In de onderste regionen scheelt het gewoon meer, aangezien de verschillen in punten tussen plaatsen veel kleiner zijn. Ik denk dat het aantal punten dat ze gezakt zijn wel meevalt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
Austin Powers: International Man of Mystery stijgt meer dan 1000 plaatsen.![]()
Maar Stanza del figlio, La, Wag the Dog en Trois Couleurs: Blanc stijgen ook bijna 1000 plaatsen.![]()
Highlander daalt van 208 naar 1489. Tja, toen ik 'm laatst weer op TV zag heb ik m'n cijfer ook een punt naar beneden bijgesteld. Waarom films als Karakter, Idioterne en L'Avventura ook bijna 1000 plaatsen kelderen is mij echter een raadsel. Zijn er mensen verdwenen van Fok! die deze vorig jaar op 1 hadden staan ofzo?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef Gorro het volgende:
En nu krijg ik vast California en Sai over me heen
quote:[00:03] <Gorro> wij hebben dan ook de beste smaak van heel Fok!
Highlander zakt van ca. 350 punten naar 8 punten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef Sai het volgende:
[..]
In de onderste regionen scheelt het gewoon meer, aangezien de verschillen in punten tussen plaatsen veel kleiner zijn. Ik denk dat het aantal punten dat ze gezakt zijn wel meevalt.
Hoe doe je dat snel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ik ga kijken met wie ik persoonlijk de meeste films gemeenschappelijk heb, dan staat Gorro eerste.
[..]
Hehe, dat werd vorig jaar ook gevraagdquote:
Nu krijg je honderd verzoekjes van mensen die je vragen het voor hen te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hehe, dat werd vorig jaar ook gevraagd.
Ik heb gesorteerd op de rij SaintOfKillers, zodat "mijn" 100 films bovenaan staan. En dan onderaan een formule waarmee je kijkt hoeveel cellen er van die reeks van honderd leeg zijn -> kopieer naar alle kolommen -> trek dat resultaat van honderd af -> voila.
Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg uitleg.
ik denk dat veel mensen opvulling nodig hebben en daarom dingen overnemen uit andere lijstjes, wanneer meerdere mensen dat doen dan worden vaak dezelfde films genoemd. Wanneer een bepaalde film niet vaak genoemd wordt wordt het ook niet overgenomen. Highlander lijkt me typisch een film om onderaan de lijst als opvulling te gebruiken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Highlander zakt van ca. 350 punten naar 8 punten...
Het resultaat zou je nochtans bevallenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Nu krijg je honderd verzoekjes van mensen die je vragen het voor hen te doen.
En nee, ik vraag het je niet, want ik ben veel te bang dat er Hare uit komt..
Kun je misschien eens een beetje beter als SoK uitleggen hoe je dat nu doet? Excel is niet mijn sterkste puntquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:50 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb de meeste films gemeen met: pascalheister (37), Lonewolf2002 (36), Saviola (36), Hare (33), wayeax (33), Gorro (33), Jay-20- (32), SaintOfKillers (30), RuneRose (30) en BlaatschaaP (30).
Bij Hare en (met name) Saviola had ik dat wel verwacht, zal die lijstjes van pascalheister en Lonewolf nog eens bekijken.
Sorry, mijn handleiding is nog niet idiot-proof.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Kun je misschien eens een beetje beter als SoK uitleggen hoe je dat nu doet? Excel is niet mijn sterkste punt
Want ik wil namelijk wel weten hoe dicht ik bij Sai sta![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |