Typfout inderdaad. En ik heb al een aantal keer geprobeerd het te wijzigen (gisteravond ook al), maar ik krijg steeds dat er databaseproblemen zijn, waarschijnlijk omdat de post zo groot is...quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom staat er dan in godsnaam ''* Fok! Film Top 100 2004''?
Het is aangepastquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:03 schreef NRH het volgende:
Een fout:
Hier staat mijn top-100: Fok! Film Top 100 2005 - 4e editie
Ik heb op 59 Jerry Maguire staan, die 42 punten zijn echter niet aan die film, maar aan Bridget Jones Diary gegeven, een film die niet in m'n top-500 zal komen!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Ronno het volgende:
wat zijn de kenmerken waar de lijstjes voor de schaduw top 100 op worden geselecteerd?
edit: puik werk overigens, Gorro. Zal flink wat werk in zitten![]()
Die heb ik de afgelopen twee jaar niet bekend gemaakt en dat doe ik nu ook niet om te voorkomen dat mensen in het vervolg expres hun lijstjes zo gaan maken om maar geselecteerd te worden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Ronno het volgende:
wat zijn de kenmerken waar de lijstjes voor de schaduw top 100 op worden geselecteerd?
Ik heb absoluut vrede met deze winnaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig gedaan met een terechte winnaar lijkt me
wordt hoog tijd voor een nieuwe nummer 1 maargoed verder weer een leuke lijstquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig gedaan met een terechte winnaar lijkt me
Heb je stiekem kloons gebruikt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb absoluut vrede met deze winnaarDaarna wordt het al snel minder, maargoed...
Ik heb de meeste films uit mijn top100 met Toon_Tetten en jay-20- gemeen, nog nooit van die users gehoord![]()
Had ik eigenlijk moeten doen, damn...quote:
Tis niet zozeer blijven hangen alswel nooit voorbij eigen horizon gekekenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:54 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Ik vind de reguliere top 100 een aanfluiting (maar ja, dat heb ik wel met meer toplijsten op het internet). Het publiek blijft immer in de jaren 90 hangen. Jammer maar helaas. Ik ben wel tevreden met de schaduwlijst.
Trouwens. Sokolsky was oa verbaasd dat Kurosawa's Dersu Uzala door niemand genoemd werd. Het verbaast mij juist dat iemand de film WEL noemt. Ik ben een groot fan van Kurosawa en ik vind Dersu Uzala een hele goede film, maar Kurosawa heeft toch op zijn minst 7/8 films gemaakt die eerder het predikaat 'meesterwerk' verdienen en derhalve in een top 100 thuishoren.
Ik heb m nog niet gezien. De films die als enige door mij zijn genoemd:quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:06 schreef beantherio het volgende:
Niemand die Bambi kan waarderen? Is toch echt een klassieker hoor.
Zijn idd wel goede films die je nu noemtquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:06 schreef beantherio het volgende:
Grappig dat ik maar liefst 9 films in mijn lijstje heb staan die door niemand anders zijn genoemd. Sommige ervan zelfs erg bekende films:
- Bambi
- The importance of being earnest
- Limelight
- You can count on me
- Whisper of the Heart
- The Right Stuff
- Beautifull Girls
- Life and Death of Colonel Blimp
- Secrets & Lies
Niemand die Bambi kan waarderen? Is toch echt een klassieker hoor.
Prachtige films. Maar om de mieren maar weer even te neuken: Zowel Fellini als Pasolini hebben elk zeker 5 grotere meesterwerken gemaakt. Toch vind ik het natuurlijk leuk dat iemand uberhaupt een Fellini en (vooral) een Pasolini noemt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:17 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gezien. De films die als enige door mij zijn genoemd:
Il Casanova di Federico Fellini (Fellini)
Teorema (Pasolini)
Beiden zijn films die aansloten op een aflevering van Zomergasten.
Ik had dan ook 6 Kurosawa's in mijn top-100 staan. Dersu Uzala was de eerste Kurosawa die ik in kleur zag; tezamen met het fantastische personage van Maksim Munzik (als ik die naam goed onthouden heb) betekende dat een blijvertje. Heb 'm een 9- gegeven, evenals Yojimbo en Tengoku to jigoku, die de top-100 net misliepen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:54 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Trouwens. Sokolsky was oa verbaasd dat Kurosawa's Dersu Uzala door niemand genoemd werd. Het verbaast mij juist dat iemand de film WEL noemt. Ik ben een groot fan van Kurosawa en ik vind Dersu Uzala een hele goede film, maar Kurosawa heeft toch op zijn minst 7/8 films gemaakt die eerder het predikaat 'meesterwerk' verdienen en derhalve in een top 100 thuishoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |