Die post van jou vertraagt het topic.quote:
Dan moet je 'm vooral quoten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die post van jou vertraagt het topic.![]()
Had je hem in eerste instantie maar niet moeten posten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan moet je 'm vooral quoten.
Die staat er toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Mereltje het volgende:
Waarom kun je die lijst niet gewoon hier plaatsen..
In de onderste regionen scheelt het gewoon meer, aangezien de verschillen in punten tussen plaatsen veel kleiner zijn. Ik denk dat het aantal punten dat ze gezakt zijn wel meevalt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
Austin Powers: International Man of Mystery stijgt meer dan 1000 plaatsen.![]()
Maar Stanza del figlio, La, Wag the Dog en Trois Couleurs: Blanc stijgen ook bijna 1000 plaatsen.![]()
Highlander daalt van 208 naar 1489. Tja, toen ik 'm laatst weer op TV zag heb ik m'n cijfer ook een punt naar beneden bijgesteld. Waarom films als Karakter, Idioterne en L'Avventura ook bijna 1000 plaatsen kelderen is mij echter een raadsel. Zijn er mensen verdwenen van Fok! die deze vorig jaar op 1 hadden staan ofzo?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:09 schreef Gorro het volgende:
En nu krijg ik vast California en Sai over me heen
quote:[00:03] <Gorro> wij hebben dan ook de beste smaak van heel Fok!
Highlander zakt van ca. 350 punten naar 8 punten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef Sai het volgende:
[..]
In de onderste regionen scheelt het gewoon meer, aangezien de verschillen in punten tussen plaatsen veel kleiner zijn. Ik denk dat het aantal punten dat ze gezakt zijn wel meevalt.
Hoe doe je dat snel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ik ga kijken met wie ik persoonlijk de meeste films gemeenschappelijk heb, dan staat Gorro eerste.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |