abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29357433
Op 3 september beginnen ook de ploegen in de Hoofdklasse A van het zaterdag amateurvoetbal weer aan de competitie. Dit jaar zonder de kampioen van vorig jaar, ASWH, dat dit seizoen in de hoofdklasse B mag proberen het kunststukje van vorig jaar te evenaren.

De indeling van de Hoofdklasse A:
quote:
Ajax
ARC
Capelle
DOTO
Excelsior Maassluis
Hoek
Katwijk
Kloetinge
Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
Scheveningen
Ter Leede
In de eerste competitieronde staan de volgende wedstrijden op het programma:
quote:
ARC - Hoek
DOTO - Noordwijk
Capelle - Katwijk
Kloetinge - Rijnsburgse Boys
Lisse - Excelsior Maassluis
Quick Boys - Scheveningen
Ajax - Ter Leede
Dit jaar dus weer de derby's tussen Katwijk en Quick Boys in de bollenstreek. Met de terugkomst van Kloetinge na een jaartje afwezigheid is ook de Zeeuwse derby tussen Hoek en Kloetinge terug van weggeweest. Voor mij geldt Hoek toch wel als de nummer 2 van het vorige jaar als de te kloppen ploeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Da_Sandman op 03-08-2005 14:37:56 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29358367
Zal weer eens kijken op Hoek, altijd wel gezellig
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
pi_29362562
Quick Boys is zoals altijd topfavoriet. Ze hebben o.a. Michael Ros van Haarlem en Giovanni Zebeda van Telstar gehaald en hopen dat Sergio Ommel nergens een profcontract tekent. Wel zijn ze Hendrik van Beelen kwijt, maar is Maarten Bak gebleven.

Grootste concurrenten voor ze lijken mij Hoek, dat vorig seizoen uiteindelijk nog tweede werd achter ASWH, FC Lisse en Ter Leede. Lisse is wel topschutter Kwong-Wah Steinraht kwijtgeraakt aan IJsselmeervogels, maar haalde Dennis van Duuren van Haarlem, Erik Homan van Marken, Dennis Iliohan van TOP Oss, straatvoetballertje Lorenzo "Lenny" Netteb van DOVO, terwijl Jeffrey Winter bleef. Ter Leede heeft Florencio Cornelia weer terug na een jaartje Telstar, de topscorer van 2003/04. Ook kwam Remco Torken over van Quick Boys.

Outsiders: Capelle, met Alex van Duijvenbode, Richard Elzinga, Ton van Bremen en André Hol als sterke verdedigers en het spitsenkoppel Doeland - Roeland. Excelsior Maassluis versterkte zich met een landskampioen, ASWH-reserve Robert Visser. Noordwijk verwacht veel van Ardon de Waard en Bram Marbus, terwijl Rijnsburgse Boys ook een metamorfose onderging en met Erwin van der Lugt van IJsselmeervogels en Martijn Gootjes van Ter Leede aansprekende spelers haalde.

De rest kan alle kanten op. Ajax zal weer technisch spelen op dat kunstgrasveld, maar geen favoriet zijn. Wel kwamen er enkele goeie jongens van Marken, evenals Mark Stuut en Gary Spier, terwijl Orville Blankendal bleef. ARC zal hopen op topspits Richard Corts van IJsselmeervogels, evenals de andere goede nieuwelingen Berry Charité, Berry Jansen, Jasper Ketting en Roy Witteman. Promovendus DOTO hoopt op de routine van Taoufik Ameziane en Dave van der Meer, terwijl Jayson Trommel, Harvey Wijngaarde, Miguel Lopes Silva en Jeroen van Wetten ook goede aanwinsten zijn. Bij Katwijk moet Arie Jonker vervangen worden door de twee fanatieke Argon-spelers, keeper Martijn Middelbeek (bekend van Kopspijkers) en middenvelder Arno van der Voort. Ook Patrick Leeflang kwam de defensie versterken. Kloetinge zal het ook zwaar krijgen, terwijl Scheveningen hoopt op de teruggekeerde Kees Thies.

Ik denk toch Quick Boys, omdat Ter Leede, Hoek en Lisse vorig jaar te wisselvallig waren. Rijnsburg ook goed van boven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:30:03 #4
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29389855
Ben benieuwd wat mijn oud-pupillen Tim Orlowski en Joost Kuhlmann bij RBB gaan presteren dit seizoen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_29396106
Orlowski heb jij toch maar mooi naar de profs gebracht Bjoro!

Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_29396215
ik ben meer een teletekstsupporter hoor met mn ene bezoekje per seizoen of zo ben ik niet zo'n die hard, maar ik volg ze wel een beetje ja
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29396622
Ik ben ook geen fan hoor
Alleen Zeeuws voetballiefhebber
In Southern Sun
pi_29396957
Nou ja, je volgt A dus wel redelijk dan. Is ook al goed.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:00:42 #9
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29396962
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Orlowski heb jij toch maar mooi naar de profs gebracht Bjoro!

Hebben we behalve jou (RBB) en Sandman (Hoek, Kloetinge) geen fans van clubs hier? Tallguy voor Scheveningen meen ik.
Profs heeft in de jeugd bij Ajax gezeten !

ben geen fan hoor, volg RBB alleen sinds Kuhlmann erbij zit en ga daar 2a3 x per seizoen kijken !
en mijn vriendin is een vriendin van de zus van Dennis Groot (en zij komt ook wel eens kijken) dus die wil ook wel eens mee, maar moet zelf ook voetballen zaterdag om 14:30u !
256 goals !
pi_29396994
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Profs heeft in de jeugd bij Ajax gezeten !

ben geen fan hoor, volg RBB alleen sinds Kuhlmann erbij zit en ga daar 2a3 x per seizoen kijken !
en mijn vriendin is een vriendin van de zus van Dennis Groot (en zij komt ook wel eens kijken) dus die wil ook wel eens mee, maar moet zelf ook voetballen zaterdag om 14:30u !
Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:04:40 #11
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29397117
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Orlowski zat toch ook bij Telstar vorig jaar?
Stormvogels/Telstar is een combi club van BVO telstar en am. ver. Stormvogels, en daar speelde hij
256 goals !
pi_29397442
Oh, dat valt zwaar tegen dan.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:55:26 #13
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30126713
Het programma:
quote:
Ronde 1
Datum Teams Uitslag
03-09 Ajax - Ter Leede -
03-09 ARC - Hoek -
03-09 Capelle - Katwijk -
03-09 DOTO - Noordwijk -
03-09 FC Lisse - Excelsior M. -
03-09 Kloetinge - Rijnsburgse B. -
03-09 Quick Boys - Scheveningen -
quote:
Ronde 2
Datum Teams Uitslag
10-09 Excelsior M. - Kloetinge -
10-09 Hoek - Ajax -
10-09 Katwijk - DOTO -
10-09 Noordwijk - ARC -
10-09 Rijnsburgse B. - Capelle -
10-09 Scheveningen - FC Lisse -
10-09 Ter Leede - Quick Boys -
256 goals !
pi_30133257
Lisse - Maassluis en QB - Scheveningen zijn de toppers van de eerste speelronde. Ben benieuwd naar Lisse zonder Kwong-Wah.
www.thuisuiteten.nl
pi_30139719
quote:
Speler van Kloetinge overleden

31 augustus
De 20-jarige Frank Bouwmeester van Kloetinge, die vorige week door de bliksem werd getroffen, is dinsdag overleden. Zaterdag zal hij worden begraven. Naar aanleiding van deze tragische gebeurtenis is de wedstrijd tussen Kloetinge en Rijnsburgse Boys uitgesteld.

Bouwmeester werd donderdag tijdens de bekerwedstrijd van het tweede elftal tegen Wolfaartsdijk door de bliksem getroffen. Na reanimatie werd hij werd zwaar gewond in een ziekenhuis opgenomen.

Enkele andere spelers, die zich in de buurt van de blikseminslag bevonden, mochten na onderzoek naar huis en maken het goed.

De verslagenheid over het overlijden van Bouwmeester is groot bij Kloetinge. Alle trainingen werden dinsdag geschrapt.
Triest, zeer triest!
www.thuisuiteten.nl
pi_30163004
Inderdaad...
Tijdens diezelfde bui stonden wij ook op het veld, wij stapten er iets eerder af
In Southern Sun
pi_30163031
Erg triest, verschrikkelijk.
That's all folks!
  donderdag 1 september 2005 @ 13:20:03 #18
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_30163998
ARC'er in hart en nieren meldt zich!
  donderdag 1 september 2005 @ 13:39:37 #19
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30164633
Denk niet dat je dat als ooggetuige wil meemaken
256 goals !
pi_30175377
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef NRH het volgende:
ARC'er in hart en nieren meldt zich!
Die hadden we nog niet! Hoe zie je de kansen?
www.thuisuiteten.nl
pi_30225455
Prognose dit seizoen:

1. Quick Boys
2. Hoek
3. ARC

Degradanten: Ajax en DOTO, Kloetinge redt het nipt
www.thuisuiteten.nl
pi_30234149
Nou, had ik ARC niet voor niets getipt.

ARC - Hoek 4-0 (2 x Bartels, 2 x Ketting)
Capelle - Katwijk 1-2 (nieuweling Van der Voort van Argon scoort)
DOTO - Noordwijk 0-2 (DOTO veel kansen laten liggen, pingel gemist en zelfs tegen 10 Noordwijkers niet goed genoeg)
Quick Boys - Scheveningen 1-1 (zonder publiek door bananenincident, QB mat en Scheveningen kreeg te weinig)
FC Lisse - Excelsior Maassluis 4-2 (Lisse had een prima kwartier met 3 goals)
AFC Ajax - Ter Leede 1-2 (Ter Leede had het nog best lastig)

Kloetinge - Rijnsburgse Boys om begrijpelijke redenen uitgesteld.

ARC dus de eerste koploper.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 september 2005 @ 12:30:28 #23
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_30254677
Bartels kwam na drie seizoenen eindelijk eens echt goed voor de dag. Speelde een hele goede pot, ook nieuwkomer Ketting heerste op het middenveld en bekroonde zijn goede spel met twee goals. Verder heeft ARC weinig kansen weggegeven. Met 5 nieuwe spelers een aardige prestatie. Hoek viel dus wel behoorlijk tegen. De bank van ARC bestond voornamelijk uit jonge jongens, maar Charité, Redell en Van Schie ontbraken nog door blessures. Het kan dus nog beter worden. Hopen dat ze deze vorm vasthouden.
pi_30260240
Simpele overwinning op Hoek, ze zijn daar een beetje gedesillusioneerd nu
In Southern Sun
pi_30261833
Ik zie ARC wel ver komen, zoals gezegd. Maar dat geldt ook voor Hoek, die moeten niet gaan wanhopen na 1 match.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')