Ik zal wat foto's plaatsen als ik ze allemaal heb en een beetje bewerkt heb.quote:
Klinkt bekend!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, nog even drie oude tentamens doorgekeken. Vorig jaar was het echte en het hertentamen voor meer dan 60% hetzelfde, laten we hopen dat het nu weer zo is
Met de KNVB regels zou geen 1 Italiaanse club een licentie krijgenquote:Sparky op 03-08-2005 10:20:47
De Italiaanse bond is een stuk strenger bij het geven van een licentie daar kan de KNVB nog wat van leren.
geluksgetal in Italie (dus speel ook op z'n Italiaans, dat zal helpen)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef Bjoro het volgende:
tot nu toe ben ik de 13e deelnemer in de Hools subleaugue !
idd wat een grapjas daarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik pies bijna in m'n broek van het lachen.
Van Voetbalzone uit de reacties op de uitspraken van de TAR mbt o.a. Messina en Torino:
[..]
Met de KNVB regels zou geen 1 Italiaanse club een licentie krijgen
lekker op de hoogte altijd die gasten op VZquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik pies bijna in m'n broek van het lachen.
Van Voetbalzone uit de reacties op de uitspraken van de TAR mbt o.a. Messina en Torino:
[..]
Met de KNVB regels zou geen 1 Italiaanse club een licentie krijgen
Ternauwernood een aanslag dmv van een bombrief bij de CONI kunnen verijdelen dus.quote:Bomba carta contro sede del Napoli
NAPOLI - Una bomba carta è stata fatta esplodere questa notte davanti all'ingresso della sede di Napoli del Coni a piazzale Tecchio, provocando danni ancora da quantificare. Per questo episodio, secondo le prime notizie, la Digos della Questura di Napoli ha subito dopo fermato due tifosi del Napoli considerati appartenenti a una delle frange più estremiste del tifo azzurro. I due - dei quali non è stata ancora resa nota l'identità - sono stati bloccati con l'accusa di danneggiamento aggravato, detenzione e porto di materiale esplodente in concorso e uno di loro anche per detenzione di sostanza stupefacente. L'episodio, secondo la polizia, potrebbe essere collegato alle ultime vicende del Napoli, con la bocciatura, prima da parte della Camera Arbitrale del Coni e poi dal Tar del Lazio, dei ricorsi contro le squadre accusate di non essere in regola con i versamenti all'Inail. Il no alle istanze del club azzurro, al momento, preclude il ripescaggio della squadra in serie B.
Succes!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op leven of dood. Oftewel ik kom vrolijk terug, oftewel jullie lezen iets over een student en de Erasmusbrug en springen op de frontpage
succes bsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar de Uni; tentamen maken.
Op leven of dood. Oftewel ik kom vrolijk terug, oftewel jullie lezen iets over een student en de Erasmusbrug en springen op de frontpage
Oiquote:
Oo oke dat verklaard een hoop danquote:
welke ???quote:
Mijn heldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef pascalheister het volgende:
offline? pc waar ik nu op zit is ook van mij, alleen ben nu toe aan een nieuwe pc, onderdelen besteld en zet hem zelf in elkaar
Specs willen we hebben!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef pascalheister het volgende:
offline? pc waar ik nu op zit is ook van mij, alleen ben nu toe aan een nieuwe pc, onderdelen besteld en zet hem zelf in elkaar
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef pascalheister het volgende:
die kun je krijgenquote:
ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je krijgen![]()
• Kast: Antec P180
• Voeding: AC Ryan ACR-PS2094 RyanPower2, 450W (ATX)
• Processor: Intel Pentium D 830 Dual Core (S775, 3.0GHz, 800MHz, 2x1MB, Boxed)
• Processorkoeling: Thermalright XP-120 + Nexus Real Silent D12SL-12
• Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC4200 DDR2, CL4 (Kingston KVR533D2N4K2/2G)
• Moederbord: Asus P5WD2 Premium, 955X (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
• Videokaart: Leadtek Videokaart PCI-e GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI/TV
• Diskdrive: Diskette Drive 1,44 Mb 3,5’
• Harddisk: Western Digital Raptor WD740GD, 73GB (10000rpm, SATA, 8MB)
Samsung Spinpoint SP2504C, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ)
• DVD-Rom: Asus 16x48x, DVD-E616P1 (Retail, Zwart)
• DVD-Writer: NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)
• Card-reader: Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
leuk leuk leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kun je krijgen![]()
• Kast: Antec P180
• Voeding: AC Ryan ACR-PS2094 RyanPower2, 450W (ATX)
• Processor: Intel Pentium D 830 Dual Core (S775, 3.0GHz, 800MHz, 2x1MB, Boxed)
• Processorkoeling: Thermalright XP-120 + Nexus Real Silent D12SL-12
• Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC4200 DDR2, CL4 (Kingston KVR533D2N4K2/2G)
• Moederbord: Asus P5WD2 Premium, 955X (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
• Videokaart: Leadtek Videokaart PCI-e GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI/TV
• Diskdrive: Diskette Drive 1,44 Mb 3,5’
• Harddisk: Western Digital Raptor WD740GD, 73GB (10000rpm, SATA, 8MB)
Samsung Spinpoint SP2504C, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ)
• DVD-Rom: Asus 16x48x, DVD-E616P1 (Retail, Zwart)
• DVD-Writer: NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)
• Card-reader: Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
Kan je me dan eindelijk weer vinden schatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:46 schreef golfer het volgende:
Zo eerst even naar mijn lenzenboer voor halfjaarlijkse controle.
Ik heb geen eens diskettes meer geloof ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
soms nog wel handig, voor het geval er maar ingedaan, die paar euro
windows wil sommige drives nog wel eens niet herkennen, en dan heb je wel een diskette nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb geen eens diskettes meer geloof ik.
Ze hebben me een mooie rood-witte stok meegegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Kan je me dan eindelijk weer vinden schat
Ik heb alleen maar CD'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
windows wil sommige drives nog wel eens niet herkennen, en dan heb je wel een diskette nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |