abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31242556
Oke.
That's all folks!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:44:07 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31248473
zaterdag 8 oktober:

Quick Boys - Kloetinge
QB is naastig op zoek naar de 1e overwinning, Kloetinge wil hogerop en zal dus aan de bak moeten in Katwijk !
Ajax - Capelle
de Amsterdammers hebben thuis nog geen punt gehaald, Capelle uit nog niet !
Ter Leede - DOTO
Allebei gedeeld 3e met 10 punten uit 5 wedstrijden dat belooft dus wat !
Scheveningen - ARC
In de Haagse badplaats wordt gestreden om de aansluiting bij de subtop, de thuisclub heeft z'n enige thuiswedstrijd tot nu toe gewonnen, de Alphenaren speelden vorige week niet wegens een bacterie in het gras !
Excelsior M. - Noordwijk
In Maassluis wachten ze nog op de 1e overwinning en Noordwijk wil de weggeven 2-0 voorsprong van afgelopen week rechtzetten !
Rijnsburgse Boys - Katwijk
Over derby's gesproken, vanaf het hoofdveld van RBB kun je de tribune zien van Katwijk een wedstrijd die op zichzelf staat dus. Katwijk is wel de ploeg in vorm !
Hoek - FC Lisse
De ploeg met de meeste verliespunten tegen de ploeg met de minste.
Hoek zit in de hoek waar de hoeken vallen, zou je kunnen zeggen. Lisse is in de winning mood.

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_31248546
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Bjoro het volgende:

Hoek zit in de hoek waar de hoeken vallen, zou je kunnen zeggen.
Mooi spreekwoord
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_31253885
Mo Allach introduceerde toch ooit "de klap waar de hoeken vallen"?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:52:54 #95
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31254612
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Mo Allach introduceerde toch ooit "de klap waar de hoeken vallen"?
zou kunnen weet ik niet....maar vond deze wel toepasselijk !
256 goals !
pi_31261977
Hij is leuk inderdaad.

Op VoZ ook een mooi stuk over de dolende Quick Boys.
quote:
Productie-apparaat Quick Boys sputtert slechts

7 oktober
Het ene seizoen is het andere niet. Op sportpark Nieuw-Zuid bij Quick Boys weten ze daar inmiddels alles van. Kijk naar de ranglijst en je valt van je stoel van verbazing. De club die momenteel derde van onderen staat, was dat niet zo heel erg lang geleden nog de landskampioen, die bijkans onverslaanbaar was? En ook afgelopen seizoen streden de Katwijkers toch tot in de slotfase van de competitie mee voor de titel?

Quick Boys maakte in het bekerduel met FC Twente grote indruk door de profs een verlenging af te dwingen. Pas heel laat daarin moesten de Katwijkers zwichten (0-2). Die goede prestatie aan de vooravond van het seizoen kreeg tot nu toe nog niet het gewenste gevolg in de competitie.

Foto: Jan-Willem Dijkdrent

Allemaal waar, maar een glorieuze geschiedenis biedt geen enkele garantie voor een glorieuze toekomst. Daarvoor moet domweg iedere keer weer opnieuw een prestatief sterke reeks worden neergezet en dat is Quick Boys onder leiding van de nieuwe trainer John Blok tot op heden nog niet gelukt. Tegen FC Lisse zouden er tekenen van herstel zichtbaar zijn geweest, maar de 3-1 nederlaag stond daar uiteindelijk haaks op. Grootste struikelblok van dit moment is wellicht het gebrek aan slagkracht voorin. Met slechts drie treffers heeft het Katwijkse productie-apparaat slechts gesputterd.

Tegenstander van Quick Boys is Kloetinge dat een paar weken terug Ter Leede heel lang op 0-0 wist te houden en pas in de slotfase het hoofd boog in Sassenheim. Het zegt iets over de kwaliteiten van de Zeeuwen die met niet al te overdreven aspiraties aan hun heroptreden in de hoofdklasse zijn begonnen. In 2004 degradeerde Kloetinge, maar afgelopen seizoen kon al weer gelijk het kampioenschap van de eerste klasse gevierd worden. Kloetinge zag vervolgens een heel regiment spelers vertrekken en ook weer instromen, waardoor trainer Diederik Hiensch de opdracht kreeg met een ingrijpend veranderde selectie het 'debuut'jaar te gaan overleven.

De uitslagen tot nu toe zullen Rijnsburgse Boys tegengevallen zijn. Dit weekeinde kan de ploeg van trainer Ted Verdonkschot de zaak enigszins in het reine trekken wanneer de koploper van de hoofdklasse A Katwijk op bezoek komt.

FC Lisse is met twee verliespunten minder dan Katwijk de theoretische koploper. De bollenclub draait soepel getuige de veertien treffers in vier wedstrijden. Het bezoek aan Hoek zou niettemin wel eens kunnen uitlopen op een zware beproeving voor de ploeg van trainer Saïd Ouaali. Hoek, onderaan de ladder, is de kat in het nauw.

Niet alleen in Rijnsburg zal het spetteren, ook in Sassenheim zouden de toeschouwers wel eens een boeiend schouwspel voorgeschoteld kunnen krijgen. Ter Leede ontvangt daar DOTO, de debutant die zo verrassend sterk voor de dag komt tot nu toe. Na even wennen lijkt de club uit Pernis zich niets meer aan te trekken van grote namen.

De betrekkelijk onervaren trainer Hein van Heek doet het met Noordwijk boven verwachting gezien de mindere voorbereidingsperiode. Zijn ploeg verloor net als Katwijk en FC Lisse dit seizoen nog geen wedstrijd. Noordwijk moet op basis van de rangschikking in staat worden geacht de ongeslagen status te handhaven, al zal Excelsior Maassluis daar totaal anders over denken. De Waterwegclub heeft de punten bitter hard nodig om een begin te kunnen maken met een opmars uit de kelder.

Het duel tussen Scheveningen en ARC speelt zich af in de middenmoot. Verliezen betekent meteen zorgen, de winnaar verschaft zich een beetje afstand tot de gevarenzone.

Trainer Arie van der Zouwen was afgelopen weekeinde zonder twijfel een opgelucht mens, toen Capelle zijn eerste overwinning van dit seizoen liet noteren. Als Capelle dit weekeinde in Amsterdam weer de volle winst weet te boeken, lijken de meest donkere wolken achter de horizon verdwenen. Bij Capelles tegenstander Ajax houden goed en slecht elkaar tot nu toe aardig in balans.

Klik hier voor programma, stand en topscorers.
www.thuisuiteten.nl
pi_31288074
Quick Boys - Kloetinge 1-2 (QB blijft een drama, Esser werd matchwinnaar)
AFC Ajax - Capelle 1-1 (Capelle kan de goede prestatie van vorige week niet echt een vervolg geven)
Ter Leede - DOTO 0-2 (topschutter Benjamin Martha weer belangrijk voor de promovendus uit Pernis, die zo verrast)
Scheveningen - ARC 2-1 (ARC zakt ver weg na de goede start)
Excelsior Maassluis - Noordwijk 3-1 (eindelijk winst voor Maassluis, eerste nederlaag Noordwijk)
Rijnsburgse Boys - Katwijk 1-1 (Rijnsburg stond lang voor)
Hoek - FC Lisse 1-1 (Iliohan maakte 0-1, maar David Destorme benutte een strafschop)

STAND:

1. DOTO 6-13
2. Katwijk 6-12
3. FC Lisse 5-11
4. AFC Ajax 6-10 (0)
5. Ter Leede 6-10 (-1)
6. Noordwijk 6-9
7. Rijnsburgse Boys 5-8 (+1, 8 goals voor)
8. Scheveningen 5-8 (+1, 6 goals voor)
9. Kloetinge 5-7
10. Capelle 6-5
11. ARC 5-4 (0)
12. Excelsior Maassluis 5-4 (-4)
13. Quick Boys 6-2 (-7)
14. Hoek 6-2 (-11)

Blijft een merkwaardige competitie tot zoverre, met de onderste 5 zoals die nu zijn.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:55:16 #98
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31296706
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
STAND:

1. DOTO 6-13
2. Katwijk 6-12
3. FC Lisse 5-11
4. AFC Ajax 6-10 (0)
5. Ter Leede 6-10 (-1)
6. Noordwijk 6-9
7. Rijnsburgse Boys 5-8 (+1, 8 goals voor)
8. Scheveningen 5-8 (+1, 6 goals voor)
9. Kloetinge 5-7
10. Capelle 6-5
11. ARC 5-4 (0)
12. Excelsior Maassluis 5-4 (-4)
13. Quick Boys 6-2 (-7)
14. Hoek 6-2 (-11)
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Prognose dit seizoen:

1. Quick Boys
2. Hoek
3. ARC

Degradanten: Ajax en DOTO, Kloetinge redt het nipt
toch zit je er helemaal niet zo gek ver naast Mich

weet wel dat het seizoen nog lang is hoor !!!
256 goals !
pi_31305797
Dat ie voorspelt dat Kloetinge het gaat redden is al heel wat
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31309949
Ajax en DOTO verrassen dan ook volledig, terwijl die andere teams dat in negatieve zin doen.

AFC Ajax is helemaal niet zo sterk, maar ze doen het nu goed. DOTO is een nieuwkomer zonder echte sterren, maar presteert ook prima.

Overigens, had jij ook een prognose gedaan?

En Sandman, gaat de coach van Hoek al buiten?
www.thuisuiteten.nl
pi_31309999
Nog niet, Tetaert zegt zelf nog steeds goed te zitten bij de club...
Ik verwacht overigens niet dat als de resultaten zo bijven hij lang aan zal blijven...
quote:
Trainer is een gelukkig mens bij Hoek, alleen ongelukkig met het resultaat
Eric Tetaert raakt nooit in paniek

door Frits Bakker

BRUGGE - De Belgische trainer Eric Tetaert is met de voetbalclub Hoek in zwaar weer verzeild geraakt. Het hoge verwachtingspatroon (titelkansen in de hoofdklasse) wordt niet waargemaakt en na vijf weken is de positie op de ranglijst zeer zorgwekkend. Hoek won nog niet één wedstrijd, maar van onrust is geen sprake. „Ik raak nooit in paniek“, verzekert Tetaert.

Hij voelt zich nog altijd een gelukkig mens bij Hoek. „Maar ik ben ongelukkig met het resultaat, met het spel, met het vormpeil van sommige spelers. Ik ben wel blij dat alles rustig blijft in de club. Ze weten dat er bezieling is, dat iedereen keihard werkt en we er alles aan doen om deze spiraal om te buigen.“

Hoe is het met uw gemoedstoestand? Hebt u zo’n slechte start als trainer wel eens eerder meegemaakt?

Tetaert: „Ik voel me net als anders, omdat ik weet dat me niets te verwijten valt. En het gaat erom dat ik de eerste ben die niet in paniek raakt. Wie het langst rustig blijft, is altijd de winnaar. Dat heb ik wel geleerd in al die jaren dat ik trainer ben. Ik sta al heel mijn leven tussen sportmensen en weet precies wat er in ze omgaat. Moest ik nou bankier geweest zijn, dan was ik gaan panikeren. Maar een trainer niet, die blijft rustig, die weet dat er straks ook weer mooiere tijden komen.“

Kijkt u wel eens op de website van de club? Daar is de teneur onder supporters: Tetaert eruit.

„Ik heb er nog nooit op gekeken, ook niet toen het vorig jaar zo goed ging. En ik heb tegen mijn spelers gezegd: lees dat toch allemaal niet. Het zijn altijd mensen die meewaaien met alle winden, die dat soort dingen uitkramen. Zijn dat dan de echte supporters? Het raakt mij totaal niet. Pas op: ik voel wel mee met de supporters. En ik kan er goed tegen dat ze roepen dat het slecht is. Maar blijf achter je club staan, zorg niet voor al die onrust.“

Toch was u zaterdag na de wedstrijd zelf ook snel vertrokken.

„Dat is niet omdat we verliezen of slecht hebben gespeeld. Ik ben altijd de eerste in de bus. Ik ga nooit naar een bestuurskamer of kantine. We vertrekken met Hoek altijd binnen een uur. Ik blijf lang bij mijn spelers in de kleedkamer, maar wat heb ik eraan om daar te blijven hangen.“

Hoe kunnen we een positieve draai geven aan de zorgelijke positie na vijf wedstrijden?

„Door de kop fris te houden en alleen vooruit te kijken. Het komt weer goed met Hoek, dat weet ik zeker. Daar hebben we de spelers en de kwaliteit voor. Het moet ons alleen eens even meezitten. We beginnen tot nu toe elke week met een 1-0-achterstand, omdat er altijd wel een of andere blunder wordt gemaakt. Die ene blunder van de keeper, in de eerste wedstrijd tegen ARC, blijft ons veel langer achtervolgen dan ik had gedacht. Dat angstgevoel leeft nog steeds in het elftal, al wekenlang. Maar ik blijf positief denken. Sam Ysebaert heeft vorig jaar vijftien keer gescoord in achttien wedstrijden. Denk je dat hij dat nu niet meer kan? En David Destorme kan nog altijd fantastisch voetballen. Hij wil alleen te veel doen. Hij wil het elftal op sleeptouw nemen, meeverdedigen, opbouwen en ook nog scoren. Dat kan natuurlijk niet. Roy Hendriksen krijgt van overal kritiek over zich heen, dat hij niet brengt wat hij kan. Ik vind juist dat Hendriksen al weken goed speelt. Dat ze toch eens stoppen met al die heisa en die jongen rustig laten voetballen.“

Wat doet u met de kritiek op het systeem dat jullie spelen? Bijvoorbeeld van de trainer van Katwijk, die vindt dat jullie veel te doorzichtig voetballen?

„Het is een beetje goedkoop om dat te zeggen van de tegenstander na een gewonnen wedstrijd. Was Katwijk dan zo goed zaterdag? Zonder die twee eerste goals, allebei door blunders achterin, was het anders gelopen.“

Toch roept iedereen, ook binnen de club, om een aanpassing.

„Ik weet ook dat het geduld niet eeuwig kan duren. Voor de spelers die maar blijven blunderen, komt er een moment dat ik andere keuzes ga maken. Dat kan zaterdag al zijn, maar ik wil er niet op vooruitlopen. Ik blijf alleen wel geloven in het systeem. We zijn fysiek goed, we staan tactisch goed. Alleen in het hoofd zit het nu niet goed. Dat is psychisch, het is een gevolg van wat er de laatste weken op het veld gebeurt. Dan gaan spelers met angstgevoelens lopen voetballen. Ik heb er op de training op gehamerd, dat we fris moeten zijn. Dat we onbevreesd het veld ingaan. Ik weet zeker dat we maar een klein zetje nodig hebben, dan komt dit elftal er weer bovenop. Het zijn niet de punten die de kwaliteit bepalen, maar de spelers.“
In Southern Sun
pi_31310926
Vorig jaar ook na een duel of 6 einde van Ballegeer toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_31356538
Topscorers Hoofdklasse A:

1. Sander Molenaar, Katwijk. 7
2. Benjamin Martha, DOTO. 5
3. Vincent de Groot (Ajax), Dennis Illiohan (Lisse), Bram Marbus (Noordwijk), Remco Torken (Ter Leede) 4
That's all folks!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:25:03 #104
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31445277
deze keer ff zonder verhaaltje !

Programma zaterdag 15 oktober:

ARC - Ter Leede
DOTO - Ajax
Capelle - Quick Boys
Kloetinge - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Hoek
Katwijk - Excelsior M.
Noordwijk - Scheveningen
256 goals !
pi_31445659
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog niet, Tetaert zegt zelf nog steeds goed te zitten bij de club...
Ik verwacht overigens niet dat als de resultaten zo bijven hij lang aan zal blijven...
[..]
Klinkt niet best. Een trainer die meteen weggaat na de wedstrijd. Als het goed gaat kom je er mee weg, als het slecht gaat niet echt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31457529
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Bjoro het volgende:
deze keer ff zonder verhaaltje !

Programma zaterdag 15 oktober:

ARC - Ter Leede
DOTO - Ajax
Capelle - Quick Boys
Kloetinge - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Hoek
Katwijk - Excelsior M.
Noordwijk - Scheveningen
Waarbij met name ARC - Ter Leede en Capelle - Quick Boys pikant worden. ARC zal willen, Ter Leede wil herstellen van de nederlaag. QB heeft de punten hard nodig, maar Capelle zal de goede lijn door willen trekken.

DOTO - Ajax is onverwachts een ranglijsttopper geworden.
www.thuisuiteten.nl
pi_31467990
ARC - Ter Leede 2-2 (Ter Leede leek te winnen, maar ARC pakte een naar verluidt verdiend punt)
DOTO - AFC Ajax 1-0 (Nixon Dias, oud-Spartaan, was de man)
Capelle - Quick Boys 0-0 (twee tobbende toppers)
Kloetinge - FC Lisse 1-4 (makkelijke zege in Zeeland voor Lisse)
Rijnsburgse Boys - Hoek 1-0 (Djuric Ascension scoorde en Hoek zit nog verder in problemen)
Katwijk - Excelsior Maassluis 2-3 (Katwijk stond 2-0 voor!)
Noordwijk - Scheveningen 2-0 (Noordwijk doet lekker mee dus)

De stand:

1. DOTO 7-16
2. FC Lisse 6-14
3. Noordwijk 7-12 (+5)
4. Katwijk 7-12 (+4)
5. Rijnsburgse Boys 6-11
6. Ter Leede 7-11
7. AFC Ajax 7-10
8. Scheveningen 6-8
9. Excelsior Maassluis 6-7 (-3, 13 goals voor)
10. Kloetinge 6-7 (-3, 9 goals voor)
11. Capelle 7-6
12. ARC 6-5
13. Quick Boys 7-3
14. Hoek 7-2

Volgende week inhalen:

ARC - Excelsior Maassluis
Kloetinge - Rijnsburgse Boys
Scheveningen - FC Lisse
Noordwijk - AFC Ajax
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:53:39 #108
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_31488291
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
ARC - Ter Leede 2-2 (Ter Leede leek te winnen, maar ARC pakte een naar verluidt verdiend punt)
ARC kwam twee keer op voorsprong. Na 60 minuten kreeg een grensrechter last van zijn hart. Hets tond toen 1-0. Ter Leede bleef op het veld, ARC ging naar de kleedkamer. Dat bleek geen goede zet, want direct na de onderbreking werd het 1-1. ARC kwam weer op voorsprong uit een vrije trap die er gelukkig in werd gewerkt. ARC moest de 3-1 maken, maar faalde. In de laatste minuut werd de 2-2 nog knullig weggegeven. Zonde.
pi_31490235
Dan hadden ze op VoZ de boel omgedraaid in het scoreverloop.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:04:45 #110
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31580550
met de inhaalwedstrijden van as zaterdag komen alle clubs weer op 7 wedstrijden !!

dan is er toch een duidelijk beeld aangaande de stand !
256 goals !
pi_31581956
Aanvaller Regilio Pinas van Kloetinge heeft deze week meegetraind met RKC Waalwijk...
In Southern Sun
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:40:44 #112
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31582669
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Aanvaller Regilio Pinas van Kloetinge heeft deze week meegetraind met RKC Waalwijk...
als hij weggaat zullen ze het waarschijnlijk nog moeilijker krijgen, of niet ?
256 goals !
pi_31585406
Er heeft al een Pinas meegedaan met RKC, dat zal een ander zijn dan. Toivinio ofzo. Familie?
www.thuisuiteten.nl
pi_31603722
Hij is basisspeler bij Kloetinge, opvallend als jonge nieuweling... Denk ook niet dat ie al weggaat, is te vroeg voor m...
Inderdaad een ander, geen idee of het familie is...
In Southern Sun
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:02:17 #115
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_31603982
Waarom spelen Noordwijk en Ajax morgen eigenlijk? Ze hebben beide al 7 wedstrijden.
Hopen dat ARC morgen wint om aansluiting bij de middenmoot te krijgen en Quick Boys en Hoek nog meer onder druk te zetten.
pi_31631027
Scheveningen - FC Lisse 3-4 (restant van de gestaakte match in september, toen was het 1-2, spektakel dus, want het werd snel 2-2, toen 2-4, en toen 3-4 door een pingel)
Kloetinge - Rijnsburgse Boys 1-5 (Zinhagel 3, Kuhlmann 2 goals voor RB)
ARC - Excelsior Maassluis 2-2 (0-1, toen ARC sterk naar 2-1, maar toch 2-2)
Noordwijk - AFC Ajax 1-1 (vooruitgespeeld, 0-1 dubieus door blessure Noordwijk-keeper)

STAND

1. FC Lisse 7-17
2. DOTO 7-16
3. Rijnsburgse Boys 7-14
4. Noordwijk 8-13
5. Katwijk 7-12
6. Ter Leede 7-11
7. AFC Ajax 8-11
8. Scheveningen 7-8
9. Excelsior Maassluis 7-8
10. Kloetinge 7-7
11. ARC 7-6
12. Capelle 7-6
13. Quick Boys 7-3
14. Hoek 7-2
www.thuisuiteten.nl
pi_31775913
Vandaag een leuk programma:

FC Lisse - Capelle
Capelle staat nog erg laag en moet dus bij de koploper punten zien te pakken, Lisse zal de pas verworven koppositie nog langer willen vasthouden

Quick Boys - DOTO
De tegenvaller van het seizoen tot nu toe, Quick Boys, tegen de verrassing tot dusverre, promovendus DOTO. De Katwijkers moeten nu eens punten gaan pakken.

AFC Ajax - ARC
De zaalvoetballers van Ajax doen het beter dan verwacht, maar een zege van het tot nu wat tegenvallende ARC zal de onderlinge verschillen minimaliseren

Ter Leede - Noordwijk
Op papier een topper. Ter Leede zoekt al jaren een titel, maar verloor toch weer de nodige punten, Noordwijk is zeer aardig begonnen aan het seizoen.

Scheveningen - Katwijk
De oranjehemden uit Katwijk zullen hun hoge klassering moeten zien te verdedigen in Scheveningen. Winst van de thuisploeg betekent dat het onderlinge verschil tot 1 punt in Katwijks voordeel wordt gereduceerd.

Excelsior Maassluis - Rijnsburgse Boys
Maassluis heeft na een moeizaam begin de weg naar boven iets gevonden, maar of die tegen het sterke Rijnsburg doorgezet wordt?

Hoek - Kloetinge
De Zeeuwse derby begint met een verrassende voorsprong van 5 punten in de ranglijst voor promovendus Kloetinge. Titelkandidaat Hoek staat nog altijd laatste en zal toch een keer moeten gaan winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31785951
Zit de trainer van Hoek nog steeds op z'n stoeltje?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31787191
FC Lisse - Capelle 0-1 (onverdiende zege van Capelle tegen een beter Lisse, maar Patrick Molendijk was de enige speler die het net vond en hij speelt bij Capelle)
Quick Boys - DOTO 3-0 (eerste zege voor QB, in een duel dat 10 minuten later begon wegens een laat arriverende spelersbus van DOTO)
AFC Ajax - ARC 1-1 (ARC moet zich zorgen gaan maken, verrassend genoeg)
Ter Leede - Noordwijk 2-2 (gelijkspel in deze mooie bollenderby)
Scheveningen - Katwijk 2-4 (Katwijk kwam 1-0 achter, maar na de gelijkmaker kantelde het duel en bleken de Katwijkers de beste in de Noordzeederby)
Excelsior Maassluis - Rijnsburgse Boys 1-2 (Maassluis kwam voor, maar Rijnsburg wist alsnog te winnen)
Hoek - Kloetinge 2-2 (gelijkspel in de Zeeuwse derby, waarin Hoek een 2-0 voorsprong weggeeft en met 10 man eindigt)

STAND

1. FC Lisse 8-17 (+12)
2. Rijnsburgse Boys 8-17 (+7)
3. DOTO 8-16
4. Katwijk 8-15
5. Noordwijk 9-14
6. Ter Leede 8-12
7. AFC Ajax 9-12
8. Capelle 8-9
9. Excelsior Maassluis 8-8 (-4, 16 goals voor)
10. Scheveningen 8-8 (-4, 11 goals voor)
11. Kloetinge 8-8 (-7)
12. ARC 8-7
13. Quick Boys 8-6
14. Hoek 8-3
www.thuisuiteten.nl
pi_31812823
En vanavond of morgen zal waarschijnlijk Tetaert eruit vliegen en opgevolgd worden door Angelo Nijskens...
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')