Dat vond die pooier van je nou ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had jij een topic geopend dan?
Het moest verboden worden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, jij gaat morgen verplicht polsstok springen en kievietseieren zoeken.
dom gebrabbel weerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
12quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dom gebrabbel weer![]()
kijk de film eerst maar eens en kijk dan verder![]()
Inderdaad ja - eerst kievietsei, dan dvdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Maar Marathon lijkt me wel een mooie film, Pascal en ook iets voor SCH nu ik de inhoud even erover gelezen heb.
12 maar ? of ben je nu in de war met jezelf ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
Dat heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef SCH het volgende:
Laat je het huis ook nog zien?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n wit houten ding noemen wij een SCHuur liever![]()
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef SCH het volgende:
Oh gos, arme - dat heet toch iets van een trailer ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |