quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef SCH het volgende:
kut - je was echt 10 seconden eerder
je weet hoe ik ben als je mijn topics sluit he
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
fuck fok FUCK golfer fuk c *&*$(&*viezegorekutmod **(%&*(%^*%*&()&&^$%#^ fukkerdefok *stommedemente trut()()&*%^%$![]()
![]()
één van de voordelen van de overname van KLM door Air Francequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was een aansluiting. Vertrokken vanaf Schiphol en daarna overstappen op dit vliegtuig.
't Is maar 500 km hier vandaan, niet ver dus.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
Rook is echt overal te zien
[afbeelding]
Als in 'oeps ik drop mijn zeepje' ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef StarGazer het volgende:
Hey, wat leuk, geen lantaarnpaal die het doet in Groningen stad, kunnen ze een spannende dropping gaan houden in het noorderplantsoen
allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Wat een domper, ze zijn er allemaal levend uitgekomen.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
De rampen zijn tegenwoordig ookl niet meer wat ze ooit waren. Komt allemaal door CNN ze willen allemaal CNN te woord staan.
Vroeguh was alles beterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
De rampen zijn tegenwoordig ookl niet meer wat ze ooit waren. Komt allemaal door CNN ze willen allemaal CNN te woord staan.
Dat vond die pooier van je nou ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had jij een topic geopend dan?
Het moest verboden worden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, jij gaat morgen verplicht polsstok springen en kievietseieren zoeken.
dom gebrabbel weerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
12quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dom gebrabbel weer![]()
kijk de film eerst maar eens en kijk dan verder![]()
Inderdaad ja - eerst kievietsei, dan dvdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Maar Marathon lijkt me wel een mooie film, Pascal en ook iets voor SCH nu ik de inhoud even erover gelezen heb.
12 maar ? of ben je nu in de war met jezelf ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
Dat heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef SCH het volgende:
Laat je het huis ook nog zien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n wit houten ding noemen wij een SCHuur liever![]()
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef SCH het volgende:
Oh gos, arme - dat heet toch iets van een trailer ofzo?
Morgen valt seizoen 7 van Friends op de deurmatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
Maargoed over die dvd's, ik heb ook vakantie, en het weer is verder ook niet dat je zegt joepie
Er kunnen 2 SUV's in.quote:
He bah, een rijtjeshuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:37 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Mijn schuur - verdomd er staat gewoion een foto op het internet
Trusteh SCHlimbo die je adres zo op het I-net zet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef SCH het volgende:
trustie hoelies
Je ziet ze hier best veel, gouden handel.quote:
was voor popo hoor, ik haal hem nog wegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh SCHlimbo die je adres zo op het I-net zet.
Je had 't beter kunnen laten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef SCH het volgende:
[..]
was voor popo hoor, ik haal hem nog weg
Kan me wel iets bij al die krassen voorstellen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf Nederlander.
Kun je je voorstellen dat een bijv. Marokkaan met zo'n Maroc landsticker in NL rond gaat rijden?
Ik wil geen huis waar ik de buren kan horen neuken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef SCH het volgende:
[..]
tok tok tok
is dat een jaloerse kip daar?![]()
Minimaal een krasje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan me wel iets bij al die krassen voorstellen dan.
hoe kijken ze daar bij jou tegen nederland aan dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Je ziet ze hier best veel, gouden handel.
trusten scj.
't Stikt hier van de mensen met een Nederlandse naam, best goed dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kijken ze daar bij jou tegen nederland aan dan?
Trusteh, Tong.quote:
en welke plaats ligt bij die rode vlekken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:06 schreef popolon het volgende:
[..]
't Stikt hier van de mensen met een Nederlandse naam, best goed dus.
Hier een plaatje hoe dat komt.
[afbeelding]
Grand Rapids / Holland / Zeeland.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en welke plaats ligt bij die rode vlekken?
goh ze zoeken het wel op zegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Grand Rapids / Holland / Zeeland.
En ik duik weer achter haar billen aan.quote:
dan zit je wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik duik weer achter haar billen aan.
geen idee eigenlijk, welk boek is dat ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is die gebaseerd op het boek van Stephen King?
komt niet echt overeen met deze film..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat over een marathon op leven en dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |