Ja, maar dat kwam voornamelijk omdat ik werkte op de info-balie van een bungalowparkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Zijn jullie ook wel eens de hele dag vraagbaak geweest?![]()
Zit Lance eigenlijk nog in die Discovery ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
reparatie aan de Discovery is aan het lukken zo te zien.
Koffie graag.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:55 schreef Bjoro het volgende:
@Golfer: Moet je nu met je ene hand die rood/witte psvAJAX-stok vasthouden en met je andere je rollator ?
volgens mij is het goed gegaanquote:
haha geweldigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 vragen binnen 10minuten ingevuld, precies hetzelfde als in voorgaande tentamens, dan nog een stuk of 10 die ik zeker wist en dan nog 10 waar er nog wel een paar goed van zullen zijn.
2/3 is een 5.5, dus moet rond de 31 goede antwoorden zitten
Mooi waark!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
30 vragen binnen 10minuten ingevuld, precies hetzelfde als in voorgaande tentamens, dan nog een stuk of 10 die ik zeker wist en dan nog 10 waar er nog wel een paar goed van zullen zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
diezelfde redenering had ik nou ook laatst, toch maar wel eentje erin gegooid dusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soms nog wel handig, voor het geval er maar ingedaan, die paar euro
toch wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:12 schreef Bjoro het volgende:
Zware, emotionele en confronterende gesprekken kunnen soms best oke zijn JM.
Al merk je dat vaak pas na een tijdje en heb je nu geen klote aan mijn opmerking !
sterktequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
toch wel hoor![]()
even een snelle douche nemen, lekker janken en dan naar de kapper
Kom ik net van terug, meteen de seizoengids meegenomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman even VI halen en eten is
Seizoengids ? Is die er al? Lag er vandaag niet bij in de busquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Kom ik net van terug, meteen de seizoengids meegenomen
Succes bij de kapper JustDouche!
Hij lag in het schap bij mijn supermarktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Seizoengids ? Is die er al? Lag er vandaag niet bij in de bus
Dan zal die volgende week wel bij de post zitten danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij lag in het schap bij mijn supermarkt
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat werkt niet echt als je xp installeert
heb het over diskettes jungskenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
XP kan je gewoon installeren met alleen een cd hoor.
CD's niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat werkt niet echt als je xp installeert
als je xp installeert en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatiequote:
Werken diskettes niet onder XPquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb het over diskettes jungsken![]()
Wat is Raidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je xp installeerd en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatie
Zeg dat danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je xp installeert en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatie
RAID kun je niet installeren via de cd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je xp installeert en hij om drivers voor bv raid vraagt (die staan niet op de windows cd) dan zet je die op diskette en druk je op F6 voor de installatie
RAID weet ff de afkorting niet meer.. maar dat is een manier van aansturen van je HDquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is Raid
En anders installeer je gewoon XP en haal je de drivers van het internet, no problem
Gaat over redundancy inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
RAID weet ff de afkorting niet meer.. maar dat is een manier van aansturen van je HD
De meeste gebruikte zijn 0, 1 en 5
ff denken
0 was dat je data over 2 HD's wordt wegeschreven (dus 2 x zo snel) nadeel is dat als er 1 HD kapot gaat.. je alle data kwijt bent
1 was dat er een kopie van je data wordt weggeschreven naar een 2e HD
en 5 is een combinatie van beide...
zoiets was het
Ander huis, zelfde wijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
vrouwtje weer thuisgelaten?![]()
Ander huis of weer dezelfde??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |