Zoals dezequote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:27 schreef Frollo het volgende:
Zo voorkom je dat mensen onzinnige tvp's gaan posten
Goed planquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:27 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat als je in eerdere delen van een reeks gepost hebt, het volgende deel automatisch in je MyAT moet komen. Zo voorkom je dat mensen onzinnige tvp's gaan posten
Dat viel mij ook op. Oké iemand die RotJ beter vind dan TESB kan ik nog inkomen, maar dit is wel heel uitzonderlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 @ 05:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Een Star Wars fan die TPM beter vind dan 2 van de oude trilogie. Opmerkelijk.
Hoiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Dat viel mij ook op. Oké iemand die RotJ beter vind dan TESB kan ik nog inkomen,
Ik kan er niets aan doen, maar op zulke momenten komt de uitdrukking 'waan van de dag' in mij opquote:maar dit is wel heel uitzonderlijk.
Voor wie iets meer geduld heeft kan ook wachten tot volgende week vrijdag, want dan komt hij vanaf 23:05 uur op Canvas. Dan heb je zeker weten de volledige versie en waarschijnlijk ook breedbeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:49 schreef California het volgende:
Dat is wel tof, dat ze die laten zien. Maar op de site staat een andere uitzendtijd dan je daar noemt, en volgens mij duurt Uur van de Wolf ook altijd echt een uur. Dus dan zenden ze een verkorte versie uit.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Gorro het volgende:
Voor wie iets meer geduld heeft kan ook wachten tot volgende week vrijdag, want dan komt hij vanaf 23:05 uur op Canvas. Dan heb je zeker weten de volledige versie en waarschijnlijk ook breedbeeld.
Raar, zeg. Ik haal de tijden uit mijn tv-gids (vpro) en er staat toch echt 15.-08-16.48. Welke site bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:49 schreef California het volgende:
Dat is wel tof, dat ze die laten zien. Maar op de site staat een andere uitzendtijd dan je daar noemt, en volgens mij duurt Uur van de Wolf ook altijd echt een uur. Dus dan zenden ze een verkorte versie uit.
quote:
Eigenlijk had ik bij jou wel wat meer buitenlands spul verwacht...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:14 schreef kamagurka het volgende:
-lijst-
't Is toch allemaal buitenlands?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik bij jou wel wat meer buitenlands spul verwacht...
Deze staat er dubbel in.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef wayeax het volgende:
62 A Streetcar Named Desire (1951)
90 A Streetcar Named Desire (1951)
Ik ben niet zo'n snob als iedereen denkt hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik bij jou wel wat meer buitenlands spul verwacht...
ik was ook wel verrast door je lijst. Maar vind dat je een leuke lijst heb gepost. Met veel afwisseling tussen nieuwe en oude, ´ snob`-en de betere Hollywood films.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snob als iedereen denkt hoorIk hou alleen van wat meer films dan alleen degenen van de laatste 10 jaar ofzo...
Same here. Dacht allerlei speciale films tegen te komen, maar zie ik er bijvoorbeeld gewoon Braveheart tussen staan!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
ik was ook wel verrast door je lijst. Maar vind dat je een leuke lijst heb gepost. Met veel afwisseling tussen nieuwe en oude, ´ snob`-en de betere Hollywood films.
Dat heb ik ook, alleen vind ik waarschijnlijk de andere helft geweldig.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
Grappig lijstje van wayeaux. De helft vind ik helemaal geweldig en de andere helft echt helemaal niks
Hm. Ik vind Revenge of the Sith beter dan Return of the Jedi. Zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Dat viel mij ook op. Oké iemand die RotJ beter vind dan TESB kan ik nog inkomen, maar dit is wel heel uitzonderlijk.
Van mij mag je hem nog wel een keertje posten hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef Eluc het volgende:
Bah. Nu staat mijn lijstje aan het eind van het vorige topic
Tjsa, ik heb ook mijn zwaktesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Same here. Dacht allerlei speciale films tegen te komen, maar zie ik er bijvoorbeeld gewoon Braveheart tussen staan!![]()
Hoezo.. bevalt mn lijst je nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef Hare het volgende:
En nou maar hopen dat Gorro je lijstje niet per ongeluk twee keer telt
Eerder hopen van wél eigenlijk...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef Hare het volgende:
En nou maar hopen dat Gorro je lijstje niet per ongeluk twee keer telt
mooie lijst Eluc. Ik zie veel nieuwe binnenkomers en dan wordt ik toch benieuwd welke films er zo allemaal gesneuveld zijn. Je hoeft ze echt niet allemaal op te noemen, maar een paar die je nog overwogen hebt om erin te zetten zou ik wel geinig vinden.quote:
Binnenkort, zeer binnenkort. Je had vorig jaar idd een wat andere lijst, maar ook nog steeds een erg mooie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:02 schreef Eluc het volgende:
Lonewolf, hiier mijn lijst van vorig jaar: Fok! Film Top 100 2004 II
Hij is een stukkie anders dan nu, vorig jaar was ik net een jaar bezig... Ik moet wel zeggen dat ik het afgelopen jaar een stuk minder films heb gezien dan het jaar daarvoor, ik hou me nu ook meer bezig met andere dingen. Ik heb alleen van Bowling for Columbine besloten om hem eruit te laten voortaan, omdat ik eigenlijk alleen nog maar speelfilms wil opnemen.
Komt er van jou ook nog een lijst?
Vreemd, ik heb denk ik een foutje gemaakt met schuiven, maar dan wil ik graag opquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:13 schreef Gorro het volgende:
[..]
Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef wayeax het volgende:
62 A Streetcar Named Desire (1951)
90 A Streetcar Named Desire (1951)
Deze staat er dubbel in.
En Pirates of the Caribean. Toch een van de slechtste films van Johnny Depp. Maargoed, verder een mooi lijstje met opvallend Southern Comfort. Volgens mij ben ik de enige die ook die film heeft genomineerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Same here. Dacht allerlei speciale films tegen te komen, maar zie ik er bijvoorbeeld gewoon Braveheart tussen staan!![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:42 schreef Sai het volgende:
En Gorro, gooi bij mij La Meglio Gioventú er maar uit (nr. 99) en vervang hem door Les Amants du Pont Neuf. Merci..
Over slome rukfilms gesproken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:42 schreef Sai het volgende:
Southern Comfort vond ik nou echt een verschrikkelijk slome rukfilm..
En Gorro, gooi bij mij La Meglio Gioventú er maar uit (nr. 99) en vervang hem door Les Amants du Pont Neuf. Merci..
Voor meer punten voor de films van Tarkovsky wil ik altijd tijd makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:21 schreef beantherio het volgende:
Hopelijk is het geen probleem om dit nog in te passen?
Ja, ik kwam erachter dat ik te weinig Tarkovsky in m'n lijstje had staan.![]()
Frankenstein staat misschien wel in m'n top 250, maar top 100, nee. Dat monster kan toch niet tegen de meeste vampieren aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
ik zie vrij weinig Frankenstein of Bride of Frankenstein tussen de lijstjes...
is dat omdat weinig mensen die gezien hebben, of vinden jullie die niet zo geweldig?
ik heb ze maar een keer gezien (midden in de nacht), en vooral de hele sfeer is me bijgebleven, geweldigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Frankenstein staat misschien wel in m'n top 250, maar top 100, nee. Dat monster kan toch niet tegen de meeste vampieren aan.
heb je dan ook Dracula en The Mummy gezien? Beide veel beter dan Frankenstein vind ik... en die Mummy, daar kan de 1999 versie nog van leren hoe ze iets eng moeten maken in plaats van komisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Ronno het volgende:
ik heb ze maar een keer gezien (midden in de nacht), en vooral de hele sfeer is me bijgebleven, geweldig![]()
Mooie klassieke films... maar inmiddels toch echt achterhaald door allerlei ander mooi spul op dat gebiedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
is dat omdat weinig mensen die gezien hebben, of vinden jullie die niet zo geweldig?
ik dacht eerst aan die afschuwelijke 1999 versiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef ranja het volgende:
[..]
heb je dan ook Dracula en The Mummy gezien? Beide veel beter dan Frankenstein vind ik... en die Mummy, daar kan de 1999 versie nog van leren hoe ze iets eng moeten maken in plaats van komisch.
Frankenstein vind ik wel leuk, maar nog geen top 500 materiaal. Bride of Frankenstein zou ik er bij een Top 200 ofzo denk ik wel in hebben gezet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
Staan bij mij beide ergens tussen 200 en 300. Wel de beste films van die hele monsterserie, trouwens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
Een jaar of anderhalf geleden zijn er een aantal op tv geweest... Dracula, Frankenstein, Mummy, The creature from Black Lagoon (achterhaald? mwahquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:53 schreef Ronno het volgende:
Ik zie zulke films ook niet snel staan in de videotheek, maar dat komt misschien omdat ik al snel geneigd ben toch voor een moderne film te gaan i.p.v. een mooie klassieker![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:28 schreef BJB het volgende:
Bij deze, een aardig brouwsel van Japanse cult, Amerikaanse blockbusters, gave klassiekers, anime, Russisch geneuzel, film-noir, nouvelle vague, romantisch gedoe, Franse feelgood en nog veel meer. Cheers.
(lijst)
in zekere zin idd wel een beetje een popcorn-film...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:37 schreef 0 het volgende:
Ik vind donnie darko helemaal geen topper. Beetje interessant doen met tijdreizen, daar is niks origineels aan(back to the future). Verder is het gewoon een teen-movie.
De magisch realistische manier waarop de film met 'interessant doen met tijdreizen' omgaat is in de verste verte niet te vergelijken met Back to the Future. Verder vind ik de film vooral vreselijk mooi vanwege de onvoorwaardelijke liefde van Donnie voor het meisje en daarbij zijn eerste echte stappen in de onbegrijpelijke grotemensenwereld. Een existentiele ontdekkingstocht, gekoppeld aan die mooie thematiek van de duistere suburb onder een veilig laagje vernis, maar dan zo uitgewerkt dat je er aan het eind 1001 kanten mee op kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:37 schreef 0 het volgende:
Ik vind donnie darko helemaal geen topper. Beetje interessant doen met tijdreizen, daar is niks origineels aan(back to the future). Verder is het gewoon een teen-movie.
Eens. Kutfilm die wél draait om een bepaald trucje en zo heel intelligent probeert te doen, terwijl de personages zo plat als een dubbeltje zijn en de sfeer overeen komt met die van een gemiddelde highschoolkomedie.quote:Zelfde geldt trouwens voor de butterfly effect, het had gewoon een willekeurige aflevering uit een willekeurige amerikaanse hocus-pocus-serie kunnen zijn.
Ben het kompleet met je eens!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:33 schreef BJB het volgende:
[..]
De magisch realistische manier waarop de film met 'interessant doen met tijdreizen' omgaat is in de verste verte niet te vergelijken met Back to the Future. Verder vind ik de film vooral vreselijk mooi vanwege de onvoorwaardelijke liefde van Donnie voor het meisje en daarbij zijn eerste echte stappen in de onbegrijpelijke grotemensenwereld. Een existentiele ontdekkingstocht, gekoppeld aan die mooie thematiek van de duistere suburb onder een veilig laagje vernis, maar dan zo uitgewerkt dat je er aan het eind 1001 kanten mee op kan. Daarom no. 1.
[..]
Eens. Kutfilm die wél draait om een bepaald trucje en zo heel intelligent probeert te doen, terwijl de personages zo plat als een dubbeltje zijn en de sfeer overeen komt met die van een gemiddelde highschoolkomedie.
Die zijn hetzelfde als de afgelopen twee jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef Sai het volgende:
Zijn de criteria voor de schaduwlijst dit jaar trouwens weer verzwaard of zijn ze pakweg hetzelfde gebleven?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:03 schreef Hugo_ het volgende:
Lost in Translation en The virgin Suicides "als opvulling"![]()
ga je schamen![]()
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:27 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat als je in eerdere delen van een reeks gepost hebt, het volgende deel automatisch in je MyAT moet komen. Zo voorkom je dat mensen onzinnige tvp's gaan posten
Ook veranderingen kunnen nog tot zaterdagavond...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de afgelopen maand welgeteld 27 films gezien, dus mijn lijstje is nu érg veranderd.
Ik weet niet of ik het nog kan veranderen.
Moet ik dan mijn oorspronkelijke lijst aanpassen of gewoon mijn aangepaste lijst in een nieuwe post plaatsen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ook veranderingen kunnen nog tot zaterdagavond...
Sowieso een nieuwe post. De gehele lijst opnieuw met duidelijk aangegeven (bold of een apart kolom met de positie voor de verandering van elke film zou ideaal zijn) de veranderingen is voor mij het makkelijkst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn oorspronkelijke lijst aanpassen of gewoon mijn aangepaste lijst in een nieuwe post plaatsen?
Ik neem aan dat je met nummer 8 Festen bedoelt? Kunststukje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:19 schreef Grumpey het volgende:
ik heb geen tijd voor mijn eigen lijstje dit jaar, maar mijn top 10 zou er zou uit gezien hebben (telt nu dus niet mee vermoed ik) :
1. Big Fish
2. Eternal sunshine of the spotless mind
3. Reservoir Dogs
4. Memento
5. La Vita e Bella
6. A beautiful Mind
7. Dogville
8. Vesten
9. The usual suspects
10. American history X
uiteraard, spellen blijft lastigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met nummer 8 Festen bedoelt? Kunststukje.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:42 schreef SODA het volgende:
Hee hallo.
Ik denk dat Gorro wel de juiste zal gokken.quote:
t origineel natuurlijk, niet de slechtste film met guy pearce die ik ken.quote:
Jaja, hier trap ik dus niet inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef pascalheister het volgende:
31) Sen to Chihiro no Kamikakushi
67) Spirited Away
En welke film is dit? Uit welk jaar? Of is het toch toevallig Marathon Man?quote:72) Marathon
Misschien deze:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:55 schreef Gorro het volgende:
[..]
Jaja, hier trap ik dus niet in
nieuwe nummer 100 is voor mij het handigst
[..]
En welke film is dit? Uit welk jaar? Of is het toch toevallig Marathon Man?
het moest deze zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:55 schreef Gorro het volgende:
[..]
Jaja, hier trap ik dus niet in
nieuwe nummer 100 is voor mij het handigst
[..]
En welke film is dit? Uit welk jaar? Of is het toch toevallig Marathon Man?
En dan heb je de mijne nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef victorinox het volgende:
Er zitten weer een aantal mooie lijstjes bij.
Eén van die vergeten films mag je nog een plaatje geven (het handigst voor mij is #100)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Khalein het volgende:
'k Heb het idee dat ik weer meerdere dingen ben vergeten, maar da's elk jaar zoAnyhoe... Bij deze de lijst voor dit jaar
047. Around the World in Eighty Days (1956)
069. Around the World in Eighty Days (1956)
Ik heb het liefst dat je hem uiterlijk morgenmiddag post dan kan ik hem rustig verwerken. 's Avonds heb ik het toch al druk genoeg met de uitslag voorbereiden enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef Hare het volgende:
[..]
En dan heb je de mijne nog niet eens gezien
Ik merkte op dat The Big Lebowski zowel op nummer 26 als 29 staat. Dus ik dacht laat ik Gorro eens helpen één deze jongen daar op attent maken. Bij deze.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Gatalin het volgende:
1. C'era una volta il West (1968)
2. The Shawshank Redemption (1994)
3. The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
4. The Matrix (1999)
5. Der Untergang (2004)
6. The Lord of the Rings: The Two Towers (2002)
7. Fight Club (1999)
8. Donnie Darko (2001)
9. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
10. The Lord of the Rings: The Fellowshop of the Ring (2001)
11. Forrest Gump (1994)
12. Memento (2000)
13. Unforgiven (1992)
14. Il Buono, il brutto, il cattivo (1966)
15. Apocalypse Now (1979)
16. The Godfather: Part II (1972)
17. Pulp Fiction (1994)
18. American History X (1998)
19. Cidade de Deus (2002)
10. The Godfather (1972)
21. Wo hu cang long (2000)
22. Raging Bull (1980)
23. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
24. Saving Private Ryan (1998)
25. 25th Hour (2002)
26. The Big Lebowski (1998)
27. The Usual Suspects (1995)
28. Snatch. (2000)
29. The Big Lebowski (1998)
30. Kill Bill: Vol.1 (2003)
31. Resevoir Dogs (1992)
32. The Sixth Sense (1999)
33. Dawn of the Dead (2004)
34. Three Days of the Condor (1975)
35. Goodfellas (1990)
36. O Brother, Where Art Thou? (2000)
37. Traffic (2000)
38. Clerks. (1994)
39. Good Will Hunting (1997)
40. Papillon (1973)
41. Requiem for a Dream (2000)
42. Rocky (1976)
43. Shaun of the Dead (2004)
44. Twelve Monkeys (1995)
45. De grot (2001)
46. Fargo (1996)
47. Predator (1987)
48. Kill Bill: Vol 2 (2004)
49. Jackie Brown (1997)
50. Ying xiong (2002)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Eén van die vergeten films mag je nog een plaatje geven (het handigst voor mij is #100)
Deze staat er dubbel in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Gatalin het volgende:
26. The Big Lebowski (1998)
29. The Big Lebowski (1998)
Is goed, doe ik, ik begin er aan firtst thing in the morningquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat je hem uiterlijk morgenmiddag post dan kan ik hem rustig verwerken. 's Avonds heb ik het toch al druk genoeg met de uitslag voorbereiden enzo.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef victorinox het volgende:
Maar vier Miyazaki's...![]()
Valt me een beetje tegen.
Ik had er idd een aantal gemist....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
zes!!!!
Maar goed, van een n00b als jij valt te verwachten dat je ze niet allemaal kent
Zal maar ff de Engelse titels erachter gaan plaatsen, wordt alles vast wat duidelijkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik had er idd een aantal gemist....![]()
Maar ik heb er zelf nog maar 4 gezien.
Vanavond nummer 5 in de bios.![]()
Merci Beaucoup!quote:
Had jij vorig jaar niet nog Armageddon in je lijst staan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
zes!!!!
Maar goed, van een n00b als jij valt te verwachten dat je ze niet allemaal kent
Nope, the Rockquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:18 schreef Sai het volgende:
[..]
Had jij vorig jaar niet nog Armageddon in je lijst staan?.
Nieuw:quote:1) Fight Club (1999)
2) Trainspotting (1996)
3) American History X (1998)
4) Snatch (2000)
5) Memento (2000)
6) Reservoir Dogs (1992)
7) Pulp Fiction (1994)
8) The Shawshank Redemption (1994)
9) Der Untergang (2004)
10) Forrest Gump (1994)
11) The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
12) The Pianist (2002)
13) Schindler's List (1993)
14) Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
15) Cidade de Deus (City of God) (2002)
16) Gladiator (2000)
17) Donnie Darko (2001)
18) The Matrix (1999)
19) The Lord of the Rings: The Two Towers (2002)
20) Se7en (1995)
21) The Butterfly Effect (2004)
22) Training Day (2001)
23) The Straight Story (1999)
24) Goodfellas (1990)
25) A Beautiful Mind (2001)
Vanavond al de uitslag dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:10 schreef RuneRose het volgende:
Mooie lijst Sai.![]()
Gods, had ik voor vanavond geen afspraken gemaakt om op het gemakt naar de uitslag enzo te gaan kijken, bellen m'n ouders net "we gaan om half 8 uit eten".Het zit ook nooit mee.
Waarschijnlijk wel. Vorig jaar was hij er om ongeveer half 12. Zo laat zal het dit jaar wel weer worden...quote:
Dan zie ik het morgenvroeg wel, iig succes Gorro met het vele werkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:59 schreef Gorro het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Vorig jaar was hij er om ongeveer half 12. Zo laat zal het dit jaar wel weer worden...
Oooh, dan kan ik met een gerust hart uit eten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:59 schreef Gorro het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Vorig jaar was hij er om ongeveer half 12. Zo laat zal het dit jaar wel weer worden...
wsokzquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
* SaintOfKillers ondersteunt Gorro mentaal
Die post van jou vertraagt het topic.quote:
Dan moet je 'm vooral quoten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die post van jou vertraagt het topic.![]()
Had je hem in eerste instantie maar niet moeten posten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan moet je 'm vooral quoten.
Die staat er toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Mereltje het volgende:
Waarom kun je die lijst niet gewoon hier plaatsen..
In de onderste regionen scheelt het gewoon meer, aangezien de verschillen in punten tussen plaatsen veel kleiner zijn. Ik denk dat het aantal punten dat ze gezakt zijn wel meevalt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
Austin Powers: International Man of Mystery stijgt meer dan 1000 plaatsen.![]()
Maar Stanza del figlio, La, Wag the Dog en Trois Couleurs: Blanc stijgen ook bijna 1000 plaatsen.![]()
Highlander daalt van 208 naar 1489. Tja, toen ik 'm laatst weer op TV zag heb ik m'n cijfer ook een punt naar beneden bijgesteld. Waarom films als Karakter, Idioterne en L'Avventura ook bijna 1000 plaatsen kelderen is mij echter een raadsel. Zijn er mensen verdwenen van Fok! die deze vorig jaar op 1 hadden staan ofzo?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef Gorro het volgende:
En nu krijg ik vast California en Sai over me heen
quote:[00:03] <Gorro> wij hebben dan ook de beste smaak van heel Fok!
Highlander zakt van ca. 350 punten naar 8 punten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef Sai het volgende:
[..]
In de onderste regionen scheelt het gewoon meer, aangezien de verschillen in punten tussen plaatsen veel kleiner zijn. Ik denk dat het aantal punten dat ze gezakt zijn wel meevalt.
Hoe doe je dat snel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ik ga kijken met wie ik persoonlijk de meeste films gemeenschappelijk heb, dan staat Gorro eerste.
[..]
Hehe, dat werd vorig jaar ook gevraagdquote:
Nu krijg je honderd verzoekjes van mensen die je vragen het voor hen te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hehe, dat werd vorig jaar ook gevraagd.
Ik heb gesorteerd op de rij SaintOfKillers, zodat "mijn" 100 films bovenaan staan. En dan onderaan een formule waarmee je kijkt hoeveel cellen er van die reeks van honderd leeg zijn -> kopieer naar alle kolommen -> trek dat resultaat van honderd af -> voila.
Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg uitleg.
ik denk dat veel mensen opvulling nodig hebben en daarom dingen overnemen uit andere lijstjes, wanneer meerdere mensen dat doen dan worden vaak dezelfde films genoemd. Wanneer een bepaalde film niet vaak genoemd wordt wordt het ook niet overgenomen. Highlander lijkt me typisch een film om onderaan de lijst als opvulling te gebruiken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Highlander zakt van ca. 350 punten naar 8 punten...
Het resultaat zou je nochtans bevallenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Nu krijg je honderd verzoekjes van mensen die je vragen het voor hen te doen.
En nee, ik vraag het je niet, want ik ben veel te bang dat er Hare uit komt..
Kun je misschien eens een beetje beter als SoK uitleggen hoe je dat nu doet? Excel is niet mijn sterkste puntquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:50 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb de meeste films gemeen met: pascalheister (37), Lonewolf2002 (36), Saviola (36), Hare (33), wayeax (33), Gorro (33), Jay-20- (32), SaintOfKillers (30), RuneRose (30) en BlaatschaaP (30).
Bij Hare en (met name) Saviola had ik dat wel verwacht, zal die lijstjes van pascalheister en Lonewolf nog eens bekijken.
Sorry, mijn handleiding is nog niet idiot-proof.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Kun je misschien eens een beetje beter als SoK uitleggen hoe je dat nu doet? Excel is niet mijn sterkste punt
Want ik wil namelijk wel weten hoe dicht ik bij Sai sta![]()
Fabulousbakerboy (39), Gorro (30), laurenzo85 (28), Kars- (28), RuneRose (28), Eluc (26), SaintOfKillers (26), Sokolsky (26).quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Nu krijg je honderd verzoekjes van mensen die je vragen het voor hen te doen.
En nee, ik vraag het je niet, want ik ben veel te bang dat er Hare uit komt..
Geeft niks, ik weet dat je aan me denktquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sorry, mijn handleiding is nog niet idiot-proof.
Beter uitleggen dan wat SoK deed? Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Kun je misschien eens een beetje beter als SoK uitleggen hoe je dat nu doet? Excel is niet mijn sterkste punt
Want ik wil namelijk wel weten hoe dicht ik bij Sai sta![]()
ik zie net dat ik de enige ben die idioterne genoemd heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
Austin Powers: International Man of Mystery stijgt meer dan 1000 plaatsen.![]()
Maar Stanza del figlio, La, Wag the Dog en Trois Couleurs: Blanc stijgen ook bijna 1000 plaatsen.![]()
Highlander daalt van 208 naar 1489. Tja, toen ik 'm laatst weer op TV zag heb ik m'n cijfer ook een punt naar beneden bijgesteld. Waarom films als Karakter, Idioterne en L'Avventura ook bijna 1000 plaatsen kelderen is mij echter een raadsel. Zijn er mensen verdwenen van Fok! die deze vorig jaar op 1 hadden staan ofzo?
Gij idioot!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef Elroyb het volgende:
[..]
ik zie net dat ik de enige ben die idioterne genoemd heeft.
Iets als dit? Het is niet niet-Engelstalig, maar meer "niet afkomstig uit USA, UK, CAN, NZL, IRL of AUS)quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef Elroyb het volgende:
een top-lijst met niet engelstalige films lijkt me ook leuk om te zien.
Vorig jaar had ik 'm wel, maar inmiddels was 'ie gezakt tot 146.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef Elroyb het volgende:
[..]
ik zie net dat ik de enige ben die idioterne genoemd heeft.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Iets als dit? Het is niet niet-Engelstalig, maar meer "niet afkomstig uit USA, UK, CAN, NZL, IRL of AUS)
Thanks!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Beter uitleggen dan wat SoK deed? Nee.
Wel kan ik dit geven:
Eluc (32)
Sokolsky (32)
RuneRose (31)
Lonewolf2002 (30)
Saviola (29)
BlaatschaaP (28)
Gorro (28)
Mike (27)
pascalheister (27)
En Sai dus 24.
Toen ik vanmiddag jouw lijstje zag, had ik iets ingetikt van "goh, denk alle Ghibli's en Chaplins weg en al jouw films staan in mijn top-300" maar om een of andere reden toch maar niet gepost.
Het is inderdaad 32.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Thanks!
Haha, je hoeft je echt niet te schamen hoor
Maareh, hoe kan jij dan er 33 gelijk hebben met mij en ik maar 32 met jouTypo zeker?
Sai kan iig weer rustig slapen vanavond
En ik heb juist vrijwel geen films gezien die onder de kenners geliefd is (Vooral pre jaren 80 films).quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Uit de top 100 en de schaduwlijst heb ik respectievelijk 5 en 20 films niet gezien. Al die films zou ik meteen eens aan mijn to-see lijst toevoegen. De hoogst geplaatste film die ik nog niet heb gezien is in beide lijstje: Citizen Kane![]()
![]()
Ik heb het meest gemeen met Pascalheister en BJB die beide 44 films uit mijn top 100 ook noemde. Runners-up zijn Asskicker14 met 43, Saviola en Eluc met 40 films.
Uit mijn eigen statistiekjes blijkt dat ook voor mij de meerderheid van mijn films van na 1990 stammen. Die heb je denk ik dan toevallig ook bijna allemaal genoemd waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ik heb juist vrijwel geen films gezien die onder de kenners geliefd is (Vooral pre jaren 80 films).![]()
Zie de post van SoK op de vorige pagina.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:06 schreef Elroyb het volgende:
hoe kun je het snelste zien met wie je het meest overeenkomt?
Doen!quote:maar The Seventh Seal moet ik maar eens herwaarderen,
dank je voor de organisatie en verwerking en al die ellendequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef Gorro het volgende:
Ik hoop dat er niet te veel cijfertjes in de lijst staan, maar ik vind het zelf altijd leuk om de veranderingen in de lijst te kunnen zien. De excel-sheet met de volledige uitslag en andere leuke lijstjes is hier te downloaden. 's Nachts is hij onbereikbaar, want ik host hem op m'n eigen pc en die staat dan uit. De komende dagen komen er misschien nog een aantal statistiekjes, zoals top 10 per decennium of per land.
Ik wil jullie nog een keer bedanken voor de meewerking aan het bewerkstelligen van deze lijsten. Ik hoop dat jullie ze (met name de schaduw lijst) gebruiken als inspiratiebron voor de vele films die jullie komend jaar gaan bekijken om dan te kunnen pronken met een nog beter lijstje.
Kheb hem ff op rapidshare gezet, hier de link:quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dank je voor de organisatie en verwerking en al die ellende
en nou wakker worden jij
ik wil die sheet ook
Niet eens gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef Gorro het volgende:
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor alle lijstjes die ingeleverd zijn. Opnieuw zijn er meer lijstjes ingeleverd dan vorig jaar, namelijk 154 (vorig jaar 152). Uiteindelijk heeft dat de volgende lijst opgeleverd.
* Fok! Film Top 100 2004
67 235 ––– ––– 1150 ptn. Oldboy (Chan-wook Park, 2003)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | dolle_hond 45 StefanP 44 Flying 41 ranja 34 Sasandra 31 SODA 27 existenz 24 Fabulousbakerboy 20 Frollo 17 Khalein 16 |
Dank, ik heb ze doorgevoerd in de sheet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef Dunf het volgende:
mogen een paar correcties nog ?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ code verwijderd ]
Top 10 van de mensen met de meeste aantal films als enige genoemd. Verrassende nummer 1.
Sowieso hebben de Kill Bill films veel punten/plaatsen in moeten leveren. In de reguliere lijst dondert Kill Bill ook naar 44 terwijl hij op nummer 17 vorig jaar binnenkwam...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kill Bill Vol. 1daalde van plaats 34 64 plaatsen naar 98 en is daarmee de grootste daler in de schaduw top 100.![]()
Uit het oog uit het hart,quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Gorro het volgende:
[..]
Sowieso hebben de Kill Bill films veel punten/plaatsen in moeten leveren. In de reguliere lijst dondert Kill Bill ook naar 44 terwijl hij op nummer 17 vorig jaar binnenkwam...
Ik beweerde ooit dat Kill Bill (I) het 2003 tournament hoofdzakelijk had gewonnen omdat het een Tarantino-hype van 't moment was en dat Cidade de Deus véél meer een blijvertje was. Anderen beweerden toen dat dit niet waar was. Maar deze evolutie ondersteunt mijn theorie toch weer een beetjequote:
hij staat er toch ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer wordt de échte lijst nou geplaatst?
Dat is de schaduwlijst die is genomen van 31 lijstjes, dus niet de échte lijst.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij staat er toch ?
Fok! Film Top 100 2005 - 4e editie III
Nietes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is de schaduwlijst die is genomen van 31 lijstjes, dus niet de échte lijst.
Het lijkt ook zoveel op het lijstje van vorig jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Omdat dat een tikfout is.
Typfout inderdaad. En ik heb al een aantal keer geprobeerd het te wijzigen (gisteravond ook al), maar ik krijg steeds dat er databaseproblemen zijn, waarschijnlijk omdat de post zo groot is...quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom staat er dan in godsnaam ''* Fok! Film Top 100 2004''?
Het is aangepastquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:03 schreef NRH het volgende:
Een fout:
Hier staat mijn top-100: Fok! Film Top 100 2005 - 4e editie
Ik heb op 59 Jerry Maguire staan, die 42 punten zijn echter niet aan die film, maar aan Bridget Jones Diary gegeven, een film die niet in m'n top-500 zal komen!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Ronno het volgende:
wat zijn de kenmerken waar de lijstjes voor de schaduw top 100 op worden geselecteerd?
edit: puik werk overigens, Gorro. Zal flink wat werk in zitten![]()
Die heb ik de afgelopen twee jaar niet bekend gemaakt en dat doe ik nu ook niet om te voorkomen dat mensen in het vervolg expres hun lijstjes zo gaan maken om maar geselecteerd te worden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Ronno het volgende:
wat zijn de kenmerken waar de lijstjes voor de schaduw top 100 op worden geselecteerd?
Ik heb absoluut vrede met deze winnaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig gedaan met een terechte winnaar lijkt me
wordt hoog tijd voor een nieuwe nummer 1 maargoed verder weer een leuke lijstquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig gedaan met een terechte winnaar lijkt me
Heb je stiekem kloons gebruikt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb absoluut vrede met deze winnaarDaarna wordt het al snel minder, maargoed...
Ik heb de meeste films uit mijn top100 met Toon_Tetten en jay-20- gemeen, nog nooit van die users gehoord![]()
Had ik eigenlijk moeten doen, damn...quote:
Tis niet zozeer blijven hangen alswel nooit voorbij eigen horizon gekekenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:54 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Ik vind de reguliere top 100 een aanfluiting (maar ja, dat heb ik wel met meer toplijsten op het internet). Het publiek blijft immer in de jaren 90 hangen. Jammer maar helaas. Ik ben wel tevreden met de schaduwlijst.
Trouwens. Sokolsky was oa verbaasd dat Kurosawa's Dersu Uzala door niemand genoemd werd. Het verbaast mij juist dat iemand de film WEL noemt. Ik ben een groot fan van Kurosawa en ik vind Dersu Uzala een hele goede film, maar Kurosawa heeft toch op zijn minst 7/8 films gemaakt die eerder het predikaat 'meesterwerk' verdienen en derhalve in een top 100 thuishoren.
Ik heb m nog niet gezien. De films die als enige door mij zijn genoemd:quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:06 schreef beantherio het volgende:
Niemand die Bambi kan waarderen? Is toch echt een klassieker hoor.
Zijn idd wel goede films die je nu noemtquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:06 schreef beantherio het volgende:
Grappig dat ik maar liefst 9 films in mijn lijstje heb staan die door niemand anders zijn genoemd. Sommige ervan zelfs erg bekende films:
- Bambi
- The importance of being earnest
- Limelight
- You can count on me
- Whisper of the Heart
- The Right Stuff
- Beautifull Girls
- Life and Death of Colonel Blimp
- Secrets & Lies
Niemand die Bambi kan waarderen? Is toch echt een klassieker hoor.
Prachtige films. Maar om de mieren maar weer even te neuken: Zowel Fellini als Pasolini hebben elk zeker 5 grotere meesterwerken gemaakt. Toch vind ik het natuurlijk leuk dat iemand uberhaupt een Fellini en (vooral) een Pasolini noemt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:17 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gezien. De films die als enige door mij zijn genoemd:
Il Casanova di Federico Fellini (Fellini)
Teorema (Pasolini)
Beiden zijn films die aansloten op een aflevering van Zomergasten.
Ik had dan ook 6 Kurosawa's in mijn top-100 staan. Dersu Uzala was de eerste Kurosawa die ik in kleur zag; tezamen met het fantastische personage van Maksim Munzik (als ik die naam goed onthouden heb) betekende dat een blijvertje. Heb 'm een 9- gegeven, evenals Yojimbo en Tengoku to jigoku, die de top-100 net misliepen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:54 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Trouwens. Sokolsky was oa verbaasd dat Kurosawa's Dersu Uzala door niemand genoemd werd. Het verbaast mij juist dat iemand de film WEL noemt. Ik ben een groot fan van Kurosawa en ik vind Dersu Uzala een hele goede film, maar Kurosawa heeft toch op zijn minst 7/8 films gemaakt die eerder het predikaat 'meesterwerk' verdienen en derhalve in een top 100 thuishoren.
Dat heeft PPP natuurlijk ook aan zichzelf te danken. Als je dingen als Salo gaat maken zul je binnen een zeer kleine groep waardering oogsten, maar de grote massa ben je kwijt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Fellini wordt vaak als grootmeester erkend, Pasolini helaas zelden.
Op 4 maar?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:27 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
En hoe veranderlijk is mijn top 100 eigenlijk.... ik zou mijn ingeleverde lijstje nu alweer op 4 posities wijzigen.
Zou heel goed kunnen. Maar ik heb als groentje dan ook nog niet veel van de twee gezien. Van Pasolini heb ik verder ooit een fragment uit Il Vangelo Secondo Matteo gezien, dat vond ik zeer indrukwekkend. Van Fellini heb ik 8½ nog hoger in mijn lijst staan. Ook heb ik La Strada van hem gezien, maar neorealisme vind ik niks.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Prachtige films. Maar om de mieren maar weer even te neuken: Zowel Fellini als Pasolini hebben elk zeker 5 grotere meesterwerken gemaakt. Toch vind ik het natuurlijk leuk dat iemand uberhaupt een Fellini en (vooral) een Pasolini noemt.Fellini wordt vaak als grootmeester erkend, Pasolini helaas zelden.
Ik neem het je natuurlijk absoluut niet kwalijk hoor.quote:k had dan ook 6 Kurosawa's in mijn top-100 staan. Dersu Uzala was de eerste Kurosawa die ik in kleur zag; tezamen met het fantastische personage van Maksim Munzik (als ik die naam goed onthouden heb) betekende dat een blijvertje. Heb 'm een 9- gegeven, evenals Yojimbo en Tengoku to jigoku, die de top-100 net misliepen.
Lol!quote:
155. Man Who Would Be King, Thequote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef kamagurka het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik de enige ben die op
Invasion of the body snatchers
Passage to India
The hill
The outlaw Josey Wales
Soylent Green
The Wicker Man
Bad Timing
Get Carter
Thunderbolt and Lightfoot
The man who would be king
Salvador
Heeft gestemd, zijn stuk voor stuk films die zich met gemak kunnen meten aan de zgn. klassiekers van nu. Maar that's FTR for ya![]()
Mwa, dat was zijn allerlaatste film. Waardering had ie toen al lang en ik geloof niet dat die aanhang afhaakte, enkel om Salo. Accatone, Hawks and Sparrows, Mamma Roma, Il Vangelo Secondo Matteo, Edipo Re... Pasolini heeft echt veel goede films gemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:31 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat heeft PPP natuurlijk ook aan zichzelf te danken. Als je dingen als Salo gaat maken zul je binnen een zeer kleine groep waardering oogsten, maar de grote massa ben je kwijt.
Ik sta 7equote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ code verwijderd ]
Top 10 van de mensen met de meeste aantal films als enige genoemd. Verrassende nummer 1.
Mwah... in dat lijstje zitten gewoon films die ik een 4 heb gegeven.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik sta 7eEn toch als ik die films nakijk vraag ik me af bij de volgende films waarom hier niet meer mensen opgestemd hebben:
* Dobermann
* Layer Cake
* Mean Machine
* 06/05
* Hackers
* The Lady Killers
* Police Academy
Dit is natuurlijk om verschillende redenen. Maar het zijn zeker films die (de meeste dan) wel minimaal een paar keer voor zouden moeten komen, lijkt mij. Bij de overige films was dit makkelijker om te begrijpen omdat je bij een groot aantal ze alleen kijkt als je geintresseerd ben in het bijbehorende thema.
Dat kan kloppen, maar nieuwe aanhang kweken is lastig als dat je bekendste film is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:42 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Mwa, dat was zijn allerlaatste film. Waardering had ie toen al lang en ik geloof niet dat die aanhang afhaakte, enkel om Salo. Accatone, Hawks and Sparrows, Mamma Roma, Il Vangelo Secondo Matteo, Edipo Re... Pasolini heeft echt veel goede films gemaakt.
Ik zeg toch ook niet iedereenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Mwah... in dat lijstje zitten gewoon films die ik een 4 heb gegeven.
Hey lache, ik sta er ook bijquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ code verwijderd ]
Top 10 van de mensen met de meeste aantal films als enige genoemd.
Yep, ik hem 'm! Thanxquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:01 schreef Sokolsky het volgende:
Hare heeft ergens een alternatieve lokatie gepost.
Ik vind de remake beter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef kamagurka het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik de enige ben die op
Invasion of the body snatchers
Heeft gestemd, zijn stuk voor stuk films die zich met gemak kunnen meten aan de zgn. klassiekers van nu. Maar that's FTR for ya![]()
Wakker!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
En nou wakker worden want ik wil die Excel sheet!
Daar zitten inmiddels nog wel een paar foutjes in, die wel in de door mijn gehoste versie verbeterd zijn. Niet dat het veel verschil maakt...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:01 schreef Sokolsky het volgende:
Hare heeft ergens een alternatieve lokatie gepost.
ik weet niet of ik dat een goed idee vind. tis nou al zo'n werk. ik heb van mijn shortlist een top 200 gemaakt en toen ben ik gestopt, vond t zo al gedoe genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Mogen we volgend jaar ook top-250s insturen Gorro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |