En ik heb juist vrijwel geen films gezien die onder de kenners geliefd is (Vooral pre jaren 80 films).quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Uit de top 100 en de schaduwlijst heb ik respectievelijk 5 en 20 films niet gezien. Al die films zou ik meteen eens aan mijn to-see lijst toevoegen. De hoogst geplaatste film die ik nog niet heb gezien is in beide lijstje: Citizen Kane![]()
![]()
Ik heb het meest gemeen met Pascalheister en BJB die beide 44 films uit mijn top 100 ook noemde. Runners-up zijn Asskicker14 met 43, Saviola en Eluc met 40 films.
Uit mijn eigen statistiekjes blijkt dat ook voor mij de meerderheid van mijn films van na 1990 stammen. Die heb je denk ik dan toevallig ook bijna allemaal genoemd waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ik heb juist vrijwel geen films gezien die onder de kenners geliefd is (Vooral pre jaren 80 films).![]()
Zie de post van SoK op de vorige pagina.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:06 schreef Elroyb het volgende:
hoe kun je het snelste zien met wie je het meest overeenkomt?
Doen!quote:maar The Seventh Seal moet ik maar eens herwaarderen,
dank je voor de organisatie en verwerking en al die ellendequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef Gorro het volgende:
Ik hoop dat er niet te veel cijfertjes in de lijst staan, maar ik vind het zelf altijd leuk om de veranderingen in de lijst te kunnen zien. De excel-sheet met de volledige uitslag en andere leuke lijstjes is hier te downloaden. 's Nachts is hij onbereikbaar, want ik host hem op m'n eigen pc en die staat dan uit. De komende dagen komen er misschien nog een aantal statistiekjes, zoals top 10 per decennium of per land.
Ik wil jullie nog een keer bedanken voor de meewerking aan het bewerkstelligen van deze lijsten. Ik hoop dat jullie ze (met name de schaduw lijst) gebruiken als inspiratiebron voor de vele films die jullie komend jaar gaan bekijken om dan te kunnen pronken met een nog beter lijstje.
Kheb hem ff op rapidshare gezet, hier de link:quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dank je voor de organisatie en verwerking en al die ellende
en nou wakker worden jij
ik wil die sheet ook
Niet eens gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef Gorro het volgende:
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor alle lijstjes die ingeleverd zijn. Opnieuw zijn er meer lijstjes ingeleverd dan vorig jaar, namelijk 154 (vorig jaar 152). Uiteindelijk heeft dat de volgende lijst opgeleverd.
* Fok! Film Top 100 2004
67 235 ––– ––– 1150 ptn. Oldboy (Chan-wook Park, 2003)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | dolle_hond 45 StefanP 44 Flying 41 ranja 34 Sasandra 31 SODA 27 existenz 24 Fabulousbakerboy 20 Frollo 17 Khalein 16 |
Dank, ik heb ze doorgevoerd in de sheet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef Dunf het volgende:
mogen een paar correcties nog ?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ code verwijderd ]
Top 10 van de mensen met de meeste aantal films als enige genoemd. Verrassende nummer 1.
Sowieso hebben de Kill Bill films veel punten/plaatsen in moeten leveren. In de reguliere lijst dondert Kill Bill ook naar 44 terwijl hij op nummer 17 vorig jaar binnenkwam...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kill Bill Vol. 1daalde van plaats 34 64 plaatsen naar 98 en is daarmee de grootste daler in de schaduw top 100.![]()
Uit het oog uit het hart,quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Gorro het volgende:
[..]
Sowieso hebben de Kill Bill films veel punten/plaatsen in moeten leveren. In de reguliere lijst dondert Kill Bill ook naar 44 terwijl hij op nummer 17 vorig jaar binnenkwam...
Ik beweerde ooit dat Kill Bill (I) het 2003 tournament hoofdzakelijk had gewonnen omdat het een Tarantino-hype van 't moment was en dat Cidade de Deus véél meer een blijvertje was. Anderen beweerden toen dat dit niet waar was. Maar deze evolutie ondersteunt mijn theorie toch weer een beetjequote:
hij staat er toch ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer wordt de échte lijst nou geplaatst?
Dat is de schaduwlijst die is genomen van 31 lijstjes, dus niet de échte lijst.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij staat er toch ?
Fok! Film Top 100 2005 - 4e editie III
Nietes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is de schaduwlijst die is genomen van 31 lijstjes, dus niet de échte lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |