Dat was idd goed te zien bij de FB threads van Lithion. De vrijheid heeft dus grenzen zodra het de crew te moeilijk wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
iteejer;
Lees eens door het inderdaad wat excentrieke taalgebruik heen. Hij ziet dezelfde dingen die ieder weldenkend mens ook ziet, hij heeft alleen zijn eigen verwoording.
(...)
Daarom juich ik variatie toe. In iedere vorm en mate. Zolang die anderen niet schaadt is er toch niets op tegen? Waarom dat strakke keurslijf, en al helemaal waarom dat strakke keurslijf op een internetforum, dé plek waar vrijheid nog goed mogelijk?
Hij juicht dus variatie toe, maar als je er anders over denkt, ben je geen weldenkend mens?
Dat moet een wijs man zijn geweest die deze feitelijke waarheid in een post heeft kunnen samenvatten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Multiculturalisme is gedoemd om te falen.
Het samenbrengen van verschillende culturen levert altijd spanningen op. Simpel weg omdat culturen net zoals mensen niet gelijk zijn. Je hebt een cultuur nodig die de leidraad vormt.
In Europa hebben we problemen met de onverenigbaarheid van de Westerse cultuur en de islamitische cultuur.
Daardoor worden ontwikkeling geremd en hebben we last van interne problemen. De Westerse cultuur staat op een hoger niveau dan de islamitische cultuur. Daar komen vroeg of laat problemen van.
Kijk naar een land als Japan om te zien hoe het wel moet. Één cultuur waardoor een land in een enorm tempo kan ontwikkelen. Er zijn immers geen interne problemen met verschillende culturen. Boven op dat succes heb je ook een juiste politieke elite.
Japan is hét succesverhaal van een homogene samenleving met een rechts beleid.
Ik kan het niet bekijken, maar is het format van strippende vrouwen uitgebreid naar Arabische schonen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Verschrikkelijk die nieuwe NS-reclame. Ben benieuwd hoeveel moslima's zich laten gaan deze zomer
. De NS denkt zeker dat ze nog in autochtoon Nederland van 1960 leven ofzo
.
http://www.laatjegaan.nl/ (pas op: vreselijk geluid)
Komt ook geen enkele moslim voor in het hele filmpje. Typisch NS. Dat terwijl het openbaar vervoer toch iets voor de minder bedeelden onder ons is (lees: veel moslims). Ze staan zoals gewoonlijk ver van de realiteit. Ben benieuwd hoe meneer de treinreizende imam het vindt als ie gecontronteerd wordt met al dat bloot als ie op weg is van Rotterdam CS naar Den Haag CS.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan het niet bekijken, maar is het format van strippende vrouwen uitgebreid naar Arabische schonen?
Goede ingezonden brief in de Metro vandaag over de NS:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
In de zomer zit ik niet voor de lol in de trein veel te warm.
Eigenlijk zit ik nooit voor de lol in de trein.
Die site werkt hier overigens voor geen meter. Typisch NS![]()
Enige voordeel in de trein is dat je niet op de weg hoeft te letten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ze proberen de elite uit de auto te halen door te suggeren dat het een feest is in de trein en op het station.
Ik bedoel hoe ver sta je af van de werkelijkheid als NS om zo'n belachelijk reclame te bedenken![]()
De nieuwe Pim Fortuynquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Multiculturalisme is gedoemd om te falen.
Het samenbrengen van verschillende culturen levert altijd spanningen op. Simpel weg omdat culturen net zoals mensen niet gelijk zijn. Je hebt een cultuur nodig die de leidraad vormt.
In Europa hebben we problemen met de onverenigbaarheid van de Westerse cultuur en de islamitische cultuur.
Daardoor worden ontwikkeling geremd en hebben we last van interne problemen. De Westerse cultuur staat op een hoger niveau dan de islamitische cultuur. Daar komen vroeg of laat problemen van.
Kijk naar een land als Japan om te zien hoe het wel moet. Één cultuur waardoor een land in een enorm tempo kan ontwikkelen. Er zijn immers geen interne problemen met verschillende culturen. Boven op dat succes heb je ook een juiste politieke elite.
Japan is hét succesverhaal van een homogene samenleving met een rechts beleid.
Dat is mijn postquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
De nieuwe Pim Fortuyn.
Dat gelul inderdaad dat immigranten goed voor de economie zouden zijn:.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Enige voordeel in de trein is dat je niet op de weg hoeft te letten.
Voor de rest ben je totaal afhankelijk van je mede-passagiers. Krijsende kankerkinderen, kweilende gehandicapten, vertraagde treinen, te weinig toestellen beschikbaar, geen zitplaatsen, kaugom op stoelen, stinkende allochtonen enzovoorts.
Dat past niet meer in een land van 16 miljoen anarchisten. Daarom rijdt iedereen auto.
Mijn kroongetuigequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat durf ik wel te bevestigen.
Nee, van vandaag. Brieven kan je sturen naar brieven@metronieuws.nlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Naar aanleiding van die ene ingezonden brief ben ik eigenlijk geneigd om ook een brief te sturen naar Metro
Of is het een hele oude ingezonden brief?
Ik zocht het mail adres al.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Nee, van vandaag. Brieven kan je sturen naar brieven@metronieuws.nl
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Erwin Wolff staat bij de balie op zijn ouders te wachten.
.
En dan flip-flop ik niet, he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..
. Ik ben zeker niet gewelddadiger of wrokkiger dan anderen, ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik Fonkmeistah het liefst een nekschot zie krijgen terwijl zijn knieeen op David Irving's processtukken rusten.
.
Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
btw, NL 3 film jalla jalla, moslims, sex, meisjes zijn de sleutelwoorden.
Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
btw, NL 3 film jalla jalla, moslims, sex, meisjes zijn de sleutelwoorden.
Op wie leek je diegene dan? Obi-wan Kenobi?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Je maakt trouwens geen vrienden als je met een baard een Internet-cafe uitkomt.
Dit is mijn ideaalbeeld:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bleef ergens haken met je cape en toen zijn ze je kwijt geraakt..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?
Het is een comedy domme wannabe turk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.
Is je kop leeggezogen door een Reptielachtige?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dit is mijn ideaalbeeld:
[afbeelding]
Je weet dat het een Marokkaanse is he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als ze topless is, is het misschien nog wat.
Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..
En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.
Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.
En nu ben ik echt weg..
Dat valt wel mee. Hij is in ieder geval de doodsvijand van SCH.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |