Lijkt me op zich wel gaaf, gesponsord door Rabo een beetje door de modder banjeren en vechten als zo'n knollenkop je niet aanstaatquote:
Alsof het glas niet leegkan he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef RichardQuest het volgende:
Damn. *pssst. Wat nu *kloekloek
Zo erg is het niet, hoor. Meestal niet. Tot een paar jaar geleden mocht je nog je eigen drank meenemen, dat was dus met het krat rond de kerk zitten. Dan wilden er nog wel eens flesjes door de lucht vliegen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel gaaf, gesponsord door Rabo een beetje door de modder banjeren en vechten als zo'n knollenkop je niet aanstaat
boys will be boysquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, hoor. Meestal niet. Tot een paar jaar geleden mocht je nog je eigen drank meenemen, dat was dus met het krat rond de kerk zitten. Dan wilden er nog wel eens flesjes door de lucht vliegen...
Coen!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, aan het vrezen voor mijn leven.
quote:Bush verbreekt record aantal vakanties
De Amerikaanse president Bush zal echt niet stil zitten tijdens zijn vakantie. Het Witte Huis benadrukte die boodschap nog maar eens toen het aankondigde dat Bush een maand op vakantie zal gaan. Hij gaat voor de vijftigste keer (!) gedurende zijn vijf jaar van presidentschap officieel naar zijn ranch in het Texaanse Crawford. Volgens Amerikaanse media een absoluut record. Het is ook voor het eerst in 36 jaar dat een president zo lang met vakantie gaat.
Bush kreeg in het verleden nogal eens de kritiek dat hij zo vaak Washington ontvlucht en als een van de machtigste mensen op aarde vaak op vakantie gaat. Nu zal hij onder anderen de Colombiaanse president Alvaro Uribe ontmoeten en staan er zeker twee eendaagse trips op het programma naar New Mexico en Illinois.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
Met water brassen, is dat nou iets typisch Gronings?
Jij moet de AudioScrobbler plugin weer 's installeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Tafkahs het volgende:
wat?
Ja hallo, straks denkt men nog dat ik geen werk heb. Moet je die web-loggers een horenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij moet de AudioScrobbler plugin weer 's installeren.
Dat denkt men nu niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja hallo, straks denkt men nog dat ik geen werk heb. Moet je die web-loggers een horen
Kan de Senaat niet een nieuwe president kiezen als recess appointment?quote:
(pssst, het was ook een groenlinkser vroeger, ze was lid van dwars las ik ergens)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
De vriendin van du_ke?
Welke hersenkant gebruik jij het meest?
Nog Mis Fok ook
Wie is men en waarom denkt die wat van mij? Demagoog!quote:
Nee, jij dan!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wie is men en waarom denkt die wat van mij? Demagoog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |