Heb jij soms last van aambeien?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is in de eerste plaats voor ons bedoeld. Wat er hier gebeurd, de berichtgeving, de spin die eraan gegeven wordt is ervoor om ons op een bepaalde manier te laten reageren (zodat we vervolgens denken dat we zelf tot die conclusie zijn gekomen).
Alles schreeuwt imo om er bij ons de associatie "moslims <-> vijand" in te rammen én dat we verdere militairisering van de samenleving willen of in ieder geval zonder al teveel morren accepteren. Overal gaan de defensiebudgetten omhoog, worden nieuwe diensten opgericht, krijgen overheden meer bevoegdheden, meer registratie en controle voor burgers, worden ethische grenzen opgerekt, principes (zoals mensenrechten) verschoven, criminalisering van basisvrijheden, enzovoort.
Dit is een samenleving die voor oorlog wordt klaargemaakt en ik denk dat het de bevolking straks geen moer meer uitmaakt wie we gaan bombarderen. Als de doublespeak zoals "geweld zorgt voor veiligheid" er weer goed inzit vieren we net als in 1914 feest als het zover is. Bush en Blair en hun Europeese tegenhangers zeggen bijna letterlijk 'War is Peace'.
Waarom uit Pakistan? Ze waren gewoon geschikt en voorhanden denk ik. Als Iran het doelwit is zal er ws. eerst nog wel een grote klapper komen.
En om daar tegenwicht aan te bieden, zien sommigen overal Joden. Geen echte Joden natuurlijk, Khazari. En tot die conclusie zijn ze zelf gekomen.
Tja, heeft die SCH uberhaupt wel vrienden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Hij is in ieder geval de doodsvijand van SCH.
Het heeft niet zo Vol Zin om daarover te speculeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, heeft die SCH uberhaupt wel vrienden?
Mij een beetje op een lijn plaatsen met Fonkmeistah. Schaam je Sidekickquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.
Dat is dubbelop. Al heb je ook mondiale dorpsgekken, met wie jij niet op een lijn mag worden gesteld.quote:
Ow, Pberends..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
* pberends is playing Ultimate Kaos - Casanova.mp3
De rellen kunnen beginnen als deze brief geplaatst wordt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn ingezonden brief aan de Metro:
Verhoging treinkaartje acceptabel
Ik lees met enige verbazing de misplaatste verontwaardiging over het bericht dat de NS de prijzen wil verhogen in de Randstad. Wat mij betreft gaat dat niet ver genoeg. Een algehele prijsverhoging in het OV lijkt me rechtvaardig omdat er op dit moment niemand in het OV de daadwerkelijke prijs betaalt laat staan de kostprijs + winstopslag zoals automobilisten wel betalen. Het OV is een geldverslindend project wat kunstmatig in stand wordt gehouden door allerlei subsidies en gunstige regelingen zoals de OV jaarkaart. Indien men in de kostprijs + winstopslag zou betalen wordt het pas echt duidelijk hoe ongelofelijk onrendabel het OV is en hoe de overheid aan concurrentievervalsing doet. Mensen zouden eens moeten beseffen dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten.
Deze vergelijking gaat echt prima op voor de NS.quote:Mensen zouden eens moeten beseffen dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten.
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Je maakt in een Internet-cafe overigens ook geen vrienden door je in te lezen in het IDF.
En nu ga ik echt.
Ik onderstreep deze postquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is dubbelop. Al heb je ook mondiale dorpsgekken, met wie jij niet op een lijn mag worden gesteld.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik lees met enige verbazing de misplaatste verontwaardiging over het bericht dat de NS de prijzen wil verhogen in de Randstad. Wat mij betreft gaat dat niet ver genoeg. Een algehele prijsverhoging in het OV lijkt me rechtvaardig omdat er op dit moment niemand in het OV de daadwerkelijke prijs betaalt laat staan de kostprijs + winstopslag zoals automobilisten wel betalen. Het OV is een geldverslindend project wat kunstmatig in stand wordt gehouden door allerlei subsidies en gunstige regelingen zoals de OV jaarkaart. Indien men in de kostprijs + winstopslag zou betalen wordt het pas echt duidelijk hoe ongelofelijk onrendabel het OV is en hoe de overheid aan concurrentievervalsing doet. Mensen zouden eens moeten beseffen dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten.
Brace staat toch voor beugel in het engelsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef Tafkahs het volgende:
ik hooohoorde van mijn matties, die chick waarmee ik altijd chill
dat is niehiet zooooo praktisch...
Brace, wat een held![]()
Ik hoop wel dat ze hem plaatsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:42 schreef pberends het volgende:. Echt zo'n brief waar veel linkse oproerkraaiers op zullen reageren.
Zeker weten, dat haar zoontje van 7 gemolesteerd wordt door puberale Marokkaantjes ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet ook nog 's een leuk bericht plaatsen in de Metro. Een bezorgde-huismoederbrief zal het wel goed doen..
"Te gek voor woorden"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zeker weten, dat haar zoontje van 7 gemolesteerd wordt door puberale Marokkaantjes ofzo
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Te gek voor woorden"
"Dit is de druppel"
"Waar gaat het heen"
"De hoge heren"
"Altijd dezelfde"
Komt goed!
Misschien moet er ook nog een Amerikaanse homo in voor komen die een blauw oog oploopt op Stratums end ofzo. Omdat het coc daar in Amsterdam -alleen al voor de Leidschestraat- 2 mille voor heeft gevangen, zodat amerikaanse flikkertjes voor de media veilig hand in hand mogen lopen, kan Eindhoven daar best een schepje bovenop doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Te gek voor woorden"
"Dit is de druppel"
"Waar gaat het heen"
"De hoge heren"
"Altijd dezelfde"
Komt goed!
Ja, die kennen we nog niet, het gevaar moet wel overal vandaan komen he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
In Rotterdam schijnen Kaapverdianen het goed te doen...ik pak ze!
Blitzkrieg! Zal ik me Mohammed noemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, die kennen we nog niet, het gevaar moet wel overal vandaan komen he?![]()
Jaap-Oene! (een Fries dus)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blitzkrieg! Zal ik me Mohammed noemen?
Share your feelings with the groupquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
Toppiejoppie
Enigszins gewijzigd komt die strekking in de Metro.
wat dat al niet kostquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:13 schreef pberends het volgende:
NS zetten dubbeldekker op boot
Mafkezen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?
och och kansloze stokpaardjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef MrX1982 het volgende:
Als het geplaatst wordt ga je dan reageren?quote:
Neuh dit soort rotzooi wordt vast door anderen wel afgebrandquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als het geplaatst wordt ga je dan reageren?![]()
Ik zal die OV adepten eens laten schrikken mocht Metro het plaatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |