Inderdaad. Lekker feesten in de herberg en slalommen (Salomonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef RijstNatie het volgende:
TS is gewoon bang dat Kalou goed gaat presteren bij PSV en dat mega veel geld opleverd voor PSV.
Voor Kalou zijn ontwikkeling is het beter dat hij naar PSV komt, daar worden spelers beter gemaakt...
Stukken beter feesten in Eindhoven dan in Rotterdam in ieder geval, waar een coketurk zo "een pipa op je mofo richt", of een opgefokte Feyenoorder een mes in je rug steekt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker feesten in de herberg en slalommen (Salomonnen![]()
![]()
) rondom de koeien.
Wel jammer dat er nog geen klompen met noppen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stukken beter feesten in Eindhoven dan in Rotterdam in ieder geval, waar een coketurk zo "een pipa op je mofo richt", of een opgefokte Feyenoorder een mes in je rug steekt.
Ehmm.. dat was toch een ajacied in het vlees van zo'n.... ehmm.. lamaar, ik zit hier te dicht bij ooievaarsstadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stukken beter feesten in Eindhoven dan in Rotterdam in ieder geval, waar een coketurk zo "een pipa op je mofo richt", of een opgefokte Feyenoorder een mes in je rug steekt.
quote:
http://www.yezzz.com/auctions/4611684.htmlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel jammer dat er nog geen klompen met noppen zijn.
Nee, dat is:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:30 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Ehmm.. dat was toch een ajacied in het vlees van zo'n.... ehmm.. lamaar, ik zit hier te dicht bij ooievaarsstad
quote:Steek een mes,
in het vlees
van die k..hagenees
En een beetje wijffie oppikken in een beach-cluppie en dan doppen in een snelweg-hotel behoort ook de laatste tijd tot de 'no-go's' voor de heren voetballers ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eindhovuh!quote:
LG Amsterdam Tournamentquote:
0 punten en 0 doelpuntenquote:
Die hebben we al gehadquote:
a.s. vrijdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad--> LG amsterdam tournament
CaMpLo: Nee dan waren ze in geen VELDEN of wegen meer te bekennenquote:Rustig aan jongens, komt allemaal goed! Een echte Feyenoorder laat zich door een beetje tegenslag niet uit het veld slaan.
Nee dat zagen we vorig jaar wel in Den Bosch. Het was 20 graden maar de zon scheen niet, en dus verloren ze met de voorhoede die van iedereen kan winnen met 4-1 van de degradatiekandidaat numero uno.quote:Voorlopig zijn we Kalou nog niet kwijt en volgens mij is Kuyt zeker niet van plan te vertrekken. En met zo'n voorhoede kunnen we van iedereen winnen.
Zeker weten, want jullie hebben Charisteas!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:52 schreef Camplo het volgende:
Hoor die paupers hier praten over een mooi weer voetballer à-la Kalou...
Wij zijn Ajax Amsterdam!
De beste van heel Nederland!
Klopt, en we wonnen 2-3 in het volle goelag van Stalin aan de Maas, zonder supporters, en zonder echte spits!!! GRYGERA!!! OHOHO!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zeker weten, want jullie hebben Charisteas!
\quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:59 schreef Camplo het volgende:
Ja zo'n reactie viel nu wel te verwachten hè
Succes jongens jullie zijn echt niet meer dan een subtopper atm. Check jullie verdediging voor de grap eens... topclubwaardige verdedigers muwhahaha. En dan lullen over Charisteas... pffffft
Was met eenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:
Maar Franky waarom ben je dit topic gestart ?
Feyenoord, PSV en Kalou was er toch ook al
moet ik toch maar ff terug lezen enzo, voordat ik dit soort onzin postquote:
quote:
he, kom op, dit is KLB, daar moet geklaagd ende gemopperd worden!quote:
Al eens aan penisverlenging gedacht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezeik van de psv'ers. Kalou mag niet weg bij Feyenoord om bij PSV te gaan voetballen. Maar die pauperige kut psv'ers vinden zichzelf ook een topclub en daarom zou Kalou naar psv moeten komen...
psv'ers
Waarom, ik mag jou toch nooit anaal nemen! Flauwerd!quote:
Schijnt wel te helpen in je zelfvertrouwen, calimero van mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarom, ik mag jou toch nooit anaal nemen! Flauwerd!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:58 schreef Escape2Dawn het volgende:
Alle supporters zijn dood en moeten klootzakken [afbeelding]
ooooo sorry dat had ik nog niet door...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, kom op, dit is KLB, daar moet geklaagd ende gemopperd worden!
feyenoord
kalou![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |