quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef SCH het volgende:
kut - je was echt 10 seconden eerder
je weet hoe ik ben als je mijn topics sluit he
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
fuck fok FUCK golfer fuk c *&*$(&*viezegorekutmod **(%&*(%^*%*&()&&^$%#^ fukkerdefok *stommedemente trut()()&*%^%$![]()
![]()
één van de voordelen van de overname van KLM door Air Francequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was een aansluiting. Vertrokken vanaf Schiphol en daarna overstappen op dit vliegtuig.
't Is maar 500 km hier vandaan, niet ver dus.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
Rook is echt overal te zien
[afbeelding]
Als in 'oeps ik drop mijn zeepje' ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef StarGazer het volgende:
Hey, wat leuk, geen lantaarnpaal die het doet in Groningen stad, kunnen ze een spannende dropping gaan houden in het noorderplantsoen
allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Wat een domper, ze zijn er allemaal levend uitgekomen.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
De rampen zijn tegenwoordig ookl niet meer wat ze ooit waren. Komt allemaal door CNN ze willen allemaal CNN te woord staan.
Vroeguh was alles beterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
De rampen zijn tegenwoordig ookl niet meer wat ze ooit waren. Komt allemaal door CNN ze willen allemaal CNN te woord staan.
Dat vond die pooier van je nou ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had jij een topic geopend dan?
Het moest verboden worden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, jij gaat morgen verplicht polsstok springen en kievietseieren zoeken.
dom gebrabbel weerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
12quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dom gebrabbel weer![]()
kijk de film eerst maar eens en kijk dan verder![]()
Inderdaad ja - eerst kievietsei, dan dvdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Maar Marathon lijkt me wel een mooie film, Pascal en ook iets voor SCH nu ik de inhoud even erover gelezen heb.
12 maar ? of ben je nu in de war met jezelf ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
Dat heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef SCH het volgende:
Laat je het huis ook nog zien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n wit houten ding noemen wij een SCHuur liever![]()
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef SCH het volgende:
Oh gos, arme - dat heet toch iets van een trailer ofzo?
Morgen valt seizoen 7 van Friends op de deurmatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
Maargoed over die dvd's, ik heb ook vakantie, en het weer is verder ook niet dat je zegt joepie
Er kunnen 2 SUV's in.quote:
He bah, een rijtjeshuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:37 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Mijn schuur - verdomd er staat gewoion een foto op het internet
Trusteh SCHlimbo die je adres zo op het I-net zet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef SCH het volgende:
trustie hoelies
Je ziet ze hier best veel, gouden handel.quote:
was voor popo hoor, ik haal hem nog wegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh SCHlimbo die je adres zo op het I-net zet.
Je had 't beter kunnen laten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef SCH het volgende:
[..]
was voor popo hoor, ik haal hem nog weg
Kan me wel iets bij al die krassen voorstellen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf Nederlander.
Kun je je voorstellen dat een bijv. Marokkaan met zo'n Maroc landsticker in NL rond gaat rijden?
Ik wil geen huis waar ik de buren kan horen neuken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef SCH het volgende:
[..]
tok tok tok
is dat een jaloerse kip daar?![]()
Minimaal een krasje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan me wel iets bij al die krassen voorstellen dan.
hoe kijken ze daar bij jou tegen nederland aan dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Je ziet ze hier best veel, gouden handel.
trusten scj.
't Stikt hier van de mensen met een Nederlandse naam, best goed dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kijken ze daar bij jou tegen nederland aan dan?
Trusteh, Tong.quote:
en welke plaats ligt bij die rode vlekken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:06 schreef popolon het volgende:
[..]
't Stikt hier van de mensen met een Nederlandse naam, best goed dus.
Hier een plaatje hoe dat komt.
[afbeelding]
Grand Rapids / Holland / Zeeland.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en welke plaats ligt bij die rode vlekken?
goh ze zoeken het wel op zegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Grand Rapids / Holland / Zeeland.
En ik duik weer achter haar billen aan.quote:
dan zit je wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik duik weer achter haar billen aan.
geen idee eigenlijk, welk boek is dat ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is die gebaseerd op het boek van Stephen King?
komt niet echt overeen met deze film..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat over een marathon op leven en dood.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:42 schreef Bjoro het volgende:
gooooood moooooooooooooorning Hooooools
zo dat is eruit, nu ff een senseootje, iemand anders ook ?
Lekker doe mij naar een senseo Sydneyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:42 schreef Bjoro het volgende:
gooooood moooooooooooooorning Hooooools
zo dat is eruit, nu ff een senseootje, iemand anders ook ?
aanmakenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:50 schreef Dos37 het volgende:
Morgen.wat vroeg
straks kaarten halen voor roda uit
gezelligquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
Franky en ik zijn er weer
Fijn he, zo naast elkaar zitten te Fok!ken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
Gelukkig, ik kan weer met een gerust hart aan het werk !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
zoo dies vroeg !quote:
Komt uit Helmond, dat zegt genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord, PSV en Kalou
Joodse cultheld!
Ik weet niet of ik daarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord, PSV en Kalou
Joodse cultheld!
en een vaste PUB en KLB poster zie ik, zegt ook genoeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Komt uit Helmond, dat zegt genoeg
je kan ze maar op je naam hebben staan PUB en KLB, alleen ONZ ontbreekt !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
en een vaste PUB en KLB poster zie ik, zegt ook genoeg.
Scroll eens omhoogquote:
ach je hebt ze overal tussen zittenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarof
mee moet zijn
Maar wij hebben Loek!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
ach je hebt ze overal tussen zitten
Telefoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben vandaag weer callgirl op de nieuwe locatie.
En zowaar gaat de telefoon hier vaak
ik had je gewoon een vrije dag gegunt liev !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scroll eens omhoog
Ik stond om 5 over 6 naast mijn hol
Ben vandaag weer callgirl op de nieuwe locatie.
En zowaar gaat de telefoon hier vaak
Ja, die blijft een hardnekkig terugkerend verschijnselquote:
Een kloon van cultheldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord, PSV en Kalou
Joodse cultheld!
Zijn daar geen pillen tegenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef Againzender het volgende:
Ja, die blijft een hardnekkig terugkerend verschijnsel
Wat hij zegt!quote:
* just me sluit zich aanquote:
Hey ben jij ook weer terugquote:
Ja, sinds gisteren middag.quote:
Alles gehad en ook al in HOOLS geantwoord. Komt in orde...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Als het goed is heeft DD gisteravond mail gehad, zo niet, sein me even in want ik zal vanaf thuis komende dagen niet snel online zijn denk ik.
Zeker gister ergens, kan ik weer gaan zoeken (ja alle post in hools hou ik niet meer bij hoor)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alles gehad en ook al in HOOLS geantwoord. Komt in orde...
Welkom terugquote:
Suc6quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, nog even drie oude tentamens doorgekeken. Vorig jaar was het echte en het hertentamen voor meer dan 60% hetzelfde, laten we hopen dat het nu weer zo is
Eerst nog even eten en een kop koffie drinken.
Ik zal wat foto's plaatsen als ik ze allemaal heb en een beetje bewerkt heb.quote:
Klinkt bekend!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, nog even drie oude tentamens doorgekeken. Vorig jaar was het echte en het hertentamen voor meer dan 60% hetzelfde, laten we hopen dat het nu weer zo is
Met de KNVB regels zou geen 1 Italiaanse club een licentie krijgenquote:Sparky op 03-08-2005 10:20:47
De Italiaanse bond is een stuk strenger bij het geven van een licentie daar kan de KNVB nog wat van leren.
geluksgetal in Italie (dus speel ook op z'n Italiaans, dat zal helpen)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef Bjoro het volgende:
tot nu toe ben ik de 13e deelnemer in de Hools subleaugue !
idd wat een grapjas daarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik pies bijna in m'n broek van het lachen.
Van Voetbalzone uit de reacties op de uitspraken van de TAR mbt o.a. Messina en Torino:
[..]
Met de KNVB regels zou geen 1 Italiaanse club een licentie krijgen
lekker op de hoogte altijd die gasten op VZquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik pies bijna in m'n broek van het lachen.
Van Voetbalzone uit de reacties op de uitspraken van de TAR mbt o.a. Messina en Torino:
[..]
Met de KNVB regels zou geen 1 Italiaanse club een licentie krijgen
Ternauwernood een aanslag dmv van een bombrief bij de CONI kunnen verijdelen dus.quote:Bomba carta contro sede del Napoli
NAPOLI - Una bomba carta è stata fatta esplodere questa notte davanti all'ingresso della sede di Napoli del Coni a piazzale Tecchio, provocando danni ancora da quantificare. Per questo episodio, secondo le prime notizie, la Digos della Questura di Napoli ha subito dopo fermato due tifosi del Napoli considerati appartenenti a una delle frange più estremiste del tifo azzurro. I due - dei quali non è stata ancora resa nota l'identità - sono stati bloccati con l'accusa di danneggiamento aggravato, detenzione e porto di materiale esplodente in concorso e uno di loro anche per detenzione di sostanza stupefacente. L'episodio, secondo la polizia, potrebbe essere collegato alle ultime vicende del Napoli, con la bocciatura, prima da parte della Camera Arbitrale del Coni e poi dal Tar del Lazio, dei ricorsi contro le squadre accusate di non essere in regola con i versamenti all'Inail. Il no alle istanze del club azzurro, al momento, preclude il ripescaggio della squadra in serie B.
Succes!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op leven of dood. Oftewel ik kom vrolijk terug, oftewel jullie lezen iets over een student en de Erasmusbrug en springen op de frontpage
succes bsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar de Uni; tentamen maken.
Op leven of dood. Oftewel ik kom vrolijk terug, oftewel jullie lezen iets over een student en de Erasmusbrug en springen op de frontpage
Oiquote:
Oo oke dat verklaard een hoop danquote:
welke ???quote:
Mijn heldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef pascalheister het volgende:
offline? pc waar ik nu op zit is ook van mij, alleen ben nu toe aan een nieuwe pc, onderdelen besteld en zet hem zelf in elkaar
Specs willen we hebben!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef pascalheister het volgende:
offline? pc waar ik nu op zit is ook van mij, alleen ben nu toe aan een nieuwe pc, onderdelen besteld en zet hem zelf in elkaar
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef pascalheister het volgende:
die kun je krijgenquote:
ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je krijgen![]()
• Kast: Antec P180
• Voeding: AC Ryan ACR-PS2094 RyanPower2, 450W (ATX)
• Processor: Intel Pentium D 830 Dual Core (S775, 3.0GHz, 800MHz, 2x1MB, Boxed)
• Processorkoeling: Thermalright XP-120 + Nexus Real Silent D12SL-12
• Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC4200 DDR2, CL4 (Kingston KVR533D2N4K2/2G)
• Moederbord: Asus P5WD2 Premium, 955X (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
• Videokaart: Leadtek Videokaart PCI-e GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI/TV
• Diskdrive: Diskette Drive 1,44 Mb 3,5’
• Harddisk: Western Digital Raptor WD740GD, 73GB (10000rpm, SATA, 8MB)
Samsung Spinpoint SP2504C, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ)
• DVD-Rom: Asus 16x48x, DVD-E616P1 (Retail, Zwart)
• DVD-Writer: NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)
• Card-reader: Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
leuk leuk leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je krijgen![]()
• Kast: Antec P180
• Voeding: AC Ryan ACR-PS2094 RyanPower2, 450W (ATX)
• Processor: Intel Pentium D 830 Dual Core (S775, 3.0GHz, 800MHz, 2x1MB, Boxed)
• Processorkoeling: Thermalright XP-120 + Nexus Real Silent D12SL-12
• Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC4200 DDR2, CL4 (Kingston KVR533D2N4K2/2G)
• Moederbord: Asus P5WD2 Premium, 955X (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
• Videokaart: Leadtek Videokaart PCI-e GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI/TV
• Diskdrive: Diskette Drive 1,44 Mb 3,5’
• Harddisk: Western Digital Raptor WD740GD, 73GB (10000rpm, SATA, 8MB)
Samsung Spinpoint SP2504C, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ)
• DVD-Rom: Asus 16x48x, DVD-E616P1 (Retail, Zwart)
• DVD-Writer: NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)
• Card-reader: Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
Kan je me dan eindelijk weer vinden schatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:46 schreef golfer het volgende:
Zo eerst even naar mijn lenzenboer voor halfjaarlijkse controle.
Ik heb geen eens diskettes meer geloof ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soms nog wel handig, voor het geval er maar ingedaan, die paar euro
windows wil sommige drives nog wel eens niet herkennen, en dan heb je wel een diskette nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb geen eens diskettes meer geloof ik.
Ze hebben me een mooie rood-witte stok meegegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Kan je me dan eindelijk weer vinden schat
Ik heb alleen maar CD'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
windows wil sommige drives nog wel eens niet herkennen, en dan heb je wel een diskette nodig
Ja, maar dat kwam voornamelijk omdat ik werkte op de info-balie van een bungalowparkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de hele dag vraagbaak geweest?![]()
Zit Lance eigenlijk nog in die Discovery ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
reparatie aan de Discovery is aan het lukken zo te zien.
Koffie graag.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:55 schreef Bjoro het volgende:
@Golfer: Moet je nu met je ene hand die rood/witte psvAJAX-stok vasthouden en met je andere je rollator ?
volgens mij is het goed gegaanquote:
haha geweldigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 vragen binnen 10minuten ingevuld, precies hetzelfde als in voorgaande tentamens, dan nog een stuk of 10 die ik zeker wist en dan nog 10 waar er nog wel een paar goed van zullen zijn.
2/3 is een 5.5, dus moet rond de 31 goede antwoorden zitten
Mooi waark!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 vragen binnen 10minuten ingevuld, precies hetzelfde als in voorgaande tentamens, dan nog een stuk of 10 die ik zeker wist en dan nog 10 waar er nog wel een paar goed van zullen zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
diezelfde redenering had ik nou ook laatst, toch maar wel eentje erin gegooid dusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soms nog wel handig, voor het geval er maar ingedaan, die paar euro
toch wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:12 schreef Bjoro het volgende:
Zware, emotionele en confronterende gesprekken kunnen soms best oke zijn JM.
Al merk je dat vaak pas na een tijdje en heb je nu geen klote aan mijn opmerking !
sterktequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
toch wel hoor![]()
even een snelle douche nemen, lekker janken en dan naar de kapper
Kom ik net van terug, meteen de seizoengids meegenomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman even VI halen en eten is
Seizoengids ? Is die er al? Lag er vandaag niet bij in de busquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Kom ik net van terug, meteen de seizoengids meegenomen
Succes bij de kapper JustDouche!
Hij lag in het schap bij mijn supermarktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Seizoengids ? Is die er al? Lag er vandaag niet bij in de bus
Dan zal die volgende week wel bij de post zitten danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij lag in het schap bij mijn supermarkt
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat werkt niet echt als je xp installeert
heb het over diskettes jungskenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
XP kan je gewoon installeren met alleen een cd hoor.
CD's niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat werkt niet echt als je xp installeert
als je xp installeert en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatiequote:
Werken diskettes niet onder XPquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb het over diskettes jungsken![]()
Wat is Raidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je xp installeerd en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatie
Zeg dat danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je xp installeert en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatie
RAID kun je niet installeren via de cd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je xp installeert en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatie
RAID weet ff de afkorting niet meer.. maar dat is een manier van aansturen van je HDquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is Raid
En anders installeer je gewoon XP en haal je de drivers van het internet, no problem
Gaat over redundancy inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
RAID weet ff de afkorting niet meer.. maar dat is een manier van aansturen van je HD
De meeste gebruikte zijn 0, 1 en 5
ff denken
0 was dat je data over 2 HD's wordt wegeschreven (dus 2 x zo snel) nadeel is dat als er 1 HD kapot gaat.. je alle data kwijt bent
1 was dat er een kopie van je data wordt weggeschreven naar een 2e HD
en 5 is een combinatie van beide...
zoiets was het
Ander huis, zelfde wijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
vrouwtje weer thuisgelaten?![]()
Ander huis of weer dezelfde??
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Redundant Array of Independent Disks
Dat was um dus
Slimmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
nog een uurtje en de week is alweer voor meer dan de helft voorbij
oh wacht dat issie nu natuurlijk ook al![]()
Dan moet SCH vlug naar buitenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slimmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Its raining men
HALLELUJA
Its raining men
O JEEESSSSSS
'moet' vanwege het feit dat ik bij de TROS stage loopquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Hier regent het nu ook, toch jammer.
Ga jij altijd naar dat feest Sientje?
van de vrouwen afblijven hè...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
'moet' vanwege het feit dat ik bij de TROS stage loop
en het is wel leuk om achter de schermen te komen...
Net zoals Belle perezquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
van de vrouwen afblijven hè...![]()
je mag ze wel op de gevoelige plaat vastleggen
bij Jan zijn tegenwoordig ook wel leuke dames te vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Net zoals Belle perez
Maar Jan komt vanavond ook... daar ga ik ook nog mee op de foto
Die mag er inderdaad wel wezen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Belle Perez is wel een mooie vrouw inderdaad, Zuid-Europees uiterlijk he...
Haar gezichie zie je hier niet zo goed, maar dat lichaam is toch niet verkeerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Hmm, daar vind ik haar weer minder eigenlijk...
Zangeres, vaak te zien bij de Tros. Muziekfeest op zaterdagavondquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
En waar is Belle Perez bekend van? Ik heb er nog nooit van gehoord...
Je bent niet de enige hooquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
En waar is Belle Perez bekend van? Ik heb er nog nooit van gehoord...
Nee, maar ze leek wat rood.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Haar gezichie zie je hier niet zo goed, maar dat lichaam is toch niet verkeerd
Hoe ver weg mogen we je sturen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
Is er nog ergens een leuke wedstrijd vanavond om naar toe te gaan?
Stad Delft Bokaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
Mooi zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:40 schreef just me het volgende:
* just me is weer fris en vrolijk terug van de kapper!
quote:
Roda - Valencia.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
Hier.quote:
Haha, hardlopen in stand?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik was aan het hardlopen op mijn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |