abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29357433
Op 3 september beginnen ook de ploegen in de Hoofdklasse A van het zaterdag amateurvoetbal weer aan de competitie. Dit jaar zonder de kampioen van vorig jaar, ASWH, dat dit seizoen in de hoofdklasse B mag proberen het kunststukje van vorig jaar te evenaren.

De indeling van de Hoofdklasse A:
quote:
Ajax
ARC
Capelle
DOTO
Excelsior Maassluis
Hoek
Katwijk
Kloetinge
Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
Scheveningen
Ter Leede
In de eerste competitieronde staan de volgende wedstrijden op het programma:
quote:
ARC - Hoek
DOTO - Noordwijk
Capelle - Katwijk
Kloetinge - Rijnsburgse Boys
Lisse - Excelsior Maassluis
Quick Boys - Scheveningen
Ajax - Ter Leede
Dit jaar dus weer de derby's tussen Katwijk en Quick Boys in de bollenstreek. Met de terugkomst van Kloetinge na een jaartje afwezigheid is ook de Zeeuwse derby tussen Hoek en Kloetinge terug van weggeweest. Voor mij geldt Hoek toch wel als de nummer 2 van het vorige jaar als de te kloppen ploeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Da_Sandman op 03-08-2005 14:37:56 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29358367
Zal weer eens kijken op Hoek, altijd wel gezellig
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
pi_29362562
Quick Boys is zoals altijd topfavoriet. Ze hebben o.a. Michael Ros van Haarlem en Giovanni Zebeda van Telstar gehaald en hopen dat Sergio Ommel nergens een profcontract tekent. Wel zijn ze Hendrik van Beelen kwijt, maar is Maarten Bak gebleven.

Grootste concurrenten voor ze lijken mij Hoek, dat vorig seizoen uiteindelijk nog tweede werd achter ASWH, FC Lisse en Ter Leede. Lisse is wel topschutter Kwong-Wah Steinraht kwijtgeraakt aan IJsselmeervogels, maar haalde Dennis van Duuren van Haarlem, Erik Homan van Marken, Dennis Iliohan van TOP Oss, straatvoetballertje Lorenzo "Lenny" Netteb van DOVO, terwijl Jeffrey Winter bleef. Ter Leede heeft Florencio Cornelia weer terug na een jaartje Telstar, de topscorer van 2003/04. Ook kwam Remco Torken over van Quick Boys.

Outsiders: Capelle, met Alex van Duijvenbode, Richard Elzinga, Ton van Bremen en André Hol als sterke verdedigers en het spitsenkoppel Doeland - Roeland. Excelsior Maassluis versterkte zich met een landskampioen, ASWH-reserve Robert Visser. Noordwijk verwacht veel van Ardon de Waard en Bram Marbus, terwijl Rijnsburgse Boys ook een metamorfose onderging en met Erwin van der Lugt van IJsselmeervogels en Martijn Gootjes van Ter Leede aansprekende spelers haalde.

De rest kan alle kanten op. Ajax zal weer technisch spelen op dat kunstgrasveld, maar geen favoriet zijn. Wel kwamen er enkele goeie jongens van Marken, evenals Mark Stuut en Gary Spier, terwijl Orville Blankendal bleef. ARC zal hopen op topspits Richard Corts van IJsselmeervogels, evenals de andere goede nieuwelingen Berry Charité, Berry Jansen, Jasper Ketting en Roy Witteman. Promovendus DOTO hoopt op de routine van Taoufik Ameziane en Dave van der Meer, terwijl Jayson Trommel, Harvey Wijngaarde, Miguel Lopes Silva en Jeroen van Wetten ook goede aanwinsten zijn. Bij Katwijk moet Arie Jonker vervangen worden door de twee fanatieke Argon-spelers, keeper Martijn Middelbeek (bekend van Kopspijkers) en middenvelder Arno van der Voort. Ook Patrick Leeflang kwam de defensie versterken. Kloetinge zal het ook zwaar krijgen, terwijl Scheveningen hoopt op de teruggekeerde Kees Thies.

Ik denk toch Quick Boys, omdat Ter Leede, Hoek en Lisse vorig jaar te wisselvallig waren. Rijnsburg ook goed van boven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:30:03 #4
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29389855
Ben benieuwd wat mijn oud-pupillen Tim Orlowski en Joost Kuhlmann bij RBB gaan presteren dit seizoen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_29396106
Orlowski heb jij toch maar mooi naar de profs gebracht Bjoro!

Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_29396215
ik ben meer een teletekstsupporter hoor met mn ene bezoekje per seizoen of zo ben ik niet zo'n die hard, maar ik volg ze wel een beetje ja
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29396622
Ik ben ook geen fan hoor
Alleen Zeeuws voetballiefhebber
In Southern Sun
pi_29396957
Nou ja, je volgt A dus wel redelijk dan. Is ook al goed.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:00:42 #9
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29396962
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Orlowski heb jij toch maar mooi naar de profs gebracht Bjoro!

Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Profs heeft in de jeugd bij Ajax gezeten !

ben geen fan hoor, volg RBB alleen sinds Kuhlmann erbij zit en ga daar 2a3 x per seizoen kijken !
en mijn vriendin is een vriendin van de zus van Dennis Groot (en zij komt ook wel eens kijken) dus die wil ook wel eens mee, maar moet zelf ook voetballen zaterdag om 14:30u !
256 goals !
pi_29396994
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Profs heeft in de jeugd bij Ajax gezeten !

ben geen fan hoor, volg RBB alleen sinds Kuhlmann erbij zit en ga daar 2a3 x per seizoen kijken !
en mijn vriendin is een vriendin van de zus van Dennis Groot (en zij komt ook wel eens kijken) dus die wil ook wel eens mee, maar moet zelf ook voetballen zaterdag om 14:30u !
Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:04:40 #11
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29397117
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?
Stormvogels/Telstar is een combi club van BVO telstar en am. ver. Stormvogels, en daar speelde hij
256 goals !
pi_29397442
Oh, dat valt zwaar tegen dan.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:55:26 #13
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30126713
Het programma:
quote:
Ronde 1
Datum Teams Uitslag
03-09 Ajax - Ter Leede -
03-09 ARC - Hoek -
03-09 Capelle - Katwijk -
03-09 DOTO - Noordwijk -
03-09 FC Lisse - Excelsior M. -
03-09 Kloetinge - Rijnsburgse B. -
03-09 Quick Boys - Scheveningen -
quote:
Ronde 2
Datum Teams Uitslag
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
10-09 Hoek - Ajax -
10-09 Katwijk - DOTO -
10-09 Noordwijk - ARC -
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
256 goals !
pi_30133257
Lisse - Maassluis en QB - Scheveningen zijn de toppers van de eerste speelronde. Ben benieuwd naar Lisse zonder Kwong-Wah.
www.thuisuiteten.nl
pi_30139719
quote:
Speler van Kloetinge overleden

31 augustus
De 20-jarige Frank Bouwmeester van Kloetinge, die vorige week door de bliksem werd getroffen, is dinsdag overleden. Zaterdag zal hij worden begraven. Naar aanleiding van deze tragische gebeurtenis is de wedstrijd tussen Kloetinge en Rijnsburgse Boys uitgesteld.

Bouwmeester werd donderdag tijdens de bekerwedstrijd van het tweede elftal tegen Wolfaartsdijk door de bliksem getroffen. Na reanimatie werd hij werd zwaar gewond in een ziekenhuis opgenomen.

Enkele andere spelers, die zich in de buurt van de blikseminslag bevonden, mochten na onderzoek naar huis en maken het goed.

De verslagenheid over het overlijden van Bouwmeester is groot bij Kloetinge. Alle trainingen werden dinsdag geschrapt.
Triest, zeer triest!
www.thuisuiteten.nl
pi_30163004
Inderdaad...
Tijdens diezelfde bui stonden wij ook op het veld, wij stapten er iets eerder af
In Southern Sun
pi_30163031
Erg triest, verschrikkelijk.
That's all folks!
  donderdag 1 september 2005 @ 13:20:03 #18
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_30163998
ARC'er in hart en nieren meldt zich!
  donderdag 1 september 2005 @ 13:39:37 #19
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30164633
Denk niet dat je dat als ooggetuige wil meemaken
256 goals !
pi_30175377
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef NRH het volgende:
ARC'er in hart en nieren meldt zich!
Die hadden we nog niet! Hoe zie je de kansen?
www.thuisuiteten.nl
pi_30225455
Prognose dit seizoen:

1. Quick Boys
2. Hoek
3. ARC

Degradanten: Ajax en DOTO, Kloetinge redt het nipt
www.thuisuiteten.nl
pi_30234149
Nou, had ik ARC niet voor niets getipt.

ARC - Hoek 4-0 (2 x Bartels, 2 x Ketting)
Capelle - Katwijk 1-2 (nieuweling Van der Voort van Argon scoort)
DOTO - Noordwijk 0-2 (DOTO veel kansen laten liggen, pingel gemist en zelfs tegen 10 Noordwijkers niet goed genoeg)
Quick Boys - Scheveningen 1-1 (zonder publiek door bananenincident, QB mat en Scheveningen kreeg te weinig)
FC Lisse - Excelsior Maassluis 4-2 (Lisse had een prima kwartier met 3 goals)
AFC Ajax - Ter Leede 1-2 (Ter Leede had het nog best lastig)

Kloetinge - Rijnsburgse Boys om begrijpelijke redenen uitgesteld.

ARC dus de eerste koploper.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 september 2005 @ 12:30:28 #23
73649 NRH
pi_30254677
Bartels kwam na drie seizoenen eindelijk eens echt goed voor de dag. Speelde een hele goede pot, ook nieuwkomer Ketting heerste op het middenveld en bekroonde zijn goede spel met twee goals. Verder heeft ARC weinig kansen weggegeven. Met 5 nieuwe spelers een aardige prestatie. Hoek viel dus wel behoorlijk tegen. De bank van ARC bestond voornamelijk uit jonge jongens, maar Charité, Redell en Van Schie ontbraken nog door blessures. Het kan dus nog beter worden. Hopen dat ze deze vorm vasthouden.
pi_30260240
Simpele overwinning op Hoek, ze zijn daar een beetje gedesillusioneerd nu
In Southern Sun
pi_30261833
Ik zie ARC wel ver komen, zoals gezegd. Maar dat geldt ook voor Hoek, die moeten niet gaan wanhopen na 1 match.
www.thuisuiteten.nl
pi_30262018
Juist omdat ze in Hoek ook ARC als titelkandidaat zien is het daar best hard aangekomen natuurlijk...
In Southern Sun
pi_30262159
Hoek begint lekker aan de competitie. Ik weet niet waarom, maar Hoek is mijn favoriet in deze competitie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30262266
Je houdt van Vlamingen?
www.thuisuiteten.nl
pi_30262360
Niet meer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30262730
Ex-profs in de hoofdklasse A dit seizoen. Aanvullingen welkom, ze moeten wel in het eerste gespeeld hebben, niet alleen in de jeugd:

AFC Ajax: Dustin Huisman, Gary Spier, Marc Stuut
ARC: Remco Tuinenburg, Roy Witteman, Berry Janssen, Richard Corts, Jasper Ketting
Capelle: Ton van Bremen, Alex van Duijvenbode, André Hol, Patrick Molendijk, Rachid Zenzen
DOTO: Nixon Dias, Dave van der Meer, Taoufik Ameziane, Giovanni Franken, Harvey Wijngaarde, Jeroen van Wetten
Excelsior Maassluis: Hans-Jörgen Nicolaď, Oscar Laguna Burgos, Marco Meijer
Hoek: Roy Hendriksen, Niels Dominicus, Sam Ysebaert
Katwijk: Patrick Leeflang, Martin van Leeuwen, Jerry van Wonderen, Daniël Hensen, Marcel Vondeling
Kloetinge: Erwin van der Woerdt, Emiel Dorst
FC Lisse: Dennis van Duuren, Kenny Heemskerk, Erik Homan, Dennis Iliohan
Noordwijk: Bram Meurs, Ardon de Waard, Bram Marbus
Quick Boys: Chris Kenselaar, Michael Ros, Giovanni Zebeda, Ricardo Appelman, Brian Mussche, Maarten Bak, Marnix van der Gun, Sergio Ommel
Rijnsburgse Boys: Arjan van Heusden, Tim Orlowski, Dennis Groot, Justin Stuy, Frank Aboikoni, Martijn Gootjes
Scheveningen: Rody Hoegee, Michiel Sol, Hendrik Grünholz, Kees Thies, Nino Furfaro, Jeffrey Rutten
Ter Leede: Martijn Lagendijk, Rogiér Koordes, Florencio Cornelia, Patrick Kalkema, Remco Torken

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 04-09-2005 17:28:15 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_30262809
Daniël Hensen heeft hier een jaartje gespeeld, weinig overtuigend, terwijl er toch verschillende BVO's achter hem aan zaten en hij uiteindelijk voor FCDB koos.

Ton van Bremen, die kerel ken ik nog uit de Panini-boeken van 1988 en zo.

Speelt Sam Ysebaert niet voor Hoek?
pi_30263054
Ysebaert inderdaad ook nog. Van Bremen is 37 inmiddels.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 september 2005 @ 11:50:07 #33
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30283745
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ysebaert inderdaad ook nog. Van Bremen is 37 inmiddels.
Tim Orlowski van RBB heeft behalve jeugdopleiding Ajax geen betaald voetbal verleden Mich, hij komt van de amateurtak van Stormvogels (zondag 1e klasse)
256 goals !
pi_30353898
Zeker weten? Ik meen zijn naam toch echt in een gids gezien te hebben bij Volendam of Telstar. Of ik moet hem nog van Jong Ajax hebben...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 september 2005 @ 16:28:00 #35
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30357082
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Zeker weten? Ik meen zijn naam toch echt in een gids gezien te hebben bij Volendam of Telstar. Of ik moet hem nog van Jong Ajax hebben...
zekers te weten !!

weet niet wat voor archief jij hebt natuurlijk !
256 goals !
pi_30361796
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=7eb10c

Bij Haarlem zat ie dus, maar speelde niet.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 september 2005 @ 11:00:37 #37
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30380891
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=7eb10c

Bij Haarlem zat ie dus, maar speelde niet.
Oke....was 3e keeper geloof ik...maar ben je dan ex-prof
256 goals !
pi_30381518
Ik vind dat ja pas ex-prof bent als je er ook gespeeld hebt.
That's all folks!
  donderdag 8 september 2005 @ 11:54:02 #39
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30382493
in theorie als je er betaald voor krijgt om te voetballen , ben je prof natuurlijk !

mits je op amateur basis onder contract bent bij een BVO
256 goals !
pi_30382538
In theorie wel ja, heb je gelijk in.
That's all folks!
pi_30395503
Als een speler een jaar bij de A-selectie zit of zat, heb ik die meegeteld.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:31:49 #42
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30413797
programma dan voor dit weekend:
quote:
Ronde 2
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
Excelsior liet zich vorige week in een kwartier van de mat spelen, nu 90 minuten vol er tegenaan ?
Kloetinge moet de draad weer oppakken na het vervelende incident van vorige week in hun 1e wedstrijd
10-09 Hoek - Ajax -
Hoek vorige week afgedroogd door ARC, wat goed te maken voor eiegen publiek !
Ajax kreeg geen grip op Remco Torken, wel op de spitsen van Hoek ?
10-09 Katwijk - DOTO -
Katwijk in de winning mood, DOTO vorige week geen vuist gemaakt tegen 10 Noordwijkers, misschien wel tegen 11 Kattikers
10-09 Noordwijk - ARC -
De eerste topper op papier, Noordwijk goede 2-0 overwinning, ARC 4-0, wie trekt aan het langste eind ?
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
Eerste wedstrijd voor RBB, Capelle wil revanche voor eerste nederlaag !
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
Scheveningen hield QB knap op gelijkspel, maar hoe gaan zij om met het Lissens kwartiertje ?
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
Ter Leede won weliswaar van ajax dus de sfeer zal goed zijn, maar zijn ze ook bestand tegen de katwijkers die hun remise van vorige week graag recht willen zetten ?

[ Bericht 29% gewijzigd door Bjoro op 09-09-2005 10:47:33 ]
256 goals !
pi_30423804
quote:
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:42:22 #44
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30424245
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef jde_kok het volgende:

[..]

Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.
Leuk, welkom !

Overigens heeft mijn cluppie HBC (zondag 3e kl) dinsdagavond geoefend tegen Ajax Zat en maar met 2-1 verloren !
256 goals !
pi_30430326
Ter Leede - QB is de match van het weekend lijkt me!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:01:29 #46
73649 NRH
pi_30434237
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ter Leede - QB is de match van het weekend lijkt me!
Tuurlijk niet, gewoon Noordwijk - ARC
pi_30447951
Noordwijk lijkt me op zich te kloppen voor ARC. Ter Leede en QB zijn twee titelfavorieten.
www.thuisuiteten.nl
pi_30458211
Een schitterende laatste 5 minuten van Kloetinge in Maassluis. Zo werd een 3-2 achterstand omgebogen in een 3-5 overwinning! Hoek weer verloren.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_30458230
Hoek. Wat doe je?
pi_30458247
Ter Leede klopt QB met 2-0

Scheveningen gestaakt door het slechte weer
pi_30459826
Uitslagen dit weekend:

Hoek - AFC Ajax 0-2 (verrassende zege van de zaalvoetballers uit Amsterdam tegen voormalig titelkandidaat Hoek)
Rijnsburgse Boys - Capelle 2-1 (Frank Zinhagel scoort twee maal voor RB)
Ter Leede - Quick Boys 2-0 (de Sassenheimers winnen in de mooiste affiche van dit weekend)
Noordwijk - ARC 1-1 (Verlaan leek ARC aan de winst te helpen, toen was er Bram Marbus)
Katwijk - DOTO 1-1 (eerste punt voor de ploeg uit Pernis)
Excelsior Maassluis - Kloetinge 3-5 (sensationele overwinning voor de Zeeuwen)

Scheveningen - FC Lisse gestaakt wegens onweer (stand was 1-2)

De stand:

1. Ter Leede 2-6
2. ARC 2-4
3. Noordwijk 2-4
4. Katwijk 2-4
5. Kloetinge 1-3
6. FC Lisse 1-3
7. Rijnsburgse Boys 1-3
8. AFC Ajax 2-3
9. Scheveningen 1-1
10. DOTO 2-1
11. Quick Boys 2-1
12. Capelle 2-0
13. Excelsior Maassluis 2-0
14. Hoek 2-0

Opvallende namen bij de onderste 4!!
www.thuisuiteten.nl
pi_30540045
Kloetinge beter dan verwacht, goed optreden van Regilio Pinas die een basisplaats had...
In Southern Sun
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:05:33 #53
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30540088
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kloetinge beter dan verwacht, goed optreden van Regilio Pinas die een basisplaats had...
ik vind de uitslag van Hoek een beetje tegenvallen Sand !
256 goals !
pi_30540276
De uitslagen zelfs...
Verliezen van ARC viel nog onder de noemer kan gebeuren, maar de nederlaag tegen Ajax was nou niet echt ingecalculeerd daar...
In Southern Sun
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:22:50 #55
73649 NRH
pi_30540544
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef methodmich het volgende:
Noordwijk - ARC 1-1 (Verlaan leek ARC aan de winst te helpen, toen was er Bram Marbus)
Corts (de nieuwe spits afkomstig van de Rode Vogels) scoorde voor ARC. Gelijkspel was wel terecht volgens mijn vader (moest zelf spelen dus heb de wedstrijd niet gezien), maar altijd lullig als de gelijkmaker in blessuretijd valt. Wel een mooie treffer van Marbus, keihard onderkant lat.
pi_30545410
Okee, VoZ schreef Verlaan op zaterdagavond.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:17:35 #57
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30634890
Programma:
quote:
zaterdag 17 september:
ARC - Katwijk
Allebei 2 gespeeld 4 dus het belooft veel !
DOTO - Rijnsburgse Boys
De ploeg uit Pernis wacht nog op 1e zege, RBB heeft hun enige wedstrijd gewonnen
Capelle - Excelsior M.
Allebei nog geen punten, maar om nu meteen van een degradatieduel te spreken .....
Kloetinge - Scheveningen
Allebei pas 1 duel afgewerkt waarin Kloettinge won en de Haagse badgasten een remise behaalden
FC Lisse - Ter Leede
Een derby tussen buurdorpen Lisse en Sassenheim, belooft een hoop spektakel !
Quick Boys - Ajax
De Katwijkers presteren ondermaats tot nu toe terwijl de Amsterdammers door de winst op Hoek de goede weg ingeslagen lijken
Noordwijk - Hoek
De Zeeuwen wachten nog steeds op hun eerste (doel)punt, maar of ze die tegen de huidige nr 2 gaan halen ........
256 goals !
pi_30643544
Waar komen die beschrijvingen vandaan?

Lisse - Ter Leede is de match natuurlijk!
www.thuisuiteten.nl
pi_30648866
Ik denk dat Bjoro die zelf heeft geschreven.
That's all folks!
pi_30659508
Okee, wel geinig. Ben wel benieuwd naar de uitslagen van vanmiddag.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:58:31 #61
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30660155
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef methodmich het volgende:
Okee, wel geinig. Ben wel benieuwd naar de uitslagen van vanmiddag.
Bjoro had zelf ff last van een crea-kwartiertje
256 goals !
pi_30660180
Wel leuk hoor, beetje info erbij. Kan je gerust vaker doen!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:00:10 #63
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30660202
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk hoor, beetje info erbij. Kan je gerust vaker doen!
beloof niets, maar als ik er aan toe kom, vind ik het zelf ook best leuk !
256 goals !
pi_30668474
ARC - Katwijk 2-4 (Katwijk had een prima start, kwam op 0-3 door 2 x Sander Molenaar (1 onterechte pingel), ARC kwam terug, maar het werd 1-4, waarna Corts nog voor de stats scoorde)
DOTO - Rijnsburgse Boys 2-1 (eerste zege voor de mannen uit Pernis, daverende verrassing)
Capelle - Excelsior Maassluis 1-1 (Nees Pellikaan met 0-1, maar dan is er altijd Onno Doeland voor Capelle, in de slotminuut. Leuk voor Onno!)
Kloetinge - Scheveningen 0-0 (puntendeling die Kloetinge minder zal bevallen dan de bezoekers)
FC Lisse - Ter Leede 2-2 (gelijkspel in deze topper, Cornelia en Torken voor de Sassenheimers, maar Kevin en Jeffrey Winter maakten steeds gelijk voor Lisse)
Quick Boys - AFC Ajax 0-2 (een enorme surprise, deze winst van degradatiekandidaat Ajax tegen titelfavoriet Quick Boys)
Noordwijk - Hoek 4-1 (Hoek wederom weggeknald, trainer op de schopstoel? Marbus 2 goals)

STAND

1. Noordwijk 3-7 (+5)
2. Katwijk 3-7 (+3, 7 goals voor)
3. Ter Leede 3-7 (+3, 6 goals voor)
4. AFC Ajax 3-6
5. FC Lisse 2-4 (+2, 6 goals voor)
6. Kloetinge 2-4 (+2, 5 goals voor)
7. ARC 3-4 (+2)
8. DOTO 3-4 (-1)
9. Rijnsburgse Boys 2-3
10. Scheveningen 2-2
11. Capelle 3-1 (-2)
12. Excelsior Maassluis 3-1 (-4, 6 goals voor)
13. Quick Boys 3-1 (-4, 1 goal voor)
14. Hoek 3-0

Erg verrassend blijft de stand, met name de onderste vier dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_30668507
Hoek, wat doe je.
pi_30668822
Dat begint jouw wekelijkse post te worden...
www.thuisuiteten.nl
pi_30882996
Vandaag in A de topper tussen Katwijk en Noordwijk. Beide teams hebben 7 uit 3, met name Katwijk is verrassend bezig.

AFC Ajax, ook goed gestart, ontvangt thuis het sterke FC Lisse. De derde koploper, Ter Leede, krijgt Kloetinge thuis. De Zeeuwen zijn qua verliespunten ook koploper, met 4 uit 2.

ARC moet uit bij bekerhelden Rijnsburgse Boys de vorm van de eerste duels terugvinden, terwijl het opvallend laaggeklasseerde Capelle bij Scheveningen aan dient te treden. Het eveneens zwak gestarte Excelsior Maassluis zal thuis tegen DOTO de eerste overwinning zoeken.

Tot slot dan de op papier vooraf als grootste kraker ingeschatte wedstrijd tussen titelkandidaten Hoek en Quick Boys, die met 0 en 1 uit 3 echter opvallend zwak presteren. Zal er hard aan toe gaan dus!
www.thuisuiteten.nl
pi_30895988
Katwijk - Noordwijk 1-1 (supersub Bram Marbus bracht Noordwijk terug)
Ter Leede - Kloetinge 1-0 (routinier Remco Torken na rust matchwinnaar)
AFC Ajax - FC Lisse 0-5 (bij rust slechts 0-1, toen trok Lisse door)
Excelsior Maassluis - DOTO 1-3 (DOTO verrast, Benjamin Martha maakt een echte hattrick met 3 goals in een kwartier)
Scheveningen - Capelle 2-1 (weer geen punten voor Capelle)
Hoek - Quick Boys 1-1 (Hoek kwam na rust via Sam Ysebaert eindelijk aan punten)
Rijnsburgse Boys - ARC 1-0 (late goal uit een strafschop)

STAND

1. Ter Leede 4-10
2. Noordwijk 4-8 (+5)
3. Katwijk 4-8 (+3)
4. FC Lisse 3-7
5. DOTO 4-7
6. Rijnsburgse Boys 3-6
7. AFC Ajax 4-6
8. Scheveningen 3-5
9. Kloetinge 3-4
10. ARC 4-4
11. Quick Boys 4-2
12. Capelle 4-1 (-3)
13. Excelsior Maassluis 4-1 (-6)
14. Hoek 4-1 (-9)

Verrassende staartploegen nog steeds, DOTO opvallend goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_30907452
Klotezooi, verloren bij Ter Leede, op zicht geen schande maar toch. Had er anders al een stuk beter uitgezien in de stand.

Forza Kloetinge!
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 25 september 2005 @ 10:50:17 #70
73649 NRH
pi_30910222
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys - ARC 1-0 (late goal uit een strafschop)
Het werd 2-1. En zelfs de Rijnsburgers moesten na afloop toegeven dat de scheidsrechter ARC bestolen had. Totaal onterecht puntverlies. Eerst wordt een loepzuivere goal van ARC afgekeurd en vervolgens krijgt de thuisploeg een penalty na een mooie tackle op de bal van Van Schie (die ook rood kreeg ). Beetje jammer dus.
pi_30917451
2-1 inderdaad. Toch zonde van de goede start van ARC.
www.thuisuiteten.nl
pi_30920527
quote:
Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef jde_kok het volgende:
Klotezooi, verloren bij Ter Leede, op zicht geen schande maar toch. Had er anders al een stuk beter uitgezien in de stand.

Forza Kloetinge!
Jammer, maar voorlopig doet Kloetinge het veel beter dan ik had gedacht.
Ben je wezen kijken?
In Southern Sun
pi_30920678
Kloetinge voorlopig de nummer 1 van Zeeland natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_30920948
Dat zeker, desastreuze seizoensstart voor Hoek natuurlijk...
In Southern Sun
pi_30921046
En Arjan Human tot nu toe de Zeeuw van de zaterdaghoofdklasse, met 6 goals uit 3 2/3 duel.
www.thuisuiteten.nl
pi_30970448
Topscorers hoofdklasse A:

1. Benjamin Martha (D.O.T.O). 5
2. Sander Molenaar (Katwijk) 4
2. Remco Torken (Ter Leede) 4
That's all folks!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:17:41 #77
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31076215
programma dit weekend:
zaterdag 1 oktober:

ARC - Excelsior M. afg
DOTO - Scheveningen
Beide subtoppers, wellicht vindt 1 van beide aansluiting bij de top.
Capelle - Ter Leede
De koploper mag op bezoek bij 1 van de hekkesluiters !
Kloetinge - Ajax
De thuisclub presteert onder verwachting, de gasten daarentegen boven !
FC Lisse - Quick Boys
Weer een bollenstreekderby, blijft Lisse bovenin meedoen of wordt de feestweek ze fataal en vindt QB de weg terug naar boven ?
Katwijk - Hoek
Wil Katwijk de 2e plaats vasthouden, moet het in iedergeval van de rode lantaarn drager moeten winnen !
Noordwijk - Rijnsburgse Boys
Nog een Bollenstreekderby nu om een plek bij de bovenste 3 ! Zal wel gelijk worden !
256 goals !
pi_31080718
Kloetinge onder verwachting??? Da's een promovendus die een duel achterloopt. Staan er best goed op.

Lisse - QB is veruit het interessantst op papier, maar Noordwijk - RBB is het door de stand ook. Verder hebben Capelle en Hoek punten nodig tegen sterke teams als Ter Leede en Katwijk. Mooie speelronde.
www.thuisuiteten.nl
pi_31092651
De uitslagen vandaag:

Capelle - Ter Leede 3-0 (Capelle pakt de punten dus, 2 x Roeland, 1 x Doeland)
Noordwijk - Rijnsburgse Boys 2-2 (Noordwijk verspeelt een 2-0)
FC Lisse - Quick Boys 3-1 (invaller Dennis Iliohan maakte de 1-1 en 2-1)
DOTO - Scheveningen 2-1 (knappe zege van DOTO)
Kloetinge - AFC Ajax 1-3 (tweemaal Vincent de Groot)
Katwijk - Hoek 3-1 (Hoek blijft verliezen)

De stand:

1. Katwijk 5-11
2. FC Lisse 4-10
3. DOTO 5-10 (+2)
4. Ter Leede 5-10 (+1)
5. Noordwijk 5-9 (+5)
6. AFC Ajax 5-9 (0)
7. Rijnsburgse Boys 4-7
8. Scheveningen 4-5
9. ARC 4-4 (+1)
10. Kloetinge 4-4 (-1)
11. Capelle 5-4
12. Quick Boys 5-2
13. Excelsior Maassluis 4-1
14. Hoek 5-1
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:02:05 #80
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31102167
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:17 schreef Bjoro het volgende:
Noordwijk - Rijnsburgse Boys
Nog een Bollenstreekderby nu om een plek bij de bovenste 3 ! Zal wel gelijk worden !
Noordwijk - Rijnsburgse Boys 2-2 (Noordwijk verspeelt een 2-0)

256 goals !
pi_31108506
Knappe inhaalrace van RBB inderdaad.

Het veld van ARC was overigens "ziek".
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:44:54 #82
73649 NRH
pi_31108661
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Knappe inhaalrace van RBB inderdaad.

Het veld van ARC was overigens "ziek".
Idd, iets met een verkeerde bacterie.
In mindere mate is dit ook het geval bij Alphense Boys en veld 3 van ARC.
Maar op dat veld zijn gistermiddag gewoon wedstrijden gespeeld.
Beetje vreemd dus, maar twee weekjes rust en de mat is weer zo goed als nieuw.
pi_31189018
Mijn neef speelt ergens bij Excelsior Maassluis
pi_31233349
Hoe heet die Knoekie? Of zit ie niet in het eerste?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:52:31 #85
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31233650
zaterdag 8 oktober:

Quick Boys - Kloetinge
Ajax - Capelle
Ter Leede - DOTO
Scheveningen - ARC
Excelsior M. - Noordwijk
Rijnsburgse Boys - Katwijk
Hoek - FC Lisse
256 goals !
pi_31233800
Hee Bjoor, waar zijn de verhaaltjes?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:04:01 #87
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31233892
morgen, doe ik die wel ff !
256 goals !
pi_31242034
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet die Knoekie? Of zit ie niet in het eerste?
Nicky geloof ik.
pi_31242155
Je weet toch wel hoe je neef heet?

edit: dan moet het Nicky van Katwijk zijn kijkend in de seizoensgids.
That's all folks!
pi_31242467
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet toch wel hoe je neef heet?

edit: dan moet het Nicky van Katwijk zijn kijkend in de seizoensgids.
Ik ga niet met hem om
pi_31242556
Oke.
That's all folks!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:44:07 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31248473
zaterdag 8 oktober:

Quick Boys - Kloetinge
QB is naastig op zoek naar de 1e overwinning, Kloetinge wil hogerop en zal dus aan de bak moeten in Katwijk !
Ajax - Capelle
de Amsterdammers hebben thuis nog geen punt gehaald, Capelle uit nog niet !
Ter Leede - DOTO
Allebei gedeeld 3e met 10 punten uit 5 wedstrijden dat belooft dus wat !
Scheveningen - ARC
In de Haagse badplaats wordt gestreden om de aansluiting bij de subtop, de thuisclub heeft z'n enige thuiswedstrijd tot nu toe gewonnen, de Alphenaren speelden vorige week niet wegens een bacterie in het gras !
Excelsior M. - Noordwijk
In Maassluis wachten ze nog op de 1e overwinning en Noordwijk wil de weggeven 2-0 voorsprong van afgelopen week rechtzetten !
Rijnsburgse Boys - Katwijk
Over derby's gesproken, vanaf het hoofdveld van RBB kun je de tribune zien van Katwijk een wedstrijd die op zichzelf staat dus. Katwijk is wel de ploeg in vorm !
Hoek - FC Lisse
De ploeg met de meeste verliespunten tegen de ploeg met de minste.
Hoek zit in de hoek waar de hoeken vallen, zou je kunnen zeggen. Lisse is in de winning mood.

256 goals !
pi_31248546
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Bjoro het volgende:

Hoek zit in de hoek waar de hoeken vallen, zou je kunnen zeggen.
Mooi spreekwoord
pi_31253885
Mo Allach introduceerde toch ooit "de klap waar de hoeken vallen"?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:52:54 #95
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31254612
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Mo Allach introduceerde toch ooit "de klap waar de hoeken vallen"?
zou kunnen weet ik niet....maar vond deze wel toepasselijk !
256 goals !
pi_31261977
Hij is leuk inderdaad.

Op VoZ ook een mooi stuk over de dolende Quick Boys.
quote:
Productie-apparaat Quick Boys sputtert slechts

7 oktober
Het ene seizoen is het andere niet. Op sportpark Nieuw-Zuid bij Quick Boys weten ze daar inmiddels alles van. Kijk naar de ranglijst en je valt van je stoel van verbazing. De club die momenteel derde van onderen staat, was dat niet zo heel erg lang geleden nog de landskampioen, die bijkans onverslaanbaar was? En ook afgelopen seizoen streden de Katwijkers toch tot in de slotfase van de competitie mee voor de titel?

Quick Boys maakte in het bekerduel met FC Twente grote indruk door de profs een verlenging af te dwingen. Pas heel laat daarin moesten de Katwijkers zwichten (0-2). Die goede prestatie aan de vooravond van het seizoen kreeg tot nu toe nog niet het gewenste gevolg in de competitie.

Foto: Jan-Willem Dijkdrent

Allemaal waar, maar een glorieuze geschiedenis biedt geen enkele garantie voor een glorieuze toekomst. Daarvoor moet domweg iedere keer weer opnieuw een prestatief sterke reeks worden neergezet en dat is Quick Boys onder leiding van de nieuwe trainer John Blok tot op heden nog niet gelukt. Tegen FC Lisse zouden er tekenen van herstel zichtbaar zijn geweest, maar de 3-1 nederlaag stond daar uiteindelijk haaks op. Grootste struikelblok van dit moment is wellicht het gebrek aan slagkracht voorin. Met slechts drie treffers heeft het Katwijkse productie-apparaat slechts gesputterd.

Tegenstander van Quick Boys is Kloetinge dat een paar weken terug Ter Leede heel lang op 0-0 wist te houden en pas in de slotfase het hoofd boog in Sassenheim. Het zegt iets over de kwaliteiten van de Zeeuwen die met niet al te overdreven aspiraties aan hun heroptreden in de hoofdklasse zijn begonnen. In 2004 degradeerde Kloetinge, maar afgelopen seizoen kon al weer gelijk het kampioenschap van de eerste klasse gevierd worden. Kloetinge zag vervolgens een heel regiment spelers vertrekken en ook weer instromen, waardoor trainer Diederik Hiensch de opdracht kreeg met een ingrijpend veranderde selectie het 'debuut'jaar te gaan overleven.

De uitslagen tot nu toe zullen Rijnsburgse Boys tegengevallen zijn. Dit weekeinde kan de ploeg van trainer Ted Verdonkschot de zaak enigszins in het reine trekken wanneer de koploper van de hoofdklasse A Katwijk op bezoek komt.

FC Lisse is met twee verliespunten minder dan Katwijk de theoretische koploper. De bollenclub draait soepel getuige de veertien treffers in vier wedstrijden. Het bezoek aan Hoek zou niettemin wel eens kunnen uitlopen op een zware beproeving voor de ploeg van trainer Saďd Ouaali. Hoek, onderaan de ladder, is de kat in het nauw.

Niet alleen in Rijnsburg zal het spetteren, ook in Sassenheim zouden de toeschouwers wel eens een boeiend schouwspel voorgeschoteld kunnen krijgen. Ter Leede ontvangt daar DOTO, de debutant die zo verrassend sterk voor de dag komt tot nu toe. Na even wennen lijkt de club uit Pernis zich niets meer aan te trekken van grote namen.

De betrekkelijk onervaren trainer Hein van Heek doet het met Noordwijk boven verwachting gezien de mindere voorbereidingsperiode. Zijn ploeg verloor net als Katwijk en FC Lisse dit seizoen nog geen wedstrijd. Noordwijk moet op basis van de rangschikking in staat worden geacht de ongeslagen status te handhaven, al zal Excelsior Maassluis daar totaal anders over denken. De Waterwegclub heeft de punten bitter hard nodig om een begin te kunnen maken met een opmars uit de kelder.

Het duel tussen Scheveningen en ARC speelt zich af in de middenmoot. Verliezen betekent meteen zorgen, de winnaar verschaft zich een beetje afstand tot de gevarenzone.

Trainer Arie van der Zouwen was afgelopen weekeinde zonder twijfel een opgelucht mens, toen Capelle zijn eerste overwinning van dit seizoen liet noteren. Als Capelle dit weekeinde in Amsterdam weer de volle winst weet te boeken, lijken de meest donkere wolken achter de horizon verdwenen. Bij Capelles tegenstander Ajax houden goed en slecht elkaar tot nu toe aardig in balans.

Klik hier voor programma, stand en topscorers.
www.thuisuiteten.nl
pi_31288074
Quick Boys - Kloetinge 1-2 (QB blijft een drama, Esser werd matchwinnaar)
AFC Ajax - Capelle 1-1 (Capelle kan de goede prestatie van vorige week niet echt een vervolg geven)
Ter Leede - DOTO 0-2 (topschutter Benjamin Martha weer belangrijk voor de promovendus uit Pernis, die zo verrast)
Scheveningen - ARC 2-1 (ARC zakt ver weg na de goede start)
Excelsior Maassluis - Noordwijk 3-1 (eindelijk winst voor Maassluis, eerste nederlaag Noordwijk)
Rijnsburgse Boys - Katwijk 1-1 (Rijnsburg stond lang voor)
Hoek - FC Lisse 1-1 (Iliohan maakte 0-1, maar David Destorme benutte een strafschop)

STAND:

1. DOTO 6-13
2. Katwijk 6-12
3. FC Lisse 5-11
4. AFC Ajax 6-10 (0)
5. Ter Leede 6-10 (-1)
6. Noordwijk 6-9
7. Rijnsburgse Boys 5-8 (+1, 8 goals voor)
8. Scheveningen 5-8 (+1, 6 goals voor)
9. Kloetinge 5-7
10. Capelle 6-5
11. ARC 5-4 (0)
12. Excelsior Maassluis 5-4 (-4)
13. Quick Boys 6-2 (-7)
14. Hoek 6-2 (-11)

Blijft een merkwaardige competitie tot zoverre, met de onderste 5 zoals die nu zijn.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:55:16 #98
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31296706
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
STAND:

1. DOTO 6-13
2. Katwijk 6-12
3. FC Lisse 5-11
4. AFC Ajax 6-10 (0)
5. Ter Leede 6-10 (-1)
6. Noordwijk 6-9
7. Rijnsburgse Boys 5-8 (+1, 8 goals voor)
8. Scheveningen 5-8 (+1, 6 goals voor)
9. Kloetinge 5-7
10. Capelle 6-5
11. ARC 5-4 (0)
12. Excelsior Maassluis 5-4 (-4)
13. Quick Boys 6-2 (-7)
14. Hoek 6-2 (-11)
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Prognose dit seizoen:

1. Quick Boys
2. Hoek
3. ARC

Degradanten: Ajax en DOTO, Kloetinge redt het nipt
toch zit je er helemaal niet zo gek ver naast Mich

weet wel dat het seizoen nog lang is hoor !!!
256 goals !
pi_31305797
Dat ie voorspelt dat Kloetinge het gaat redden is al heel wat
In Southern Sun
pi_31309949
Ajax en DOTO verrassen dan ook volledig, terwijl die andere teams dat in negatieve zin doen.

AFC Ajax is helemaal niet zo sterk, maar ze doen het nu goed. DOTO is een nieuwkomer zonder echte sterren, maar presteert ook prima.

Overigens, had jij ook een prognose gedaan?

En Sandman, gaat de coach van Hoek al buiten?
www.thuisuiteten.nl
pi_31309999
Nog niet, Tetaert zegt zelf nog steeds goed te zitten bij de club...
Ik verwacht overigens niet dat als de resultaten zo bijven hij lang aan zal blijven...
quote:
Trainer is een gelukkig mens bij Hoek, alleen ongelukkig met het resultaat
Eric Tetaert raakt nooit in paniek

door Frits Bakker

BRUGGE - De Belgische trainer Eric Tetaert is met de voetbalclub Hoek in zwaar weer verzeild geraakt. Het hoge verwachtingspatroon (titelkansen in de hoofdklasse) wordt niet waargemaakt en na vijf weken is de positie op de ranglijst zeer zorgwekkend. Hoek won nog niet één wedstrijd, maar van onrust is geen sprake. „Ik raak nooit in paniek“, verzekert Tetaert.

Hij voelt zich nog altijd een gelukkig mens bij Hoek. „Maar ik ben ongelukkig met het resultaat, met het spel, met het vormpeil van sommige spelers. Ik ben wel blij dat alles rustig blijft in de club. Ze weten dat er bezieling is, dat iedereen keihard werkt en we er alles aan doen om deze spiraal om te buigen.“

Hoe is het met uw gemoedstoestand? Hebt u zo’n slechte start als trainer wel eens eerder meegemaakt?

Tetaert: „Ik voel me net als anders, omdat ik weet dat me niets te verwijten valt. En het gaat erom dat ik de eerste ben die niet in paniek raakt. Wie het langst rustig blijft, is altijd de winnaar. Dat heb ik wel geleerd in al die jaren dat ik trainer ben. Ik sta al heel mijn leven tussen sportmensen en weet precies wat er in ze omgaat. Moest ik nou bankier geweest zijn, dan was ik gaan panikeren. Maar een trainer niet, die blijft rustig, die weet dat er straks ook weer mooiere tijden komen.“

Kijkt u wel eens op de website van de club? Daar is de teneur onder supporters: Tetaert eruit.

„Ik heb er nog nooit op gekeken, ook niet toen het vorig jaar zo goed ging. En ik heb tegen mijn spelers gezegd: lees dat toch allemaal niet. Het zijn altijd mensen die meewaaien met alle winden, die dat soort dingen uitkramen. Zijn dat dan de echte supporters? Het raakt mij totaal niet. Pas op: ik voel wel mee met de supporters. En ik kan er goed tegen dat ze roepen dat het slecht is. Maar blijf achter je club staan, zorg niet voor al die onrust.“

Toch was u zaterdag na de wedstrijd zelf ook snel vertrokken.

„Dat is niet omdat we verliezen of slecht hebben gespeeld. Ik ben altijd de eerste in de bus. Ik ga nooit naar een bestuurskamer of kantine. We vertrekken met Hoek altijd binnen een uur. Ik blijf lang bij mijn spelers in de kleedkamer, maar wat heb ik eraan om daar te blijven hangen.“

Hoe kunnen we een positieve draai geven aan de zorgelijke positie na vijf wedstrijden?

„Door de kop fris te houden en alleen vooruit te kijken. Het komt weer goed met Hoek, dat weet ik zeker. Daar hebben we de spelers en de kwaliteit voor. Het moet ons alleen eens even meezitten. We beginnen tot nu toe elke week met een 1-0-achterstand, omdat er altijd wel een of andere blunder wordt gemaakt. Die ene blunder van de keeper, in de eerste wedstrijd tegen ARC, blijft ons veel langer achtervolgen dan ik had gedacht. Dat angstgevoel leeft nog steeds in het elftal, al wekenlang. Maar ik blijf positief denken. Sam Ysebaert heeft vorig jaar vijftien keer gescoord in achttien wedstrijden. Denk je dat hij dat nu niet meer kan? En David Destorme kan nog altijd fantastisch voetballen. Hij wil alleen te veel doen. Hij wil het elftal op sleeptouw nemen, meeverdedigen, opbouwen en ook nog scoren. Dat kan natuurlijk niet. Roy Hendriksen krijgt van overal kritiek over zich heen, dat hij niet brengt wat hij kan. Ik vind juist dat Hendriksen al weken goed speelt. Dat ze toch eens stoppen met al die heisa en die jongen rustig laten voetballen.“

Wat doet u met de kritiek op het systeem dat jullie spelen? Bijvoorbeeld van de trainer van Katwijk, die vindt dat jullie veel te doorzichtig voetballen?

„Het is een beetje goedkoop om dat te zeggen van de tegenstander na een gewonnen wedstrijd. Was Katwijk dan zo goed zaterdag? Zonder die twee eerste goals, allebei door blunders achterin, was het anders gelopen.“

Toch roept iedereen, ook binnen de club, om een aanpassing.

„Ik weet ook dat het geduld niet eeuwig kan duren. Voor de spelers die maar blijven blunderen, komt er een moment dat ik andere keuzes ga maken. Dat kan zaterdag al zijn, maar ik wil er niet op vooruitlopen. Ik blijf alleen wel geloven in het systeem. We zijn fysiek goed, we staan tactisch goed. Alleen in het hoofd zit het nu niet goed. Dat is psychisch, het is een gevolg van wat er de laatste weken op het veld gebeurt. Dan gaan spelers met angstgevoelens lopen voetballen. Ik heb er op de training op gehamerd, dat we fris moeten zijn. Dat we onbevreesd het veld ingaan. Ik weet zeker dat we maar een klein zetje nodig hebben, dan komt dit elftal er weer bovenop. Het zijn niet de punten die de kwaliteit bepalen, maar de spelers.“
In Southern Sun
pi_31310926
Vorig jaar ook na een duel of 6 einde van Ballegeer toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_31356538
Topscorers Hoofdklasse A:

1. Sander Molenaar, Katwijk. 7
2. Benjamin Martha, DOTO. 5
3. Vincent de Groot (Ajax), Dennis Illiohan (Lisse), Bram Marbus (Noordwijk), Remco Torken (Ter Leede) 4
That's all folks!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:25:03 #104
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31445277
deze keer ff zonder verhaaltje !

Programma zaterdag 15 oktober:

ARC - Ter Leede
DOTO - Ajax
Capelle - Quick Boys
Kloetinge - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Hoek
Katwijk - Excelsior M.
Noordwijk - Scheveningen
256 goals !
pi_31445659
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog niet, Tetaert zegt zelf nog steeds goed te zitten bij de club...
Ik verwacht overigens niet dat als de resultaten zo bijven hij lang aan zal blijven...
[..]
Klinkt niet best. Een trainer die meteen weggaat na de wedstrijd. Als het goed gaat kom je er mee weg, als het slecht gaat niet echt.
pi_31457529
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Bjoro het volgende:
deze keer ff zonder verhaaltje !

Programma zaterdag 15 oktober:

ARC - Ter Leede
DOTO - Ajax
Capelle - Quick Boys
Kloetinge - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Hoek
Katwijk - Excelsior M.
Noordwijk - Scheveningen
Waarbij met name ARC - Ter Leede en Capelle - Quick Boys pikant worden. ARC zal willen, Ter Leede wil herstellen van de nederlaag. QB heeft de punten hard nodig, maar Capelle zal de goede lijn door willen trekken.

DOTO - Ajax is onverwachts een ranglijsttopper geworden.
www.thuisuiteten.nl
pi_31467990
ARC - Ter Leede 2-2 (Ter Leede leek te winnen, maar ARC pakte een naar verluidt verdiend punt)
DOTO - AFC Ajax 1-0 (Nixon Dias, oud-Spartaan, was de man)
Capelle - Quick Boys 0-0 (twee tobbende toppers)
Kloetinge - FC Lisse 1-4 (makkelijke zege in Zeeland voor Lisse)
Rijnsburgse Boys - Hoek 1-0 (Djuric Ascension scoorde en Hoek zit nog verder in problemen)
Katwijk - Excelsior Maassluis 2-3 (Katwijk stond 2-0 voor!)
Noordwijk - Scheveningen 2-0 (Noordwijk doet lekker mee dus)

De stand:

1. DOTO 7-16
2. FC Lisse 6-14
3. Noordwijk 7-12 (+5)
4. Katwijk 7-12 (+4)
5. Rijnsburgse Boys 6-11
6. Ter Leede 7-11
7. AFC Ajax 7-10
8. Scheveningen 6-8
9. Excelsior Maassluis 6-7 (-3, 13 goals voor)
10. Kloetinge 6-7 (-3, 9 goals voor)
11. Capelle 7-6
12. ARC 6-5
13. Quick Boys 7-3
14. Hoek 7-2

Volgende week inhalen:

ARC - Excelsior Maassluis
Kloetinge - Rijnsburgse Boys
Scheveningen - FC Lisse
Noordwijk - AFC Ajax
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:53:39 #108
73649 NRH
pi_31488291
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
ARC - Ter Leede 2-2 (Ter Leede leek te winnen, maar ARC pakte een naar verluidt verdiend punt)
ARC kwam twee keer op voorsprong. Na 60 minuten kreeg een grensrechter last van zijn hart. Hets tond toen 1-0. Ter Leede bleef op het veld, ARC ging naar de kleedkamer. Dat bleek geen goede zet, want direct na de onderbreking werd het 1-1. ARC kwam weer op voorsprong uit een vrije trap die er gelukkig in werd gewerkt. ARC moest de 3-1 maken, maar faalde. In de laatste minuut werd de 2-2 nog knullig weggegeven. Zonde.
pi_31490235
Dan hadden ze op VoZ de boel omgedraaid in het scoreverloop.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:04:45 #110
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31580550
met de inhaalwedstrijden van as zaterdag komen alle clubs weer op 7 wedstrijden !!

dan is er toch een duidelijk beeld aangaande de stand !
256 goals !
pi_31581956
Aanvaller Regilio Pinas van Kloetinge heeft deze week meegetraind met RKC Waalwijk...
In Southern Sun
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:40:44 #112
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31582669
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Aanvaller Regilio Pinas van Kloetinge heeft deze week meegetraind met RKC Waalwijk...
als hij weggaat zullen ze het waarschijnlijk nog moeilijker krijgen, of niet ?
256 goals !
pi_31585406
Er heeft al een Pinas meegedaan met RKC, dat zal een ander zijn dan. Toivinio ofzo. Familie?
www.thuisuiteten.nl
pi_31603722
Hij is basisspeler bij Kloetinge, opvallend als jonge nieuweling... Denk ook niet dat ie al weggaat, is te vroeg voor m...
Inderdaad een ander, geen idee of het familie is...
In Southern Sun
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:02:17 #115
73649 NRH
pi_31603982
Waarom spelen Noordwijk en Ajax morgen eigenlijk? Ze hebben beide al 7 wedstrijden.
Hopen dat ARC morgen wint om aansluiting bij de middenmoot te krijgen en Quick Boys en Hoek nog meer onder druk te zetten.
pi_31631027
Scheveningen - FC Lisse 3-4 (restant van de gestaakte match in september, toen was het 1-2, spektakel dus, want het werd snel 2-2, toen 2-4, en toen 3-4 door een pingel)
Kloetinge - Rijnsburgse Boys 1-5 (Zinhagel 3, Kuhlmann 2 goals voor RB)
ARC - Excelsior Maassluis 2-2 (0-1, toen ARC sterk naar 2-1, maar toch 2-2)
Noordwijk - AFC Ajax 1-1 (vooruitgespeeld, 0-1 dubieus door blessure Noordwijk-keeper)

STAND

1. FC Lisse 7-17
2. DOTO 7-16
3. Rijnsburgse Boys 7-14
4. Noordwijk 8-13
5. Katwijk 7-12
6. Ter Leede 7-11
7. AFC Ajax 8-11
8. Scheveningen 7-8
9. Excelsior Maassluis 7-8
10. Kloetinge 7-7
11. ARC 7-6
12. Capelle 7-6
13. Quick Boys 7-3
14. Hoek 7-2
www.thuisuiteten.nl
pi_31775913
Vandaag een leuk programma:

FC Lisse - Capelle
Capelle staat nog erg laag en moet dus bij de koploper punten zien te pakken, Lisse zal de pas verworven koppositie nog langer willen vasthouden

Quick Boys - DOTO
De tegenvaller van het seizoen tot nu toe, Quick Boys, tegen de verrassing tot dusverre, promovendus DOTO. De Katwijkers moeten nu eens punten gaan pakken.

AFC Ajax - ARC
De zaalvoetballers van Ajax doen het beter dan verwacht, maar een zege van het tot nu wat tegenvallende ARC zal de onderlinge verschillen minimaliseren

Ter Leede - Noordwijk
Op papier een topper. Ter Leede zoekt al jaren een titel, maar verloor toch weer de nodige punten, Noordwijk is zeer aardig begonnen aan het seizoen.

Scheveningen - Katwijk
De oranjehemden uit Katwijk zullen hun hoge klassering moeten zien te verdedigen in Scheveningen. Winst van de thuisploeg betekent dat het onderlinge verschil tot 1 punt in Katwijks voordeel wordt gereduceerd.

Excelsior Maassluis - Rijnsburgse Boys
Maassluis heeft na een moeizaam begin de weg naar boven iets gevonden, maar of die tegen het sterke Rijnsburg doorgezet wordt?

Hoek - Kloetinge
De Zeeuwse derby begint met een verrassende voorsprong van 5 punten in de ranglijst voor promovendus Kloetinge. Titelkandidaat Hoek staat nog altijd laatste en zal toch een keer moeten gaan winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31785951
Zit de trainer van Hoek nog steeds op z'n stoeltje?
pi_31787191
FC Lisse - Capelle 0-1 (onverdiende zege van Capelle tegen een beter Lisse, maar Patrick Molendijk was de enige speler die het net vond en hij speelt bij Capelle)
Quick Boys - DOTO 3-0 (eerste zege voor QB, in een duel dat 10 minuten later begon wegens een laat arriverende spelersbus van DOTO)
AFC Ajax - ARC 1-1 (ARC moet zich zorgen gaan maken, verrassend genoeg)
Ter Leede - Noordwijk 2-2 (gelijkspel in deze mooie bollenderby)
Scheveningen - Katwijk 2-4 (Katwijk kwam 1-0 achter, maar na de gelijkmaker kantelde het duel en bleken de Katwijkers de beste in de Noordzeederby)
Excelsior Maassluis - Rijnsburgse Boys 1-2 (Maassluis kwam voor, maar Rijnsburg wist alsnog te winnen)
Hoek - Kloetinge 2-2 (gelijkspel in de Zeeuwse derby, waarin Hoek een 2-0 voorsprong weggeeft en met 10 man eindigt)

STAND

1. FC Lisse 8-17 (+12)
2. Rijnsburgse Boys 8-17 (+7)
3. DOTO 8-16
4. Katwijk 8-15
5. Noordwijk 9-14
6. Ter Leede 8-12
7. AFC Ajax 9-12
8. Capelle 8-9
9. Excelsior Maassluis 8-8 (-4, 16 goals voor)
10. Scheveningen 8-8 (-4, 11 goals voor)
11. Kloetinge 8-8 (-7)
12. ARC 8-7
13. Quick Boys 8-6
14. Hoek 8-3
www.thuisuiteten.nl
pi_31812823
En vanavond of morgen zal waarschijnlijk Tetaert eruit vliegen en opgevolgd worden door Angelo Nijskens...
In Southern Sun
pi_31812858
De oud-speler van o.a. Haarlem?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:16:40 #122
73649 NRH
pi_31823579
Van mij mag Van den Ijssel (trainer ARC) er wel uit. Een aardige kerel, maar hij presteert gewoon niet.
Tegen Ajax kwam ARC 1-0 voor. In de 40e minuut kreeg Ajax rood en ARC een penalty die slap werd ingeschoten. Kort daarna opnieuw rood voor Ajax. Daardoor ging ARC met een voorsprong de kleedkamer in tegen negen man. Toch geeft ARC voor de derde keer op rij een voorsprong weg. Ajax was met twee man minder nota bene de betere ploeg in de tweede helft. Een grote afgang dus! Lekker 12e staan nu met de wetenschap dat Quick Boys er zeker nog overheen komt.
pi_31828427
Wat is er met Quick Boys aan de hand?

Lisse blijft het ook zonder Steinraht uitstekend doen, grote klasse.
That's all folks!
pi_31845466
Ik snap ook niet dat ARC zo slecht draait, had ze als verrassing van het seizoen getipt gezien het materiaal.

En Lisse heeft in Jeffrey Winter een aanvaller die veel beter en veelzijdiger is dan Steinraht, Vaduz. Steinraht profiteerde veel van hem. En Iliohan kan ook wel wat.

Wat er met QB is, weten ze zelf ook niet geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_31845716
Oke, ik heb ooit een stuk over Winter gelezen op VoZ, hoe hij over het nieuwe seizoen dacht. Maar ik weet er weinig meer van verder.
That's all folks!
pi_31845778
Dat is echt een goede speler. Volgens mij heeft hij ooit nog bij AZ gezeten, in de opleiding.
www.thuisuiteten.nl
pi_31874497
Exit Tetaert:
quote:
Het bestuur van Hoek heeft maandagavond trainer Eric Tetaert ontslagen. Reden voor het ontslag zijn de teleurstellende resultaten. Na acht wedstrijden bezet Hoek de laatste plaats in de hoofdklasse A met slechts drie punten. Na een urenlange discussie bleken de visie van trainer en technische management zo ver uiteen te lopen, dat een verdere samenwerking geen perspectief meer bood.

Tetaert hield zaterdag na de wedstrijd tegen Kloetinge (2-2) nog wel een vurig betoog dat de ploeg uit het dal zou klimmen, maar de Belg heeft van Hoek niet meer de ruimte gekregen om te proberen dat te bewerkstelligen. Het geduld van de clubleiding was op, nadat de kritiek met name ook uit eigen kring de afgelopen weken steeds luider was geworden. Zinspelingen dat het vijf voor twaalf was in Zeeuws-Vlaanderen voorspelden ook niet veel goeds voor de trainer.

Tetaert was bezig aan zijn tweede seizoen als trainer van Hoek. Precies een jaar geleden volgde Tetaert Johan Ballegeer op, die ook na een teleurstellende seizoenstart werd ontslagen. Onder leiding van Tetaert eindigde Hoek uiteindelijk nog als tweede. Voor dit seizoen waren de verwachtingen hooggespannen.

Assistent-trainer Jan Verdegem neemt voorlopig de taken over. Over een definitieve opvolger voor Tetaert heeft Hoek geen mededelingen gedaan
Bron: VoZ
www.thuisuiteten.nl
pi_31899578
Yup, maandagavond was het dus inderdaad gebeurd met Tetaert, tja...
In Southern Sun
  woensdag 2 november 2005 @ 16:07:12 #129
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31899652
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Kloetinge - Rijnsburgse Boys 1-5 (Zinhagel 3, Kuhlmann 2 goals voor RB)
HBC ole ole
256 goals !
pi_31905419
Nog iets gemeld verder in de Zeeuwse pers, Sandman?
www.thuisuiteten.nl
pi_31905549
Nijskens wordt het in tegenstelling tot eerdere berichten definitief niet, die gaat KFC Eeklo trainen. De voorkeur gaat uit naar een Nederlandse trainer, dat wel...
In Southern Sun
pi_31905599
Ah. Wordt ongetwijfeld vervolgd dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31905617
Tja, de eeuwig durende soap op Denoek gaat vrolijk verder hoor...
In Southern Sun
pi_31905668
Jan Poortvliet geen optie?
www.thuisuiteten.nl
pi_31905728

Ik had er nog niet eens aan gedacht, maar ik vind hem 'te gewoon' voor Hoek...
In Southern Sun
pi_31905802
Okee. Kan De Meyer niet komen? Of als speler / trainer?
www.thuisuiteten.nl
pi_31986969
Vandaag:

ARC - Quick Boys
Titelkandidaten in nood, die beiden een zege goed kunnen gebruiken!

Capelle - Kloetinge
Capelle lijkt de weg naar boven ingezet te hebben en zal die willen doorzetten tegen de Zeeuwen

DOTO - FC Lisse
Nummer 3 tegen nummer 1. Een aantrekkelijk duel op voorhand dus.

Excelsior Maassluis - Hoek
De Zeeuwen hebben 3 uit 8 en wipten de trainer. Schokeffectje mogelijk in Maassluis?

Katwijk - Ter Leede
Bij winst kan Ter Leede in punten gelijk komen met Katwijk, dat vierde staat

Rijnsburgse Boys - Scheveningen
De nummer 2 zal thuis willen winnen om goed mee te blijven doen
www.thuisuiteten.nl
pi_31986987
Ik voorspel weinig shockeffect
In Southern Sun
pi_31987062
Denk het ook niet. 3-0 Maassluis, 1 x Robert Visser zou leuk zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_31998479
ARC - Quick Boys 1-4 (in de 80e minuut was het nog 1-1, toen sloeg QB hard toe via o.a. 2 goals van Maarten Bak)
Capelle - Kloetinge 4-2 (kort na rust al 3-0, toen twee goals in één minuut van Kloetinge, maar tweevoudig schutter Henk Roeland die de match besliste)
DOTO - FC Lisse 2-2 (Martha en Van Wetten zetten de ploeg uit Pernis twee maal op voorsprong, Jeffrey Winter en een late van Rivallino Sleur brachten Lisse twee maal terug)
Excelsior Maassluis - Hoek 0-3 (toch een schokeffect, de eerste zege voor Hoek, Sam Ysebaert scoorde twee keer)
Katwijk - Ter Leede 0-2 (Rbii en Cornelia bezorgen de Sassenheimers de winst)
Rijnsburgse Boys - Scheveningen 2-0 (twee keer Frank Zinhagel, Scheveningen na een half uur al met tien man)

STAND:

1. Rijnsburgse Boys 9-20
2. FC Lisse 9-18
3. DOTO 9-17
4. Katwijk 9-15 (+4)
5. Ter Leede 9-15 (+1)
6. Noordwijk 9-14
7. Capelle 9-12 (+3)
8. AFC Ajax 9-12 (-1)
9. Quick Boys 9-9
10. Scheveningen 9-8 (-6)
11. Excelsior Maassluis 9-8 (-7)
12. Kloetinge 9-8 (-9)
13. ARC 9-7
14. Hoek 9-6
www.thuisuiteten.nl
  zondag 6 november 2005 @ 22:41:23 #141
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32040084
oei RBB bovenaan !

ben benieuwd hoelang ze met die weelde kunnen omgaan
256 goals !
pi_32050465
quote:
Obiku wil hoofdklasser gaan trainen
Door Jasper (Da_Sandman) op maandag 7 november 2005 10:36
Bron: PZC

Oud-Feyenoord spits Mike Obiku heeft zijn diensten als trainer aangeboden bij de Zeeuwse zaterdaghoofdklasser HSV Hoek. Obiku zou bij Hoek de opvolger kunnen worden van de onlangs ontslagen Eric Tetaert.

Obiku staat de laatste dagen in contact met Hoek en zat afgelopen zaterdag op de tribune bij de wedstrijd tussen Excelsior Maassluis en Hoek (0-3 winst voor Hoek). De Zeeuwen kenden met drie punten uit de eerste zeven wedstrijden een dramatische seizoensstart en ontdeden zich vervolgens van trainer Eric Tetaert. Of Hoek gebruik gaat maken van het aanbod van de 37-jarige Nigeriaan is nog niet bekend. Obiku heeft buiten het trainen van de jeugd van Feyenoord nog geen ervaring als trainer.
In Southern Sun
pi_32050916
Lijkt me niet dat ze hem aanstellen, wel een leuk bericht.
That's all folks!
  maandag 7 november 2005 @ 11:22:33 #144
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32051124
prachtig....als dat door zou gaan
256 goals !
pi_32051207
Hoek heeft ooit ook Kees Kist als trainer gehad, wat dat betreft zou het kunnen
In Southern Sun
  maandag 7 november 2005 @ 11:42:57 #146
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32051656
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoek heeft ooit ook Kees Kist als trainer gehad, wat dat betreft zou het kunnen
kist is topscorer van europa geweest.......Obiku scoorde alleen maar tegenn Ajax !
256 goals !
pi_32051928
En tegen Willem II
In Southern Sun
  maandag 7 november 2005 @ 12:13:06 #148
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32052608
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
En tegen Willem II
maar dat lukte Kees Kist zelfs !
256 goals !
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:12:39 #149
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32178445
Programma komend weekeinde:

zaterdag 12 november:

Ajax - Katwijk
Katwijk wil aansluiting houden bij de koplopers en zal dus moeten winnen in Amsterdam
Ajax nog steeds op zoek naar de 1e thuisoverwinning !
FC Lisse - ARC
Winnaar van de 1e periode ontvangt thuis de kwakkelende Aphenaren, die van kampioenskandidaat tot degradatiekandidaat zijn gezonken.
Hoek - Capelle
Zou Hoek eindelijk van de laatste plaats verlost worden ? Mooie gelegenheid om met een winstpartij tegen middenmoter Capelle de verdere trainersonderhandelingen in te gaan.
Kloetinge - DOTO
Dat de zeeuwen het zwaar gaan krijgen tegen de verrassend hoog geklasseerde voetballers uit Pernis is zeker, maar misschien is er wel een stuntje weggelegd voor Kloetinge
Quick Boys - Noordwijk
Weer een bollenstreekderby, dus de uitslag is nooit te voorspellen.
De Katwijkers zijn bezig de schade van hun tegenvallende start weg te poetsen, terwijl Noordwijk er alles aan doet om dicht bij de koplopers te blijven.
Scheveningen - Excelsior M.
Allebei 8 punten uit 9 wedstrijden en dat is voor allebei te weinig de winnaar van vandaag doet goede zaken in de strijd tegen degradatie
Ter Leede - Rijnsburgse Boys
De 2e bollenstreekderby van vandaag !
RBB heeft vorige week de kop overgenomen van Lisse en doet er alles aan op deze positie te blijven, terwijl winst van de Sassenheimers ze weer aansluiting geeft bij de koplopers.

wedstrijden volgende week:

zaterdag 19 november:
ARC - Kloetinge
DOTO - Capelle
Excelsior M. - Ter Leede
Katwijk - Quick Boys
Noordwijk - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Ajax
Scheveningen - Hoek
256 goals !
pi_32187100
Nou, dat Capelle maar mag winnen in hoek. Aardige affiches deze week.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:32:40 #151
73649 NRH
pi_32196481
ARC al uit vorm en dan Lisse uit, waar we NOOIT presteren. Hopen een puntje mee te nemen en dan volgende week tegen Kloetinge drie belangrijke punten pakken.
pi_32200369
Het wordt wel precair onderhand, NRH. Toch erg verrassend, de selectie is goed genoeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_32211320
FC Lisse - ARC 3-1 (na 20 minuten al 2-0, pingel van Charité voor 2-1, maar toch winst Lisse)
Ter Leede - Rijnsburgse Boys 2-1 (na 8 minuten 0-1, voor rust 1-1 en vlak voor tijd 2-1 voor de Sassenheimers)
Kloetinge - DOTO 0-3 (maar met pas erg laat gescoorde goals!)
Hoek - Capelle 0-1 (Capelle heeft de goede vorm te pakken, derde winst op rij door Molendijk)
AFC Ajax - Katwijk 1-0 (verrassende uitslag!)
Quick Boys - Noordwijk 2-0 (ook QB heeft het lek boven, al scoorde men pas in het laatste kwartier)
Scheveningen - Excelsior Maassluis 0-3 (een fijn makkie voor Excelsior)

STAND

1. FC Lisse 10-21
2. Rijnsburgse Boys 10-20 (+8)
3. DOTO 10-20 (+5)
4. Ter Leede 10-18
5. Capelle 10-15 (+4)
6. Katwijk 10-15 (+3)
7. AFC Ajax 10-15 (0)
8. Noordwijk 10-14
9. Quick Boys 10-12
10. Excelsior Maassluis 10-11
11. Scheveningen 10-8 (-9)
12. Kloetinge 10-8 (-12)
13. ARC 10-7
14. Hoek 10-6
www.thuisuiteten.nl
pi_32305698
Zaterdag Katwijk - Quick Boys. Voor de geinteresseerden uit de regio Den Haag: TV West zend deze derby rechtstreeks uit.
  woensdag 16 november 2005 @ 11:42:35 #155
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32309845
quote:
Op woensdag 16 november 2005 07:58 schreef Hork het volgende:
Zaterdag Katwijk - Quick Boys. Voor de geinteresseerden uit de regio Den Haag: TV West zend deze derby rechtstreeks uit.
Jammer dat ik zelf moet spelen, had er best wel bij willen zijn !
256 goals !
  woensdag 16 november 2005 @ 14:09:23 #156
73649 NRH
pi_32314183
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Jammer dat ik zelf moet spelen, had er best wel bij willen zijn !
Ik speel kwart voor één bij Katwijk uit, dus dat zel wel lekker rustig parkeren en ff een biertje na de wedstrijd drinken worden
  woensdag 16 november 2005 @ 14:33:31 #157
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32314831
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef NRH het volgende:

[..]

Ik speel kwart voor één bij Katwijk uit, dus dat zel wel lekker rustig parkeren en ff een biertje na de wedstrijd drinken worden
zou zomaar eens gezellig kunnen worden !
256 goals !
pi_32342339
Ik heb me ooit wel eens geregistreerd hier, maar nooit gepost! Ik ben voor FC Lisse, de huidige koploper in A.
Leef naar je eigen talent
  donderdag 17 november 2005 @ 14:05:14 #159
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32342589
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef Lissov het volgende:
Ik heb me ooit wel eens geregistreerd hier, maar nooit gepost! Ik ben voor FC Lisse, de huidige koploper in A.
succes-supporter dus
256 goals !
pi_32351877
Okee Lissov! Altijd een leuke ploeg vind ik, Lisse. Kom er graag als ASWH er tegen speelt.

Jullie missen Kwong-Wah niet heel erg he?
www.thuisuiteten.nl
pi_32353011
Hahaha, duidelijk een succes-supporter he? Maar ik had Kwong er graag nog wel bijgehad hoor. Daar niet van. Maar we blijven gewoon vrolijk verder scoren. Vorig jaar waren we best afhankelijk van het duo Jef Winter-Kwong, terwijl we dit jaar vier goeie spitsen hebben (Iliohan, Netteb én Veenhof). Zal mij benieuwen waar we aan het eind van het seizoen staan!

En als ik me dan toch verveel, jaaaaaaaaaaa dan ga ik naar ASWH!
pi_32353070
Jeffrey Winter is dan ook erg goed, vind ik één van de beste aanvallers in A en B. Netteb, word je daar niet moe van, al die schijnbewegingen?

Maar je bent ook wel eens hier geweest begrijp ik?
www.thuisuiteten.nl
pi_32358415
Jef vind ik, als ie in vorm is, levensgevaarlijk. Netteb is inderdaad meer de man van de schijnbewegingen, maar laat hem niet teveel ruimte. Dat deed Ajax ook en toen was ie met afstand de beste man van het veld. Maar hij moet simpeler gaan voetballen, dan zal ie ook meer gevaarlijker moeten worden.

En bij ASWH ben ik al erg vaak geweest. Bijvoorbeeld de legendarisch 3-3 in 1997, of de 0-2 in de nacompetitie voor kampioenen in 2001. Maar ook de mindere partijen 5-3 of vorig jaar nog, toen Lisse ontzettend zwak was
pi_32379948
Ah, die 0-2 was wat minder inderdaad, maar toen werd Lisse wel terecht kampioen vond ik. Uit ook een doelpuntrijk duel toen, 4-3 voor Lisse meen ik.

En inderdaad, vorig jaar ging het eenvoudiger dan gedacht.

Hoek heeft trouwens een nieuwe coach benoemd.
www.thuisuiteten.nl
pi_32381502
Toen was Lisse niet op volle sterkte in dat duel, maar werd er redelijk eenvoudig gewonnen. In Lisse was het ook spectaculair, inderdaad 4-3. Vorig jaar stond op jullie site dat ASWH het benauwd (of zoiets) had gehad tegen het sterke Lisse. Nou wij speelden bagger!

Hoek inderdaad nieuwe trainer: Eddy Mestdagh ofzo. BIj Deinze niet echt lekker gepresteerd met een zege uit 9 duels. Dat zal bij Hoek denk wel iets anders moeten!

O ja, morgen speelt Kevin Winter weer bij Lisse mee. Hij had een scheur in zijn schouderblad, maar bijt door de pijn heen!
pi_32381601
De lage posities van Hoek, ARC en Quick Boys verbazen me sowieso wel.

Ben wel benieuwd of Lisse er van kan profiteren, ik zag ze voor het seizoen vooral als outsider.
www.thuisuiteten.nl
pi_32382218
ARC is een matig ploegje hoor, dat heb ik zaterdag al gezien. Hoek bakt er ook niet veel van, maar QB vind ik het opmerkelijkst. Wij werden thuis keurig van het doel gehouden, maar het zakte als een plumpudding in elkaar toen wij de 1-1 scoorde.

Naar buiten toe is gezegd dat Lisse wil gaan voor de eerste 3, maar geloof mijn woorden: voor niets minder dan de titel moeten ze strijden. Daar moet je sowieso voor strijden uiteraard, maar dat is wel de doelstelling. Of we die ook gaan halen, is maar de vraag. Feit is wel dat we dit seizoen nog geen één keer zijn weggespeeld.
pi_32382401
Hoofdklasse A Zaterdag: Seizoen 2005-2006

Hmm, heb ze toch wel getipt als redelijke favoriet.

Als je van de kleinere teams wint, kom je een heel eind. Zie ASWH vorig seizoen, 40 van de 42 punten tegen de nummers 8 t/m 14.
www.thuisuiteten.nl
pi_32394329
Programma vandaag in A:

ARC - Kloetinge
Een heus degradatieduel in Alphen aan den Rijn vandaag

DOTO - Capelle
De verrassing uit Pernis tegen het na een moeizame start naar plek vijf opgeklommen Capelle, mooi affiche

Excelsior Maassluis - Ter Leede
Een lastige uitbeurt voor de nummer 4 uit Sassenheim

Katwijk - Quick Boys
De derby. Katwijk begon goed aan het seizoen, maar zakte wat terug, bij QB is het precies andersom. Tussen beide teams zit een gat van 3 punten in het voordeel van de oranjehemden

Noordwijk - FC Lisse
Geen makkelijk uitduel voor de koploper uit A

Rijnsburgse Boys - AFC Ajax
Nummer twee Rijnsburg ontvangt het vooral uit goed presterende zaalvoetbalteam van Ajax

Scheveningen - Hoek
Scheveningen staat slechts twee punten voor op de nummer laatst, waar Eddy Mestdagh debuteert als coach
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:29:21 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32400837
Prachtige derby geweest tussen Katwijk en Quick Boys, Katwijk staat 3-1 voor maar Quick Boys vecht zich terug en scoort twee minuten voor tijd de 3-4. Enorm sfeervol publiek, echt een klassieke derby. Nog een minuut of tien blessuretijd. Helaas dus dat de punten naar Nieuw Zuid gaan (een gelijkspel had meer terecht geweest), maar omdat Katwijk niet echt m'n team is zal ik er niet minder over slapen. Zeker niet na zo'n wedstrijd. Bahrein - Trinidad was er niks bij

Voor iedereen met TV West, hij wordt de hele avond lang vanaf 20.00 herhaald
pi_32400937
Twi , heb je de wedstrijd ook op tvwest gezien? Ik vind dat Katwijk wel tekort gedaan wordt met deze nederlaag. Het was inderdaad een leuke derby met veel sfeer en veel goals; leuk dat ze zoiets (regionaal) uitzenden. Kwalitatief is het natuurlijk niet top, maar menig eredivisieduel is saaier.
pi_32400954
Hmm was het live op TvWest
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:38:21 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32401007
Yep, heb 'm ook op TV West bekeken. Katwijk kreeg te weinig, helaas het grootste deel van de eerste helft gemist. Maargoed, dat komt ook omdat ik meer met Katwijk heb dan met QB, hoewel het beiden niet "mijn clubs" zijn.

En kwalitatief was het natuurlijk gewoon slecht als je eredivisie gewend bent, maar inderdaad prachtig om naar te kijken. Ook hoe de supporters er de sfeer in brachten, prachtig gewoon

En dan een 3-4 uitslag natuurlijk, alle ingredienten voor een klassieker!
pi_32402754
Klinkt goed. Zal straks nog even alle uitslagen bekijken.
www.thuisuiteten.nl
pi_32402894
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:35 schreef Thetallguy het volgende:
Hmm was het live op TvWest
Om 20.00, 22.00 en 0.00 uur zenden ze de uitgebreide samenvatting uit.
pi_32406311
Fijne derby dus
In Southern Sun
pi_32426959
Geen VoZ, even wat minder uitgebreid dus

ARC - Kloetinge 0-1 (belangrijke punten voor de Zeeuwen, ARC moet gaan vrezen nu)
DOTO - Capelle 1-2 (Capelle stelt orde op zaken in de regio Rotterdam met deze zege)
Excelsior Maassluis - Ter Leede 1-0 (gaan de Sassenheimers weer een kleurloos jaar tegemoet?)
Katwijk - Quick Boys 3-4 (mooie uitslag voor een derby, QB is op de weg terug!)
Noordwijk - FC Lisse 2-1 (de koploper verslagen in Noordwijk, altijd lastig)
Rijnsburgse Boys - AFC Ajax 0-0 (Rijnsburg profiteert dus niet)
Scheveningen - Hoek 1-1 (puntendeling tussen de laagvliegers)

STAND

1. FC Lisse 11-21
2. Rijnsburgse Boys 11-21
3. DOTO 11-20
4. Capelle 11-18
5. Ter Leede 11-18
6. Noordwijk 11-17
7. AFC Ajax 11-16
8. Katwijk 11-15
9. Quick Boys 11-15
10. Excelsior Maassluis 11-14
11. Kloetinge 11-11
12. Scheveningen 11-9
13. ARC 11-7
14. Hoek 11-7

Er lijkt dit jaar geen echte uitschieter in A, veel gelijkwaardige ploegen. Belooft veel spanning. Doet me denken aan de hoofdklasse A van twee jaar geleden, toen stond alles in de winterstop ook zo kort op elkaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_32427824
Scheveningen met 9 man
In Southern Sun
pi_32427900
Ook nog zelfs? Dan is het een nog groter drama bij Hoek zeg.

Lissov nog bij Lisse geweest?
www.thuisuiteten.nl
pi_32429477
Ah, VoZ werkt weer.

Lisse-goalie Kenny Heemskerk een curieuze eigen goal gemaakt na een inworp van een Noordwijk-speler, Jeffrey Winter weer gescoord. Voor Capelle weer een Henk Roeland-goaltje.

Topscorers:

Sander Molenaar (Katwijk) 10
Frank Zinhagel (Rijnsburgse Boys) 8
Benjamin Martha (DOTO) 7
Dennis Iliohan (FC Lisse) 7
Jeffrey Winter (FC Lisse) 6
www.thuisuiteten.nl
pi_32446715
Ja, uiteraard op de Duinwetering geweest. FC Lisse was in de beginfase dominant, maar na de 1-0 van Noordwijk zakten we erg ver weg. De 2-0 was zeer curieus inderdaad, Kenny wist na afloop niet of ie over de lijn was. Hij was er niet zeker van, dus hij trekt het niet in twijfel. Dus ik denk een terechte goal. De thuisploeg vergat het duel echter in het slot te gooien, waardoor we een kleine hoop kregen op meer. Jeffrey Winter knalde wel heel mooi de aansluitingstreffer in de touwen. In de laatste minuten kregen we nog twee behoorlijke kansen voor Netteb en Kevin Winter, waarvan de laatste er zeker wel in had mogen zitten. Kevin beaamde dit na afloop ook. Het lijkt bij hem alsof ie er niet mee zit, maar ik ken hem wel beter. Maar goed, een gelijkmaker had niet verdiend geweest. Al met al nog wel koploper!
pi_32486771
Het wordt donders spannend in A dit seizoen. Extra leuk natuurlijk. Zelfs de op papier mindere teams doen het goed en enkele clubs die je bovenin verwachtte, vallen tegen.
www.thuisuiteten.nl
pi_32496840
Zeer opvallende transfer (zo vroeg in het seizoen): Giovanni Franken, sterspeler van DOTO mag ik wel zeggen, gaat het volgende seizoen voetballen op De Bongerd. Barendrecht dus. Wetende dat Jack van den Berg daar ook al trainer wordt..... Hebben de roodwitten wat geld teruggekregen van de Belastingdienst ofzo??
pi_32496939
Dan is Jack al druk bezig met volgend seizoen waarschijnlijk. Ik moet wel zeggen dat ik Franken niet ken.
That's all folks!
pi_32515242
Jack is niet voor de centen gegaan, want dan was ie naar Werkendam of Katwijk vertrokken. Maar hij zal heus wel aardig wat krijgen daar, voor zijn contract met onbepaalde duur.

Giovanni Franken wil Jack al jaren halen, lukte hem bij ASWH nooit omdat Franken te veel wilde hebben altijd. Is een oud-speler van de Feyenoord-jeugd, Vaduz, ook oud-RKC en aanvoerder bij DOTO meen ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_32525024
Ik bedoel ook niet Jack van den Berg, maar gewoon in het algemeen. Als je als eersteklasser een speler als Franken kan halen, dan heb je hier en daar nog wat geld over. Dat kan niet anders, want deze vent had gewoon betaald voetbal gespeeld als hij niet deze leeftijd (ik dacht 28?) had.
pi_32566705
14 november is hij 28 geworden inderdaad.

Overigens gaat Barendrecht uit van promotie.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:21:00 #188
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32568231
denk dat voor morgen alles er uit ligt !
256 goals !
pi_32568264
Die kans is erg groot. Ajax - Maassluis is al afgelast.
www.thuisuiteten.nl
pi_32590733
Vijf duels afgelast, vooralsnog zullen de duels tussen Quick Boys en Rijnsburgse Boys en tussen Ter Leede en Scheveningen wel doorgang vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_32597637
Danny van de Vijver maakt de enige goal in Katwijk, zodat Rijnsburgse Boys wint bij de tamme Quick Boys en nu alleen koploper is, uiteraard omdat Lisse niet speelde.

Ter Leede kon de zwakke laatste weken niet verbeteren en bleef tegen laagvlieger Scheveningen steken op 0-0.

Tevens werd bekend dat ARC niet verder gaat met trainer Dennis van den IJssel, na zes jaar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:08:27 #192
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32771591
de kraker:

Rijnsburg - Lisse op het programma

alsmede:

ARC - DOTO
Excelsior M. - Quick Boys
Hoek - Ter Leede
Katwijk - Kloetinge
Noordwijk - Capelle
Scheveningen - Ajax
256 goals !
pi_32777003
Tik Maassluis nou eens voluit.

Rijnsburgse Boys - FC Lisse is inderdaad de wedstrijd van de dag, maar Noordwijk - Capelle is ook niet verkeerd.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:18:07 #194
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32784022
zaterdag 3 december:
ARC - DOTO 1-3
Excelsior M. - Quick Boys 0-4
Hoek - Ter Leede 2-0
Katwijk - Kloetinge 3-0
Noordwijk - Capelle 1-1
Rijnsburgse Boys - FC Lisse 3-1
Scheveningen - Ajax 1-1
256 goals !
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:18:32 #195
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32784031
de stand:
Rijnsburgse Boys 13 8 3 2 27 23- 12 +11
DOTO 12 7 2 3 23 20- 14 +6
FC Lisse 12 6 3 3 21 30- 19 +11
Capelle 12 5 4 3 19 17- 12 +5
Ter Leede 13 5 4 4 19 15- 16 -1
Katwijk 12 5 3 4 18 24- 19 +5
Noordwijk 12 4 6 2 18 19- 15 +4
Quick Boys 13 5 3 5 18 21- 16 +5
Ajax 12 4 5 3 17 13- 13 0
Excelsior M. 12 4 2 6 14 20- 27 -7
Kloetinge 12 3 2 7 11 15- 29 -14
Scheveningen 13 2 5 6 11 13- 22 -9
Hoek 12 2 4 6 10 12- 20 -8
ARC 12 1 4 7 7 17- 25 -8
256 goals !
pi_32786475
Het blijft zeer spannend op deze manier. Kleine verschillen.

Rijnsburg scoorde al na 20 seconden tegen Lisse. De goal van Lisse, gelijkmaker, kwam uiteraard van Jeffrey Winter. DOTO blijft verrassen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 december 2005 @ 10:33:15 #197
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32829161
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburg scoorde al na 20 seconden tegen Lisse.
De goal van Lisse, gelijkmaker, kwam uiteraard van Jeffrey Winter. DOTO blijft verrassen.
Joost Kuhlmann (hij scoorde ook de 2-1) !

de eindstand was overigens al na 28 minuten bereikt !
256 goals !
pi_32892941
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:

Tevens werd bekend dat ARC niet verder gaat met trainer Dennis van den IJssel, na zes jaar.
Inmiddels is Ruud Bröring per direct zijn opvolger.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 december 2005 @ 15:42:29 #199
73649 NRH
pi_32893177
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Inmiddels is Ruud Bröring per direct zijn opvolger.
Tja, geen fan van Bröring, maar misschien wel de eikel die die volgevreten vedettes aan het voetballen krijgt. Wel een vreemde beslissing van het bestuur om hem eerst nog aan te houden en dan na een nederlaag tegen DOTO (die je kan incalculeren) alsnog te ontslaan. Maar goed ik ken de bestuursleden goed, zijn geen kenners zoals ik .
Tot 1 januari overigens Paul Dijkman, een echte ARC'er die met het tweede als enige selectie-elftal wel al een tijdje achter elkaar presteert. Hij heeft niet de diploma's om langdurig trainer te zijn van het eerste.
Dennis van den Ijssel is trouwens een aardige kerel en een goede trainer, maar hij had dit aan kunnen zien komen en gewoon in de zomerstop eens ergens anders werk gaan zoeken. Te lang op één plaats werken is vragen om problemen. Hopen dat hij voor volgend seizoen ergens een mooie club vindt.
Bröring is trouwens gehaald als tussenpaus. In de zomer verwacht ik dat de huidige trainer van VVSB (ik dacht De Ruiter) naar Alphen zal komen.
pi_32893366
Hopelijk nog als hoofdklasser.
www.thuisuiteten.nl
pi_32927058
Ik denk dat Ruud Broring wel wat kan veranderen in Alphen a/d Rijn. Hij kent Berry Janssen natuurlijk nog van Lisse, maar alle andere spelers kennen de Bro natuurlijk ook. En Ruud is in de omgang, naar zowel de spelers als naar de supporters, zeker amicaal te noemen. Bij Lisse vonden de spelers het jammer dat ie wegging. Een beetje vreemd besluit aangezien Lisse toen achter het ongenaakbare QB knap tweede werd.
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:13:43 #202
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32937723
zaterdag 10 december:

Excelsior M. - FC Lisse
(de nr 9 tegen de nr 3)
Hoek - ARC
(de nr 13 tegen de nr 14)
Katwijk - Capelle
de nr 6 tegen de nr 4)
Noordwijk - DOTO
(de nr 7 tegen de nr 2)
Rijnsburgse Boys - Kloetinge
(de nr 1 tegen de nr 11)
Scheveningen - Quick Boys
(de nr 12 tegen de nr 8)
Ter Leede - Ajax
(de nr 5 tegen de nr 10)

[ Bericht 32% gewijzigd door Bjoro op 09-12-2005 15:20:05 ]
256 goals !
pi_32951228
Hoek - ARC een pikante. ARC begon het seizoen met dikke winst op Hoek, wat de Zeeuwen in de problemen bracht en een voorbode leek van de verwachting dat ARC goed mee zou gaan doen om de titel. Nu is het een degradatieduel.

Katwijk - Capelle is ranglijsttechnisch de mooiste. Met Henk Roeland (wellicht naar ASWH volgend jaar?) in de spits bij Capelle.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 december 2005 @ 14:02:04 #204
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32987413
uitslagen:

zaterdag 10 december:
Excelsior M. - FC Lisse 1-2
Hoek - ARC 1-2
Katwijk - Capelle 3-0
Noordwijk - DOTO 3-1
Rijnsburgse Boys - Kloetinge 3-1
Scheveningen - Quick Boys 1-3
Ter Leede - Ajax 1-0

levert de volgende stand op:

1)Rijnsburgse Boys 14 9 3 2 30 26- 13 +13
2)FC Lisse 13 7 3 3 24 32- 20 +12
3)DOTO 13 7 2 4 23 21- 17 +4
4)Ter Leede 14 6 4 4 22 16- 16 0
5)Katwijk 13 6 3 4 21 27- 19 +8
6)Noordwijk 13 5 6 2 21 22- 16 +6
7)Quick Boys 14 6 3 5 21 24- 17 +7
8)Capelle 13 5 4 4 19 17- 15 +2
9)Ajax 13 4 5 4 17 13- 14 -1
10)Excelsior M. 13 4 2 7 14 21- 29 -8
11)Kloetinge 13 3 2 8 11 16- 32 -16
12)Scheveningen 14 2 5 7 11 14- 25 -11
13)ARC 13 2 4 7 10 19- 26 -7
14)Hoek 13 2 4 7 10 13- 22 -9

[ Bericht 1% gewijzigd door Bjoro op 12-12-2005 12:36:42 ]
256 goals !
pi_32987519
Hoek
In Southern Sun
  maandag 12 december 2005 @ 13:53:41 #206
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_33013478
Hoe lang nog voordat Lisse weer kampioen is??
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 12 december 2005 @ 13:58:40 #207
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33013607
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hoe lang nog voordat Lisse weer kampioen is??
als je kijkt naar deze competitie (bij 14 ploegen speel je 26 wedstrijden) moeten ze nog 13 wedstrijden !

maar al met al denk ik dat het nog zeker en jaar of 3 wachten wordt voor je!
256 goals !
pi_33019170
Blijft toch een tombola hier. En Hoek toch echt in de zorgen nu.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:43:20 #209
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33037843
Programma zaterdag 17 december:

Ajax - Hoek
ARC - Noordwijk
Capelle - Rijnsburgse Boys
DOTO - Katwijk
FC Lisse - Scheveningen
Kloetinge - Excelsior M.
Quick Boys - Ter Leede
256 goals !
pi_33050502
Weer Maassluis niet voluit.

RBB krijgt het zwaar bij Capelle, wellicht kunnen Lisse en DOTO profiteren. Al heeft DOTO ook geen makkie, tegen gedeeld zaterdaghoofdklassetopscorer Sander Molenaar en diens mannen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:23:07 #211
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33058696
RBB overigens wel "Herbstmeister" voor wat het waard is !
256 goals !
pi_33068023
Tempelaar per direct weg als trainer van Scheveningen, door de slechte prestaties en er was geen 'klik' met de spelersgroep
pi_33078869
De tweede in A die zijn biezen mag pakken dus. Niet toevallig twee ploegen onderin.
www.thuisuiteten.nl
pi_33080372
Derde he! Hoek, ARC en Scheveningen ontdeden zich van haar trainer...
pi_33080476
Oh ja, ARC even vergeten. Staan ze weer gelijk met B.
www.thuisuiteten.nl
pi_33167741
Vandaag:

AFC Ajax - Hoek afgelast
ARC - Noordwijk afgelast
Capelle - Rijnsburgse Boys 3-2 (Capelle doet het! Ze kloppen de koploper, nadat die twee maal een achterstand had goed gemaakt. Tussen de hagelbuien en donderslagen door zorgde Henk Roeland echter voor de grootste klap, 3-2!)
DOTO - Katwijk 3-1 (DOTO blijft verbazen en toont zich gewoon titelkandidaat op moment)
FC Lisse - Scheveningen 1-0 (belangrijke zege voor de Lissenaren, pas kort voor tijd via uiteraard Jeffrey Winter)
Kloetinge - Excelsior Maassluis afgelast
Quick Boys - Ter Leede 3-2 (sensatie! Ter Leede stond in de 80e minuut met 0-2 voor, waarna QB met nota bene slechts 10 man terug knokte tot 3-2!)

De stand, waarmee we gaan pauzeren:

1. Rijnsburgse Boys 15-30
2. FC Lisse 14-27
3. DOTO 14-26
4. Quick Boys 15-24 (die zijn goed terug gekomen!)
5. Capelle 14-22 (eveneens)
6. Ter Leede 15-22
7. Noordwijk 13-21
8. Katwijk 14-21
9. AFC Ajax 13-17
10. Excelsior Maassluis 13-14
11. Kloetinge 13-11
12. Scheveningen 15-11
13. ARC 13-10 (-7)
14. Hoek 13-10 (-9)

Sander Molenaar topscorer met 12 goals en nog lekker spannend allemaal. Op de 28e januari worden er 5 inhaalduels gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_33169639
Scheveningen
pi_33169730
Wens je ze naar de 1e klasse tallguy? Je was toch fan?
www.thuisuiteten.nl
pi_33192905
Topscorers nu we de winterstop in gaan:

1. Sander Molenaar (Katwijk) 12
2. Benjamin Martha (DOTO) 10
3. Jeffrey Winter (FC Lisse) 9
Frank Zinhagel (Rijnsburgse Boys) 9
5. Maarten Bak (Quick Boys) 8
6. Dennis Iliohan (FC Lisse) 7
Henk Roeland (Capelle) 7
8. Florencio Cornelia (Ter Leede) 6
Bennie van Fruchten (Quick Boys) 6
Remco Torken (Ter Leede) 6

Onno Doeland pas 2 goals.

Hier is Molenaar:
www.thuisuiteten.nl
pi_33192934
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Wens je ze naar de 1e klasse tallguy? Je was toch fan?
Nou ze zijn goed op weg zo, ik heb ze liever in de hoofdklasse hoor
pi_33194003
Okee, ik dacht al.

Ben benieuwd of Lissov nog iets te vertellen heeft over Lisse.
www.thuisuiteten.nl
pi_33195380
Tsja, ik ben wel van mening dat Scheveningen bestolen is. Ik stond op één lijn met de goal van Winter, maar kort daarvoor maakte Dennis Iliohan duidelijk hands. Het was de uitstekende arbiter Prooi ontgaan. Maar ik ben natuurlijk niet minder blij met de 1-0. Ik denk dat Scheveningen het achterin aardig op de rit heeft, maar voorin mist het duidelijk stootkracht.

Na de 1-0 overigens rende de spelers richting ons. Kevin Winter deed vervolgens een keeper na die de bal klemvast had. Iliohan moest hard lachen, en dat was voor mij de bevestiging dat de ex-prof duidelijk hands maakte. Maar ja, als je in de hoek zit waar klappen vallen....
pi_33256348
Overigens gaat FC Lisse volgend seizoen niet door met trainer Said Ouaali. In goed overleg (zoals dat zo mooi heet) scheiden beide wegen aan het eind van het seizoen. Assistent Hennie de Romijn zal ook de deur op Ter Specke na dit seizoen dichttrekken. Opvolger is er nog niet, mijn warme favorieten zijn kampioenen in 1996/1997: Rene Ras en Stephan Spruyt. Kweet alleen niet of ze de benodigde papieren hebben voor de Hoofdklasse.
pi_33274291
Said was toch pas aan zijn eerste jaar bezig in Lisse of toch zijn tweede al?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 december 2005 @ 15:44:16 #225
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33276657
Henny Lee nieuwe hoofdtrainer Katwijk...of was dat al bekend ?

Het was al zijn 2e jaar Mich
256 goals !
pi_33276728
Okee, ik dacht even dat Said vorig seizoen bij Ter Leede zat, maar dat zal daarvoor geweest zijn.

Henny Lee, liet DOVO in de steek.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 december 2005 @ 15:47:18 #227
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33276749
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht even dat Said vorig seizoen bij Ter Leede zat, maar dat zal daarvoor geweest zijn.
volgens VoZ niet
256 goals !
pi_33276777
Nee, kan ook hoor. Ik geloof je direct.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 december 2005 @ 15:49:00 #229
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33276808
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Nee, kan ook hoor. Ik geloof je direct.
ik ben slechts de boodschapper die voorleest van VoZ !
256 goals !
pi_33309066
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:

Henny Lee, liet DOVO in de steek.
hi, nieuw hier...

Ouaali is al acht jaar in dienst bij FC Lisse, waarvan de laatst 2 jaar als hoofdtrainer van zaterdag.

Trouwens, het was volgens mij DOVO die Henny Lee liet vallen, niet andersom...
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_33344026
Dat eerste neem ik direct van je aan, dat tweede niet.

De stichting van DOVO ging failliet, waarop een uittocht dreigde. De spelers bleven echter vrijwel allemaal, ook omdat ze niet anders konden. Henny Lee zag het echter niet zitten en vertrok.
www.thuisuiteten.nl
pi_33365595
De spelers bleven idd omdat ze geen keuze hadden, het faillissement was "toevallig" enkele dagen na de overschrijvingstermijn aangevraagd. De spelers kregen daarna een (naar beneden) aangepaste aanbieding en hebben die (al dan niet gedwongen door de situatie) aanvaard.

Henny Lee kreeg echter geen nieuw contract aangeboden, omdat hij te zwaar op de begroting zou drukken van de nieuw op te richten Stichting Topsport van DOVO.

zie ook:
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=64502
http://www.voetbalopzaterdag.com/?interview=1761

en ook het berichtje op de website van DOVO-fans: http://www.d-sidedovo.nl/hoofdpagina.htm
quote:
Henny Lee heeft een 2-jarig contract getekend bij zaterdaghoofdklasser vv Katwijk. Lee was tot het einde van afgelopen seizoen trainer van DOVO maar tijdens het faillissement van de Stichting Topsport DOVO werd Henny op een niet al te nette manier aan de kant geschoven. Op dit moment is Henny Lee op partimebasis werkzaam voor de KNVB, hij geeft daar de cursus oefenmeester 2.

[ Bericht 8% gewijzigd door Insistor op 24-12-2005 11:36:29 ]
And we are vagabonds
pi_33372206
Nou, Henny mocht wel degelijk blijven, maar deed het niet.

Overigens verliest Hoek nu ook Roy Hendriksen aan Helmond Sport. Ze krijgen wel 30000 euro van die club en kunnen dus nog wat Belgen contracteren om ze in de hoofdklasse te houden.
www.thuisuiteten.nl
pi_33372407
30000 euro? Hoe kom je daarbij?
In Southern Sun
pi_33372428
Dat zijn de geruchten Sandman.
www.thuisuiteten.nl
pi_33372453
Ah okee..
Overigens stopt de assistent-trainer van Hoek, Jan Verdegem, er ook mee...
In Southern Sun
pi_33372538
Ook al, gaat lekker daar.

Human wil overigens vermoedelijk wel bij ASWH blijven, omdat hij het carpoolen met Joan van Belzen ook zo gezellig vindt en hij veel aan sfeer hecht. Leuke jongens, die Zeeuwen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33372667
Wij zijn zo gezellig
In Southern Sun
pi_33372679
Misschien scouten we er nog wel ééntje dan.

Je vriend trouwens keeper van het nationale amateurelftal he?
www.thuisuiteten.nl
pi_33372684
Ik wil ook wel komen hoor
In Southern Sun
pi_33372701
Ja, maar we moeten wel op hoofdklasseniveau.

Zie mijn edit trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_33372786
Yup, moest helaas een keer afbellen door een pijnlijke hoofdblessure...
In Southern Sun
pi_33372813
Okee, zonde. Hij mocht wel meedoen tegen de Squadra Azzuri.
www.thuisuiteten.nl
pi_33376745
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, Henny mocht wel degelijk blijven, maar deed het niet.
Dat ligt toch echt iets genuanceerder, kan ik je verzekeren.

Maar ja, ik denk dat Katwijk met Henny Lee een hele goede trainer heeft binnengehaald die in staat is de doelstellingen van Grootscholten te halen.
And we are vagabonds
pi_33410292
Dat laatste staat buiten kijf, het is geen slechte trainer. Wel een beetje een zeur (wilde bij DOVO versterkingen halen toen ze failliet waren enzo), maar dat hoort er een beetje bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_33545720
paar nieuwtjes:

Andre vd Zouwen stopt (net als vorig jaar bij Barendrecht) na één seizoen bij Capelle, er is geen "klik". Volgend seizoen traint hij VVGZ, waar hij al eerder in dienst was.

Ted Verdonkschot voor onbepaalde tijd bij Rijnsburgse Boys. Toch verrassend (al staat hij eerste), ik denk dat iedereen aan het begin van het seizoen toch verwachtte dat het niet zo soepel zou lopen na het incident in de winterstop vorig seizoen.

Het contract van Arie Lagendijk bij Ter Leede wordt niet verlengd. Arie was sinds april Techisch manager bij de club.
And we are vagabonds
pi_33545824
André is natuurlijk Arie van der Zouwen, maar hij gaat inderdaad weg bij Capelle. Ze hadden bij VVGZ nooit gedacht dat Arie daar weer zou willen werken, maar niveau maakt hem niet erg veel uit, zei hij. Werd aanvankelijk gevraagd om mee te denken over een nieuwe trainer en uiteindelijk gaf hij aan het zelf ook wel te willen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33571491
Ik bedoelde uiteraard Arie. Het vertrek van die andere Arie bij Ter Leede is nogal onverwacht, ook voor spelers en technische staf. Twee weken geleden was nog de intentie uitgesproken met elkaar verder te gaan. Lagendijk schijnt echter persoonlijk bij een aantal sponsors niet goed te liggen en moest daarom vertrekken. Dit is een heel groot verlies voor een club als Ter Leede.
And we are vagabonds
pi_33573711
Voor welke club ben jij zelf Insistor?
www.thuisuiteten.nl
pi_33576099
Ik ben voor Katwijk
And we are vagabonds
pi_33603446
Okee. Dat is een leuke club.

Ga je er vaak kijken?
www.thuisuiteten.nl
pi_33606210
Vind ik ook

Ik ga zo goed als altijd thuis kijken. Uit af en toe.
Ben iig wel elk week op "De Krom" te vinden...

Ik neem aan dat jij een ASWH supporter bent?
And we are vagabonds
pi_33629230
Ja, dat is duidelijk. Dit seizoen op 1 na alle competitieduels al weer gezien.

Ben je een beetje fan van Sander Molenaar?
www.thuisuiteten.nl
pi_33699380
Ik ben een groot fan van Molenaar. Neemt de ploeg op sleeptouw, technisch zeer goed en laat dit seizoen zien weldegelijk een neusje voor de goal te hebben (hoewel hij de afgelopen 2 seizoen er ook 13 en 16 inlegde). Penalties mist hij sowieso niet, lijkt het.

Er is in het verleden bij de supporters van Katwijk denk ik niet altijd genoeg waardering voor Sander geweest, terwijl sommige "eigen spelers" vaak een schijnbaar onbeperkt vertrouwen leken te genieten.

Gaat Human weg?
And we are vagabonds
pi_33699481
Die kans lijkt erg klein. Hij heeft het hier erg naar zijn zin, rijdt elke keer met reservekeeper Joan van Belzen vanuit Zeeland naar hier en wil sowieso niet verhuizen. De rijke clubs als QB, Spakenburg en Kozakken Boys lijken dus kansloos. Verder is hij gevoelig voor sfeer en dan valt DOTO dus af. De Zeeuwse clubs hoeven hem niet meer, blijft eigenlijk alleen Barendrecht over. Maar ja, of dat wat is voor hem?

Hij wil ook niet naar de eerste divisie, alleen eredivisie of buitenland zou hij overwegen, maar die ziet hij niet snel komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33737204
Paul Telussa, de trainer die de vv Terneuzen binnen drie jaar van de derde klasse naar de hoofdklasse zondag loodste, is aangesteld als assistent trainer van Hoek.
In Southern Sun
pi_33769481
Okee. Niet genoeg vertrouwen in de nieuwe eerste man of gewoon een buitenkansje?
www.thuisuiteten.nl
pi_33774170
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Paul Telussa, de trainer die de vv Terneuzen binnen drie jaar van de derde klasse naar de hoofdklasse zondag loodste, is aangesteld als assistent trainer van Hoek.
Op papier is Telussa assistent, in de praktijk zullen ze vooral gelijkwaardig opereren. Telussa zal daarbij voorals "mental coach" optreden. Lijkt me niet ideaal. Na het ontslag van Tetaert ging al het gerucht dat hij trainer zou worden...

Ben Spork wordt volgend jaar trainer bij Excelsior Maassluis. Ben van Dam volgt Tempelaar op bij Scheveningen.

Bij Quick Boys hebben 4 spelers al aangegeven (waarschijnlijk) te zullen stoppen na dit seizoen: Marnix vd Gun (naar HVV), Flaton , Kenselaar en Beckx.
And we are vagabonds
pi_33793066
Flaton is ook al aardig op leeftijd toch? Die wenkbrauwen van die vent altijd...

Van der Gun terug naar zijn roots dus.

En Ben Spork lijkt me geen verkeerde. Al was Robert Visser wel te spreken over Jan Everse.
www.thuisuiteten.nl
pi_33833617
Gisteren Hoek zien spelen, dat gaat een zware dobber worden om handhaving te bewerkstelligen zeg.... Als je dat vergelijkt met vorig seizoen, wat een verschil.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 15:56:40 #261
73649 NRH
pi_33833901
Op Tenerife: ARC - Quick Boys 3-1. Net als vorig jaar presteren we wel op trainingskamp .
pi_33833921
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
Gisteren Hoek zien spelen, dat gaat een zware dobber worden om handhaving te bewerkstelligen zeg.... Als je dat vergelijkt met vorig seizoen, wat een verschil.
Bedroevend niveau he...
In Southern Sun
pi_33835148
Nou, viel me echt heel erg tegen ja. David Destorme werd er bij 3-1 afgehaald, lichtgeblesseerd, maar ik vermoed ook om hem te sparen. Want die gaan ze nog hard nodig hebben.

Achterin was het om te huilen, direct na de aftrap stond Human al alleen voor Filip van der Vloet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33835366
Niet gek ook dat Hendriksen zijn boel heeft gepakt haha...
In Southern Sun
pi_33835513
Nee, dat is niet verrassend.

Maar ja, Binnerts was aan het "warmlopen" en stond 5 minuten aan het reclamebord te praten met ons, terwijl de andere warmloper, Constancia, een beetje naar de cornervlag stond te kijken. Kwam niet echt heel fanatiek over allemaal.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 januari 2006 @ 20:57:05 #266
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33880169
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef NRH het volgende:
Op Tenerife: ARC - Quick Boys 3-1. Net als vorig jaar presteren we wel op trainingskamp .
morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canaria
256 goals !
pi_33918522
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:

[..]

morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canaria
1-3, redelijke uitslag

Ook op Gran Canaria won Katwijk vandaag met 6-3 van Be Quick 1887...
And we are vagabonds
pi_33936758
Mooie score? Paar Molenaar-goals?
www.thuisuiteten.nl
pi_33937593
2x achtergestaan (0-1, 1-2 bij rust). Na rust maakte Katwijk de dienst uit. Doelpuntenmakers: Sander Molenaar (2x), Erwin Verkuijlen (2x), Chris de Bie en Ronald Turenhout. Ik weet eerlijk gezegd niet echt wat voor waarde je hier aan moet hechten. Mooiste is denk ik dat Van Leeuwen weer een volledige wedstrijd meespeelde.

Overigens plaatsen de spelers van Katwijk dagelijks een update op de website van vv Katwijk: http://www.vvkatwijk.nl/selectie/trainingskamp/
And we are vagabonds
pi_33937854
Dat is altijd leuk.

Hoe bevallen die Argon-jongens eigenlijk bij jullie? Middelbeek vond ik wel een goede keeper, superfanatiek ook (zie Kopspijkers).
www.thuisuiteten.nl
pi_33938497
Martijn Middelbeek bevalt uitstekend en idd zeer fanatiek, constant coachend en bij doelpunten rent hij als een gek naar voren om het mee te vieren. Nogal een contrast met Dave de Heiden vorig jaar. Wel een erg klassieke keeper, in de spelhervattingen is hij wat minder. Ook dit jaar heeft hij overigens een bal van een "pupil vd week" tegegehouden.

Bij de overige supporters bevalt hij ook, want hij staat al vanaf het begin in de top van de verkiezing "Forza Katwijker van het Jaar" (met Molenaar, Leeflang en Verheij).

Arno vd Voort heeft duidelijk kwaliteiten, die zijn echter niet altijd boven komen drijven dit jaar. Dat vindt hij zelf geloof ik ook wel. Beide spelers passen overigens wel goed bij de club, ook buiten het veld. Dat is ook belangrijk.
And we are vagabonds
pi_33938722
Absoluut, dat laatste is vaak heel bepalend. Je kunt een goede speler hebben, maar als die niet past bij de club werkt het niet. Zie Raymond de Waard bij ASWH bijvoorbeeld.

Heeft Arno die witte schoenen nog trouwens?
www.thuisuiteten.nl
pi_33938850
Arno heeft tegenwoordig oranje(achtige) schoenen.
And we are vagabonds
pi_33938867
Ah, hoe toepasselijk!

Hopelijk zit ASWH volgend jaar weer eens bij Katwijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33939305
jaj, de blauwwitte schoenen die hij eerst had kunnen hier natuurlijk niet... (zie ook de eerste foto hier: http://www.vvkatwijk.nl/selectie/fotos/ )

Weer een keertje bij ASWH is idd ook wel leuk, als we toch elk jaar gaan veranderen. Als Kleotinge en Hoek degraderen zit dat er sowiesowel in toch? Kunnen we die nieuwe kantine even gaan bekijken...
And we are vagabonds
pi_33939339
Die link opent niet, een 404. Maar zal dezelfde foto zijn als in de VI seizoensgids?

En ja, als Kloetinge en Hoek eruit vliegen is de kans dat wij weer naar A schuiven aanwezig. Al weet je nooit met de KNVB.
www.thuisuiteten.nl
pi_33939541
Link werkt nu wel, het is een foto van Arno in duel met Lopes Silva van DOTO.

KNVB heeft wel eerder vreemde beslissingen genomen. Al was dat mede onder invloed van clubs als Quick Boys die het liefste zonder de bollenstreek spelen, schijnt...
And we are vagabonds
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:17:49 #278
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33941424
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Insistor het volgende:

[..]

1-3, redelijke uitslag
van de RBB site:

Rijnsburgse Boys heeft in Grand Canaria een oefenwedstrijd gespeelt tegen AFC, dat eveneens op het Spaanse eiland in trainingskamp is. De wedstrijd eindigde in een 3-1 overwinning voor de boys. Martijn Gootjes scoorde de 1-0, gevolgd door de 2-0 van Danny van der Vijver. Het derde doelpunt was een eigen doelpunt van de tegenstander.
256 goals !
pi_33947607
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef Insistor het volgende:
Link werkt nu wel, het is een foto van Arno in duel met Lopes Silva van DOTO.

KNVB heeft wel eerder vreemde beslissingen genomen. Al was dat mede onder invloed van clubs als Quick Boys die het liefste zonder de bollenstreek spelen, schijnt...
QB wil altijd tegen de Vogels spelen, geloof ik. Past ook wel, arrogantie tegen arrogantie.

Nette winst Bjoro. Speelt Gootjes nou wel als basisspeler of is ie meer supersub achter Joost en Frankie?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:24:13 #280
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33969978
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:

Nette winst Bjoro. Speelt Gootjes nou wel als basisspeler of is ie meer supersub achter Joost en Frankie?
volgens mij niet...dacht dat hij de laatste wedstrijden in ieder geval steeds als invaller mocht opdraven !
En hij valt ook veel in als middenvelder geloof ik !
256 goals !
pi_34022668
Okee, zo'n idee had ik al een beetje. Bij Ter Leede was ie vorig seizoen ook niet heel succesvol, dacht ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_34038871
Na de ruim dertig goals die hij een aantal seizoenen geleden voor Huizen maakte, heeft Gootjes nooit meer wat gepresteerd. Bij Cambuur en Haarlem zat hij meestentijds op de reservebank.
pi_34042646
Ja, zelfs onder vriend Wesseling. Maar de meeste jongens die van Huizen met Roy meegingen hebben het niet echt gered geloof ik. Hoewel Arnoud van Toor nog wel regelmatig in Haarlem 1 staat.

Vreselijke match was dat, Huizen - ASWH. Twee man rood, trainer rood en een zwakke scheids en geen kampioen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34215214
FC Lisse heeft ook nieuwe trainer: Niek Oosterlee van DHC uit Delft. Voor de rest weet ik eigenlijk bar weinig van de goede man. Kweet wel dat ie in 1990 kampioen werd met RBB
pi_34249782
Ken hem ook niet. In 1990 waren duels met RBB voor ASWH nog niet aan de orde ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_34313327
Hoek begint slecht aan deel twee.

AFC Ajax - Hoek 4-2 (Voor Ajax 2 x Orville Blankendal, Hoek kwam na 3-0 achter via 2 x Niels Dominicus terug naar 3-2, maar Ajax scoorde nog eens)
ARC - Noordwijk 1-1 (belangrijk punt voor ARC)
Kloetinge - Excelsior Maassluis was bij rust 0-0, eindstand 1-1 geworden. Regilio Pinas voor Kloetinge, Kevin Vink voor Maassluis.
quote:
Rijnsburgse Boys 15 9 3 3 30 28- 16 +12
FC Lisse 14 8 3 3 27 33- 20 +13
DOTO 14 8 2 4 26 24- 18 +6
Quick Boys 15 7 3 5 24 27- 19 +8
Noordwijk 14 5 7 2 22 23- 17 +6
Capelle 14 6 4 4 22 20- 17 +3
Ter Leede 15 6 4 5 22 18- 19 -1
Katwijk 14 6 3 5 21 28- 22 +6
Ajax 14 5 5 4 20 17- 16 +1
Excelsior M. 14 4 3 7 15 22- 30 -8
Kloetinge 14 3 3 8 12 17- 33 -16
ARC 14 2 5 7 11 20- 27 -7
Scheveningen 15 2 5 8 11 14- 26 -12
Hoek 14 2 4 8 10 15- 26 -11

[ Bericht 52% gewijzigd door methodmich op 21-01-2006 17:28:38 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_34313379
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, zelfs onder vriend Wesseling. Maar de meeste jongens die van Huizen met Roy meegingen hebben het niet echt gered geloof ik. Hoewel Arnoud van Toor nog wel regelmatig in Haarlem 1 staat.

Vreselijke match was dat, Huizen - ASWH. Twee man rood, trainer rood en een zwakke scheids en geen kampioen.
Alleen Arnoud van Toor heeft het gered. Gootjes, Sukru Michi, Roy Witteman en eentje waarvan ik de naam kwijt ben zijn mislukt.
pi_34313418
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alleen Arnoud van Toor heeft het gered. Gootjes, Sukru Michi, Roy Witteman en eentje waarvan ik de naam kwijt ben zijn mislukt.
Arthur van Metelen zit nog bij Haarlem.
www.thuisuiteten.nl
pi_34313465
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Arthur van Metelen zit nog bij Haarlem.
Die bedoelde ik dus. Alleen Van Toor heeft echt wat toegevoegd. Wesseling wilde Van Toor ook maar al te graag meenemen naar Leeuwarden, maar hij had net een nieuw huis gekocht in de buurt van Haarlem.

Gootjes werd eerst met veel bombarie gehaald door Cambuur meen ik, daarna ging hij naar Haarlem toen Wesseling daar trainer werd.
pi_34313530
Klopt, Gootjes mocht naar Cambuur, maar redde het daar niet.

Overigens vertrok de rest van dat team zo ongeveer in zijn geheel naar de Vogels (alles wat dus niet naar Haarlem ging).
www.thuisuiteten.nl
pi_34313611
Klopt, alleen de keeper bleef geloof ik. Wat gezeik over betalingen toch?
pi_34314835
Ja, precies. Allemaal gerommel. En die keeper, Werner Kooistra, was al op leeftijd ook. Is later nog naar DOVO gegaan dacht ik.

Huizen zit nu ook niet voor niets in de eerste klasse.
www.thuisuiteten.nl
pi_34656078
Cees Houtepen van SSV '65 uit Goes (momenteel koploper in 1C) volgend seizoen de nieuwe coach van Hoek. Die nieuwe trainer van nu dus al snel weg. Weet Sand er meer van?
www.thuisuiteten.nl
pi_34657927
Bij FC Lisse stopt aan het einde van het seizoen Kenny Heemskerk. De keeper moet voortaan op de donderdagavond en zaterdag werken en kan dus geen tijd meer vrijmaken voor zijn cluppie. Ken vindt dit echt heel spijtig, maar het is niet anders. Hij blijft wel in Lisse werken en maakt misschien wel z'n opwachting in zondag-7 volgend jaar!
pi_34659651
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Cees Houtepen van SSV '65 uit Goes (momenteel koploper in 1C) volgend seizoen de nieuwe coach van Hoek. Die nieuwe trainer van nu dus al snel weg. Weet Sand er meer van?
Houtepen is al eerder trainer geweest van Hoek, paar jaar geleden. Mesdagh is een tussenpersoon, dat was al vrij snel duidelijk. Ik persoonlijk snap Houtepen niet zo, de kans is groot dat hij volgend jaar weer in de 1e klasse trainer is, terwijl SSV'65 promotie amper meer kan ontlopen. Zal wel iets met financien zijn...
In Southern Sun
pi_34684399
En mogelijkheden wellicht? Wat ik hoorde van SSV '65 is dat het weinig voorstelt, maar dat ze twee goede spitsen hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_34684550
Ze staan niet voor niets ruim bovenaan in die klasse, is gewoon een goede ploeg. Nog geen hoofdklasse niveau, maar ik zou Hoek wel eens tegen SSV willen zien spelen...
In Southern Sun
pi_34684586
In 1C zitten in vergelijking met bijvoorbeeld 1B niet de beste teams, maar ze doen het netjes. Het 2e van hen is echter wel heel erg matig.
www.thuisuiteten.nl
pi_34763224
Excelsior Maassluis - Capelle 1-0 (Soares beslist de derby)
Katwijk - ARC 3-2 (ARC verliest dus wederom)
Rijnsburgse Boys - DOTO 1-2 (zeer knappe winst van DOTO bij de koploper, de winnende in de 92e minuut door Giovanni Franken vanaf elf meter)
Scheveningen - Kloetinge 0-2 (belangrijke winst voor de Zeeuwen)
Ter Leede - FC Lisse 2-1 (Lisse profiteert dus niet van de nederlaag van RB, Cornelia maakt de winnende vanaf de stip)
AFC Ajax - Quick Boys afg.
Hoek - Noordwijk afg.

STAND

1. Rijnsburgse Boys 16-30
2. DOTO 15-29
3. FC Lisse 15-27
4. Ter Leede 16-25
5. Quick Boys 15-24 (+8)
6. Katwijk 15-24 (+7)
7. Noordwijk 14-22
8. Capelle 15-22
9. AFC Ajax 14-20
10. Excelsior Maassluis 15-18
11. Kloetinge 15-15
12. ARC 15-11
13. Scheveningen 16-11
14. Hoek 14-10
www.thuisuiteten.nl
pi_34763239
Nuttige zege van dn Kloet...
In Southern Sun
pi_34763350
was nog een vechtpartij bij Katwijk - ARC na de 3-2, arbitaire trio had niks gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')