Jammer dat ik zelf moet spelen, had er best wel bij willen zijn !quote:Op woensdag 16 november 2005 07:58 schreef Hork het volgende:
Zaterdag Katwijk - Quick Boys. Voor de geinteresseerden uit de regio Den Haag: TV West zend deze derby rechtstreeks uit.
Ik speel kwart voor één bij Katwijk uit, dus dat zel wel lekker rustig parkeren en ff een biertje na de wedstrijd drinken wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jammer dat ik zelf moet spelen, had er best wel bij willen zijn !
zou zomaar eens gezellig kunnen worden !quote:Op woensdag 16 november 2005 14:09 schreef NRH het volgende:
[..]
Ik speel kwart voor één bij Katwijk uit, dus dat zel wel lekker rustig parkeren en ff een biertje na de wedstrijd drinken worden![]()
succes-supporter dusquote:Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef Lissov het volgende:
Ik heb me ooit wel eens geregistreerd hier, maar nooit gepost! Ik ben voor FC Lisse, de huidige koploper in A.
Joost Kuhlmannquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburg scoorde al na 20 seconden tegen Lisse.
De goal van Lisse, gelijkmaker, kwam uiteraard van Jeffrey Winter. DOTO blijft verrassen.
Inmiddels is Ruud Bröring per direct zijn opvolger.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
Tevens werd bekend dat ARC niet verder gaat met trainer Dennis van den IJssel, na zes jaar.
Tja, geen fan van Bröring, maar misschien wel de eikel die die volgevreten vedettes aan het voetballen krijgt. Wel een vreemde beslissing van het bestuur om hem eerst nog aan te houden en dan na een nederlaag tegen DOTO (die je kan incalculeren) alsnog te ontslaan. Maar goed ik ken de bestuursleden goed, zijn geen kenners zoals ikquote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inmiddels is Ruud Bröring per direct zijn opvolger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |