Dat je het maar mag overleven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef du_ke het volgende:
Bier. Ga de komende anderhalve week voor een semi permanente staat van beneveling
.
Bomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
De vriendin van du_ke?
Welke hersenkant gebruik jij het meest?
Nog Miss Fok ook
Heb er de laatste tijd een aantal vrij beschamende dronkenschappen opzitten dus hoe ver ik wil gaan ben ik nog niet helemaal over uitquote:
Is de Sovjet uitgebreid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef du_ke het volgende:
Wie van de 28?
Ik dacht al dat jij dat wel zou weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Monidique het volgende:
Gevraagd.
Ik zeg maar wat, hè...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij dat wel zou weten..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Tafkahs het volgende:
Johan voor voor aannemen, het idee
Dat moest natuurlijk 'voor vol' zijn, potverdommequote:
Voldomme.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat moest natuurlijk 'voor vol' zijn, potverdomme
bij jou kan ik potje brekenquote:
Wat heet, je nek!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
bij jou kan ik potje breken
...zo varen de scheepjes voorbij
Niet alle GL'ers zijn dus zo lelijk als Femke Halsema en Marijke Vos.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Tafkahs het volgende:
(pssst, het was ook een groenlinkser vroeger, ze was lid van dwars las ik ergens)
Groenlinks bij ons: we moeten concurrerende stadsdelen hebben. Blijkbaar kan de deelraad niet professioneel genoeg privatiseren, maar wil tegelijkertijd de armoede van het saneren van cultuur niet toegeven, dus subsidieren die handel, zodat zij hopen dat een festival geld opbrengt. We hebben onlangs gezien dat dergelijke initiatieven tot smakeloze en zoutloze initiatieven leiden. Maar nee, groenlinks brengt liever water naar de zee dan dat het zegt: niet privatiseren, de openbare ruimte is van iedereen. M.a.w liever geld doelloos uitgeven dan eerst even goed de voor en tegens na te kijken; Initiatieven moet je stimuleren niet forceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |