Ik zocht het mail adres al.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Nee, van vandaag. Brieven kan je sturen naar brieven@metronieuws.nl
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Erwin Wolff staat bij de balie op zijn ouders te wachten.
.
En dan flip-flop ik niet, he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..
. Ik ben zeker niet gewelddadiger of wrokkiger dan anderen, ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik Fonkmeistah het liefst een nekschot zie krijgen terwijl zijn knieeen op David Irving's processtukken rusten.
.
Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
btw, NL 3 film jalla jalla, moslims, sex, meisjes zijn de sleutelwoorden.
Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
btw, NL 3 film jalla jalla, moslims, sex, meisjes zijn de sleutelwoorden.
Op wie leek je diegene dan? Obi-wan Kenobi?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Je maakt trouwens geen vrienden als je met een baard een Internet-cafe uitkomt.
Dit is mijn ideaalbeeld:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bleef ergens haken met je cape en toen zijn ze je kwijt geraakt..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?
Het is een comedy domme wannabe turk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.
Is je kop leeggezogen door een Reptielachtige?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dit is mijn ideaalbeeld:
[afbeelding]
Je weet dat het een Marokkaanse is he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als ze topless is, is het misschien nog wat.
Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..
En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.
Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.
En nu ben ik echt weg..
Dat valt wel mee. Hij is in ieder geval de doodsvijand van SCH.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |