Tim Orlowski van RBB heeft behalve jeugdopleiding Ajax geen betaald voetbal verleden Mich, hij komt van de amateurtak van Stormvogels (zondag 1e klasse)quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ysebaert inderdaad ook nog. Van Bremen is 37 inmiddels.
zekers te weten !!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Zeker weten? Ik meen zijn naam toch echt in een gids gezien te hebben bij Volendam of Telstar. Of ik moet hem nog van Jong Ajax hebben...
Oke....was 3e keeper geloof ik...maar ben je dan ex-profquote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=7eb10c
Bij Haarlem zat ie dus, maar speelde niet.
quote:Ronde 2
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
Excelsior liet zich vorige week in een kwartier van de mat spelen, nu 90 minuten vol er tegenaan ?
Kloetinge moet de draad weer oppakken na het vervelende incident van vorige week in hun 1e wedstrijd
10-09 Hoek - Ajax -
Hoek vorige week afgedroogd door ARC, wat goed te maken voor eiegen publiek !
Ajax kreeg geen grip op Remco Torken, wel op de spitsen van Hoek ?
10-09 Katwijk - DOTO -
Katwijk in de winning mood, DOTO vorige week geen vuist gemaakt tegen 10 Noordwijkers, misschien wel tegen 11 Kattikers
10-09 Noordwijk - ARC -
De eerste topper op papier, Noordwijk goede 2-0 overwinning, ARC 4-0, wie trekt aan het langste eind ?
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
Eerste wedstrijd voor RBB, Capelle wil revanche voor eerste nederlaag !
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
Scheveningen hield QB knap op gelijkspel, maar hoe gaan zij om met het Lissens kwartiertje ?
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
Ter Leede won weliswaar van ajax dus de sfeer zal goed zijn, maar zijn ze ook bestand tegen de katwijkers die hun remise van vorige week graag recht willen zetten ?
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.quote:Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Leuk, welkom !quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.
Tuurlijk niet, gewoon Noordwijk - ARCquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ter Leede - QB is de match van het weekend lijkt me!
ik vind de uitslag van Hoek een beetje tegenvallen Sand !quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kloetinge beter dan verwacht, goed optreden van Regilio Pinas die een basisplaats had...
Corts (de nieuwe spits afkomstig van de Rode Vogels) scoorde voor ARC. Gelijkspel was wel terecht volgens mijn vader (moest zelf spelen dus heb de wedstrijd niet gezien), maar altijd lullig als de gelijkmaker in blessuretijd valt. Wel een mooie treffer van Marbus, keihard onderkant lat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef methodmich het volgende:
Noordwijk - ARC 1-1 (Verlaan leek ARC aan de winst te helpen, toen was er Bram Marbus)
quote:zaterdag 17 september:
ARC - Katwijk
Allebei 2 gespeeld 4 dus het belooft veel !
DOTO - Rijnsburgse Boys
De ploeg uit Pernis wacht nog op 1e zege, RBB heeft hun enige wedstrijd gewonnen
Capelle - Excelsior M.
Allebei nog geen punten, maar om nu meteen van een degradatieduel te spreken .....
Kloetinge - Scheveningen
Allebei pas 1 duel afgewerkt waarin Kloettinge won en de Haagse badgasten een remise behaalden
FC Lisse - Ter Leede
Een derby tussen buurdorpen Lisse en Sassenheim, belooft een hoop spektakel !
Quick Boys - Ajax
De Katwijkers presteren ondermaats tot nu toe terwijl de Amsterdammers door de winst op Hoek de goede weg ingeslagen lijken
Noordwijk - Hoek
De Zeeuwen wachten nog steeds op hun eerste (doel)punt, maar of ze die tegen de huidige nr 2 gaan halen ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |