quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef SCH het volgende:
kut - je was echt 10 seconden eerder
je weet hoe ik ben als je mijn topics sluit he
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
fuck fok FUCK golfer fuk c *&*$(&*viezegorekutmod **(%&*(%^*%*&()&&^$%#^ fukkerdefok *stommedemente trut()()&*%^%$![]()
![]()
één van de voordelen van de overname van KLM door Air Francequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was een aansluiting. Vertrokken vanaf Schiphol en daarna overstappen op dit vliegtuig.
't Is maar 500 km hier vandaan, niet ver dus.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
Rook is echt overal te zien
[afbeelding]
Als in 'oeps ik drop mijn zeepje' ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef StarGazer het volgende:
Hey, wat leuk, geen lantaarnpaal die het doet in Groningen stad, kunnen ze een spannende dropping gaan houden in het noorderplantsoen
allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Wat een domper, ze zijn er allemaal levend uitgekomen.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
De rampen zijn tegenwoordig ookl niet meer wat ze ooit waren. Komt allemaal door CNN ze willen allemaal CNN te woord staan.
Vroeguh was alles beterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
De rampen zijn tegenwoordig ookl niet meer wat ze ooit waren. Komt allemaal door CNN ze willen allemaal CNN te woord staan.
Dat vond die pooier van je nou ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had jij een topic geopend dan?
Het moest verboden worden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, jij gaat morgen verplicht polsstok springen en kievietseieren zoeken.
dom gebrabbel weerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al dat gedvd is niet goed voor een jongeman in de kracht van zijn leven
AMEN
12quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dom gebrabbel weer![]()
kijk de film eerst maar eens en kijk dan verder![]()
Inderdaad ja - eerst kievietsei, dan dvdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Maar Marathon lijkt me wel een mooie film, Pascal en ook iets voor SCH nu ik de inhoud even erover gelezen heb.
12 maar ? of ben je nu in de war met jezelf ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. I.p.v. op z'n kamertje steeds maar filmpjes te kijken moet ie op meidenjacht en minimaal 12 erecties per dag hebben op die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |