In de eerste competitieronde staan de volgende wedstrijden op het programma:quote:Ajax
ARC
Capelle
DOTO
Excelsior Maassluis
Hoek
Katwijk
Kloetinge
Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
Scheveningen
Ter Leede
Dit jaar dus weer de derby's tussen Katwijk en Quick Boys in de bollenstreek. Met de terugkomst van Kloetinge na een jaartje afwezigheid is ook de Zeeuwse derby tussen Hoek en Kloetinge terug van weggeweest. Voor mij geldt Hoek toch wel als de nummer 2 van het vorige jaar als de te kloppen ploeg.quote:ARC - Hoek
DOTO - Noordwijk
Capelle - Katwijk
Kloetinge - Rijnsburgse Boys
Lisse - Excelsior Maassluis
Quick Boys - Scheveningen
Ajax - Ter Leede
Profsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Orlowski heb jij toch maar mooi naar de profs gebracht Bjoro!
Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Profsheeft in de jeugd bij Ajax gezeten !
ben geen fan hoor, volg RBB alleen sinds Kuhlmann erbij zit en ga daar 2a3 x per seizoen kijken !
en mijn vriendin is een vriendin van de zus van Dennis Groot (en zij komt ook wel eens kijken) dus die wil ook wel eens mee, maar moet zelf ook voetballen zaterdag om 14:30u !
Stormvogels/Telstar is een combi club van BVO telstar en am. ver. Stormvogels, en daar speelde hijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?
quote:Ronde 1
Datum Teams Uitslag
03-09 Ajax - Ter Leede -
03-09 ARC - Hoek -
03-09 Capelle - Katwijk -
03-09 DOTO - Noordwijk -
03-09 FC Lisse - Excelsior M. -
03-09 Kloetinge - Rijnsburgse B. -
03-09 Quick Boys - Scheveningen -
quote:Ronde 2
Datum Teams Uitslag
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
10-09 Hoek - Ajax -
10-09 Katwijk - DOTO -
10-09 Noordwijk - ARC -
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
Triest, zeer triest!quote:Speler van Kloetinge overleden
31 augustus
De 20-jarige Frank Bouwmeester van Kloetinge, die vorige week door de bliksem werd getroffen, is dinsdag overleden. Zaterdag zal hij worden begraven. Naar aanleiding van deze tragische gebeurtenis is de wedstrijd tussen Kloetinge en Rijnsburgse Boys uitgesteld.
Bouwmeester werd donderdag tijdens de bekerwedstrijd van het tweede elftal tegen Wolfaartsdijk door de bliksem getroffen. Na reanimatie werd hij werd zwaar gewond in een ziekenhuis opgenomen.
Enkele andere spelers, die zich in de buurt van de blikseminslag bevonden, mochten na onderzoek naar huis en maken het goed.
De verslagenheid over het overlijden van Bouwmeester is groot bij Kloetinge. Alle trainingen werden dinsdag geschrapt.
Die hadden we nog niet! Hoe zie je de kansen?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef NRH het volgende:
ARC'er in hart en nieren meldt zich!
Tim Orlowski van RBB heeft behalve jeugdopleiding Ajax geen betaald voetbal verleden Mich, hij komt van de amateurtak van Stormvogels (zondag 1e klasse)quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ysebaert inderdaad ook nog. Van Bremen is 37 inmiddels.
zekers te weten !!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Zeker weten? Ik meen zijn naam toch echt in een gids gezien te hebben bij Volendam of Telstar. Of ik moet hem nog van Jong Ajax hebben...
Oke....was 3e keeper geloof ik...maar ben je dan ex-profquote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=7eb10c
Bij Haarlem zat ie dus, maar speelde niet.
quote:Ronde 2
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
Excelsior liet zich vorige week in een kwartier van de mat spelen, nu 90 minuten vol er tegenaan ?
Kloetinge moet de draad weer oppakken na het vervelende incident van vorige week in hun 1e wedstrijd
10-09 Hoek - Ajax -
Hoek vorige week afgedroogd door ARC, wat goed te maken voor eiegen publiek !
Ajax kreeg geen grip op Remco Torken, wel op de spitsen van Hoek ?
10-09 Katwijk - DOTO -
Katwijk in de winning mood, DOTO vorige week geen vuist gemaakt tegen 10 Noordwijkers, misschien wel tegen 11 Kattikers
10-09 Noordwijk - ARC -
De eerste topper op papier, Noordwijk goede 2-0 overwinning, ARC 4-0, wie trekt aan het langste eind ?
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
Eerste wedstrijd voor RBB, Capelle wil revanche voor eerste nederlaag !
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
Scheveningen hield QB knap op gelijkspel, maar hoe gaan zij om met het Lissens kwartiertje ?
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
Ter Leede won weliswaar van ajax dus de sfeer zal goed zijn, maar zijn ze ook bestand tegen de katwijkers die hun remise van vorige week graag recht willen zetten ?
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.quote:Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Leuk, welkom !quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.
Tuurlijk niet, gewoon Noordwijk - ARCquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ter Leede - QB is de match van het weekend lijkt me!
ik vind de uitslag van Hoek een beetje tegenvallen Sand !quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kloetinge beter dan verwacht, goed optreden van Regilio Pinas die een basisplaats had...
Corts (de nieuwe spits afkomstig van de Rode Vogels) scoorde voor ARC. Gelijkspel was wel terecht volgens mijn vader (moest zelf spelen dus heb de wedstrijd niet gezien), maar altijd lullig als de gelijkmaker in blessuretijd valt. Wel een mooie treffer van Marbus, keihard onderkant lat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef methodmich het volgende:
Noordwijk - ARC 1-1 (Verlaan leek ARC aan de winst te helpen, toen was er Bram Marbus)
quote:zaterdag 17 september:
ARC - Katwijk
Allebei 2 gespeeld 4 dus het belooft veel !
DOTO - Rijnsburgse Boys
De ploeg uit Pernis wacht nog op 1e zege, RBB heeft hun enige wedstrijd gewonnen
Capelle - Excelsior M.
Allebei nog geen punten, maar om nu meteen van een degradatieduel te spreken .....
Kloetinge - Scheveningen
Allebei pas 1 duel afgewerkt waarin Kloettinge won en de Haagse badgasten een remise behaalden
FC Lisse - Ter Leede
Een derby tussen buurdorpen Lisse en Sassenheim, belooft een hoop spektakel !
Quick Boys - Ajax
De Katwijkers presteren ondermaats tot nu toe terwijl de Amsterdammers door de winst op Hoek de goede weg ingeslagen lijken
Noordwijk - Hoek
De Zeeuwen wachten nog steeds op hun eerste (doel)punt, maar of ze die tegen de huidige nr 2 gaan halen ........
Bjoro had zelf ff last van een crea-kwartiertjequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef methodmich het volgende:
Okee, wel geinig. Ben wel benieuwd naar de uitslagen van vanmiddag.
beloof niets, maar als ik er aan toe kom, vind ik het zelf ook best leuk !quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk hoor, beetje info erbij. Kan je gerust vaker doen!
Het werd 2-1. En zelfs de Rijnsburgers moesten na afloop toegeven dat de scheidsrechter ARC bestolen had. Totaal onterecht puntverlies. Eerst wordt een loepzuivere goal van ARC afgekeurd en vervolgens krijgt de thuisploeg een penalty na een mooie tackle op de bal van Van Schie (die ook rood kreegquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys - ARC 1-0 (late goal uit een strafschop)
Jammer, maar voorlopig doet Kloetinge het veel beter dan ik had gedacht.quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef jde_kok het volgende:
Klotezooi, verloren bij Ter Leede, op zicht geen schande maar toch. Had er anders al een stuk beter uitgezien in de stand.
Forza Kloetinge!
Noordwijk - Rijnsburgse Boys 2-2 (Noordwijk verspeelt een 2-0)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:17 schreef Bjoro het volgende:
Noordwijk - Rijnsburgse Boys
Nog een Bollenstreekderby nu om een plek bij de bovenste 3 ! Zal wel gelijk worden !
Idd, iets met een verkeerde bacterie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Knappe inhaalrace van RBB inderdaad.
Het veld van ARC was overigens "ziek".
Nicky geloof ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet die Knoekie? Of zit ie niet in het eerste?
Ik ga niet met hem omquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet toch wel hoe je neef heet?
edit: dan moet het Nicky van Katwijk zijn kijkend in de seizoensgids.
Mooi spreekwoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Bjoro het volgende:
Hoek zit in de hoek waar de hoeken vallen, zou je kunnen zeggen.
zou kunnen weet ik niet....maar vond deze wel toepasselijk !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Mo Allach introduceerde toch ooit "de klap waar de hoeken vallen"?
quote:Productie-apparaat Quick Boys sputtert slechts
7 oktober
Het ene seizoen is het andere niet. Op sportpark Nieuw-Zuid bij Quick Boys weten ze daar inmiddels alles van. Kijk naar de ranglijst en je valt van je stoel van verbazing. De club die momenteel derde van onderen staat, was dat niet zo heel erg lang geleden nog de landskampioen, die bijkans onverslaanbaar was? En ook afgelopen seizoen streden de Katwijkers toch tot in de slotfase van de competitie mee voor de titel?
Quick Boys maakte in het bekerduel met FC Twente grote indruk door de profs een verlenging af te dwingen. Pas heel laat daarin moesten de Katwijkers zwichten (0-2). Die goede prestatie aan de vooravond van het seizoen kreeg tot nu toe nog niet het gewenste gevolg in de competitie.
Foto: Jan-Willem Dijkdrent
Allemaal waar, maar een glorieuze geschiedenis biedt geen enkele garantie voor een glorieuze toekomst. Daarvoor moet domweg iedere keer weer opnieuw een prestatief sterke reeks worden neergezet en dat is Quick Boys onder leiding van de nieuwe trainer John Blok tot op heden nog niet gelukt. Tegen FC Lisse zouden er tekenen van herstel zichtbaar zijn geweest, maar de 3-1 nederlaag stond daar uiteindelijk haaks op. Grootste struikelblok van dit moment is wellicht het gebrek aan slagkracht voorin. Met slechts drie treffers heeft het Katwijkse productie-apparaat slechts gesputterd.
Tegenstander van Quick Boys is Kloetinge dat een paar weken terug Ter Leede heel lang op 0-0 wist te houden en pas in de slotfase het hoofd boog in Sassenheim. Het zegt iets over de kwaliteiten van de Zeeuwen die met niet al te overdreven aspiraties aan hun heroptreden in de hoofdklasse zijn begonnen. In 2004 degradeerde Kloetinge, maar afgelopen seizoen kon al weer gelijk het kampioenschap van de eerste klasse gevierd worden. Kloetinge zag vervolgens een heel regiment spelers vertrekken en ook weer instromen, waardoor trainer Diederik Hiensch de opdracht kreeg met een ingrijpend veranderde selectie het 'debuut'jaar te gaan overleven.
De uitslagen tot nu toe zullen Rijnsburgse Boys tegengevallen zijn. Dit weekeinde kan de ploeg van trainer Ted Verdonkschot de zaak enigszins in het reine trekken wanneer de koploper van de hoofdklasse A Katwijk op bezoek komt.
FC Lisse is met twee verliespunten minder dan Katwijk de theoretische koploper. De bollenclub draait soepel getuige de veertien treffers in vier wedstrijden. Het bezoek aan Hoek zou niettemin wel eens kunnen uitlopen op een zware beproeving voor de ploeg van trainer Saďd Ouaali. Hoek, onderaan de ladder, is de kat in het nauw.
Niet alleen in Rijnsburg zal het spetteren, ook in Sassenheim zouden de toeschouwers wel eens een boeiend schouwspel voorgeschoteld kunnen krijgen. Ter Leede ontvangt daar DOTO, de debutant die zo verrassend sterk voor de dag komt tot nu toe. Na even wennen lijkt de club uit Pernis zich niets meer aan te trekken van grote namen.
De betrekkelijk onervaren trainer Hein van Heek doet het met Noordwijk boven verwachting gezien de mindere voorbereidingsperiode. Zijn ploeg verloor net als Katwijk en FC Lisse dit seizoen nog geen wedstrijd. Noordwijk moet op basis van de rangschikking in staat worden geacht de ongeslagen status te handhaven, al zal Excelsior Maassluis daar totaal anders over denken. De Waterwegclub heeft de punten bitter hard nodig om een begin te kunnen maken met een opmars uit de kelder.
Het duel tussen Scheveningen en ARC speelt zich af in de middenmoot. Verliezen betekent meteen zorgen, de winnaar verschaft zich een beetje afstand tot de gevarenzone.
Trainer Arie van der Zouwen was afgelopen weekeinde zonder twijfel een opgelucht mens, toen Capelle zijn eerste overwinning van dit seizoen liet noteren. Als Capelle dit weekeinde in Amsterdam weer de volle winst weet te boeken, lijken de meest donkere wolken achter de horizon verdwenen. Bij Capelles tegenstander Ajax houden goed en slecht elkaar tot nu toe aardig in balans.
Klik hier voor programma, stand en topscorers.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
STAND:
1. DOTO 6-13
2. Katwijk 6-12
3. FC Lisse 5-11
4. AFC Ajax 6-10 (0)
5. Ter Leede 6-10 (-1)
6. Noordwijk 6-9
7. Rijnsburgse Boys 5-8 (+1, 8 goals voor)
8. Scheveningen 5-8 (+1, 6 goals voor)
9. Kloetinge 5-7
10. Capelle 6-5
11. ARC 5-4 (0)
12. Excelsior Maassluis 5-4 (-4)
13. Quick Boys 6-2 (-7)
14. Hoek 6-2 (-11)
toch zit je er helemaal niet zo gek ver naast Michquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Prognose dit seizoen:
1. Quick Boys
2. Hoek
3. ARC
Degradanten: Ajax en DOTO, Kloetinge redt het nipt
quote:Trainer is een gelukkig mens bij Hoek, alleen ongelukkig met het resultaat
Eric Tetaert raakt nooit in paniek
door Frits Bakker
BRUGGE - De Belgische trainer Eric Tetaert is met de voetbalclub Hoek in zwaar weer verzeild geraakt. Het hoge verwachtingspatroon (titelkansen in de hoofdklasse) wordt niet waargemaakt en na vijf weken is de positie op de ranglijst zeer zorgwekkend. Hoek won nog niet één wedstrijd, maar van onrust is geen sprake. „Ik raak nooit in paniek“, verzekert Tetaert.
Hij voelt zich nog altijd een gelukkig mens bij Hoek. „Maar ik ben ongelukkig met het resultaat, met het spel, met het vormpeil van sommige spelers. Ik ben wel blij dat alles rustig blijft in de club. Ze weten dat er bezieling is, dat iedereen keihard werkt en we er alles aan doen om deze spiraal om te buigen.“
Hoe is het met uw gemoedstoestand? Hebt u zo’n slechte start als trainer wel eens eerder meegemaakt?
Tetaert: „Ik voel me net als anders, omdat ik weet dat me niets te verwijten valt. En het gaat erom dat ik de eerste ben die niet in paniek raakt. Wie het langst rustig blijft, is altijd de winnaar. Dat heb ik wel geleerd in al die jaren dat ik trainer ben. Ik sta al heel mijn leven tussen sportmensen en weet precies wat er in ze omgaat. Moest ik nou bankier geweest zijn, dan was ik gaan panikeren. Maar een trainer niet, die blijft rustig, die weet dat er straks ook weer mooiere tijden komen.“
Kijkt u wel eens op de website van de club? Daar is de teneur onder supporters: Tetaert eruit.
„Ik heb er nog nooit op gekeken, ook niet toen het vorig jaar zo goed ging. En ik heb tegen mijn spelers gezegd: lees dat toch allemaal niet. Het zijn altijd mensen die meewaaien met alle winden, die dat soort dingen uitkramen. Zijn dat dan de echte supporters? Het raakt mij totaal niet. Pas op: ik voel wel mee met de supporters. En ik kan er goed tegen dat ze roepen dat het slecht is. Maar blijf achter je club staan, zorg niet voor al die onrust.“
Toch was u zaterdag na de wedstrijd zelf ook snel vertrokken.
„Dat is niet omdat we verliezen of slecht hebben gespeeld. Ik ben altijd de eerste in de bus. Ik ga nooit naar een bestuurskamer of kantine. We vertrekken met Hoek altijd binnen een uur. Ik blijf lang bij mijn spelers in de kleedkamer, maar wat heb ik eraan om daar te blijven hangen.“
Hoe kunnen we een positieve draai geven aan de zorgelijke positie na vijf wedstrijden?
„Door de kop fris te houden en alleen vooruit te kijken. Het komt weer goed met Hoek, dat weet ik zeker. Daar hebben we de spelers en de kwaliteit voor. Het moet ons alleen eens even meezitten. We beginnen tot nu toe elke week met een 1-0-achterstand, omdat er altijd wel een of andere blunder wordt gemaakt. Die ene blunder van de keeper, in de eerste wedstrijd tegen ARC, blijft ons veel langer achtervolgen dan ik had gedacht. Dat angstgevoel leeft nog steeds in het elftal, al wekenlang. Maar ik blijf positief denken. Sam Ysebaert heeft vorig jaar vijftien keer gescoord in achttien wedstrijden. Denk je dat hij dat nu niet meer kan? En David Destorme kan nog altijd fantastisch voetballen. Hij wil alleen te veel doen. Hij wil het elftal op sleeptouw nemen, meeverdedigen, opbouwen en ook nog scoren. Dat kan natuurlijk niet. Roy Hendriksen krijgt van overal kritiek over zich heen, dat hij niet brengt wat hij kan. Ik vind juist dat Hendriksen al weken goed speelt. Dat ze toch eens stoppen met al die heisa en die jongen rustig laten voetballen.“
Wat doet u met de kritiek op het systeem dat jullie spelen? Bijvoorbeeld van de trainer van Katwijk, die vindt dat jullie veel te doorzichtig voetballen?
„Het is een beetje goedkoop om dat te zeggen van de tegenstander na een gewonnen wedstrijd. Was Katwijk dan zo goed zaterdag? Zonder die twee eerste goals, allebei door blunders achterin, was het anders gelopen.“
Toch roept iedereen, ook binnen de club, om een aanpassing.
„Ik weet ook dat het geduld niet eeuwig kan duren. Voor de spelers die maar blijven blunderen, komt er een moment dat ik andere keuzes ga maken. Dat kan zaterdag al zijn, maar ik wil er niet op vooruitlopen. Ik blijf alleen wel geloven in het systeem. We zijn fysiek goed, we staan tactisch goed. Alleen in het hoofd zit het nu niet goed. Dat is psychisch, het is een gevolg van wat er de laatste weken op het veld gebeurt. Dan gaan spelers met angstgevoelens lopen voetballen. Ik heb er op de training op gehamerd, dat we fris moeten zijn. Dat we onbevreesd het veld ingaan. Ik weet zeker dat we maar een klein zetje nodig hebben, dan komt dit elftal er weer bovenop. Het zijn niet de punten die de kwaliteit bepalen, maar de spelers.“
Klinkt niet best. Een trainer die meteen weggaat na de wedstrijd. Als het goed gaat kom je er mee weg, als het slecht gaat niet echt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog niet, Tetaert zegt zelf nog steeds goed te zitten bij de club...
Ik verwacht overigens niet dat als de resultaten zo bijven hij lang aan zal blijven...
[..]
Waarbij met name ARC - Ter Leede en Capelle - Quick Boys pikant worden. ARC zal willen, Ter Leede wil herstellen van de nederlaag. QB heeft de punten hard nodig, maar Capelle zal de goede lijn door willen trekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Bjoro het volgende:
deze keer ff zonder verhaaltje !
Programma zaterdag 15 oktober:
ARC - Ter Leede
DOTO - Ajax
Capelle - Quick Boys
Kloetinge - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Hoek
Katwijk - Excelsior M.
Noordwijk - Scheveningen
ARC kwam twee keer op voorsprong. Na 60 minuten kreeg een grensrechter last van zijn hart. Hets tond toen 1-0. Ter Leede bleef op het veld, ARC ging naar de kleedkamer. Dat bleek geen goede zet, want direct na de onderbreking werd het 1-1. ARC kwam weer op voorsprong uit een vrije trap die er gelukkig in werd gewerkt. ARC moest de 3-1 maken, maar faalde. In de laatste minuut werd de 2-2 nog knullig weggegeven. Zonde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
ARC - Ter Leede 2-2 (Ter Leede leek te winnen, maar ARC pakte een naar verluidt verdiend punt)
als hij weggaat zullen ze het waarschijnlijk nog moeilijker krijgen, of niet ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Aanvaller Regilio Pinas van Kloetinge heeft deze week meegetraind met RKC Waalwijk...
Bron: VoZquote:Het bestuur van Hoek heeft maandagavond trainer Eric Tetaert ontslagen. Reden voor het ontslag zijn de teleurstellende resultaten. Na acht wedstrijden bezet Hoek de laatste plaats in de hoofdklasse A met slechts drie punten. Na een urenlange discussie bleken de visie van trainer en technische management zo ver uiteen te lopen, dat een verdere samenwerking geen perspectief meer bood.
Tetaert hield zaterdag na de wedstrijd tegen Kloetinge (2-2) nog wel een vurig betoog dat de ploeg uit het dal zou klimmen, maar de Belg heeft van Hoek niet meer de ruimte gekregen om te proberen dat te bewerkstelligen. Het geduld van de clubleiding was op, nadat de kritiek met name ook uit eigen kring de afgelopen weken steeds luider was geworden. Zinspelingen dat het vijf voor twaalf was in Zeeuws-Vlaanderen voorspelden ook niet veel goeds voor de trainer.
Tetaert was bezig aan zijn tweede seizoen als trainer van Hoek. Precies een jaar geleden volgde Tetaert Johan Ballegeer op, die ook na een teleurstellende seizoenstart werd ontslagen. Onder leiding van Tetaert eindigde Hoek uiteindelijk nog als tweede. Voor dit seizoen waren de verwachtingen hooggespannen.
Assistent-trainer Jan Verdegem neemt voorlopig de taken over. Over een definitieve opvolger voor Tetaert heeft Hoek geen mededelingen gedaan
HBC ole olequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Kloetinge - Rijnsburgse Boys 1-5 (Zinhagel 3, Kuhlmann 2 goals voor RB)
quote:Obiku wil hoofdklasser gaan trainen
Door Jasper (Da_Sandman) op maandag 7 november 2005 10:36
Bron: PZC
Oud-Feyenoord spits Mike Obiku heeft zijn diensten als trainer aangeboden bij de Zeeuwse zaterdaghoofdklasser HSV Hoek. Obiku zou bij Hoek de opvolger kunnen worden van de onlangs ontslagen Eric Tetaert.
Obiku staat de laatste dagen in contact met Hoek en zat afgelopen zaterdag op de tribune bij de wedstrijd tussen Excelsior Maassluis en Hoek (0-3 winst voor Hoek). De Zeeuwen kenden met drie punten uit de eerste zeven wedstrijden een dramatische seizoensstart en ontdeden zich vervolgens van trainer Eric Tetaert. Of Hoek gebruik gaat maken van het aanbod van de 37-jarige Nigeriaan is nog niet bekend. Obiku heeft buiten het trainen van de jeugd van Feyenoord nog geen ervaring als trainer.
kist is topscorer van europa geweest.......Obiku scoorde alleen maar tegenn Ajax !quote:Op maandag 7 november 2005 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoek heeft ooit ook Kees Kist als trainer gehad, wat dat betreft zou het kunnen
maar dat lukte Kees Kist zelfs !quote:
Jammer dat ik zelf moet spelen, had er best wel bij willen zijn !quote:Op woensdag 16 november 2005 07:58 schreef Hork het volgende:
Zaterdag Katwijk - Quick Boys. Voor de geinteresseerden uit de regio Den Haag: TV West zend deze derby rechtstreeks uit.
Ik speel kwart voor één bij Katwijk uit, dus dat zel wel lekker rustig parkeren en ff een biertje na de wedstrijd drinken wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jammer dat ik zelf moet spelen, had er best wel bij willen zijn !
zou zomaar eens gezellig kunnen worden !quote:Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef NRH het volgende:
[..]
Ik speel kwart voor één bij Katwijk uit, dus dat zel wel lekker rustig parkeren en ff een biertje na de wedstrijd drinken worden![]()
succes-supporter dusquote:Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef Lissov het volgende:
Ik heb me ooit wel eens geregistreerd hier, maar nooit gepost! Ik ben voor FC Lisse, de huidige koploper in A.
Joost Kuhlmannquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburg scoorde al na 20 seconden tegen Lisse.
De goal van Lisse, gelijkmaker, kwam uiteraard van Jeffrey Winter. DOTO blijft verrassen.
Inmiddels is Ruud Bröring per direct zijn opvolger.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
Tevens werd bekend dat ARC niet verder gaat met trainer Dennis van den IJssel, na zes jaar.
Tja, geen fan van Bröring, maar misschien wel de eikel die die volgevreten vedettes aan het voetballen krijgt. Wel een vreemde beslissing van het bestuur om hem eerst nog aan te houden en dan na een nederlaag tegen DOTO (die je kan incalculeren) alsnog te ontslaan. Maar goed ik ken de bestuursleden goed, zijn geen kenners zoals ikquote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inmiddels is Ruud Bröring per direct zijn opvolger.
als je kijkt naar deze competitie (bij 14 ploegen speel je 26 wedstrijden) moeten ze nog 13 wedstrijden !quote:Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hoe lang nog voordat Lisse weer kampioen is??
Nou ze zijn goed op weg zo, ik heb ze liever in de hoofdklasse hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Wens je ze naar de 1e klasse tallguy? Je was toch fan?
volgens VoZ nietquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht even dat Said vorig seizoen bij Ter Leede zat, maar dat zal daarvoor geweest zijn.
ik ben slechts de boodschapper die voorleest van VoZ !quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Nee, kan ook hoor. Ik geloof je direct.
hi, nieuw hier...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht even dat Said vorig seizoen bij Ter Leede zat, maar dat zal daarvoor geweest zijn.
Henny Lee, liet DOVO in de steek.
quote:Henny Lee heeft een 2-jarig contract getekend bij zaterdaghoofdklasser vv Katwijk. Lee was tot het einde van afgelopen seizoen trainer van DOVO maar tijdens het faillissement van de Stichting Topsport DOVO werd Henny op een niet al te nette manier aan de kant geschoven. Op dit moment is Henny Lee op partimebasis werkzaam voor de KNVB, hij geeft daar de cursus oefenmeester 2.
Dat ligt toch echt iets genuanceerder, kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, Henny mocht wel degelijk blijven, maar deed het niet.
Op papier is Telussa assistent, in de praktijk zullen ze vooral gelijkwaardig opereren. Telussa zal daarbij voorals "mental coach" optreden. Lijkt me niet ideaal. Na het ontslag van Tetaert ging al het gerucht dat hij trainer zou worden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Paul Telussa, de trainer die de vv Terneuzen binnen drie jaar van de derde klasse naar de hoofdklasse zondag loodste, is aangesteld als assistent trainer van Hoek.
Bedroevend niveau he...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
Gisteren Hoek zien spelen, dat gaat een zware dobber worden om handhaving te bewerkstelligen zeg.... Als je dat vergelijkt met vorig seizoen, wat een verschil.
morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canariaquote:Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef NRH het volgende:
Op Tenerife: ARC - Quick Boys 3-1. Net als vorig jaar presteren we wel op trainingskamp.
1-3, redelijke uitslagquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canaria
van de RBB site:quote:
QB wil altijd tegen de Vogels spelen, geloof ik. Past ook wel, arrogantie tegen arrogantie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef Insistor het volgende:
Link werkt nu wel, het is een foto van Arno in duel met Lopes Silva van DOTO.
KNVB heeft wel eerder vreemde beslissingen genomen. Al was dat mede onder invloed van clubs als Quick Boys die het liefste zonder de bollenstreek spelen, schijnt...
volgens mij niet...dacht dat hij de laatste wedstrijden in ieder geval steeds als invaller mocht opdraven !quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Nette winst Bjoro. Speelt Gootjes nou wel als basisspeler of is ie meer supersub achter Joost en Frankie?
quote:Rijnsburgse Boys 15 9 3 3 30 28- 16 +12
FC Lisse 14 8 3 3 27 33- 20 +13
DOTO 14 8 2 4 26 24- 18 +6
Quick Boys 15 7 3 5 24 27- 19 +8
Noordwijk 14 5 7 2 22 23- 17 +6
Capelle 14 6 4 4 22 20- 17 +3
Ter Leede 15 6 4 5 22 18- 19 -1
Katwijk 14 6 3 5 21 28- 22 +6
Ajax 14 5 5 4 20 17- 16 +1
Excelsior M. 14 4 3 7 15 22- 30 -8
Kloetinge 14 3 3 8 12 17- 33 -16
ARC 14 2 5 7 11 20- 27 -7
Scheveningen 15 2 5 8 11 14- 26 -12
Hoek 14 2 4 8 10 15- 26 -11
Alleen Arnoud van Toor heeft het gered. Gootjes, Sukru Michi, Roy Witteman en eentje waarvan ik de naam kwijt ben zijn mislukt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, zelfs onder vriend Wesseling. Maar de meeste jongens die van Huizen met Roy meegingen hebben het niet echt gered geloof ik. Hoewel Arnoud van Toor nog wel regelmatig in Haarlem 1 staat.
Vreselijke match was dat, Huizen - ASWH. Twee man rood, trainer rood en een zwakke scheids en geen kampioen.
Arthur van Metelen zit nog bij Haarlem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alleen Arnoud van Toor heeft het gered. Gootjes, Sukru Michi, Roy Witteman en eentje waarvan ik de naam kwijt ben zijn mislukt.
Die bedoelde ik dus. Alleen Van Toor heeft echt wat toegevoegd. Wesseling wilde Van Toor ook maar al te graag meenemen naar Leeuwarden, maar hij had net een nieuw huis gekocht in de buurt van Haarlem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arthur van Metelen zit nog bij Haarlem.
Houtepen is al eerder trainer geweest van Hoek, paar jaar geleden. Mesdagh is een tussenpersoon, dat was al vrij snel duidelijk. Ik persoonlijk snap Houtepen niet zo, de kans is groot dat hij volgend jaar weer in de 1e klasse trainer is, terwijl SSV'65 promotie amper meer kan ontlopen. Zal wel iets met financien zijn...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Cees Houtepen van SSV '65 uit Goes (momenteel koploper in 1C) volgend seizoen de nieuwe coach van Hoek. Die nieuwe trainer van nu dus al snel weg. Weet Sand er meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |