In de eerste competitieronde staan de volgende wedstrijden op het programma:quote:Ajax
ARC
Capelle
DOTO
Excelsior Maassluis
Hoek
Katwijk
Kloetinge
Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
Scheveningen
Ter Leede
Dit jaar dus weer de derby's tussen Katwijk en Quick Boys in de bollenstreek. Met de terugkomst van Kloetinge na een jaartje afwezigheid is ook de Zeeuwse derby tussen Hoek en Kloetinge terug van weggeweest. Voor mij geldt Hoek toch wel als de nummer 2 van het vorige jaar als de te kloppen ploeg.quote:ARC - Hoek
DOTO - Noordwijk
Capelle - Katwijk
Kloetinge - Rijnsburgse Boys
Lisse - Excelsior Maassluis
Quick Boys - Scheveningen
Ajax - Ter Leede
Profsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Orlowski heb jij toch maar mooi naar de profs gebracht Bjoro!
Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Profsheeft in de jeugd bij Ajax gezeten !
ben geen fan hoor, volg RBB alleen sinds Kuhlmann erbij zit en ga daar 2a3 x per seizoen kijken !
en mijn vriendin is een vriendin van de zus van Dennis Groot (en zij komt ook wel eens kijken) dus die wil ook wel eens mee, maar moet zelf ook voetballen zaterdag om 14:30u !
Stormvogels/Telstar is een combi club van BVO telstar en am. ver. Stormvogels, en daar speelde hijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?
quote:Ronde 1
Datum Teams Uitslag
03-09 Ajax - Ter Leede -
03-09 ARC - Hoek -
03-09 Capelle - Katwijk -
03-09 DOTO - Noordwijk -
03-09 FC Lisse - Excelsior M. -
03-09 Kloetinge - Rijnsburgse B. -
03-09 Quick Boys - Scheveningen -
quote:Ronde 2
Datum Teams Uitslag
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
10-09 Hoek - Ajax -
10-09 Katwijk - DOTO -
10-09 Noordwijk - ARC -
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
Triest, zeer triest!quote:Speler van Kloetinge overleden
31 augustus
De 20-jarige Frank Bouwmeester van Kloetinge, die vorige week door de bliksem werd getroffen, is dinsdag overleden. Zaterdag zal hij worden begraven. Naar aanleiding van deze tragische gebeurtenis is de wedstrijd tussen Kloetinge en Rijnsburgse Boys uitgesteld.
Bouwmeester werd donderdag tijdens de bekerwedstrijd van het tweede elftal tegen Wolfaartsdijk door de bliksem getroffen. Na reanimatie werd hij werd zwaar gewond in een ziekenhuis opgenomen.
Enkele andere spelers, die zich in de buurt van de blikseminslag bevonden, mochten na onderzoek naar huis en maken het goed.
De verslagenheid over het overlijden van Bouwmeester is groot bij Kloetinge. Alle trainingen werden dinsdag geschrapt.
Die hadden we nog niet! Hoe zie je de kansen?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef NRH het volgende:
ARC'er in hart en nieren meldt zich!
Tim Orlowski van RBB heeft behalve jeugdopleiding Ajax geen betaald voetbal verleden Mich, hij komt van de amateurtak van Stormvogels (zondag 1e klasse)quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ysebaert inderdaad ook nog. Van Bremen is 37 inmiddels.
zekers te weten !!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Zeker weten? Ik meen zijn naam toch echt in een gids gezien te hebben bij Volendam of Telstar. Of ik moet hem nog van Jong Ajax hebben...
Oke....was 3e keeper geloof ik...maar ben je dan ex-profquote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=7eb10c
Bij Haarlem zat ie dus, maar speelde niet.
quote:Ronde 2
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
Excelsior liet zich vorige week in een kwartier van de mat spelen, nu 90 minuten vol er tegenaan ?
Kloetinge moet de draad weer oppakken na het vervelende incident van vorige week in hun 1e wedstrijd
10-09 Hoek - Ajax -
Hoek vorige week afgedroogd door ARC, wat goed te maken voor eiegen publiek !
Ajax kreeg geen grip op Remco Torken, wel op de spitsen van Hoek ?
10-09 Katwijk - DOTO -
Katwijk in de winning mood, DOTO vorige week geen vuist gemaakt tegen 10 Noordwijkers, misschien wel tegen 11 Kattikers
10-09 Noordwijk - ARC -
De eerste topper op papier, Noordwijk goede 2-0 overwinning, ARC 4-0, wie trekt aan het langste eind ?
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
Eerste wedstrijd voor RBB, Capelle wil revanche voor eerste nederlaag !
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
Scheveningen hield QB knap op gelijkspel, maar hoe gaan zij om met het Lissens kwartiertje ?
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
Ter Leede won weliswaar van ajax dus de sfeer zal goed zijn, maar zijn ze ook bestand tegen de katwijkers die hun remise van vorige week graag recht willen zetten ?
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.quote:Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Leuk, welkom !quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Jaja, ik ben al jaren supporter van Kloetinge. Doordat ik ben verhuisd kan ik er echter niet meer naar toe, maar nog altijd volg ik mijn cluppie trouw.
Tuurlijk niet, gewoon Noordwijk - ARCquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ter Leede - QB is de match van het weekend lijkt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |