abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33372701
Ja, maar we moeten wel op hoofdklasseniveau.

Zie mijn edit trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33372786
Yup, moest helaas een keer afbellen door een pijnlijke hoofdblessure...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33372813
Okee, zonde. Hij mocht wel meedoen tegen de Squadra Azzuri.
www.thuisuiteten.nl
pi_33376745
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, Henny mocht wel degelijk blijven, maar deed het niet.
Dat ligt toch echt iets genuanceerder, kan ik je verzekeren.

Maar ja, ik denk dat Katwijk met Henny Lee een hele goede trainer heeft binnengehaald die in staat is de doelstellingen van Grootscholten te halen.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_33410292
Dat laatste staat buiten kijf, het is geen slechte trainer. Wel een beetje een zeur (wilde bij DOVO versterkingen halen toen ze failliet waren enzo), maar dat hoort er een beetje bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_33545720
paar nieuwtjes:

Andre vd Zouwen stopt (net als vorig jaar bij Barendrecht) na één seizoen bij Capelle, er is geen "klik". Volgend seizoen traint hij VVGZ, waar hij al eerder in dienst was.

Ted Verdonkschot voor onbepaalde tijd bij Rijnsburgse Boys. Toch verrassend (al staat hij eerste), ik denk dat iedereen aan het begin van het seizoen toch verwachtte dat het niet zo soepel zou lopen na het incident in de winterstop vorig seizoen.

Het contract van Arie Lagendijk bij Ter Leede wordt niet verlengd. Arie was sinds april Techisch manager bij de club.
And we are vagabonds
pi_33545824
André is natuurlijk Arie van der Zouwen, maar hij gaat inderdaad weg bij Capelle. Ze hadden bij VVGZ nooit gedacht dat Arie daar weer zou willen werken, maar niveau maakt hem niet erg veel uit, zei hij. Werd aanvankelijk gevraagd om mee te denken over een nieuwe trainer en uiteindelijk gaf hij aan het zelf ook wel te willen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33571491
Ik bedoelde uiteraard Arie. Het vertrek van die andere Arie bij Ter Leede is nogal onverwacht, ook voor spelers en technische staf. Twee weken geleden was nog de intentie uitgesproken met elkaar verder te gaan. Lagendijk schijnt echter persoonlijk bij een aantal sponsors niet goed te liggen en moest daarom vertrekken. Dit is een heel groot verlies voor een club als Ter Leede.
And we are vagabonds
pi_33573711
Voor welke club ben jij zelf Insistor?
www.thuisuiteten.nl
pi_33576099
Ik ben voor Katwijk
And we are vagabonds
pi_33603446
Okee. Dat is een leuke club.

Ga je er vaak kijken?
www.thuisuiteten.nl
pi_33606210
Vind ik ook

Ik ga zo goed als altijd thuis kijken. Uit af en toe.
Ben iig wel elk week op "De Krom" te vinden...

Ik neem aan dat jij een ASWH supporter bent?
And we are vagabonds
pi_33629230
Ja, dat is duidelijk. Dit seizoen op 1 na alle competitieduels al weer gezien.

Ben je een beetje fan van Sander Molenaar?
www.thuisuiteten.nl
pi_33699380
Ik ben een groot fan van Molenaar. Neemt de ploeg op sleeptouw, technisch zeer goed en laat dit seizoen zien weldegelijk een neusje voor de goal te hebben (hoewel hij de afgelopen 2 seizoen er ook 13 en 16 inlegde). Penalties mist hij sowieso niet, lijkt het.

Er is in het verleden bij de supporters van Katwijk denk ik niet altijd genoeg waardering voor Sander geweest, terwijl sommige "eigen spelers" vaak een schijnbaar onbeperkt vertrouwen leken te genieten.

Gaat Human weg?
And we are vagabonds
pi_33699481
Die kans lijkt erg klein. Hij heeft het hier erg naar zijn zin, rijdt elke keer met reservekeeper Joan van Belzen vanuit Zeeland naar hier en wil sowieso niet verhuizen. De rijke clubs als QB, Spakenburg en Kozakken Boys lijken dus kansloos. Verder is hij gevoelig voor sfeer en dan valt DOTO dus af. De Zeeuwse clubs hoeven hem niet meer, blijft eigenlijk alleen Barendrecht over. Maar ja, of dat wat is voor hem?

Hij wil ook niet naar de eerste divisie, alleen eredivisie of buitenland zou hij overwegen, maar die ziet hij niet snel komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33737204
Paul Telussa, de trainer die de vv Terneuzen binnen drie jaar van de derde klasse naar de hoofdklasse zondag loodste, is aangesteld als assistent trainer van Hoek.
In Southern Sun
pi_33769481
Okee. Niet genoeg vertrouwen in de nieuwe eerste man of gewoon een buitenkansje?
www.thuisuiteten.nl
pi_33774170
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Paul Telussa, de trainer die de vv Terneuzen binnen drie jaar van de derde klasse naar de hoofdklasse zondag loodste, is aangesteld als assistent trainer van Hoek.
Op papier is Telussa assistent, in de praktijk zullen ze vooral gelijkwaardig opereren. Telussa zal daarbij voorals "mental coach" optreden. Lijkt me niet ideaal. Na het ontslag van Tetaert ging al het gerucht dat hij trainer zou worden...

Ben Spork wordt volgend jaar trainer bij Excelsior Maassluis. Ben van Dam volgt Tempelaar op bij Scheveningen.

Bij Quick Boys hebben 4 spelers al aangegeven (waarschijnlijk) te zullen stoppen na dit seizoen: Marnix vd Gun (naar HVV), Flaton , Kenselaar en Beckx.
And we are vagabonds
pi_33793066
Flaton is ook al aardig op leeftijd toch? Die wenkbrauwen van die vent altijd...

Van der Gun terug naar zijn roots dus.

En Ben Spork lijkt me geen verkeerde. Al was Robert Visser wel te spreken over Jan Everse.
www.thuisuiteten.nl
pi_33833617
Gisteren Hoek zien spelen, dat gaat een zware dobber worden om handhaving te bewerkstelligen zeg.... Als je dat vergelijkt met vorig seizoen, wat een verschil.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 15:56:40 #261
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_33833901
Op Tenerife: ARC - Quick Boys 3-1. Net als vorig jaar presteren we wel op trainingskamp .
pi_33833921
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
Gisteren Hoek zien spelen, dat gaat een zware dobber worden om handhaving te bewerkstelligen zeg.... Als je dat vergelijkt met vorig seizoen, wat een verschil.
Bedroevend niveau he...
In Southern Sun
pi_33835148
Nou, viel me echt heel erg tegen ja. David Destorme werd er bij 3-1 afgehaald, lichtgeblesseerd, maar ik vermoed ook om hem te sparen. Want die gaan ze nog hard nodig hebben.

Achterin was het om te huilen, direct na de aftrap stond Human al alleen voor Filip van der Vloet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33835366
Niet gek ook dat Hendriksen zijn boel heeft gepakt haha...
In Southern Sun
pi_33835513
Nee, dat is niet verrassend.

Maar ja, Binnerts was aan het "warmlopen" en stond 5 minuten aan het reclamebord te praten met ons, terwijl de andere warmloper, Constancia, een beetje naar de cornervlag stond te kijken. Kwam niet echt heel fanatiek over allemaal.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 januari 2006 @ 20:57:05 #266
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33880169
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef NRH het volgende:
Op Tenerife: ARC - Quick Boys 3-1. Net als vorig jaar presteren we wel op trainingskamp .
morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canaria
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_33918522
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:

[..]

morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canaria
1-3, redelijke uitslag

Ook op Gran Canaria won Katwijk vandaag met 6-3 van Be Quick 1887...
And we are vagabonds
pi_33936758
Mooie score? Paar Molenaar-goals?
www.thuisuiteten.nl
pi_33937593
2x achtergestaan (0-1, 1-2 bij rust). Na rust maakte Katwijk de dienst uit. Doelpuntenmakers: Sander Molenaar (2x), Erwin Verkuijlen (2x), Chris de Bie en Ronald Turenhout. Ik weet eerlijk gezegd niet echt wat voor waarde je hier aan moet hechten. Mooiste is denk ik dat Van Leeuwen weer een volledige wedstrijd meespeelde.

Overigens plaatsen de spelers van Katwijk dagelijks een update op de website van vv Katwijk: http://www.vvkatwijk.nl/selectie/trainingskamp/
And we are vagabonds
pi_33937854
Dat is altijd leuk.

Hoe bevallen die Argon-jongens eigenlijk bij jullie? Middelbeek vond ik wel een goede keeper, superfanatiek ook (zie Kopspijkers).
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')