Komt uit Helmond, dat zegt genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord, PSV en Kalou
Joodse cultheld!
Ik weet niet of ik daarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord, PSV en Kalou
Joodse cultheld!
en een vaste PUB en KLB poster zie ik, zegt ook genoeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Komt uit Helmond, dat zegt genoeg
je kan ze maar op je naam hebben staan PUB en KLB, alleen ONZ ontbreekt !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
en een vaste PUB en KLB poster zie ik, zegt ook genoeg.
Scroll eens omhoogquote:
ach je hebt ze overal tussen zittenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarof
mee moet zijn
Maar wij hebben Loek!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
ach je hebt ze overal tussen zitten
Telefoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben vandaag weer callgirl op de nieuwe locatie.
En zowaar gaat de telefoon hier vaak
ik had je gewoon een vrije dag gegunt liev !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scroll eens omhoog
Ik stond om 5 over 6 naast mijn hol
Ben vandaag weer callgirl op de nieuwe locatie.
En zowaar gaat de telefoon hier vaak
Ja, die blijft een hardnekkig terugkerend verschijnselquote:
Een kloon van cultheldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord, PSV en Kalou
Joodse cultheld!
Zijn daar geen pillen tegenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef Againzender het volgende:
Ja, die blijft een hardnekkig terugkerend verschijnsel
Wat hij zegt!quote:
* just me sluit zich aanquote:
Hey ben jij ook weer terugquote:
Ja, sinds gisteren middag.quote:
Alles gehad en ook al in HOOLS geantwoord. Komt in orde...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Als het goed is heeft DD gisteravond mail gehad, zo niet, sein me even in want ik zal vanaf thuis komende dagen niet snel online zijn denk ik.
Zeker gister ergens, kan ik weer gaan zoeken (ja alle post in hools hou ik niet meer bij hoor)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alles gehad en ook al in HOOLS geantwoord. Komt in orde...
Welkom terugquote:
Suc6quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, nog even drie oude tentamens doorgekeken. Vorig jaar was het echte en het hertentamen voor meer dan 60% hetzelfde, laten we hopen dat het nu weer zo is
Eerst nog even eten en een kop koffie drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |