sept niet.
Moet je dan aanslagen plegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TGT het volgende:
Ja meldt dus. MIts datum niet zwaar ongunstig ligt. Kan iig de 11e van sept niet.
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.quote:
*proestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.
Jij kan dan niet werken remember...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zoiets.. en ik moet er ook bij zijn. Alhoewel ik in mijn agenda toch wel een feyenoord wedstrijd bespeurde op 11 September.
I know.. maar die wedstrijd stond er dus al...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:37 schreef TGT het volgende:
Jij kan dan niet werken remember...
Idd, vrij apartquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
Verwacht jij te komen dan?
Kom es op MSN???
Ligt aan plaats en mensen die er komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom es op MSN???
Ok komt wel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:39 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
I know.. maar die wedstrijd stond er dus al...volgens mij is het overdag. Ehh.. ik probeer wel het een en ander te fixen.
Mij zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom es op MSN???
Maggik ik um sticky maken?quote:
Pheno jij komt gewoon ook, klaar uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb voor de helft al gestemd. Het andere twijfel ik nog over.
Ik ben geen single, mensen willen mij slaan en ik heb fokmeetvrees
Ja, ik hoop het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:43 schreef TGT het volgende:
Ok komt wel goed
Back ontopic:
Ik kom voor het bier en deel dus GEEN handtekeningen uit! Mooi is dat ook weer ff uit de wereld.
Net als bij de vorige singlesmeetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Iedereen in het topic komt gewoon. Klaar.
Als je denkt dat dat moet mag hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maggik ik um sticky maken?
Of doe jij dat voor me
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net als bij de vorige singlesmeet
Als dat gegarandeerd is, moet ik mijn standpunt misschien nog overwegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Iedereen in het topic komt gewoon. Klaar.
Ik wou er niks over zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:01 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat gegarandeerd is, moet ik mijn standpunt misschien nog overwegen.
Daar is behoorlijk wat voor nodig bij mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Iedereen in het topic komt gewoon klaar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat moet mag het.
Ik ook, gaan we samen misschienen!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook, gaan we samen mischienen!
Dan kan ik ook niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tof!
Als het maar niet in het eerste weekend van september is (dan kun jij ook niet trouwens) en 17 september kan ik ook niet. Maar verder..
![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
Poll maken voor weekend of door de week wie op welke dagen niet kan?
Dan kunnen we eerder een datum prikken.
Twist, waarom kan ik het eerste weekend van september niet?quote:
Ah daar val ik afquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
Ik ben voor de mensen iig die standaard in Singles zitten![]()
Done, in de OPquote:
zegt de meneer met de meeste singles topics op zn naamquote:
Wel neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
zegt de meneer met de meeste singles topics op zn naam
hmm...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Nu krijg je al die vaste meet bezoekers ook, die ELKE meet afgaan
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef melismay het volgende:
Nu krijg je al die vaste meet bezoekers ook, die ELKE meet afgaan
Ik eigenlijjk ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ik ben meer van de doordeweekse dagen en dan lekker gaan eten ofzow en zuipen
Mja, daar heb je het al... ik ben meer van de weekenden. En dan kansloos zuipen. Vooral veel kansloos zuipen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:32 schreef Ynske het volgende:
ik ben meer van de doordeweekse dagen en dan lekker gaan eten ofzow en zuipen
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als er veel non-single-figuren komen kom ik zeker niet. En anders misschien.
Daarom juist. Kan iedereen mooi eerst gaan werken en daarna aan de zuip. Ik hoef jullie verdomme niet de hele dag te zien!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef melismay het volgende:
Is het niet handiger om een poll te maken met welke dag het moet worden? Dan blijft er maar een aantal data over... dit is zo onoverzichtelijk![]()
En wat is trouwens de bedoeling van de hele meet? Aangezien er ook doordeweekse dagen bij staan en mensen moeten werken enzo?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan iedereen mooi eerst gaan werken en daarna aan de zuip. Ik hoef jullie verdomme niet de hele dag te zien!![]()
Wie selecteert er dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
Of we selecteren gewoon, zoals de "laffer en static meet".
Dat vind ik een goed idee eigenlijk.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef dawg het volgende:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent ook niet geselecteerd daarvoor.
dan zal het voor mij wel goedkomenquote:
Ik zeg wie er wel en niet welkom zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zal het voor mij wel goedkomenmaar leg ff uit
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:40 schreef dawg het volgende:
De meet zal wel slagen. Het is nu al gezellig.
Mooi, mij heb je al gezien dus ik hoef niet meer op de lijstquote:
Dus jij komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi, mij heb je al gezien dus ik hoef niet meer op de lijst.
Ik ben dus ook voor voorbehouden aan vaste singlestopic-posters.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Het is toch gewoon een meet voor degene die in [singles] posten? Anders wordt het zo massaal en eigenlijk heb ik daar sowieso geen zin in, dus count me out then
Ga je bij voorbaat al terugkrabbelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef melismay het volgende:
Het is toch gewoon een meet voor degene die in [singles] posten? Anders wordt het zo massaal en eigenlijk heb ik daar sowieso geen zin in, dus count me out then
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga je bij voorbaat al terugkrabbelen?
Dat lijkt me ook niet de bedoeling, dus wacht dan eerst eventjes af wie er allemaal komen, waar het is, wanneer het is, etc. voordat je meteen zegt of je wel of niet van plan bent te komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt al misschien gezegd, dus van terugkrabbelen is absoluut geen sprake, maar ik heb (net als Dawg volgens mij) geen zin in een hele massale meeting met mensen die ik nooit zie posten in het singles-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |