abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29389624
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen en alles is welkom, vooral de gevleugelde vrienden

Voor alle politieke aapjes is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:24:21 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29389667
quote:

Gepubliceerd | woensdag 3 augustus 2005. Gewijzigd | woensdag 3 augustus 09:01 uur.

Doordrinkbiertje breekt markt open

Van onze verslaggevers

AMSTERDAM - Een nieuw biermerk opent de aanval op gevestigde namen als Heineken en Grolsch. Ondernemer Mark Schneider uit Groningen heeft met het merk Olm bijna zestig cafés onder de neus van de grote brouwers weggekaapt.

Olm rekent nog geen 60 euro per vat van 50 liter, waar de grote merken met prijzen van 80 euro al gauw 33 procent meer vragen. Het ‘doordrinkbiertje’, dat de ondernemer door levensmiddelentechnologen liet bedenken, wordt gebrouwen in België.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:24:47 #4
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29389670
Ik heb geen vleugels..
pi_29389744
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef Drugshond het volgende:
Hitler Rap
omg

De nieuwe Vanilla Ice
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:29:45 #6
89730 Drugshond
pi_29390099
I'm down with the jews, gipseys, homosexuals and retards too.

Because I stopped burning people started burning cd's

H-I-T-L-E-R driving down the streets in the fancy cars

pi_29390219
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]
Ben benieuwd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29390349
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
zeker weten, dat zijn studentenprijsjes he?
pi_29390478
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb geen vleugels..
pi_29390515
Olm dat klinkt dus echt voor geen meter

Doe mij een Olm
pi_29391463
Heb het in Groningen overigens nog niet gespot.
pi_29391667
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
Groningen

Ik kom mischien weer terug
pi_29391894
quote:
Oordeel niet over anderen; dan zal God niet oordelen over u. Want God zal u op dezelfde manier beoordelen als waarop u anderen beoordeelt, en hij zal u meten met de maat waarmee u anderen meet.
(Mattheüs 7 : 1-2)

Toen brachten de Farizeeën een vrouw bij hem die betrapt was op overspel, en zetten haar midden in de kring. 'Meester', zeiden ze, 'deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. Nu schrijft de wet van Mozes ons voor dat zulke vrouwen moeten worden gestenigd. Wat vind u daarvan ?'
.....
'Wie van u zonder zonde is, mag de eerste steen gooien' zei hij.
.....
Toe ze dat hoorden, gingen ze een voor een weg, de oudsten het eerst, en Jezus bleef alleen achter met de vrouw die in het midden stond. Hij richtte zich op en vroeg haar : 'Waar zijn ze gebleven ? Heeft niemand u veroordeeld ?' 'Niemand, Heer,' antwoordde ze. 'Ook ik veroordeel u niet', zei Jezus, 'Ga, maar zondig voortaan niet meer'.
(Johannes 8 : 3-11)
Volgens mij was dit Jezus' eerste zonde; hij vergreep zich aan de hoer en vroeg Johannes dit op te schrijven
pi_29391936
Jezus

Prachtig
*Ontroerd is
pi_29391976
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Jezus

Prachtig
*Ontroerd is
neem een lekkere olm
pi_29392005
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:41 schreef Tafkahs het volgende:
neem een lekkere olm
'Wie van u zonder Olm is, mag de eerste Olm drinken' zei hij.

*Olm drinkt
pi_29392180
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

'Wie van u zonder Olm is, mag de eerste Olm drinken' zei hij.

*Olm drinkt
en zo was het 'doordrinkbiertje' uitgevonden, you never get a second chance for a first impression
pi_29392241
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef Tafkahs het volgende:
en zo was het 'doordrinkbiertje' uitgevonden, you never get a second chance for a first impression
Ik ben nu wel benieuwd geworden naar Olm.

Zou het ooit naar de bewoonde wereld komen. België is dichterbij de randstad dan bij groningen
pi_29392471
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik ben nu wel benieuwd geworden naar Olm.

Zou het ooit naar de bewoonde wereld komen. België is dichterbij de randstad dan bij groningen
Ik dacht dat jij ook uit Groningen kwam. Waarop dat gebaseerd is weet ik ook niet..

Olm, het zal wel zoiets zijn als oranjeboom of bavaria zijn ofzo
pi_29392653
Nee ik woon niet in Groningen. Ik slik de n nooit in

Als het smaakt als oranjeboom

Oranjeboom is het meest smerige bier wat ik ken.
pi_29393305
Moge.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_29393334
Vermoorde man gevonden in Wilhelminakanaal

Ik moest een heel end omfietsen. Ik zeg: nekschot voor de dader. ZONDER ADVOCAAT!!!!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29393530
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:19 schreef Lyrebird het volgende:
Moge.
Twee adelaars onder elkaar

Goede morgen. Waar woon je eigenlijk in de VS?
pi_29393553
Yo!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:30:06 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_29393744
Johan_De_WIth

Lang niet gezien. Franse dames aan het versieren?
pi_29393783
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
Franse dames aan het versieren?
Nee, aan het vrezen voor mijn leven.
pi_29393868
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

hee, kijk es wie we daar hebben
pi_29393991
quote:
Mss bescherming aanvragen bij de overheid
pi_29394063
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik woon niet in Groningen. Ik slik de n nooit in

Als het smaakt als oranjeboom

Oranjeboom is het meest smerige bier wat ik ken.
Ik heb me een beetje ingelezen en het stuk overgetypt :
quote:

'Er ging veel bier door de gootsteen'

De entourage doet studentikoos aan: versleten leren banken, een volle asbak en wat planten die niet genoeg water krijgen. Niets wijst er op dat hier het hoofdkwartier is gevestigd van het jongste biermerk van Nederland: een woonhuis met aangebouwde loods, in een uithoek van een bedrijventerrein in Winschoten (Oost-Groningen). Alleen het adres - M.J van Olmstraat - doet iets vermoeden.
Toen ondernemer Mark Schneider (36) in 2003 eenmaal besloten had dat hij een nieuw bier op de markt wilde brengen, had hij een naam nodig. ?Hij keek naar buiten en hij wist het. 'Olm klinkt prima, ook internationaal. En de naam was nog niet geregistreerd'.
Wie M.J van Olm was, wist Schneider toen niet eens. 'Het blijkt een lokale dokter te zijn. Zijn familie vindt het erg leuk.'
Het uitvinden van het bier zelf was ingewikkelder: het kostte bijna een jaar om een 'Olmpje' met de gewenste smaak en kwaliteit te brouwen. Hoe gaat dat? 'Je huurt een paar ingenieurs in, en stapt met het door hen bedachte recept naar een onafhankelijke brouwerij.' Schneider klopte eerst aan bij een bedrijf in Katwijk, maar was niet tevreden over de smaak. Uiteindelijk bleek een brouwerij in Gent de juiste keus. ' Je moet zo'n honderd vaten van vijftig liter brouwen voordat het bier eenmaal goed is. We heel wat vaatjes door de gootsteen gegooid.'
Intussen pendelt de tweedehands vrachtwagen die Schneider op de kop tikte, op en neer tussen Winschoten en Belgie. Met een kleinere truck worden de bijna zestig Nederlandse cafes beleverd die overstappen op Olm. Ze zijn samen goed voor bijna vijftienduizend hectoliter per jaar: 0,1 procent van de biermarkt. Olm kost een cafehouder 59 euro per vat van vijftig liter. Schneider: 'De grote merken vragen rustig bedragen boven de tachtig euro per fust. Alleen de allergrootste afnemers van Heineken komen door kwantumkortingen in de buurt van onze prijs.'
Van de smaak moet Olm-pils (spreuk: 'sinds 2003') het niet hebben - die is niet al te bijzonder, maar dat was ook niet het plan. 'De bedoeling was om een lekker doordrinkbiertje te maken', zegt Schneider. Veel cafebezoekers weten bovendien niet eens welk tapbier ze drinken. Olm heeft ook een eigen witbier.
Schneider werkte tot 2001 bij Heineken. Het beeldmerk van Olm, een rode zespuntige ster, is een knipoog naar zijn ex-werkgever, die een vijfpuntige rode ster voert. 'Daar hebben ze nog niet over geklaagd.'
De problemen waar Schneider tegenaan loopt, zijn o.a. dat de kosten voor het tapmateriaal erg hoog liggen. Doordat brouwerijen een contract voor tenminste 5 jaar afsluiten met een uitbater, kunnen zij het materiaal verstrekken. Dat kan zo'n Olmfabrikantje natuurlijk niet zo makkelijk.
Alhoewel er momenteel door heel Nederland zo'n 40.000 contracten op korte termijn dreigen af te lopen, is het erg moeilijk om de kosten te verdelen.

Op zich heb ik ook wel eens met dit idee gelopen als amateurbrouwer. Van de wet mag je namelijk 200 liter bier brouwen zonder dat daar belasting over geheven wordt. Dat is te weinig...
pi_29394141
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Mss bescherming aanvragen bij de overheid
Die jaagt juist op mij.
pi_29394192
Als het zaterdag en zondag maar mooi weer is.
pi_29394199
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Die jaagt juist op mij.
De nieuwe Oltmans?

Laat die miljoenen maar komen
pi_29394353
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die jaagt juist op mij.
wat heb je op je kerfstok? Kom op, of moeten we de lamp er bij halen?
pi_29394375
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef Tafkahs het volgende:
Ik heb me een beetje ingelezen en het stuk overgetypt :
[..]

De problemen waar Schneider tegenaan loopt, zijn o.a. dat de kosten voor het tapmateriaal erg hoog liggen. Doordat brouwerijen een contract voor tenminste 5 jaar afsluiten met een uitbater, kunnen zij het materiaal verstrekken. Dat kan zo'n Olmfabrikantje natuurlijk niet zo makkelijk.
Alhoewel er momenteel door heel Nederland zo'n 40.000 contracten op korte termijn dreigen af te lopen, is het erg moeilijk om de kosten te verdelen.

Op zich heb ik ook wel eens met dit idee gelopen als amateurbrouwer. Van de wet mag je namelijk 200 liter bier brouwen zonder dat daar belasting over geheven wordt. Dat is te weinig...
Hmm doordrinkbier. Het is dus geen bier om van te genieten

Het lijkt me dat hij wel aan wat meer cafe's moet gaan leveren. Op deze manier is het natuurlijk erg beperkt. Gelukkig zijn Nederlanders niet al te kritisch moet dus wel goed komen met een beetje geluk voor de Olm brouwerij.

Zelf bier brouwen is wel cool ja. Gewoon een illegale bierbrouwerij beginnen. Geen last van de overheid
pi_29394489
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De nieuwe Oltmans?

Laat die miljoenen maar komen
Bastards. Dat gebeurt nou altijd als ik met een negerjongen neuk.
pi_29394546
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef Monidique het volgende:
Als het zaterdag en zondag maar mooi weer is.
Ga je naar Rotterdam?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29394603
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ga je naar Rotterdam?
.
pi_29394637
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm doordrinkbier. Het is dus geen bier om van te genieten

Het lijkt me dat hij wel aan wat meer cafe's moet gaan leveren. Op deze manier is het natuurlijk erg beperkt. Gelukkig zijn Nederlanders niet al te kritisch moet dus wel goed komen met een beetje geluk voor de Olm brouwerij.

Zelf bier brouwen is wel cool ja. Gewoon een illegale bierbrouwerij beginnen. Geen last van de overheid
Ja, dat zijn leuke dingen om over te filosoferen. Van een scheikundige bij Akzo had ik begrepen dat brouwen in principe niet anders is dan wat de vietnamees op de markt verkoopt; Erg makkelijk om te beginnen dus.
Daarnaast is het een kwestie van een overzichtelijke schakeling van procedures achter elkaar te zetten (zie grolsch flash, daar staat het helemaal perfect uitgelegd), waardoor je in principe een hele kleine ruimte nodig hebt.

De problemen waar je wel direct tegenaan loopt, is de milieuhandhaving en de zuivering van het water... In Nederland zou dat best wel eens in de papieren kunnen gaan lopen. Vandaar dat er nog maar een paar brouwerijtjes zijn annex proeflokalen. Amsterdam telt er bijvoorbeeld nog maar 2 en die kopen hun wort(beslag) ook gewoon in bij de fabrikant, bier uit een pakje dus ...
pi_29394698
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
Schagen... daar wonen allemaal boeren.. doe je voorzichtig?
pi_29394784
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Bastards. Dat gebeurt nou altijd als ik met een negerjongen neuk.
Risico van het vak
pi_29394911
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, dat zijn leuke dingen om over te filosoferen. Van een scheikundige bij Akzo had ik begrepen dat brouwen in principe niet anders is dan wat de vietnamees op de markt verkoopt; Erg makkelijk om te beginnen dus.
Daarnaast is het een kwestie van een overzichtelijke schakeling van procedures achter elkaar te zetten (zie grolsch flash, daar staat het helemaal perfect uitgelegd), waardoor je in principe een hele kleine ruimte nodig hebt.

De problemen waar je wel direct tegenaan loopt, is de milieuhandhaving en de zuivering van het water... In Nederland zou dat best wel eens in de papieren kunnen gaan lopen. Vandaar dat er nog maar een paar brouwerijtjes zijn annex proeflokalen. Amsterdam telt er bijvoorbeeld nog maar 2 en die kopen hun wort(beslag) ook gewoon in bij de fabrikant, bier uit een pakje dus ...
Ja in Nederland wordt ondernemersschap niet echt gewaardeerd. Of wellicht willen ze de markt klein houden.

Maar opzich is het wel cool eigen bier maken. Alleen lijkt het me nog best moeilijk. Of is het gewoon trial and error en hopen dat het ooit lekker bier wordt

Ik ga eens ff op de Grolsch site kijken om me te verdiepen in het proces van bier maken. Beetje kennis van het brouwen is nooit verkeerd en daardoor smaakt het biet nog beter omdat je weet wat voor proces er aan vooraf is gegaan.
pi_29395060
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja in Nederland wordt ondernemersschap niet echt gewaardeerd. Of wellicht willen ze de markt klein houden.

Maar opzich is het wel cool eigen bier maken. Alleen lijkt het me nog best moeilijk. Of is het gewoon trial and error en hopen dat het ooit lekker bier wordt

Ik ga eens ff op de Grolsch site kijken om me te verdiepen in het proces van bier maken. Beetje kennis van het brouwen is nooit verkeerd en daardoor smaakt het biet nog beter omdat je weet wat voor proces er aan vooraf is gegaan.
Kijk hier maar wat je nodig hebt, het valt reuze mee. http://www.wijnmaken.nl/

Het smaakt nooit als heineken en soms is het echt noodzakelijk om die 20 liter door het doucheputje te gieten. Andere keren smaakt het heerlijk.
pi_29395120
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Tafkahs het volgende:
Kijk hier maar wat je nodig hebt, het valt reuze mee. http://www.wijnmaken.nl/

Het smaakt nooit als heineken en soms is het echt noodzakelijk om die 20 liter door het doucheputje te gieten. Andere keren smaakt het heerlijk.
Oh dat valt idd wel mee.

Vandaar dat die Belgische kloosters bier maken bij het leven. Heel dat klooster vol met apparatuur om bier te brouwen.

Gods eigen drank
pi_29395155
Fok bier

Oh wacht dan krijg meteen een proces aan je broek van Danny
pi_29395217
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Fok bier

Oh wacht dan krijg meteen een proces aan je broek van Danny
Hm, op tweakers.net stond er ook een soort opensource licentie, dat ging over de kleur van bier geloof ik
pi_29395343
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Schagen... daar wonen allemaal boeren.. doe je voorzichtig?
I kan het hanteren.
pi_29395357
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef Tafkahs het volgende:
Hm, op tweakers.net stond er ook een soort opensource licentie, dat ging over de kleur van bier geloof ik
Die tweakers brouwen waarschijnlijk virtueel bier op hun computertje

Fok bier

HoT ShiT
pi_29395370
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef remlof het volgende:
bier?

check die reklame : http://www.olmbrouwerij.nl/real_av/olmbreedband.rm
pi_29395401
Damn. *pssst. Wat nu *kloekloek
pi_29395414
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

I kan het hanteren.
Lijkt me op zich wel gaaf, gesponsord door Rabo een beetje door de modder banjeren en vechten als zo'n knollenkop je niet aanstaat
pi_29395434

Mooie vrouw en Noors landschap incl.
pi_29395437
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef RichardQuest het volgende:
Damn. *pssst. Wat nu *kloekloek
Alsof het glas niet leegkan he?
pi_29395454
Al sinds 2003
pi_29395476
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Lijkt me op zich wel gaaf, gesponsord door Rabo een beetje door de modder banjeren en vechten als zo'n knollenkop je niet aanstaat
Zo erg is het niet, hoor. Meestal niet. Tot een paar jaar geleden mocht je nog je eigen drank meenemen, dat was dus met het krat rond de kerk zitten. Dan wilden er nog wel eens flesjes door de lucht vliegen...
pi_29395566
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zo erg is het niet, hoor. Meestal niet. Tot een paar jaar geleden mocht je nog je eigen drank meenemen, dat was dus met het krat rond de kerk zitten. Dan wilden er nog wel eens flesjes door de lucht vliegen...
boys will be boys
Vroeger hoorde je altijd van grote vechtpartijen, bij Bergen en Alkmaar ook trouwens. Niets mis met een beetje cultuur hoor
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:23:14 #59
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29395644
quote:

[..]

Coen!!

Ik zit op een toetsenbord van voor het windows tijdperk te typen. Ik gooi nooit meer een liter water over mijn toetsenbord.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29395695
Met water brassen, is dat nou iets typisch Gronings?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:25:18 #61
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29395712
mooi mooi mooi
quote:
Bush verbreekt record aantal vakanties
De Amerikaanse president Bush zal echt niet stil zitten tijdens zijn vakantie. Het Witte Huis benadrukte die boodschap nog maar eens toen het aankondigde dat Bush een maand op vakantie zal gaan. Hij gaat voor de vijftigste keer (!) gedurende zijn vijf jaar van presidentschap officieel naar zijn ranch in het Texaanse Crawford. Volgens Amerikaanse media een absoluut record. Het is ook voor het eerst in 36 jaar dat een president zo lang met vakantie gaat.

Bush kreeg in het verleden nogal eens de kritiek dat hij zo vaak Washington ontvlucht en als een van de machtigste mensen op aarde vaak op vakantie gaat. Nu zal hij onder anderen de Colombiaanse president Alvaro Uribe ontmoeten en staan er zeker twee eendaagse trips op het programma naar New Mexico en Illinois.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:25:39 #62
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29395726
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
Met water brassen, is dat nou iets typisch Gronings?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29395767
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat van die student met 6 liter.....
pi_29395836
wat?
pi_29395860
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Tafkahs het volgende:
wat?
Jij moet de AudioScrobbler plugin weer 's installeren.
pi_29395921
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jij moet de AudioScrobbler plugin weer 's installeren.
Ja hallo, straks denkt men nog dat ik geen werk heb. Moet je die web-loggers een horen
pi_29395922
De vriendin van du_ke?

Welke hersenkant gebruik jij het meest?

Nog Miss Fok ook
pi_29396040
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja hallo, straks denkt men nog dat ik geen werk heb. Moet je die web-loggers een horen
Dat denkt men nu niet?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:36:27 #69
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29396116
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef George-Butters het volgende:
mooi mooi mooi
[..]
Kan de Senaat niet een nieuwe president kiezen als recess appointment?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29396152
Armstrong for recess-pres!
pi_29396279
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
De vriendin van du_ke?

Nog Mis Fok ook
(pssst, het was ook een groenlinkser vroeger, ze was lid van dwars las ik ergens)

Groenlinks bij ons: we moeten concurrerende stadsdelen hebben. Blijkbaar kan de deelraad niet professioneel genoeg privatiseren, maar wil tegelijkertijd de armoede van het saneren van cultuur niet toegeven, dus subsidieren die handel, zodat zij hopen dat een festival geld opbrengt. We hebben onlangs gezien dat dergelijke initiatieven tot smakeloze en zoutloze initiatieven leiden. Maar nee, groenlinks brengt liever water naar de zee dan dat het zegt: niet privatiseren, de openbare ruimte is van iedereen. M.a.w liever geld doelloos uitgeven dan eerst even goed de voor en tegens na te kijken; Initiatieven moet je stimuleren niet forceren
pi_29396309
tvp .
pi_29396340
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat denkt men nu niet?
Wie is men en waarom denkt die wat van mij? Demagoog!
pi_29396406
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wie is men en waarom denkt die wat van mij? Demagoog!
Nee, jij dan!
pi_29398862
pvt
Allah Al Watan Al Malik
pi_29398871
Bier . Ga de komende anderhalve week voor een semi permanente staat van beneveling .
pi_29398905
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef du_ke het volgende:
Bier . Ga de komende anderhalve week voor een semi permanente staat van beneveling .
Dat je het maar mag overleven.
pi_29398944
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
De vriendin van du_ke?

Nog Miss Fok ook
Bomen .
pi_29398978
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:01 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat je het maar mag overleven.
Heb er de laatste tijd een aantal vrij beschamende dronkenschappen opzitten dus hoe ver ik wil gaan ben ik nog niet helemaal over uit .
pi_29399271
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
pvt
Ryan?
pi_29399308
CS3?
pi_29399323
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef du_ke het volgende:
CS3?
Riep je? .
pi_29399336
Wie van de 28?
pi_29399354
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef du_ke het volgende:
Wie van de 28?
Is de Sovjet uitgebreid?
pi_29400212
Zou Swetsenegger nou om dat ''lul'' achter zijn naam hebben gevraagd, of is het een ''geintje''?
pi_29400333
Gevraagd.
pi_29400357
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Monidique het volgende:
Gevraagd.
Ik dacht al dat jij dat wel zou weten. .
pi_29400499
iteejer;

Lees eens door het inderdaad wat excentrieke taalgebruik heen. Hij ziet dezelfde dingen die ieder weldenkend mens ook ziet, hij heeft alleen zijn eigen verwoording.
(...)

Daarom juich ik variatie toe. In iedere vorm en mate. Zolang die anderen niet schaadt is er toch niets op tegen? Waarom dat strakke keurslijf, en al helemaal waarom dat strakke keurslijf op een internetforum, dé plek waar vrijheid nog goed mogelijk?

Hij juicht dus variatie toe, maar als je er anders over denkt, ben je geen weldenkend mens?
pi_29400639
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik dacht al dat jij dat wel zou weten. .
Ik zeg maar wat, hè...
pi_29400764
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zeg maar wat, hè...
En ik niet soms?!
pi_29400789
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En ik niet soms?!
Sorry, dat zag ik even over het hoofd.
pi_29400953
Johan voor voor aannemen, het idee
pi_29400973
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Tafkahs het volgende:
Johan voor voor aannemen, het idee
.
pi_29401124
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

.
Dat moest natuurlijk 'voor vol' zijn, potverdomme
pi_29401139
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:24 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat moest natuurlijk 'voor vol' zijn, potverdomme
Voldomme.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:27:29 #96
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29401193
quote:
Hitler Rap
x100
pi_29401249
Knora_van_Dikzak Is hitler
pi_29401277
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Voldomme.
bij jou kan ik potje breken

...zo varen de scheepjes voorbij
pi_29401739
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

bij jou kan ik potje breken

...zo varen de scheepjes voorbij
Wat heet, je nek!

.
pi_29401961
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Tafkahs het volgende:
(pssst, het was ook een groenlinkser vroeger, ze was lid van dwars las ik ergens)

Groenlinks bij ons: we moeten concurrerende stadsdelen hebben. Blijkbaar kan de deelraad niet professioneel genoeg privatiseren, maar wil tegelijkertijd de armoede van het saneren van cultuur niet toegeven, dus subsidieren die handel, zodat zij hopen dat een festival geld opbrengt. We hebben onlangs gezien dat dergelijke initiatieven tot smakeloze en zoutloze initiatieven leiden. Maar nee, groenlinks brengt liever water naar de zee dan dat het zegt: niet privatiseren, de openbare ruimte is van iedereen. M.a.w liever geld doelloos uitgeven dan eerst even goed de voor en tegens na te kijken; Initiatieven moet je stimuleren niet forceren
Niet alle GL'ers zijn dus zo lelijk als Femke Halsema en Marijke Vos.

Downtown festival. Die poster
Gelukkig zijn het bij GL liberalen anders zouden ze nog meer forceren.
pi_29401991
Multiculturalisme is gedoemd om te falen.

Het samenbrengen van verschillende culturen levert altijd spanningen op. Simpel weg omdat culturen net zoals mensen niet gelijk zijn. Je hebt een cultuur nodig die de leidraad vormt.

In Europa hebben we problemen met de onverenigbaarheid van de Westerse cultuur en de islamitische cultuur.
Daardoor worden ontwikkeling geremd en hebben we last van interne problemen. De Westerse cultuur staat op een hoger niveau dan de islamitische cultuur. Daar komen vroeg of laat problemen van.

Kijk naar een land als Japan om te zien hoe het wel moet. Één cultuur waardoor een land in een enorm tempo kan ontwikkelen. Er zijn immers geen interne problemen met verschillende culturen. Boven op dat succes heb je ook een juiste politieke elite.
Japan is hét succesverhaal van een homogene samenleving met een rechts beleid.
pi_29402095
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
iteejer;

Lees eens door het inderdaad wat excentrieke taalgebruik heen. Hij ziet dezelfde dingen die ieder weldenkend mens ook ziet, hij heeft alleen zijn eigen verwoording.
(...)

Daarom juich ik variatie toe. In iedere vorm en mate. Zolang die anderen niet schaadt is er toch niets op tegen? Waarom dat strakke keurslijf, en al helemaal waarom dat strakke keurslijf op een internetforum, dé plek waar vrijheid nog goed mogelijk?

Hij juicht dus variatie toe, maar als je er anders over denkt, ben je geen weldenkend mens?
Dat was idd goed te zien bij de FB threads van Lithion. De vrijheid heeft dus grenzen zodra het de crew te moeilijk wordt
pi_29402157
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:

Het samenbrengen van verschillende culturen levert altijd spanningen op. Simpel weg omdat culturen net zoals mensen niet gelijk zijn. Je hebt een cultuur nodig die de leidraad vormt.

In Europa hebben we problemen met de onverenigbaarheid van de Westerse cultuur en de islamitische cultuur.
Daardoor worden ontwikkeling geremd en hebben we last van interne problemen. De Westerse cultuur staat op een hoger niveau dan de islamitische cultuur. Daar komen vroeg of laat problemen van.

Kijk naar een land als Japan om te zien hoe het wel moet. Één cultuur waardoor een land in een enorm tempo kan ontwikkelen. Er zijn immers geen interne problemen met verschillende culturen. Boven op dat succes heb je ook een juiste politieke elite.
Dat moet een wijs man zijn geweest die deze feitelijke waarheid in een post heeft kunnen samenvatten.
pi_29402312
Verschrikkelijk die nieuwe NS-reclame . Ben benieuwd hoeveel moslima's zich laten gaan deze zomer . De NS denkt zeker dat ze nog in autochtoon Nederland van 1960 leven ofzo .

http://www.laatjegaan.nl/ (pas op: vreselijk geluid )
pi_29402348
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Verschrikkelijk die nieuwe NS-reclame . Ben benieuwd hoeveel moslima's zich laten gaan deze zomer . De NS denkt zeker dat ze nog in autochtoon Nederland van 1960 leven ofzo .

http://www.laatjegaan.nl/ (pas op: vreselijk geluid )
Ik kan het niet bekijken, maar is het format van strippende vrouwen uitgebreid naar Arabische schonen?
pi_29402458
In de zomer zit ik niet voor de lol in de trein veel te warm.

Eigenlijk zit ik nooit voor de lol in de trein.
Die site werkt hier overigens voor geen meter. Typisch NS
pi_29402612
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik kan het niet bekijken, maar is het format van strippende vrouwen uitgebreid naar Arabische schonen?
Komt ook geen enkele moslim voor in het hele filmpje. Typisch NS. Dat terwijl het openbaar vervoer toch iets voor de minder bedeelden onder ons is (lees: veel moslims). Ze staan zoals gewoonlijk ver van de realiteit. Ben benieuwd hoe meneer de treinreizende imam het vindt als ie gecontronteerd wordt met al dat bloot als ie op weg is van Rotterdam CS naar Den Haag CS.
pi_29402884
Ze proberen de elite uit de auto te halen door te suggeren dat het een feest is in de trein en op het station.

Ik bedoel hoe ver sta je af van de werkelijkheid als NS om zo'n belachelijk reclame te bedenken
pi_29402903
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
In de zomer zit ik niet voor de lol in de trein veel te warm.

Eigenlijk zit ik nooit voor de lol in de trein.
Die site werkt hier overigens voor geen meter. Typisch NS
Goede ingezonden brief in de Metro vandaag over de NS:

Het voltallige bestuur van de NS zouden ze eens moeten lynchen.
pi_29402986
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ze proberen de elite uit de auto te halen door te suggeren dat het een feest is in de trein en op het station.

Ik bedoel hoe ver sta je af van de werkelijkheid als NS om zo'n belachelijk reclame te bedenken
Enige voordeel in de trein is dat je niet op de weg hoeft te letten.

Voor de rest ben je totaal afhankelijk van je mede-passagiers. Krijsende kankerkinderen, kweilende gehandicapten, vertraagde treinen, te weinig toestellen beschikbaar, geen zitplaatsen, kaugom op stoelen, stinkende allochtonen enzovoorts.
Dat past niet meer in een land van 16 miljoen anarchisten. Daarom rijdt iedereen auto.
pi_29403022
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:

De nieuwe Pim Fortuyn .

Dat gelul inderdaad dat immigranten goed voor de economie zouden zijn: .
pi_29403041
Erwin Wolff staat bij de balie op zijn ouders te wachten.

.
pi_29403063
'Mijn vriendin reist intussen al jaren voor de volle prijs'

Oh is dat zo? Volgens mij reist niemand voor de volle prijs

Ik pleit voor kostprijs + winstmarge. Gooi de prijs van treinkaartjes maar omhoog.
pi_29403070
Vetjes trouwens dat de NS miljoenen aan reclame (lees: propaganda) spendeert ipv het steekt in het spoor.
pi_29403095
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
De nieuwe Pim Fortuyn .

Dat gelul inderdaad dat immigranten goed voor de economie zouden zijn: .
Dat is mijn post

pi_29403117
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is mijn post

Dat durf ik wel te bevestigen.
pi_29403143
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Enige voordeel in de trein is dat je niet op de weg hoeft te letten.

Voor de rest ben je totaal afhankelijk van je mede-passagiers. Krijsende kankerkinderen, kweilende gehandicapten, vertraagde treinen, te weinig toestellen beschikbaar, geen zitplaatsen, kaugom op stoelen, stinkende allochtonen enzovoorts.
Dat past niet meer in een land van 16 miljoen anarchisten. Daarom rijdt iedereen auto.

Vergeten de docenten niet met hun geitenwollen sokken en sandalen
Voor de rest klopt het wel zo'n beetje
pi_29403169
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat durf ik wel te bevestigen.
Mijn kroongetuige
pi_29403179
En wat zag ik vandaag op het NOS-journaal? Een of ander treinstel dat ze als boot gaan gebruiken. NOG minder treinen op het spoor. Ze zijn 100% krank daar bij de NS. Je zou bijna oproepen tot geweld, door dat achterlijke bestuur daar.
pi_29403220
Naar aanleiding van die ene ingezonden brief ben ik eigenlijk geneigd om ook een brief te sturen naar Metro

Of is het een hele oude ingezonden brief?
pi_29403285
.

"Met een open economie kun je niet de grenzen sluiten voor immigranten" (aldus o.a. Ad Melkert en andere linkse figuren)

Waarom niet in Godsnaam? Zit Japan soms potdicht ofzo? Hebben ze daar een hongersnood? Moeten we 50 miljoen Afrikanen een Nederlands paspoort geven ofzo? Want dat is toch goed voor de economie volgens die kutmongolen?
pi_29403320
ik haat autorijden in NL, nederlanders kunnen niet rijden, moslims wel, daarom is Marokko ook een van de landen met de meeste autoongelukken ter wereld. Er heerst daar anarchie op de wegen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403331
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..

. Ik ben zeker niet gewelddadiger of wrokkiger dan anderen, ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik Fonkmeistah het liefst een nekschot zie krijgen terwijl zijn knieeen op David Irving's processtukken rusten. .
pi_29403348
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Naar aanleiding van die ene ingezonden brief ben ik eigenlijk geneigd om ook een brief te sturen naar Metro

Of is het een hele oude ingezonden brief?
Nee, van vandaag. Brieven kan je sturen naar brieven@metronieuws.nl
pi_29403372
Je maakt trouwens geen vrienden als je met een baard een Internet-cafe uitkomt.
pi_29403397
btw, NL 3 film jalla jalla, moslims, sex, meisjes zijn de sleutelwoorden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403410
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Nee, van vandaag. Brieven kan je sturen naar brieven@metronieuws.nl
Ik zocht het mail adres al.
Nu nog een goede tekst bedenken
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:31:08 #128
93744 Finder_elf_towns
pi_29403412
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Erwin Wolff staat bij de balie op zijn ouders te wachten.

.
pi_29403413
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..

. Ik ben zeker niet gewelddadiger of wrokkiger dan anderen, ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik Fonkmeistah het liefst een nekschot zie krijgen terwijl zijn knieeen op David Irving's processtukken rusten. .
En dan flip-flop ik niet, he?
pi_29403430
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?
pi_29403464
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je bleef ergens haken met je cape en toen zijn ze je kwijt geraakt. .
pi_29403475
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:33:08 #133
93744 Finder_elf_towns
pi_29403490
quote:
Je maakt trouwens geen vrienden als je met een baard een Internet-cafe uitkomt.
Op wie leek je diegene dan? Obi-wan Kenobi?
pi_29403519
Amish in the city op net5
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:34:08 #135
93744 Finder_elf_towns
pi_29403536
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je bleef ergens haken met je cape en toen zijn ze je kwijt geraakt. .
Dit is mijn ideaalbeeld:

pi_29403543
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?
pi_29403573
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
O wee als je liegt.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:35:30 #138
93744 Finder_elf_towns
pi_29403582
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Als ze topless is, is het misschien nog wat.
pi_29403583
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.
Het is een comedy domme wannabe turk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403585
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dit is mijn ideaalbeeld:

[afbeelding]

Is je kop leeggezogen door een Reptielachtige? .
pi_29403599
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Als ze topless is, is het misschien nog wat.
Je weet dat het een Marokkaanse is he?
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403954
Ahhhhhhhh, de Franse wijn gaat verdwijnen. Nu de Fransen nog.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:54:01 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29404186
quote:
Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.
pi_29404285
Ahhhhh, homo Sidekick heeft de foto weggehaald.

En Franse wijnboeren willen nog meer subsidie . Zijn ze helemaal krank geworden?
pi_29404350
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.
En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.

En nu ben ik echt weg. .
pi_29404375
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.

En nu ben ik echt weg. .
Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?
pi_29404423
Het is in de eerste plaats voor ons bedoeld. Wat er hier gebeurd, de berichtgeving, de spin die eraan gegeven wordt is ervoor om ons op een bepaalde manier te laten reageren (zodat we vervolgens denken dat we zelf tot die conclusie zijn gekomen).

Alles schreeuwt imo om er bij ons de associatie "moslims <-> vijand" in te rammen én dat we verdere militairisering van de samenleving willen of in ieder geval zonder al teveel morren accepteren. Overal gaan de defensiebudgetten omhoog, worden nieuwe diensten opgericht, krijgen overheden meer bevoegdheden, meer registratie en controle voor burgers, worden ethische grenzen opgerekt, principes (zoals mensenrechten) verschoven, criminalisering van basisvrijheden, enzovoort.

Dit is een samenleving die voor oorlog wordt klaargemaakt en ik denk dat het de bevolking straks geen moer meer uitmaakt wie we gaan bombarderen. Als de doublespeak zoals "geweld zorgt voor veiligheid" er weer goed inzit vieren we net als in 1914 feest als het zover is. Bush en Blair en hun Europeese tegenhangers zeggen bijna letterlijk 'War is Peace'.

Waarom uit Pakistan? Ze waren gewoon geschikt en voorhanden denk ik. Als Iran het doelwit is zal er ws. eerst nog wel een grote klapper komen.

En om daar tegenwicht aan te bieden, zien sommigen overal Joden. Geen echte Joden natuurlijk, Khazari. En tot die conclusie zijn ze zelf gekomen.
pi_29404457
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Hij is in ieder geval de doodsvijand van SCH.
pi_29404532
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is in de eerste plaats voor ons bedoeld. Wat er hier gebeurd, de berichtgeving, de spin die eraan gegeven wordt is ervoor om ons op een bepaalde manier te laten reageren (zodat we vervolgens denken dat we zelf tot die conclusie zijn gekomen).

Alles schreeuwt imo om er bij ons de associatie "moslims <-> vijand" in te rammen én dat we verdere militairisering van de samenleving willen of in ieder geval zonder al teveel morren accepteren. Overal gaan de defensiebudgetten omhoog, worden nieuwe diensten opgericht, krijgen overheden meer bevoegdheden, meer registratie en controle voor burgers, worden ethische grenzen opgerekt, principes (zoals mensenrechten) verschoven, criminalisering van basisvrijheden, enzovoort.

Dit is een samenleving die voor oorlog wordt klaargemaakt en ik denk dat het de bevolking straks geen moer meer uitmaakt wie we gaan bombarderen. Als de doublespeak zoals "geweld zorgt voor veiligheid" er weer goed inzit vieren we net als in 1914 feest als het zover is. Bush en Blair en hun Europeese tegenhangers zeggen bijna letterlijk 'War is Peace'.

Waarom uit Pakistan? Ze waren gewoon geschikt en voorhanden denk ik. Als Iran het doelwit is zal er ws. eerst nog wel een grote klapper komen.

En om daar tegenwicht aan te bieden, zien sommigen overal Joden. Geen echte Joden natuurlijk, Khazari. En tot die conclusie zijn ze zelf gekomen.
Heb jij soms last van aambeien?
Allah Al Watan Al Malik
pi_29404581
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb jij soms last van aambeien?
Nee, dan schreef ik minder langdradig.
pi_29404708
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Hij is in ieder geval de doodsvijand van SCH.
Tja, heeft die SCH uberhaupt wel vrienden?
pi_29404809
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, heeft die SCH uberhaupt wel vrienden?
Het heeft niet zo Vol Zin om daarover te speculeren.

En nu ga ik echt.
pi_29405123
Waarom staat er uberhaupt eigenlijk een Satanistische pentagram op de vlag van Marokko? En de vlag is nog rood ook.
pi_29405394
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Mij een beetje op een lijn plaatsen met Fonkmeistah. Schaam je Sidekick
pi_29405510
Akkersloot. De lokale dorpsgek
pi_29405546
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
Akkersloot. De lokale dorpsgek
Dat is dubbelop. Al heb je ook mondiale dorpsgekken, met wie jij niet op een lijn mag worden gesteld.
pi_29405575

* pberends is playing Ultimate Kaos - Casanova.mp3
pi_29405620
Ik mag met niemand op een lijn worden geplaatst.

Ik ben uniek en ruig
pi_29405675
Mijn ingezonden brief aan de Metro:

Verhoging treinkaartje acceptabel

Ik lees met enige verbazing de misplaatste verontwaardiging over het bericht dat de NS de prijzen wil verhogen in de Randstad. Wat mij betreft gaat dat niet ver genoeg. Een algehele prijsverhoging in het OV lijkt me rechtvaardig omdat er op dit moment niemand in het OV de daadwerkelijke prijs betaalt laat staan de kostprijs + winstopslag zoals automobilisten wel betalen. Het OV is een geldverslindend project wat kunstmatig in stand wordt gehouden door allerlei subsidies en gunstige regelingen zoals de OV jaarkaart. Indien men in de kostprijs + winstopslag zou betalen wordt het pas echt duidelijk hoe ongelofelijk onrendabel het OV is en hoe de overheid aan concurrentievervalsing doet. Mensen zouden eens moeten beseffen dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten.
pi_29405706
Je maakt in een Internet-cafe overigens ook geen vrienden door je in te lezen in het IDF.
En nu ga ik echt.
pi_29405737
Vaarwel JdW
pi_29406176
Watch?

Ik zie weinig het is enkel audio
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:05:02 #168
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29406646
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

* pberends is playing Ultimate Kaos - Casanova.mp3
Ow, Pberends..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:12:28 #169
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29406951
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:

Ik lees met enige verbazing de misplaatste verontwaardiging over het bericht dat de NS de prijzen wil verhogen in de Randstad. Wat mij betreft gaat dat niet ver genoeg. Een algehele prijsverhoging in het OV lijkt me rechtvaardig omdat er op dit moment niemand in het OV de daadwerkelijke prijs betaalt laat staan de kostprijs + winstopslag zoals automobilisten wel betalen. Het OV is een geldverslindend project wat kunstmatig in stand wordt gehouden door allerlei subsidies en gunstige regelingen zoals de OV jaarkaart. Indien men in de kostprijs + winstopslag zou betalen wordt het pas echt duidelijk hoe ongelofelijk onrendabel het OV is en hoe de overheid aan concurrentievervalsing doet. Mensen zouden eens moeten beseffen dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten.
De rellen kunnen beginnen als deze brief geplaatst wordt.
pi_29407011
quote:
Mensen zouden eens moeten beseffen dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten.
Deze vergelijking gaat echt prima op voor de NS. .
pi_29407027
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Je maakt in een Internet-cafe overigens ook geen vrienden door je in te lezen in het IDF.
En nu ga ik echt.
Waar ga je naartoe? .
pi_29407204
Ik heb mijn brief wel verstuurd
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:24:50 #173
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29407423
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is dubbelop. Al heb je ook mondiale dorpsgekken, met wie jij niet op een lijn mag worden gesteld.
Ik onderstreep deze post
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:37:29 #174
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29407920
ik hooohoorde van mijn matties, die chick waarmee ik altijd chill
dat is niehiet zooooo praktisch...

Brace, wat een held
pi_29408100
quote:

. Echt zo'n brief waar veel linkse oproerkraaiers op zullen reageren.
pi_29408142
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef Tafkahs het volgende:

ik hooohoorde van mijn matties, die chick waarmee ik altijd chill
dat is niehiet zooooo praktisch...

Brace, wat een held
Brace staat toch voor beugel in het engels .
pi_29409992
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
. Echt zo'n brief waar veel linkse oproerkraaiers op zullen reageren.
Ik hoop wel dat ze hem plaatsen
pi_29410484
Ik moet ook nog 's een leuk bericht plaatsen in de Metro. Een bezorgde-huismoederbrief zal het wel goed doen. .
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:44:50 #179
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29410740
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet ook nog 's een leuk bericht plaatsen in de Metro. Een bezorgde-huismoederbrief zal het wel goed doen. .
Zeker weten, dat haar zoontje van 7 gemolesteerd wordt door puberale Marokkaantjes ofzo
pi_29410845
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:44 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zeker weten, dat haar zoontje van 7 gemolesteerd wordt door puberale Marokkaantjes ofzo
"Te gek voor woorden"
"Dit is de druppel"
"Waar gaat het heen"
"De hoge heren"
"Altijd dezelfde"

Komt goed!
pi_29410993
Links complot
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:55:35 #182
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29411192
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

"Te gek voor woorden"
"Dit is de druppel"
"Waar gaat het heen"
"De hoge heren"
"Altijd dezelfde"

Komt goed!

"het kan allemaal maar"
"ik had nooit gedacht dat het mij zou overkomen"
"geloven in witte / zwarte scholen kan niet in deze tijd"
"waar komt die agressie vandaan?"
"het is niet te begrijpen"
"de buren klagen ook"

ik vertrouw op je! Maar maak van Marokkaantjes dan een volk dat nog niet bekend is alsjeblieft, marokkanen hebben het al zo zwaar wekelijks..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:58:04 #183
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29411298
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

"Te gek voor woorden"
"Dit is de druppel"
"Waar gaat het heen"
"De hoge heren"
"Altijd dezelfde"

Komt goed!
Misschien moet er ook nog een Amerikaanse homo in voor komen die een blauw oog oploopt op Stratums end ofzo. Omdat het coc daar in Amsterdam -alleen al voor de Leidschestraat- 2 mille voor heeft gevangen, zodat amerikaanse flikkertjes voor de media veilig hand in hand mogen lopen, kan Eindhoven daar best een schepje bovenop doen
pi_29411312
In Rotterdam schijnen Kaapverdianen het goed te doen...ik pak ze!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:59:02 #185
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29411350
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
In Rotterdam schijnen Kaapverdianen het goed te doen...ik pak ze!
Ja, die kennen we nog niet, het gevaar moet wel overal vandaan komen he?
pi_29411388
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja, die kennen we nog niet, het gevaar moet wel overal vandaan komen he?
Blitzkrieg! Zal ik me Mohammed noemen?
pi_29411465
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Blitzkrieg! Zal ik me Mohammed noemen?
Jaap-Oene! (een Fries dus)
pi_29411558
Hmm ja, da's een goeie.

Syb-Bintje De Vries
pi_29411673
Nu de brief nog

Geen woorden maar Kaapverdiaanse daden
pi_29411741
Komt morgen! Ben nu iets te moe....
pi_29411767
Dus: lees vrijdag allen de Metro en zoek naar Syb-Bintje De Vries.
pi_29411849
Ik zal je een stukje helpen:
--

Beste krantenlezers,

Wat me nu is overkomen.. ik wist eerst niet of het wel verstandig was om het hier te plaatsen, maar ik doe het toch maar. Mijn naam is <Sib-Bientje de Vries [in te vullen]>, en woon al mijn hele leven in Friesland in een niet nader te noemen dorp. Vanaf mijn vader's tak is iedereen opgegroeid in hetzelfde dorp en ging men als vanzelfsprekend naar dezelfde dorpsschool.
Inmiddels is mijn zoon van de leeftijd om hetzelfde lot te ondergaan. Echter, sinds een jaar is er een kaapverdiaanse kliek gevormd, waardoor het patroon in het dorp en op school ernstig verstoord dreigt te raken. Mijn zoontje komt regelmatig huilend thuis en vorige week had hij ineens een blauw oog en daarvoor een bloedlip....
pi_29411886
Toppiejoppie

Enigszins gewijzigd komt die strekking in de Metro.
pi_29411963
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
Toppiejoppie

Enigszins gewijzigd komt die strekking in de Metro.
Share your feelings with the group
pi_29411987
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:13 schreef pberends het volgende:
NS zetten dubbeldekker op boot

Mafkezen.
wat dat al niet kost
pi_29412000
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Echt niet.

Klote NS overigens alle leuke kortingen voor groepen of jongeren hebben ze eruit gegooid dat is in bijna alle andere landen een stuk beter geregeld ... Zelfs de zomertour kan eigenlijk niet meer uit.
pi_29412117
quote:

och och kansloze stokpaardjes !
pi_29412201
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:17 schreef du_ke het volgende:
och och kansloze stokpaardjes !
Als het geplaatst wordt ga je dan reageren?

Ik zal die OV adepten eens laten schrikken mocht Metro het plaatsen
pi_29412264
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als het geplaatst wordt ga je dan reageren?

Ik zal die OV adepten eens laten schrikken mocht Metro het plaatsen
Neuh dit soort rotzooi wordt vast door anderen wel afgebrand .
pi_29412317
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef RichardQuest het volgende:
Dus: lees vrijdag allen de Metro en zoek naar Syb-Bintje De Vries.
Goed zo

Gelukkig staat de Metro online hoef ik niet naar zo'n verpauperd NS station om de Metro te halen
pi_29412356
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef du_ke het volgende:
Neuh dit soort rotzooi wordt vast door anderen wel afgebrand .
Daarmee bewijs ik enkel mijn gelijk.

En gelijk heb ik. Dat weet je du_ke
pi_29412488
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daarmee bewijs ik enkel mijn gelijk.

En gelijk heb ik. Dat weet je du_ke
Hehe als je dat zelf gelooft is het prima.
pi_29412695
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef du_ke het volgende:
Hehe als je dat zelf gelooft is het prima.
Dat klopt. Ik sta achter mijn idealen

Zouden sommige mensen wat van kunnen leren
pi_29412730

Hoi peroxide is echt niet slecht voor het milieu

pi_29412826
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik sta achter mijn idealen

Zouden sommige mensen wat van kunnen leren
Ieder z'n eigen ideaal laten we maar zeggen .
pi_29412868
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze heeft inderdaad wel een groen jasje aan
pi_29412891
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig wel.

Anders zou het zo saai worden
pi_29419377
LAat dat OV eens hangen.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:12:48 #210
89730 Drugshond
pi_29421153
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:50 schreef Monidique het volgende:
LAat dat OV eens hangen.
Mijn stokpaardje
pi_29421497
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:12 schreef Drugshond het volgende:
20 questions
Best grappig
Hij had m'n flessendopje niet geraden!
pi_29421622
ja gefopt

Ik veronderstel dat het een cd is?

Fout ik had een dvd in gedachte
Nadat ik warm had gekozen wist hij het. Maar dat was niet de bedoeling
pi_29421640
Waterlelie lukte ook niet tijger wel .
pi_29421702
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:10 schreef Tafkahs het volgende:
Ik zal je een stukje helpen:
--

Beste krantenlezers,

Wat me nu is overkomen.. ik wist eerst niet of het wel verstandig was om het hier te plaatsen, maar ik doe het toch maar. Mijn naam is <Sib-Bientje de Vries [in te vullen]>, en woon al mijn hele leven in Friesland in een niet nader te noemen dorp. Vanaf mijn vader's tak is iedereen opgegroeid in hetzelfde dorp en ging men als vanzelfsprekend naar dezelfde dorpsschool.
Inmiddels is mijn zoon van de leeftijd om hetzelfde lot te ondergaan. Echter, sinds een jaar is er een kaapverdiaanse kliek gevormd, waardoor het patroon in het dorp en op school ernstig verstoord dreigt te raken. Mijn zoontje komt regelmatig huilend thuis en vorige week had hij ineens een blauw oog en daarvoor een bloedlip....
Komtie!
quote:
Multiculti noodzakelijk?

Ik lees altijd met plezier of argwaan de ingezonden brieven van Metro-lezers, maar dacht nooit dat ik de behoefte had zelf iets te sturen.

Het is echter zo dat ik met mijn neus op de feiten ben gedrukt, door gebeurtenissen in mijn persoonlijke omgeving, waarin multiculturele achtergronden hun invloed uitoefenen op het dagelijkse reilen en zeilen.
Ik woon mijn hele leven in een Fries dorp waar men elkaar nog altijd in zijn waarde laat, maar sinds de immigratiegolf van vooral Kaapverdianen heeft zelfs onder dorpsschool er problemen door! Mijn zoon dreigt achterstanden op te lopen omdat de Kaapverdiaanse jongetjes en meisjes, verder aardige kinderen, nou eenmaal een leerachterstand hebben.

Dit kan zo niet verder en ik wil niet wachten op de eerste relletjes, dus hierbij een oproep aan medestanders: trek de lessen uit Pims woorden en kaart de noodzakelijkheid van multiculti in je gemeente aan!
pi_29421725
Hmm dat heeft eerder de lengte van een column

edit: Het zijn twee stukjes. Ik dacht dat het een geheel was. Opsturen die zooi
pi_29421797
Eerst even een nieuw gmail-account maken voor onze Syb-Bintje!
pi_29421903
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
ik haat autorijden in NL, nederlanders kunnen niet rijden, moslims wel, daarom is Marokko ook een van de landen met de meeste autoongelukken ter wereld. Er heerst daar anarchie op de wegen.
"Op het platteland rijden de ezels er vóór de wagens, in de stad rijden de ezels ín de wagens"

Vertelde een oude marokkaanse man me eens over Marokko.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29422097
Verzonden!

Jij staat er nog niet in, MrX...
pi_29422164
Ja klopt. Ik had het gisteravond pas verstuurd. Mss stond toen alles al vast qua ingezonden brieven.

Ik hoop dat het er morgen in staat. Samen met jouw brief
pi_29422218
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
Verzonden!

Jij staat er nog niet in, MrX...
Wat heeft Pim met Kaapverdianen te maken?
pi_29422263
quote:
Optimistisch IMF: Economie Europa herstelt zich

De economie in de eurozone gaat zich in de tweede helft van dit jaar herstellen, voorspelt het Internationaal Monetair Fonds. Het herstel is nog wel broos door de hoge olieprijs en de dure euro.

Het Internationaal Monetair Fonds (IMF) heeft een optimistisch toekomstbeeld, toch heeft het fonds de groeiverwachting voor het hele jaar naar beneden bijgesteld: van 1,6 procent naar 1,3 procent economische groei in de landen die met de euro betalen.

Woensdag verscheen een rapport over de eurozone van het IMF. Volgend jaar gaat het weer beter en komt de groei uit op 1,9 procent. Maar niet op 2,3 procent zoals eerder werd geschat.

Herstel
Basis van het herstel - na een stevige dip in het tweede kwartaal is het dieptepunt voorbij - is de aanhoudende loonmatiging en een sterke financiële sector, schrijft het IMF.

Ook De Nederlandsche Bank en het Centraal Planbureau blijven optimistisch hoewel de groei dit jaar tegenvalt en denken dat de economie weer zal aantrekt.

Bestedingen
Een probleem volgens het IMF zijn de tegenvallende bestedingen van consumenten en bedrijven. Daardoor is Europa kwetsbaar voor de stijgende olieprijs (woensdag werd weer een record gevestigd) en de hoog gewaardeerde euro.

Volgens twee onderzoekers van de Erasmus Universiteit krijgt de Nederlandse economie het juist zwaar de komende maanden. Grote boosdoener is de aanhoudende dalende koopkracht
Dan wacht ik nog maar even met afstuderen.
pi_29422558
Anders ik wel!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:58:00 #224
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29422669
quote:
Hitler Rap
Die van Mel Brooks was vele male beter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29422691
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:14 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Waar ga je naartoe? .
Naar de Golan, om een einde te maken aan vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog. Die worden hier niet gedoogd, dus waarom daar wel?
pi_29422734
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat heeft Pim met Kaapverdianen te maken?
Joao Varela toch?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:06:01 #227
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29422785
Rare kop voor een nieuwsbericht waarin staat dat de voorspelling naar beneden is bijgesteld.
pi_29422926
Nationale trek-die-hoofddoek-maar-af dag
pi_29422990
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
Nationale trek-die-hoofddoek-maar-af dag
Ja, als je maar niet in de cel komt bij een tasjesdief. .
pi_29423043
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, als je maar niet in de cel komt bij een tasjesdief. .
Als het goed is trekken ze zelf die hoofddoek af. Dus ik blijf op vrije voeten
pi_29423181
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als het goed is trekken ze zelf die hoofddoek af. Dus ik blijf op vrije voeten
Je kunt ook gewoon een stripper huren.
pi_29423218
Ik vind dat ze dat ding gewoon op moeten houden. Sterker nog, ik moedig anderen juist aan om er ook mee te beginnen.
pi_29423227
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Je kunt ook gewoon een stripper huren.
Dat valt nét buiten mijn ethisch verantwoorde grenzen
pi_29423331
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat ze dat ding gewoon op moeten houden. Sterker nog, ik moedig anderen juist aan om er ook mee te beginnen.
Zijn je bakkebaarden er al af?
pi_29423368
Bakkebaarden eraf? Ik zou me nog eerder laten besnijden!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:41:39 #238
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29423419
negers met kapjes op!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:43:04 #239
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29423452
ik heb nu een baard van een kleine maand...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29423503
Dank, o berends.
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:43 schreef George-Butters het volgende:
Idem.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:50:27 #241
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_29423549
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Knora_van_Dikzak Is hitler
Jij Schaap
pi_29423626
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:50 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Jij Schaap
You kiss 50 Cent with that mouth?
pi_29423681
Ik heb een baard van... uhm... iets minder dan een week.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:59:11 #244
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29423684
dan zijn wij de enige 2 mannen onder de 45 in Nederland met baard.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:04:26 #245
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29423770
Heb ik al verteld dat ik tijdens mijn zeilvakantie in Sneek ben geweest? Ik heb me er uitstekend vermaakt. Filmpje gekeken in de locale bioscoop samen met een tiental Lonsdalers en vriendinnetjes en daarvoor een prima hapje gegeten bij een eetgelegenheid tegenover de bios.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29423784
quote:
Coalitie is tegen Turkije bij EU

De erkenning van Cyprus lijkt voor Turkije opnieuw een struikelblok te worden in het toetredingsproces met de EU. Nadat de Franse premier De Villepin dinsdag liet weten dat Turkije Cyprus expliciet moet erkennen, liet de Turkse premier Erdogan vandaag weten dat Turkije geen nieuwe voorwaarden zal accepteren.

Volgens de regeringspartijen CDA en VVD moet Europa daarop de deur voor Turkije dichthouden en niet beginnen aan de onderhandelingen in oktober. "Nederland moet dat helpen blokkeren", stelt Tweede-Kamerlid Van Baalen (VVD). Hij wordt bijgestaan door zijn CDA-collega Van Dijk. "Als dit zo blijft kun je moeilijk rond de tafel gaan zitten. Als je bij een club van 25 wil horen kun je niet zeggen: ééntje lust ik niet", aldus Van Dijk.

Tijdens het Nederlandse EU-voorzitterschap werd in december van het vorige jaar afgesproken dat Turkije besprekingen over het Europees lidmaatschap mag beginnen. De Turkse regering hoefde Cyprus nog niet expliciet te erkennen, maar moest dat wel indirect doen door het Douaneverdrag te tekenen. Ankara tekende het verdrag, maar nam in een aparte verklaring juist nadrukkelijk afstand van de erkenning.

Volgens De Villepin is de kans groot dat zowel Cyprus als Griekenland nu de onderhandelingen met Turkije zullen blokkeren. Voor het beginnen van de besprekingen is de toestemming van alle huidige EU-lidstaten vereist. Een woordvoerder van Buitenlandse Zaken liet weten dat de bal nu bij de voorzitter van de EU ligt. Op dit moment is Groot-Brittannië dat.
pi_29423893
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:59 schreef George-Butters het volgende:
dan zijn wij de enige 2 mannen onder de 45 in Nederland met baard.
Is Abdul-Jabbar van de Ven al zo oud?
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:04 schreef George-Butters het volgende:
Heb ik al verteld dat ik tijdens mijn zeilvakantie in Sneek ben geweest? Ik heb me er uitstekend vermaakt. Filmpje gekeken in de locale bioscoop samen met een tiental Lonsdalers en vriendinnetjes en daarvoor een prima hapje gegeten bij een eetgelegenheid tegenover de bios.
Gecondoleerd. .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:12:28 #248
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_29423977
Heb jij ook zo'n mooi kaal koppie Johan?
pi_29424025
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef JanMichiel het volgende:
Heb jij ook zo'n mooi kaal koppie Johan?
Nee.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:21:20 #250
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29424120
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29424255
quote:
Wil je op Mohammed B. lijken ofzo?
pi_29424311
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Komtie!
[..]
massive!
pi_29424346
quote:
Pff laatst een keer bijna 2 weken gehad en toen was ik het wel erg zat. Ga me zo maar weer eens scheren denk ik
pi_29424430
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:04 schreef George-Butters het volgende:
Dat is in Friesland !
pi_29425103
  donderdag 4 augustus 2005 @ 16:46:05 #256
89730 Drugshond
pi_29425678
quote:
Al Qaeda threatens more UK, U.S. attacks

Osama bin Laden's No. 2 man in al Qaeda is threatening more destruction in London and the United States. In a video, Ayman al-Zawahiri said British Prime Minister Tony Blair caused the destruction in London and "more will come, God willing." He also warned the U.S. that the 9/11 attacks "are nothing compared to what you will see next."
Maar geen Bin Laden.... al maanden niet meer. Die is volgens mij dood.

Ja ja...
pi_29425878
Ronde van Nederland nog langs zien komen, Drugshond?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:08:14 #258
89730 Drugshond
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:09:37 #259
89730 Drugshond
pi_29426449
Interessante discussie:
quote:
Emigration Debated

Shadow defence minister Gerald Howarth has caused a stir with his blunt suggestion that those who "despise everything we stand for, despise our values, loathe our country and do not show it any allegiance" should "go and find somewhere else to live". Mr. Howarth's comments were apparently precipitated by those of Omar Brooks (alias Abu Izzadeen), who finds the murder of 52 innocents "completely praiseworthy" and Sajid Sharif (alias Abu Uzair), who exults that "the banner has been risen for jihad inside the UK".

The Tory MP feels that such individuals, whose views concur with those of the 100,000 Muslims in Britain that think such terrorist attacks are "justified", as well as those of the more than 150,000 that describe themselves as "not at all loyal" to Britain, "should go and find another country where they would feel more at home".

While rational observers like Muslim Labour MP Mohammed Sarwar ("there is absolutely no room for people like [extremists Omar Bakri and Abu Hamza] in a civilised, democratic society like ours") find Mr. Howarth's suggestion to be quite reasonable, outrage is to be found in the usual quarters. Unsurprisingly, those taking offence engage in intellectually dishonest distortions of what Mr. Howarth actually said.

For example, Inayat Bunglawala, of the Muslim Council of Britain, accuses Mr. Howarth of advocating "deporting British citizens," which he did not. And Anas Aktikiri, national spokesman of the Muslim Association of Britain, expresses his dismay in a curious way, finding that (emphasis added):

"To suggest that those people who hold opposing views to ours should leave the country, that this would be some kind of solution, is absurd."

Yes - some people find suicide bombing abhorrent, and others (in significant numbers) do indeed "hold opposing views". Mr. Aktikiri's statement forces one to wonder just how much validity he gives to the position of the latter.

That question becomes particularly apposite when one considers that another prominent spokesman for his group, Azzam al-Tamimi, actively supports the tactic - so much so that he'd like to try it himself. From a BBC interview, 2 November 2004 (well worth reading):

TIM SEBASTIAN: No – please come back to my question. Please come back to my question. Why if it is so glorious and honourable to do this, why don't you do it?

DR AZZAM AL-TAMIMI: I would do it ...

TIM SEBASTIAN: When?

DR AZZAM AL-TAMIMI: If I have the opportunity I would do it ...

TIM SEBASTIAN: When are you going to do it?

DR AZZAM AL-TAMIMI: When? If I can go to Palestine and sacrifice myself I would do it. Why not?

Interestingly, it has been alleged that Dr. Tamimi doesn't share his associate's view concerning the absurdity of inviting those of "opposing views" to leave the country. According to Labour MP Louise Ellman, he feels that Jews should "sail on the sea in ships back to where they came from and all drown in it."
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_29426635
Interessant? Eerder typisch....op een questionable website. Gegoogled op "George Galloway"? Zo belangrijk is hij niet.
pi_29426709
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:08 schreef Drugshond het volgende:
Nee.. ik geef alleen (een beetje) om de TTF.
De rest is alleen maar show, en snel cashen.
Blijft leuk om ze voorbij te zien scheuren.
pi_29426764
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Interessant? Eerder typisch....op een questionable website. Gegoogled op "George Galloway"? Zo belangrijk is hij niet.
Waarom is het een questionable web site?
pi_29426868
Lekker vaag @ het NOS journaal... laten ze zo'n operatie zien, met een patient die duidelijk pijn heeft en geopereerd wordt... de narcose werkte zeker niet goed .
pi_29426895
Ook in GB zijn conservatieven de meest wijze mensen

Jammer dat Labour in het zadel zit.
pi_29426949
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:02 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Waarom is het een questionable web site?
Het komt heel vaag op mij over...
pi_29426986
Het voor het grootste gedeelte gewoon van

Daily Mail
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:23:06 #268
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29427111
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:

Eigenwijs volk eerst.
pi_29427272
was het maar alvast vrijdag, dan konden we syb-bintje lezen...
pi_29427472
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:32 schreef Tafkahs het volgende:
was het maar alvast vrijdag, dan konden we syb-bintje lezen...
. Ik kijk vooral uit naar de reacties op zo'n debiel bericht.
pi_29427507
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
Het voor het grootste gedeelte gewoon van

Daily Mail
Ik heb het over z'n repetoire (zoals ik het vluggetjes lees)
pi_29427524
Het bericht van RichardQuest en mijn bericht morgen in metro

Langzaam nemen we de ingezonden brieven rubriek over
pi_29427542
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:46 schreef RichardQuest het volgende:
Ah op die manier. Ik dacht dat je het bericht op die weblog in twijfel trok.
pi_29427543
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:47 schreef MrX1982 het volgende:
Het bericht van RichardQuest en mijn bericht morgen in metro

Langzaam nemen we de ingezonden brieven rubriek over
Als we nou 's tegelijkertijd verontwaardigd over elkaars berichten reageren, komt er wel een leuke rel.
pi_29427576
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Ik kijk vooral uit naar de reacties op zo'n debiel bericht.
Waarom postte je het niet op de frontpage dan?
pi_29427594
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
Als we nou 's tegelijkertijd verontwaardigd over elkaars berichten reageren, komt er wel een leuke rel.
Dat zou wel stoer zijn. De knuppel in het hoenderhok gooien.

Zo kunnen we de mening van de massa manipuleren
pi_29427612
zo is dat, de wereld is van pol-sc
pi_29427615
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:50 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Waarom postte je het niet op de frontpage dan?
Op de Frontpage heb je dezelfde debiloposts, maar dan met nóg minder diepgang .
pi_29427637
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:52 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Op de Frontpage heb je dezelfde debiloposts, maar dan met nóg minder diepgang .
andersbegaafd
pi_29427668
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zou wel stoer zijn. De knuppel in het hoenderhok gooien.

Zo kunnen we de mening van de massa manipuleren
Ik denk een kleine massa ivm vakantie, maar ik kan dankzij die vakantie wel een mooi berichtje erbij plaatsen.

Ik bedoel, voor zo'n bericht in de Metro moet je echt te veel tijd hebben
pi_29427768
Na de vakantie nog maar eens een ingezonden brief sturen.

De massa die je bereikt is een stuk hoger en de doelgroep die nog te kneden zijn leest de metro dan, namelijk studenten
pi_29427795
Mja, ik denk dat studenten hier niet intrappen, ik zie ze ook zelden op dit soort berichten reageren.
pi_29427835
quote:
De eenden boerderij
pi_29427871
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, ik denk dat studenten hier niet intrappen, ik zie ze ook zelden op dit soort berichten reageren.
Het is ook best kansloos om ingezonden brieven te sturen

Ik wil liever in het Metro panel. Staat boven de ingezonden brieven
pi_29427935
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is ook best kansloos om ingezonden brieven te sturen

Ik wil liever in het Metro panel. Staat boven de ingezonden brieven
Dat vanneh:

Arnold De Gier, administratief medewerker:
"Als het maar binnen de perken blijft, vind ik het prima"
pi_29427948
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Prima repertoire. Ik durf zelfs te stellen een toprepertoire. De man denkt na, kan heel goed schrijven en is uitermate kritisch.
pi_29427964
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:14 schreef RichardQuest het volgende:
Dat vanneh:

Arnold De Gier, administratief medewerker:
"Als het maar binnen de perken blijft, vind ik het prima"
Ja dat
pi_29428002
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Prima repertoire. Ik durf zelfs te stellen een toprepertoire. De man denkt na, kan heel goed schrijven en is uitermate kritisch.
't Is al goed joh. Bier wacht .
pi_29428063
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Salonsocialisten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lyrebird op 04-08-2005 19:30:40 ]
pi_29428175
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:

Ze zijn in ieder geval wel compleet incompetent .
pi_29428237
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

he verdorie ik moet er zo ook al weer aan . Wat is het leven van de linksche medemens toch zwaar he?
pi_29428379
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:29 schreef du_ke het volgende:
Ze zijn in ieder geval wel compleet incompetent .
Zolang ze niet incompetener zijn dan milieu fanatici is de wereld nog te redden.

Hoi ik heb nog nooit echt werk gehad
pi_29428476
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zolang ze niet incompetener zijn dan milieu fanatici is de wereld nog te redden. [afbeelding]

[afbeelding]
Hoi ik heb nog nooit echt werk gehad
Zwak om daar een groenlinkser op aan te pakken ook bv de VVD prominten zijn op een enkele uitzondering na allemaal uit het ambtelijk milieu. Ook vrindjes Wilders en Eerdmans zijn daar mooie voorbeelden van.
pi_29428553
Maar de "carriere" van Wynand Dyvendak is wel uitermate treurig. Hij was vroeger vast het pispaaltje van de klas

- actief in de kraakbeweging en de antimilitaristische actiegroep "Onkruit", van 1980 tot 1984
- redacteur weekblad "Bluf!", van 1984 tot 1987
- medewerker Comité "Shell uit Zuid-Afrika", van 1987 tot 1990
- lid bestuur en redacteur bij uitgeverij "Ravijn", van 1990 tot 1993
- campagneleider bij Platform Binnenstad Autovrij (Amsterdam), 1992
- campagneleider Vereniging Milieudefensie, van 1993 tot 1999 (campagneleider Schiphol (1993-1999) en "Trek de Groene Grens" (1998-2000))
- directeur Vereniging Milieudefensie, van 1999 tot 1 maart 2002
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 23 mei 2002

Dat zit dan in de politiek. Heeft nog nooit een bedrijf van binnen gezien
pi_29428624
Och Milieudefensie is ook gewoon een bedrijf en daar werken ze ook echt wel hoor.

Vrindje wilders heeft wat de beleidssoftie in sociale verzekeringen uitgehangen.
pi_29428658
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
[...]

Dat zit dan in de politiek. Heeft nog nooit een bedrijf van binnen gezien
Balkenende ook niet.
pi_29428688
Milieudefensie. Dat is een trieste organisatie en zeker geen bedrijf.

Wat Wilders heeft gedaan boeit me niet. Dat is geen vriendje van me
pi_29428728
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:56 schreef sizzler het volgende:
Balkenende ook niet.
Maar zo triest als de carriere van Duyvendak kan dat vast niet geweest zijn
pi_29428756
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:56 schreef sizzler het volgende:

[..]

Balkenende ook niet.
Er zijn er maar weinig die wel echt voor een bedrijf gewerkt hebben.

Ja Wien van der Brink, Varkensboer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')