Nou ze zijn goed op weg zo, ik heb ze liever in de hoofdklasse hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Wens je ze naar de 1e klasse tallguy? Je was toch fan?
volgens VoZ nietquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht even dat Said vorig seizoen bij Ter Leede zat, maar dat zal daarvoor geweest zijn.
ik ben slechts de boodschapper die voorleest van VoZ !quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Nee, kan ook hoor. Ik geloof je direct.
hi, nieuw hier...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht even dat Said vorig seizoen bij Ter Leede zat, maar dat zal daarvoor geweest zijn.
Henny Lee, liet DOVO in de steek.
quote:Henny Lee heeft een 2-jarig contract getekend bij zaterdaghoofdklasser vv Katwijk. Lee was tot het einde van afgelopen seizoen trainer van DOVO maar tijdens het faillissement van de Stichting Topsport DOVO werd Henny op een niet al te nette manier aan de kant geschoven. Op dit moment is Henny Lee op partimebasis werkzaam voor de KNVB, hij geeft daar de cursus oefenmeester 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |