ik vind de uitslag van Hoek een beetje tegenvallen Sand !quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kloetinge beter dan verwacht, goed optreden van Regilio Pinas die een basisplaats had...
Corts (de nieuwe spits afkomstig van de Rode Vogels) scoorde voor ARC. Gelijkspel was wel terecht volgens mijn vader (moest zelf spelen dus heb de wedstrijd niet gezien), maar altijd lullig als de gelijkmaker in blessuretijd valt. Wel een mooie treffer van Marbus, keihard onderkant lat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef methodmich het volgende:
Noordwijk - ARC 1-1 (Verlaan leek ARC aan de winst te helpen, toen was er Bram Marbus)
quote:zaterdag 17 september:
ARC - Katwijk
Allebei 2 gespeeld 4 dus het belooft veel !
DOTO - Rijnsburgse Boys
De ploeg uit Pernis wacht nog op 1e zege, RBB heeft hun enige wedstrijd gewonnen
Capelle - Excelsior M.
Allebei nog geen punten, maar om nu meteen van een degradatieduel te spreken .....
Kloetinge - Scheveningen
Allebei pas 1 duel afgewerkt waarin Kloettinge won en de Haagse badgasten een remise behaalden
FC Lisse - Ter Leede
Een derby tussen buurdorpen Lisse en Sassenheim, belooft een hoop spektakel !
Quick Boys - Ajax
De Katwijkers presteren ondermaats tot nu toe terwijl de Amsterdammers door de winst op Hoek de goede weg ingeslagen lijken
Noordwijk - Hoek
De Zeeuwen wachten nog steeds op hun eerste (doel)punt, maar of ze die tegen de huidige nr 2 gaan halen ........
Bjoro had zelf ff last van een crea-kwartiertjequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef methodmich het volgende:
Okee, wel geinig. Ben wel benieuwd naar de uitslagen van vanmiddag.
beloof niets, maar als ik er aan toe kom, vind ik het zelf ook best leuk !quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk hoor, beetje info erbij. Kan je gerust vaker doen!
Het werd 2-1. En zelfs de Rijnsburgers moesten na afloop toegeven dat de scheidsrechter ARC bestolen had. Totaal onterecht puntverlies. Eerst wordt een loepzuivere goal van ARC afgekeurd en vervolgens krijgt de thuisploeg een penalty na een mooie tackle op de bal van Van Schie (die ook rood kreegquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys - ARC 1-0 (late goal uit een strafschop)
Jammer, maar voorlopig doet Kloetinge het veel beter dan ik had gedacht.quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef jde_kok het volgende:
Klotezooi, verloren bij Ter Leede, op zicht geen schande maar toch. Had er anders al een stuk beter uitgezien in de stand.
Forza Kloetinge!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |