Zoals dezequote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:27 schreef Frollo het volgende:
Zo voorkom je dat mensen onzinnige tvp's gaan posten
Goed planquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:27 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat als je in eerdere delen van een reeks gepost hebt, het volgende deel automatisch in je MyAT moet komen. Zo voorkom je dat mensen onzinnige tvp's gaan posten
Dat viel mij ook op. Oké iemand die RotJ beter vind dan TESB kan ik nog inkomen, maar dit is wel heel uitzonderlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 @ 05:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Een Star Wars fan die TPM beter vind dan 2 van de oude trilogie. Opmerkelijk.
Hoiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Dat viel mij ook op. Oké iemand die RotJ beter vind dan TESB kan ik nog inkomen,
Ik kan er niets aan doen, maar op zulke momenten komt de uitdrukking 'waan van de dag' in mij opquote:maar dit is wel heel uitzonderlijk.
Voor wie iets meer geduld heeft kan ook wachten tot volgende week vrijdag, want dan komt hij vanaf 23:05 uur op Canvas. Dan heb je zeker weten de volledige versie en waarschijnlijk ook breedbeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:49 schreef California het volgende:
Dat is wel tof, dat ze die laten zien. Maar op de site staat een andere uitzendtijd dan je daar noemt, en volgens mij duurt Uur van de Wolf ook altijd echt een uur. Dus dan zenden ze een verkorte versie uit.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Gorro het volgende:
Voor wie iets meer geduld heeft kan ook wachten tot volgende week vrijdag, want dan komt hij vanaf 23:05 uur op Canvas. Dan heb je zeker weten de volledige versie en waarschijnlijk ook breedbeeld.
Raar, zeg. Ik haal de tijden uit mijn tv-gids (vpro) en er staat toch echt 15.-08-16.48. Welke site bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:49 schreef California het volgende:
Dat is wel tof, dat ze die laten zien. Maar op de site staat een andere uitzendtijd dan je daar noemt, en volgens mij duurt Uur van de Wolf ook altijd echt een uur. Dus dan zenden ze een verkorte versie uit.
quote:
Eigenlijk had ik bij jou wel wat meer buitenlands spul verwacht...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:14 schreef kamagurka het volgende:
-lijst-
't Is toch allemaal buitenlands?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik bij jou wel wat meer buitenlands spul verwacht...
Deze staat er dubbel in.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef wayeax het volgende:
62 A Streetcar Named Desire (1951)
90 A Streetcar Named Desire (1951)
Ik ben niet zo'n snob als iedereen denkt hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik bij jou wel wat meer buitenlands spul verwacht...
ik was ook wel verrast door je lijst. Maar vind dat je een leuke lijst heb gepost. Met veel afwisseling tussen nieuwe en oude, ´ snob`-en de betere Hollywood films.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snob als iedereen denkt hoorIk hou alleen van wat meer films dan alleen degenen van de laatste 10 jaar ofzo...
Same here. Dacht allerlei speciale films tegen te komen, maar zie ik er bijvoorbeeld gewoon Braveheart tussen staan!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
ik was ook wel verrast door je lijst. Maar vind dat je een leuke lijst heb gepost. Met veel afwisseling tussen nieuwe en oude, ´ snob`-en de betere Hollywood films.
Dat heb ik ook, alleen vind ik waarschijnlijk de andere helft geweldig.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
Grappig lijstje van wayeaux. De helft vind ik helemaal geweldig en de andere helft echt helemaal niks
Hm. Ik vind Revenge of the Sith beter dan Return of the Jedi. Zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Dat viel mij ook op. Oké iemand die RotJ beter vind dan TESB kan ik nog inkomen, maar dit is wel heel uitzonderlijk.
Van mij mag je hem nog wel een keertje posten hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef Eluc het volgende:
Bah. Nu staat mijn lijstje aan het eind van het vorige topic
Tjsa, ik heb ook mijn zwaktesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Same here. Dacht allerlei speciale films tegen te komen, maar zie ik er bijvoorbeeld gewoon Braveheart tussen staan!![]()
Hoezo.. bevalt mn lijst je nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef Hare het volgende:
En nou maar hopen dat Gorro je lijstje niet per ongeluk twee keer telt
Eerder hopen van wél eigenlijk...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef Hare het volgende:
En nou maar hopen dat Gorro je lijstje niet per ongeluk twee keer telt
mooie lijst Eluc. Ik zie veel nieuwe binnenkomers en dan wordt ik toch benieuwd welke films er zo allemaal gesneuveld zijn. Je hoeft ze echt niet allemaal op te noemen, maar een paar die je nog overwogen hebt om erin te zetten zou ik wel geinig vinden.quote:
Binnenkort, zeer binnenkort. Je had vorig jaar idd een wat andere lijst, maar ook nog steeds een erg mooie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:02 schreef Eluc het volgende:
Lonewolf, hiier mijn lijst van vorig jaar: Fok! Film Top 100 2004 II
Hij is een stukkie anders dan nu, vorig jaar was ik net een jaar bezig... Ik moet wel zeggen dat ik het afgelopen jaar een stuk minder films heb gezien dan het jaar daarvoor, ik hou me nu ook meer bezig met andere dingen. Ik heb alleen van Bowling for Columbine besloten om hem eruit te laten voortaan, omdat ik eigenlijk alleen nog maar speelfilms wil opnemen.
Komt er van jou ook nog een lijst?
Vreemd, ik heb denk ik een foutje gemaakt met schuiven, maar dan wil ik graag opquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:13 schreef Gorro het volgende:
[..]
Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef wayeax het volgende:
62 A Streetcar Named Desire (1951)
90 A Streetcar Named Desire (1951)
Deze staat er dubbel in.
En Pirates of the Caribean. Toch een van de slechtste films van Johnny Depp. Maargoed, verder een mooi lijstje met opvallend Southern Comfort. Volgens mij ben ik de enige die ook die film heeft genomineerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Same here. Dacht allerlei speciale films tegen te komen, maar zie ik er bijvoorbeeld gewoon Braveheart tussen staan!![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:42 schreef Sai het volgende:
En Gorro, gooi bij mij La Meglio Gioventú er maar uit (nr. 99) en vervang hem door Les Amants du Pont Neuf. Merci..
Over slome rukfilms gesproken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:42 schreef Sai het volgende:
Southern Comfort vond ik nou echt een verschrikkelijk slome rukfilm..
En Gorro, gooi bij mij La Meglio Gioventú er maar uit (nr. 99) en vervang hem door Les Amants du Pont Neuf. Merci..
Voor meer punten voor de films van Tarkovsky wil ik altijd tijd makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:21 schreef beantherio het volgende:
Hopelijk is het geen probleem om dit nog in te passen?
Ja, ik kwam erachter dat ik te weinig Tarkovsky in m'n lijstje had staan.![]()
Frankenstein staat misschien wel in m'n top 250, maar top 100, nee. Dat monster kan toch niet tegen de meeste vampieren aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
ik zie vrij weinig Frankenstein of Bride of Frankenstein tussen de lijstjes...
is dat omdat weinig mensen die gezien hebben, of vinden jullie die niet zo geweldig?
ik heb ze maar een keer gezien (midden in de nacht), en vooral de hele sfeer is me bijgebleven, geweldigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Frankenstein staat misschien wel in m'n top 250, maar top 100, nee. Dat monster kan toch niet tegen de meeste vampieren aan.
heb je dan ook Dracula en The Mummy gezien? Beide veel beter dan Frankenstein vind ik... en die Mummy, daar kan de 1999 versie nog van leren hoe ze iets eng moeten maken in plaats van komisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Ronno het volgende:
ik heb ze maar een keer gezien (midden in de nacht), en vooral de hele sfeer is me bijgebleven, geweldig![]()
Mooie klassieke films... maar inmiddels toch echt achterhaald door allerlei ander mooi spul op dat gebiedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
is dat omdat weinig mensen die gezien hebben, of vinden jullie die niet zo geweldig?
ik dacht eerst aan die afschuwelijke 1999 versiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef ranja het volgende:
[..]
heb je dan ook Dracula en The Mummy gezien? Beide veel beter dan Frankenstein vind ik... en die Mummy, daar kan de 1999 versie nog van leren hoe ze iets eng moeten maken in plaats van komisch.
Frankenstein vind ik wel leuk, maar nog geen top 500 materiaal. Bride of Frankenstein zou ik er bij een Top 200 ofzo denk ik wel in hebben gezet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
Staan bij mij beide ergens tussen 200 en 300. Wel de beste films van die hele monsterserie, trouwens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Ronno het volgende:
Een jaar of anderhalf geleden zijn er een aantal op tv geweest... Dracula, Frankenstein, Mummy, The creature from Black Lagoon (achterhaald? mwahquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:53 schreef Ronno het volgende:
Ik zie zulke films ook niet snel staan in de videotheek, maar dat komt misschien omdat ik al snel geneigd ben toch voor een moderne film te gaan i.p.v. een mooie klassieker![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:28 schreef BJB het volgende:
Bij deze, een aardig brouwsel van Japanse cult, Amerikaanse blockbusters, gave klassiekers, anime, Russisch geneuzel, film-noir, nouvelle vague, romantisch gedoe, Franse feelgood en nog veel meer. Cheers.
(lijst)
in zekere zin idd wel een beetje een popcorn-film...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:37 schreef 0 het volgende:
Ik vind donnie darko helemaal geen topper. Beetje interessant doen met tijdreizen, daar is niks origineels aan(back to the future). Verder is het gewoon een teen-movie.
De magisch realistische manier waarop de film met 'interessant doen met tijdreizen' omgaat is in de verste verte niet te vergelijken met Back to the Future. Verder vind ik de film vooral vreselijk mooi vanwege de onvoorwaardelijke liefde van Donnie voor het meisje en daarbij zijn eerste echte stappen in de onbegrijpelijke grotemensenwereld. Een existentiele ontdekkingstocht, gekoppeld aan die mooie thematiek van de duistere suburb onder een veilig laagje vernis, maar dan zo uitgewerkt dat je er aan het eind 1001 kanten mee op kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:37 schreef 0 het volgende:
Ik vind donnie darko helemaal geen topper. Beetje interessant doen met tijdreizen, daar is niks origineels aan(back to the future). Verder is het gewoon een teen-movie.
Eens. Kutfilm die wél draait om een bepaald trucje en zo heel intelligent probeert te doen, terwijl de personages zo plat als een dubbeltje zijn en de sfeer overeen komt met die van een gemiddelde highschoolkomedie.quote:Zelfde geldt trouwens voor de butterfly effect, het had gewoon een willekeurige aflevering uit een willekeurige amerikaanse hocus-pocus-serie kunnen zijn.
Ben het kompleet met je eens!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:33 schreef BJB het volgende:
[..]
De magisch realistische manier waarop de film met 'interessant doen met tijdreizen' omgaat is in de verste verte niet te vergelijken met Back to the Future. Verder vind ik de film vooral vreselijk mooi vanwege de onvoorwaardelijke liefde van Donnie voor het meisje en daarbij zijn eerste echte stappen in de onbegrijpelijke grotemensenwereld. Een existentiele ontdekkingstocht, gekoppeld aan die mooie thematiek van de duistere suburb onder een veilig laagje vernis, maar dan zo uitgewerkt dat je er aan het eind 1001 kanten mee op kan. Daarom no. 1.
[..]
Eens. Kutfilm die wél draait om een bepaald trucje en zo heel intelligent probeert te doen, terwijl de personages zo plat als een dubbeltje zijn en de sfeer overeen komt met die van een gemiddelde highschoolkomedie.
Die zijn hetzelfde als de afgelopen twee jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef Sai het volgende:
Zijn de criteria voor de schaduwlijst dit jaar trouwens weer verzwaard of zijn ze pakweg hetzelfde gebleven?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:03 schreef Hugo_ het volgende:
Lost in Translation en The virgin Suicides "als opvulling"![]()
ga je schamen![]()
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:27 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat als je in eerdere delen van een reeks gepost hebt, het volgende deel automatisch in je MyAT moet komen. Zo voorkom je dat mensen onzinnige tvp's gaan posten
Ook veranderingen kunnen nog tot zaterdagavond...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de afgelopen maand welgeteld 27 films gezien, dus mijn lijstje is nu érg veranderd.
Ik weet niet of ik het nog kan veranderen.
Moet ik dan mijn oorspronkelijke lijst aanpassen of gewoon mijn aangepaste lijst in een nieuwe post plaatsen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ook veranderingen kunnen nog tot zaterdagavond...
Sowieso een nieuwe post. De gehele lijst opnieuw met duidelijk aangegeven (bold of een apart kolom met de positie voor de verandering van elke film zou ideaal zijn) de veranderingen is voor mij het makkelijkst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn oorspronkelijke lijst aanpassen of gewoon mijn aangepaste lijst in een nieuwe post plaatsen?
Ik neem aan dat je met nummer 8 Festen bedoelt? Kunststukje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:19 schreef Grumpey het volgende:
ik heb geen tijd voor mijn eigen lijstje dit jaar, maar mijn top 10 zou er zou uit gezien hebben (telt nu dus niet mee vermoed ik) :
1. Big Fish
2. Eternal sunshine of the spotless mind
3. Reservoir Dogs
4. Memento
5. La Vita e Bella
6. A beautiful Mind
7. Dogville
8. Vesten
9. The usual suspects
10. American history X
uiteraard, spellen blijft lastigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met nummer 8 Festen bedoelt? Kunststukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |