Morgen valt seizoen 7 van Friends op de deurmatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
Maargoed over die dvd's, ik heb ook vakantie, en het weer is verder ook niet dat je zegt joepie
Er kunnen 2 SUV's in.quote:
He bah, een rijtjeshuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:37 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Mijn schuur - verdomd er staat gewoion een foto op het internet
Trusteh SCHlimbo die je adres zo op het I-net zet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef SCH het volgende:
trustie hoelies
Je ziet ze hier best veel, gouden handel.quote:
was voor popo hoor, ik haal hem nog wegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh SCHlimbo die je adres zo op het I-net zet.
Je had 't beter kunnen laten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef SCH het volgende:
[..]
was voor popo hoor, ik haal hem nog weg
Kan me wel iets bij al die krassen voorstellen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf Nederlander.
Kun je je voorstellen dat een bijv. Marokkaan met zo'n Maroc landsticker in NL rond gaat rijden?
Ik wil geen huis waar ik de buren kan horen neuken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef SCH het volgende:
[..]
tok tok tok
is dat een jaloerse kip daar?![]()
Minimaal een krasje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan me wel iets bij al die krassen voorstellen dan.
hoe kijken ze daar bij jou tegen nederland aan dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Je ziet ze hier best veel, gouden handel.
trusten scj.
't Stikt hier van de mensen met een Nederlandse naam, best goed dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kijken ze daar bij jou tegen nederland aan dan?
Trusteh, Tong.quote:
en welke plaats ligt bij die rode vlekken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:06 schreef popolon het volgende:
[..]
't Stikt hier van de mensen met een Nederlandse naam, best goed dus.
Hier een plaatje hoe dat komt.
[afbeelding]
Grand Rapids / Holland / Zeeland.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en welke plaats ligt bij die rode vlekken?
goh ze zoeken het wel op zegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Grand Rapids / Holland / Zeeland.
En ik duik weer achter haar billen aan.quote:
dan zit je wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik duik weer achter haar billen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |