Ik neem het je natuurlijk absoluut niet kwalijk hoor.quote:k had dan ook 6 Kurosawa's in mijn top-100 staan. Dersu Uzala was de eerste Kurosawa die ik in kleur zag; tezamen met het fantastische personage van Maksim Munzik (als ik die naam goed onthouden heb) betekende dat een blijvertje. Heb 'm een 9- gegeven, evenals Yojimbo en Tengoku to jigoku, die de top-100 net misliepen.
Lol!quote:
155. Man Who Would Be King, Thequote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef kamagurka het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik de enige ben die op
Invasion of the body snatchers
Passage to India
The hill
The outlaw Josey Wales
Soylent Green
The Wicker Man
Bad Timing
Get Carter
Thunderbolt and Lightfoot
The man who would be king
Salvador
Heeft gestemd, zijn stuk voor stuk films die zich met gemak kunnen meten aan de zgn. klassiekers van nu. Maar that's FTR for ya![]()
Mwa, dat was zijn allerlaatste film. Waardering had ie toen al lang en ik geloof niet dat die aanhang afhaakte, enkel om Salo. Accatone, Hawks and Sparrows, Mamma Roma, Il Vangelo Secondo Matteo, Edipo Re... Pasolini heeft echt veel goede films gemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:31 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat heeft PPP natuurlijk ook aan zichzelf te danken. Als je dingen als Salo gaat maken zul je binnen een zeer kleine groep waardering oogsten, maar de grote massa ben je kwijt.
Ik sta 7equote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ code verwijderd ]
Top 10 van de mensen met de meeste aantal films als enige genoemd. Verrassende nummer 1.
Mwah... in dat lijstje zitten gewoon films die ik een 4 heb gegeven.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik sta 7eEn toch als ik die films nakijk vraag ik me af bij de volgende films waarom hier niet meer mensen opgestemd hebben:
* Dobermann
* Layer Cake
* Mean Machine
* 06/05
* Hackers
* The Lady Killers
* Police Academy
Dit is natuurlijk om verschillende redenen. Maar het zijn zeker films die (de meeste dan) wel minimaal een paar keer voor zouden moeten komen, lijkt mij. Bij de overige films was dit makkelijker om te begrijpen omdat je bij een groot aantal ze alleen kijkt als je geintresseerd ben in het bijbehorende thema.
Dat kan kloppen, maar nieuwe aanhang kweken is lastig als dat je bekendste film is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:42 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Mwa, dat was zijn allerlaatste film. Waardering had ie toen al lang en ik geloof niet dat die aanhang afhaakte, enkel om Salo. Accatone, Hawks and Sparrows, Mamma Roma, Il Vangelo Secondo Matteo, Edipo Re... Pasolini heeft echt veel goede films gemaakt.
Ik zeg toch ook niet iedereenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Mwah... in dat lijstje zitten gewoon films die ik een 4 heb gegeven.
Hey lache, ik sta er ook bijquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ code verwijderd ]
Top 10 van de mensen met de meeste aantal films als enige genoemd.
Yep, ik hem 'm! Thanxquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:01 schreef Sokolsky het volgende:
Hare heeft ergens een alternatieve lokatie gepost.
Ik vind de remake beter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef kamagurka het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik de enige ben die op
Invasion of the body snatchers
Heeft gestemd, zijn stuk voor stuk films die zich met gemak kunnen meten aan de zgn. klassiekers van nu. Maar that's FTR for ya![]()
Wakker!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
En nou wakker worden want ik wil die Excel sheet!
Daar zitten inmiddels nog wel een paar foutjes in, die wel in de door mijn gehoste versie verbeterd zijn. Niet dat het veel verschil maakt...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:01 schreef Sokolsky het volgende:
Hare heeft ergens een alternatieve lokatie gepost.
ik weet niet of ik dat een goed idee vind. tis nou al zo'n werk. ik heb van mijn shortlist een top 200 gemaakt en toen ben ik gestopt, vond t zo al gedoe genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Mogen we volgend jaar ook top-250s insturen Gorro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |