Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Er is namelijk ook een Toy Story box die op die site staat en die ook een exclusieve verpakking heeft voor die site en die krijgt wel nieuwe versies van deel 1 en 2 (DTS en beter beeld). Ik weet wel dat beide boxen (toy story en godfather) tot 5000 zijn gelimiteerd (stond op het importforum).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wat zijn de extra features van die Godfather box? Zijn het dezelfde discs van die andere box gewoon nu in een ander koffertje?
ik denk dat bij die Godfather box alleen deel 1, 2 en 3 zitten, omdat het aantal minuten op de site van ezydvd verschilt met de 5 disc boxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Er is namelijk ook een Toy Story box die op die site staat en die ook een exclusieve verpakking heeft voor die site en die krijgt wel nieuwe versies van deel 1 en 2 (DTS en beter beeld). Ik weet wel dat beide boxen (toy story en godfather) tot 5000 zijn gelimiteerd (stond op het importforum).
...en beviel die bij de TPG jongens...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:32 schreef Durbin het volgende:
..de vorige heeft de TPG, dus nog maar eens besteld..![]()
[afbeelding]
Geen idee, nooit een bedankje gekregen..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
...en beviel die bij de TPG jongens...
Hij was tijdelijk 48 incl. verzenden bij amazon.co.jp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel kost die I, Robot Head dan incl. verzendkosten?
Tering zeg, je adoratie voor mij gaat wel errug ver hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:30 schreef kinky_queen het volgende:
Onlangs besteld:
46quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hij was tijdelijk 48 incl. verzenden bij amazon.co.jp.
Maar daar is ie inmiddels al weer uitverkocht geloof ik.
kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:09 schreef Durbin het volgende:
Maar daar is ie inmiddels al weer uitverkocht geloof ik.
Jaaa die moet ik hebben! Waar!?!?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:32 schreef Hare het volgende:
Ach ja, en terwijl we toch bezig waren:
[afbeelding]
dvdpacific he. R1 all the wayquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaaa die moet ik hebben! Waar!?!?
Ook in NL al te bestellen?
Nouja, de Australische niet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch nog gevonden? hoeveel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |