abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29401991
Multiculturalisme is gedoemd om te falen.

Het samenbrengen van verschillende culturen levert altijd spanningen op. Simpel weg omdat culturen net zoals mensen niet gelijk zijn. Je hebt een cultuur nodig die de leidraad vormt.

In Europa hebben we problemen met de onverenigbaarheid van de Westerse cultuur en de islamitische cultuur.
Daardoor worden ontwikkeling geremd en hebben we last van interne problemen. De Westerse cultuur staat op een hoger niveau dan de islamitische cultuur. Daar komen vroeg of laat problemen van.

Kijk naar een land als Japan om te zien hoe het wel moet. Één cultuur waardoor een land in een enorm tempo kan ontwikkelen. Er zijn immers geen interne problemen met verschillende culturen. Boven op dat succes heb je ook een juiste politieke elite.
Japan is hét succesverhaal van een homogene samenleving met een rechts beleid.
pi_29402095
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
iteejer;

Lees eens door het inderdaad wat excentrieke taalgebruik heen. Hij ziet dezelfde dingen die ieder weldenkend mens ook ziet, hij heeft alleen zijn eigen verwoording.
(...)

Daarom juich ik variatie toe. In iedere vorm en mate. Zolang die anderen niet schaadt is er toch niets op tegen? Waarom dat strakke keurslijf, en al helemaal waarom dat strakke keurslijf op een internetforum, dé plek waar vrijheid nog goed mogelijk?

Hij juicht dus variatie toe, maar als je er anders over denkt, ben je geen weldenkend mens?
Dat was idd goed te zien bij de FB threads van Lithion. De vrijheid heeft dus grenzen zodra het de crew te moeilijk wordt
pi_29402157
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:

Het samenbrengen van verschillende culturen levert altijd spanningen op. Simpel weg omdat culturen net zoals mensen niet gelijk zijn. Je hebt een cultuur nodig die de leidraad vormt.

In Europa hebben we problemen met de onverenigbaarheid van de Westerse cultuur en de islamitische cultuur.
Daardoor worden ontwikkeling geremd en hebben we last van interne problemen. De Westerse cultuur staat op een hoger niveau dan de islamitische cultuur. Daar komen vroeg of laat problemen van.

Kijk naar een land als Japan om te zien hoe het wel moet. Één cultuur waardoor een land in een enorm tempo kan ontwikkelen. Er zijn immers geen interne problemen met verschillende culturen. Boven op dat succes heb je ook een juiste politieke elite.
Dat moet een wijs man zijn geweest die deze feitelijke waarheid in een post heeft kunnen samenvatten.
pi_29402312
Verschrikkelijk die nieuwe NS-reclame . Ben benieuwd hoeveel moslima's zich laten gaan deze zomer . De NS denkt zeker dat ze nog in autochtoon Nederland van 1960 leven ofzo .

http://www.laatjegaan.nl/ (pas op: vreselijk geluid )
pi_29402348
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Verschrikkelijk die nieuwe NS-reclame . Ben benieuwd hoeveel moslima's zich laten gaan deze zomer . De NS denkt zeker dat ze nog in autochtoon Nederland van 1960 leven ofzo .

http://www.laatjegaan.nl/ (pas op: vreselijk geluid )
Ik kan het niet bekijken, maar is het format van strippende vrouwen uitgebreid naar Arabische schonen?
pi_29402458
In de zomer zit ik niet voor de lol in de trein veel te warm.

Eigenlijk zit ik nooit voor de lol in de trein.
Die site werkt hier overigens voor geen meter. Typisch NS
pi_29402612
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik kan het niet bekijken, maar is het format van strippende vrouwen uitgebreid naar Arabische schonen?
Komt ook geen enkele moslim voor in het hele filmpje. Typisch NS. Dat terwijl het openbaar vervoer toch iets voor de minder bedeelden onder ons is (lees: veel moslims). Ze staan zoals gewoonlijk ver van de realiteit. Ben benieuwd hoe meneer de treinreizende imam het vindt als ie gecontronteerd wordt met al dat bloot als ie op weg is van Rotterdam CS naar Den Haag CS.
pi_29402884
Ze proberen de elite uit de auto te halen door te suggeren dat het een feest is in de trein en op het station.

Ik bedoel hoe ver sta je af van de werkelijkheid als NS om zo'n belachelijk reclame te bedenken
pi_29402903
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
In de zomer zit ik niet voor de lol in de trein veel te warm.

Eigenlijk zit ik nooit voor de lol in de trein.
Die site werkt hier overigens voor geen meter. Typisch NS
Goede ingezonden brief in de Metro vandaag over de NS:

Het voltallige bestuur van de NS zouden ze eens moeten lynchen.
pi_29402986
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ze proberen de elite uit de auto te halen door te suggeren dat het een feest is in de trein en op het station.

Ik bedoel hoe ver sta je af van de werkelijkheid als NS om zo'n belachelijk reclame te bedenken
Enige voordeel in de trein is dat je niet op de weg hoeft te letten.

Voor de rest ben je totaal afhankelijk van je mede-passagiers. Krijsende kankerkinderen, kweilende gehandicapten, vertraagde treinen, te weinig toestellen beschikbaar, geen zitplaatsen, kaugom op stoelen, stinkende allochtonen enzovoorts.
Dat past niet meer in een land van 16 miljoen anarchisten. Daarom rijdt iedereen auto.
pi_29403022
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:

De nieuwe Pim Fortuyn .

Dat gelul inderdaad dat immigranten goed voor de economie zouden zijn: .
pi_29403041
Erwin Wolff staat bij de balie op zijn ouders te wachten.

.
pi_29403063
'Mijn vriendin reist intussen al jaren voor de volle prijs'

Oh is dat zo? Volgens mij reist niemand voor de volle prijs

Ik pleit voor kostprijs + winstmarge. Gooi de prijs van treinkaartjes maar omhoog.
pi_29403070
Vetjes trouwens dat de NS miljoenen aan reclame (lees: propaganda) spendeert ipv het steekt in het spoor.
pi_29403095
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
De nieuwe Pim Fortuyn .

Dat gelul inderdaad dat immigranten goed voor de economie zouden zijn: .
Dat is mijn post

pi_29403117
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is mijn post

Dat durf ik wel te bevestigen.
pi_29403143
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Enige voordeel in de trein is dat je niet op de weg hoeft te letten.

Voor de rest ben je totaal afhankelijk van je mede-passagiers. Krijsende kankerkinderen, kweilende gehandicapten, vertraagde treinen, te weinig toestellen beschikbaar, geen zitplaatsen, kaugom op stoelen, stinkende allochtonen enzovoorts.
Dat past niet meer in een land van 16 miljoen anarchisten. Daarom rijdt iedereen auto.

Vergeten de docenten niet met hun geitenwollen sokken en sandalen
Voor de rest klopt het wel zo'n beetje
pi_29403169
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat durf ik wel te bevestigen.
Mijn kroongetuige
pi_29403179
En wat zag ik vandaag op het NOS-journaal? Een of ander treinstel dat ze als boot gaan gebruiken. NOG minder treinen op het spoor. Ze zijn 100% krank daar bij de NS. Je zou bijna oproepen tot geweld, door dat achterlijke bestuur daar.
pi_29403220
Naar aanleiding van die ene ingezonden brief ben ik eigenlijk geneigd om ook een brief te sturen naar Metro

Of is het een hele oude ingezonden brief?
pi_29403285
.

"Met een open economie kun je niet de grenzen sluiten voor immigranten" (aldus o.a. Ad Melkert en andere linkse figuren)

Waarom niet in Godsnaam? Zit Japan soms potdicht ofzo? Hebben ze daar een hongersnood? Moeten we 50 miljoen Afrikanen een Nederlands paspoort geven ofzo? Want dat is toch goed voor de economie volgens die kutmongolen?
pi_29403320
ik haat autorijden in NL, nederlanders kunnen niet rijden, moslims wel, daarom is Marokko ook een van de landen met de meeste autoongelukken ter wereld. Er heerst daar anarchie op de wegen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403331
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..

. Ik ben zeker niet gewelddadiger of wrokkiger dan anderen, ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik Fonkmeistah het liefst een nekschot zie krijgen terwijl zijn knieeen op David Irving's processtukken rusten. .
pi_29403348
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Naar aanleiding van die ene ingezonden brief ben ik eigenlijk geneigd om ook een brief te sturen naar Metro

Of is het een hele oude ingezonden brief?
Nee, van vandaag. Brieven kan je sturen naar brieven@metronieuws.nl
pi_29403372
Je maakt trouwens geen vrienden als je met een baard een Internet-cafe uitkomt.
pi_29403397
btw, NL 3 film jalla jalla, moslims, sex, meisjes zijn de sleutelwoorden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403410
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Nee, van vandaag. Brieven kan je sturen naar brieven@metronieuws.nl
Ik zocht het mail adres al.
Nu nog een goede tekst bedenken
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:31:08 #128
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29403412
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Erwin Wolff staat bij de balie op zijn ouders te wachten.

.
pi_29403413
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
De Nazi's waren zeker niet fouter of racistischer dan andere wereldleiders in die tijd.
hun "fout" was dat ze er openlijk voor uit kwamen, dat getuigd ironisch genoeg van een eerlijkheid die we sindsdien niet meer gekend hebben in overheden..

. Ik ben zeker niet gewelddadiger of wrokkiger dan anderen, ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik Fonkmeistah het liefst een nekschot zie krijgen terwijl zijn knieeen op David Irving's processtukken rusten. .
En dan flip-flop ik niet, he?
pi_29403430
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?
pi_29403464
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je bleef ergens haken met je cape en toen zijn ze je kwijt geraakt. .
pi_29403475
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:33:08 #133
93744 Finder_elf_towns
pi_29403490
quote:
Je maakt trouwens geen vrienden als je met een baard een Internet-cafe uitkomt.
Op wie leek je diegene dan? Obi-wan Kenobi?
pi_29403519
Amish in the city op net5
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:34:08 #135
93744 Finder_elf_towns
pi_29403536
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je bleef ergens haken met je cape en toen zijn ze je kwijt geraakt. .
Dit is mijn ideaalbeeld:

pi_29403543
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Voor Westerse meisjes zet ik de TV niet aan. Wat zijn het voor deernes?
pi_29403573
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
O wee als je liegt.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:35:30 #138
93744 Finder_elf_towns
pi_29403582
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Als ze topless is, is het misschien nog wat.
pi_29403583
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Je zou eigenlijk alleen al tegen immigranten moeten zijn om dat constante gezeik er niet over aan te hoeven horen.
Het is een comedy domme wannabe turk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403585
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dit is mijn ideaalbeeld:

[afbeelding]

Is je kop leeggezogen door een Reptielachtige? .
pi_29403599
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Als ze topless is, is het misschien nog wat.
Je weet dat het een Marokkaanse is he?
Allah Al Watan Al Malik
pi_29403954
Ahhhhhhhh, de Franse wijn gaat verdwijnen. Nu de Fransen nog.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:54:01 #145
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29404186
quote:
Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29404285
Ahhhhh, homo Sidekick heeft de foto weggehaald.

En Franse wijnboeren willen nog meer subsidie . Zijn ze helemaal krank geworden?
pi_29404350
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Eerst MrX1982 citeren en daarna Fonkmeistah. Stapsgewijs naar de afgrond, good thinking.
En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.

En nu ben ik echt weg. .
pi_29404375
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En om alles goed te maken ga ik daarna het volledige oeuvre van Lithion reproduceren.

En nu ben ik echt weg. .
Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?
pi_29404423
Het is in de eerste plaats voor ons bedoeld. Wat er hier gebeurd, de berichtgeving, de spin die eraan gegeven wordt is ervoor om ons op een bepaalde manier te laten reageren (zodat we vervolgens denken dat we zelf tot die conclusie zijn gekomen).

Alles schreeuwt imo om er bij ons de associatie "moslims <-> vijand" in te rammen én dat we verdere militairisering van de samenleving willen of in ieder geval zonder al teveel morren accepteren. Overal gaan de defensiebudgetten omhoog, worden nieuwe diensten opgericht, krijgen overheden meer bevoegdheden, meer registratie en controle voor burgers, worden ethische grenzen opgerekt, principes (zoals mensenrechten) verschoven, criminalisering van basisvrijheden, enzovoort.

Dit is een samenleving die voor oorlog wordt klaargemaakt en ik denk dat het de bevolking straks geen moer meer uitmaakt wie we gaan bombarderen. Als de doublespeak zoals "geweld zorgt voor veiligheid" er weer goed inzit vieren we net als in 1914 feest als het zover is. Bush en Blair en hun Europeese tegenhangers zeggen bijna letterlijk 'War is Peace'.

Waarom uit Pakistan? Ze waren gewoon geschikt en voorhanden denk ik. Als Iran het doelwit is zal er ws. eerst nog wel een grote klapper komen.

En om daar tegenwicht aan te bieden, zien sommigen overal Joden. Geen echte Joden natuurlijk, Khazari. En tot die conclusie zijn ze zelf gekomen.
pi_29404457
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Lithion is toch zo'n linkse flapdrol?
Dat valt wel mee. Hij is in ieder geval de doodsvijand van SCH.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')