http://www.telegraaf.nl/b(...)e_aanslagen_aan.htmlquote:Al-Qaeda kondigt nieuwe aanslagen aan
DUBAI - Al-Qaeda zal nieuwe aanslagen plegen in Groot-Brittannië. Dit heeft Ayman al-Zawahri, de nummer twee van het terreurnetwerk, donderdag aangekondigd in een videoboodschap, die het tv-station Al-Jazeera uitzond. "Het beleid van Blair zal de Britten nieuwe vernielingen brengen, na de ontploffingen van Londen", aldus Al-Zawahri. De Britse premier Blair deed in 2003 mee aan de Amerikaanse inval in Irak. De Amerikanen en Britten beschuldigden de Iraakse dictator Saddam Hussein ervan massavernietigingswapens te hebben, maar die zijn nooit gevonden. Zawahri dreigde de VS op de videoband met "rampen die erger zijn dan wat ze in Vietnam hebben gekend".
Tuurlijk geen hoax.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:47 schreef kenz het volgende:
Dit hoort gewoon bij de terreur. Gewoon meer angst zaaien door dit soort berichten te verspreiden. Het is een hoax.
Nee, het is een valse melding van Al Qaeda zelf. Elke twee maanden ofzo verschijnt er een bericht bij Al Jazeera dat er aanslagen op komst zijn. Italië is al verscheidene keren genoemd, Denemarken ook. En natuurlijk Londen ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:48 schreef sp3c het volgende:
ok laten we er vanuit gaan dat het een hoax is ... wat wint de britse overheid hiermee?
Als je op het moment van de ontploffing niet te dichtbij staat wel jahquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:59 schreef DaveMasteR het volgende:
We moeten er maar mee leren leven.
Ach, ze plegen meestal aanslagen zonder waarschuwing (9-11/ Madrid / Londen), dus heeft het geen zin te lang stil te staan bij zo'n waarschuwing. Als de klap komt, komt-ie. Helaas, maar waar.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoax, Hoax, Hoax roept iedereen, maar stiekem denk je toch meteen aan doemscenario's
Nee ik ga morgen richting Spanjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:34 schreef kenz het volgende:
[..]
Ach, ze plegen meestal aanslagen zonder waarschuwing (9-11/ Madrid / Londen), dus heeft het geen zin te lang stil te staan bij zo'n waarschuwing. Als de klap komt, komt-ie. Helaas, maar waar.
Blijf jij binnen?
Indirect is dit denk ik net zo goed een bedreiging voor NLquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:00 schreef Eveli het volgende:
Ben benieuwd of Sail Amsterdam die angst nog merkt in de bezoekersaantallen.... Maar goed, dit gaat over London en Engeland.
Het is ook godsgeklaag met dat tuig he.......die hebben elke keer een andere nummer 2 of ben ik nou totaal en volslagen achterlijk en debiel?!?!?quote:Ayman al-Zawahri, de nummer twee van het terreurnetwerk
Idd, ik dacht dat ie al Zarqawi heette. Heeft ie snel zn naam veranderd ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is ook godsgeklaag met dat tuig he.......die hebben elke keer een andere nummer 2 of ben ik nou totaal en volslagen achterlijk en debiel?!?!?
Het was eerst toch abu al zawahri, en toen abu al zarqawi en nu weer deze!?
Schiet mij mij maar hoor, ik snap er geen biet meer van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |