abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33603446
Okee. Dat is een leuke club.

Ga je er vaak kijken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33606210
Vind ik ook

Ik ga zo goed als altijd thuis kijken. Uit af en toe.
Ben iig wel elk week op "De Krom" te vinden...

Ik neem aan dat jij een ASWH supporter bent?
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_33629230
Ja, dat is duidelijk. Dit seizoen op 1 na alle competitieduels al weer gezien.

Ben je een beetje fan van Sander Molenaar?
www.thuisuiteten.nl
pi_33699380
Ik ben een groot fan van Molenaar. Neemt de ploeg op sleeptouw, technisch zeer goed en laat dit seizoen zien weldegelijk een neusje voor de goal te hebben (hoewel hij de afgelopen 2 seizoen er ook 13 en 16 inlegde). Penalties mist hij sowieso niet, lijkt het.

Er is in het verleden bij de supporters van Katwijk denk ik niet altijd genoeg waardering voor Sander geweest, terwijl sommige "eigen spelers" vaak een schijnbaar onbeperkt vertrouwen leken te genieten.

Gaat Human weg?
And we are vagabonds
pi_33699481
Die kans lijkt erg klein. Hij heeft het hier erg naar zijn zin, rijdt elke keer met reservekeeper Joan van Belzen vanuit Zeeland naar hier en wil sowieso niet verhuizen. De rijke clubs als QB, Spakenburg en Kozakken Boys lijken dus kansloos. Verder is hij gevoelig voor sfeer en dan valt DOTO dus af. De Zeeuwse clubs hoeven hem niet meer, blijft eigenlijk alleen Barendrecht over. Maar ja, of dat wat is voor hem?

Hij wil ook niet naar de eerste divisie, alleen eredivisie of buitenland zou hij overwegen, maar die ziet hij niet snel komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33737204
Paul Telussa, de trainer die de vv Terneuzen binnen drie jaar van de derde klasse naar de hoofdklasse zondag loodste, is aangesteld als assistent trainer van Hoek.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33769481
Okee. Niet genoeg vertrouwen in de nieuwe eerste man of gewoon een buitenkansje?
www.thuisuiteten.nl
pi_33774170
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Paul Telussa, de trainer die de vv Terneuzen binnen drie jaar van de derde klasse naar de hoofdklasse zondag loodste, is aangesteld als assistent trainer van Hoek.
Op papier is Telussa assistent, in de praktijk zullen ze vooral gelijkwaardig opereren. Telussa zal daarbij voorals "mental coach" optreden. Lijkt me niet ideaal. Na het ontslag van Tetaert ging al het gerucht dat hij trainer zou worden...

Ben Spork wordt volgend jaar trainer bij Excelsior Maassluis. Ben van Dam volgt Tempelaar op bij Scheveningen.

Bij Quick Boys hebben 4 spelers al aangegeven (waarschijnlijk) te zullen stoppen na dit seizoen: Marnix vd Gun (naar HVV), Flaton , Kenselaar en Beckx.
And we are vagabonds
pi_33793066
Flaton is ook al aardig op leeftijd toch? Die wenkbrauwen van die vent altijd...

Van der Gun terug naar zijn roots dus.

En Ben Spork lijkt me geen verkeerde. Al was Robert Visser wel te spreken over Jan Everse.
www.thuisuiteten.nl
pi_33833617
Gisteren Hoek zien spelen, dat gaat een zware dobber worden om handhaving te bewerkstelligen zeg.... Als je dat vergelijkt met vorig seizoen, wat een verschil.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 15:56:40 #261
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_33833901
Op Tenerife: ARC - Quick Boys 3-1. Net als vorig jaar presteren we wel op trainingskamp .
pi_33833921
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
Gisteren Hoek zien spelen, dat gaat een zware dobber worden om handhaving te bewerkstelligen zeg.... Als je dat vergelijkt met vorig seizoen, wat een verschil.
Bedroevend niveau he...
In Southern Sun
pi_33835148
Nou, viel me echt heel erg tegen ja. David Destorme werd er bij 3-1 afgehaald, lichtgeblesseerd, maar ik vermoed ook om hem te sparen. Want die gaan ze nog hard nodig hebben.

Achterin was het om te huilen, direct na de aftrap stond Human al alleen voor Filip van der Vloet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33835366
Niet gek ook dat Hendriksen zijn boel heeft gepakt haha...
In Southern Sun
pi_33835513
Nee, dat is niet verrassend.

Maar ja, Binnerts was aan het "warmlopen" en stond 5 minuten aan het reclamebord te praten met ons, terwijl de andere warmloper, Constancia, een beetje naar de cornervlag stond te kijken. Kwam niet echt heel fanatiek over allemaal.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 januari 2006 @ 20:57:05 #266
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33880169
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef NRH het volgende:
Op Tenerife: ARC - Quick Boys 3-1. Net als vorig jaar presteren we wel op trainingskamp .
morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canaria
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_33918522
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:

[..]

morgen AFC - Rijnsburgse Boys op Gran Canaria
1-3, redelijke uitslag

Ook op Gran Canaria won Katwijk vandaag met 6-3 van Be Quick 1887...
And we are vagabonds
pi_33936758
Mooie score? Paar Molenaar-goals?
www.thuisuiteten.nl
pi_33937593
2x achtergestaan (0-1, 1-2 bij rust). Na rust maakte Katwijk de dienst uit. Doelpuntenmakers: Sander Molenaar (2x), Erwin Verkuijlen (2x), Chris de Bie en Ronald Turenhout. Ik weet eerlijk gezegd niet echt wat voor waarde je hier aan moet hechten. Mooiste is denk ik dat Van Leeuwen weer een volledige wedstrijd meespeelde.

Overigens plaatsen de spelers van Katwijk dagelijks een update op de website van vv Katwijk: http://www.vvkatwijk.nl/selectie/trainingskamp/
And we are vagabonds
pi_33937854
Dat is altijd leuk.

Hoe bevallen die Argon-jongens eigenlijk bij jullie? Middelbeek vond ik wel een goede keeper, superfanatiek ook (zie Kopspijkers).
www.thuisuiteten.nl
pi_33938497
Martijn Middelbeek bevalt uitstekend en idd zeer fanatiek, constant coachend en bij doelpunten rent hij als een gek naar voren om het mee te vieren. Nogal een contrast met Dave de Heiden vorig jaar. Wel een erg klassieke keeper, in de spelhervattingen is hij wat minder. Ook dit jaar heeft hij overigens een bal van een "pupil vd week" tegegehouden.

Bij de overige supporters bevalt hij ook, want hij staat al vanaf het begin in de top van de verkiezing "Forza Katwijker van het Jaar" (met Molenaar, Leeflang en Verheij).

Arno vd Voort heeft duidelijk kwaliteiten, die zijn echter niet altijd boven komen drijven dit jaar. Dat vindt hij zelf geloof ik ook wel. Beide spelers passen overigens wel goed bij de club, ook buiten het veld. Dat is ook belangrijk.
And we are vagabonds
pi_33938722
Absoluut, dat laatste is vaak heel bepalend. Je kunt een goede speler hebben, maar als die niet past bij de club werkt het niet. Zie Raymond de Waard bij ASWH bijvoorbeeld.

Heeft Arno die witte schoenen nog trouwens?
www.thuisuiteten.nl
pi_33938850
Arno heeft tegenwoordig oranje(achtige) schoenen.
And we are vagabonds
pi_33938867
Ah, hoe toepasselijk!

Hopelijk zit ASWH volgend jaar weer eens bij Katwijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33939305
jaj, de blauwwitte schoenen die hij eerst had kunnen hier natuurlijk niet... (zie ook de eerste foto hier: http://www.vvkatwijk.nl/selectie/fotos/ )

Weer een keertje bij ASWH is idd ook wel leuk, als we toch elk jaar gaan veranderen. Als Kleotinge en Hoek degraderen zit dat er sowiesowel in toch? Kunnen we die nieuwe kantine even gaan bekijken...
And we are vagabonds
pi_33939339
Die link opent niet, een 404. Maar zal dezelfde foto zijn als in de VI seizoensgids?

En ja, als Kloetinge en Hoek eruit vliegen is de kans dat wij weer naar A schuiven aanwezig. Al weet je nooit met de KNVB.
www.thuisuiteten.nl
pi_33939541
Link werkt nu wel, het is een foto van Arno in duel met Lopes Silva van DOTO.

KNVB heeft wel eerder vreemde beslissingen genomen. Al was dat mede onder invloed van clubs als Quick Boys die het liefste zonder de bollenstreek spelen, schijnt...
And we are vagabonds
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:17:49 #278
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33941424
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Insistor het volgende:

[..]

1-3, redelijke uitslag
van de RBB site:

Rijnsburgse Boys heeft in Grand Canaria een oefenwedstrijd gespeelt tegen AFC, dat eveneens op het Spaanse eiland in trainingskamp is. De wedstrijd eindigde in een 3-1 overwinning voor de boys. Martijn Gootjes scoorde de 1-0, gevolgd door de 2-0 van Danny van der Vijver. Het derde doelpunt was een eigen doelpunt van de tegenstander.
256 goals !
pi_33947607
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef Insistor het volgende:
Link werkt nu wel, het is een foto van Arno in duel met Lopes Silva van DOTO.

KNVB heeft wel eerder vreemde beslissingen genomen. Al was dat mede onder invloed van clubs als Quick Boys die het liefste zonder de bollenstreek spelen, schijnt...
QB wil altijd tegen de Vogels spelen, geloof ik. Past ook wel, arrogantie tegen arrogantie.

Nette winst Bjoro. Speelt Gootjes nou wel als basisspeler of is ie meer supersub achter Joost en Frankie?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:24:13 #280
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33969978
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:

Nette winst Bjoro. Speelt Gootjes nou wel als basisspeler of is ie meer supersub achter Joost en Frankie?
volgens mij niet...dacht dat hij de laatste wedstrijden in ieder geval steeds als invaller mocht opdraven !
En hij valt ook veel in als middenvelder geloof ik !
256 goals !
pi_34022668
Okee, zo'n idee had ik al een beetje. Bij Ter Leede was ie vorig seizoen ook niet heel succesvol, dacht ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_34038871
Na de ruim dertig goals die hij een aantal seizoenen geleden voor Huizen maakte, heeft Gootjes nooit meer wat gepresteerd. Bij Cambuur en Haarlem zat hij meestentijds op de reservebank.
pi_34042646
Ja, zelfs onder vriend Wesseling. Maar de meeste jongens die van Huizen met Roy meegingen hebben het niet echt gered geloof ik. Hoewel Arnoud van Toor nog wel regelmatig in Haarlem 1 staat.

Vreselijke match was dat, Huizen - ASWH. Twee man rood, trainer rood en een zwakke scheids en geen kampioen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34215214
FC Lisse heeft ook nieuwe trainer: Niek Oosterlee van DHC uit Delft. Voor de rest weet ik eigenlijk bar weinig van de goede man. Kweet wel dat ie in 1990 kampioen werd met RBB
Leef naar je eigen talent
pi_34249782
Ken hem ook niet. In 1990 waren duels met RBB voor ASWH nog niet aan de orde ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_34313327
Hoek begint slecht aan deel twee.

AFC Ajax - Hoek 4-2 (Voor Ajax 2 x Orville Blankendal, Hoek kwam na 3-0 achter via 2 x Niels Dominicus terug naar 3-2, maar Ajax scoorde nog eens)
ARC - Noordwijk 1-1 (belangrijk punt voor ARC)
Kloetinge - Excelsior Maassluis was bij rust 0-0, eindstand 1-1 geworden. Regilio Pinas voor Kloetinge, Kevin Vink voor Maassluis.
quote:
Rijnsburgse Boys 15 9 3 3 30 28- 16 +12
FC Lisse 14 8 3 3 27 33- 20 +13
DOTO 14 8 2 4 26 24- 18 +6
Quick Boys 15 7 3 5 24 27- 19 +8
Noordwijk 14 5 7 2 22 23- 17 +6
Capelle 14 6 4 4 22 20- 17 +3
Ter Leede 15 6 4 5 22 18- 19 -1
Katwijk 14 6 3 5 21 28- 22 +6
Ajax 14 5 5 4 20 17- 16 +1
Excelsior M. 14 4 3 7 15 22- 30 -8
Kloetinge 14 3 3 8 12 17- 33 -16
ARC 14 2 5 7 11 20- 27 -7
Scheveningen 15 2 5 8 11 14- 26 -12
Hoek 14 2 4 8 10 15- 26 -11

[ Bericht 52% gewijzigd door methodmich op 21-01-2006 17:28:38 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_34313379
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, zelfs onder vriend Wesseling. Maar de meeste jongens die van Huizen met Roy meegingen hebben het niet echt gered geloof ik. Hoewel Arnoud van Toor nog wel regelmatig in Haarlem 1 staat.

Vreselijke match was dat, Huizen - ASWH. Twee man rood, trainer rood en een zwakke scheids en geen kampioen.
Alleen Arnoud van Toor heeft het gered. Gootjes, Sukru Michi, Roy Witteman en eentje waarvan ik de naam kwijt ben zijn mislukt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34313418
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alleen Arnoud van Toor heeft het gered. Gootjes, Sukru Michi, Roy Witteman en eentje waarvan ik de naam kwijt ben zijn mislukt.
Arthur van Metelen zit nog bij Haarlem.
www.thuisuiteten.nl
pi_34313465
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Arthur van Metelen zit nog bij Haarlem.
Die bedoelde ik dus. Alleen Van Toor heeft echt wat toegevoegd. Wesseling wilde Van Toor ook maar al te graag meenemen naar Leeuwarden, maar hij had net een nieuw huis gekocht in de buurt van Haarlem.

Gootjes werd eerst met veel bombarie gehaald door Cambuur meen ik, daarna ging hij naar Haarlem toen Wesseling daar trainer werd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34313530
Klopt, Gootjes mocht naar Cambuur, maar redde het daar niet.

Overigens vertrok de rest van dat team zo ongeveer in zijn geheel naar de Vogels (alles wat dus niet naar Haarlem ging).
www.thuisuiteten.nl
pi_34313611
Klopt, alleen de keeper bleef geloof ik. Wat gezeik over betalingen toch?
pi_34314835
Ja, precies. Allemaal gerommel. En die keeper, Werner Kooistra, was al op leeftijd ook. Is later nog naar DOVO gegaan dacht ik.

Huizen zit nu ook niet voor niets in de eerste klasse.
www.thuisuiteten.nl
pi_34656078
Cees Houtepen van SSV '65 uit Goes (momenteel koploper in 1C) volgend seizoen de nieuwe coach van Hoek. Die nieuwe trainer van nu dus al snel weg. Weet Sand er meer van?
www.thuisuiteten.nl
pi_34657927
Bij FC Lisse stopt aan het einde van het seizoen Kenny Heemskerk. De keeper moet voortaan op de donderdagavond en zaterdag werken en kan dus geen tijd meer vrijmaken voor zijn cluppie. Ken vindt dit echt heel spijtig, maar het is niet anders. Hij blijft wel in Lisse werken en maakt misschien wel z'n opwachting in zondag-7 volgend jaar!
Leef naar je eigen talent
pi_34659651
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Cees Houtepen van SSV '65 uit Goes (momenteel koploper in 1C) volgend seizoen de nieuwe coach van Hoek. Die nieuwe trainer van nu dus al snel weg. Weet Sand er meer van?
Houtepen is al eerder trainer geweest van Hoek, paar jaar geleden. Mesdagh is een tussenpersoon, dat was al vrij snel duidelijk. Ik persoonlijk snap Houtepen niet zo, de kans is groot dat hij volgend jaar weer in de 1e klasse trainer is, terwijl SSV'65 promotie amper meer kan ontlopen. Zal wel iets met financien zijn...
In Southern Sun
pi_34684399
En mogelijkheden wellicht? Wat ik hoorde van SSV '65 is dat het weinig voorstelt, maar dat ze twee goede spitsen hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_34684550
Ze staan niet voor niets ruim bovenaan in die klasse, is gewoon een goede ploeg. Nog geen hoofdklasse niveau, maar ik zou Hoek wel eens tegen SSV willen zien spelen...
In Southern Sun
pi_34684586
In 1C zitten in vergelijking met bijvoorbeeld 1B niet de beste teams, maar ze doen het netjes. Het 2e van hen is echter wel heel erg matig.
www.thuisuiteten.nl
pi_34763224
Excelsior Maassluis - Capelle 1-0 (Soares beslist de derby)
Katwijk - ARC 3-2 (ARC verliest dus wederom)
Rijnsburgse Boys - DOTO 1-2 (zeer knappe winst van DOTO bij de koploper, de winnende in de 92e minuut door Giovanni Franken vanaf elf meter)
Scheveningen - Kloetinge 0-2 (belangrijke winst voor de Zeeuwen)
Ter Leede - FC Lisse 2-1 (Lisse profiteert dus niet van de nederlaag van RB, Cornelia maakt de winnende vanaf de stip)
AFC Ajax - Quick Boys afg.
Hoek - Noordwijk afg.

STAND

1. Rijnsburgse Boys 16-30
2. DOTO 15-29
3. FC Lisse 15-27
4. Ter Leede 16-25
5. Quick Boys 15-24 (+8)
6. Katwijk 15-24 (+7)
7. Noordwijk 14-22
8. Capelle 15-22
9. AFC Ajax 14-20