Op je komt zittenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Shameless kijken gaat.
Taaaaaaartquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op je komt zitten
Over een uur krijgen we taart, veeeeeel taart
Van mij geen taart hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op je komt zitten
Over een uur krijgen we taart, veeeeeel taart
Mooi Noca.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:02 schreef Noca het volgende:
Avond!!
Alles goed met de Hools?
Ik ga vanaf morgen nog 20 uur per week werken, heb een freelance opdracht binnengekregen en daar ga ik mij de rest van de tijd op storten. Erg tof!
vergeten te wisselen de laatse keer anders had k vast gewonnenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
Uitslag [Hools] Het VBL Café Subleague
Lionheaad 1736
rubbereend 1628
Suijk 1618
golfer 1499
Da_Sandman 1425
mitt 1407
-Vaduz- 1399
9christensen 1386
methodmich 1313
appelsientje 1195
Cart_man 1153
Dos37 1085
tha_dark 1074
Bjoro 1053
VoreG 1029
Erg leuk, zie [TiP] Shameless - Britse comedy-drama bij VPROquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
He Shameless, is dat dat programma waar ik net een uur naar heb zitten te kijken op Nederland 3? Dat is leuk
mocht je wisselenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:oi
vergeten te wisselen de laatse keer anders had k vast gewonnen
Dat zijn toch herhalingen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
curb your enthousiasm was ook erg leuk
voor diegene die t al eens gezien hebben vast, maar dat heb ik niet.quote:
Geweldige acteurs - en zo ontzettend lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Arme Ian
Ze spelen allemaal zoooooo goed... Sheila![]()
![]()
Lionheaad heeft er wel mooi prijzen mee gewonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
vergeten te wisselen de laatse keer anders had k vast gewonnen
Roept er al iemand vanuit de slaapkamer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar bed gaan?
Heb je het vanaf het begin gevolgd?quote:
je mag ook wel ff hier heen komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar bed gaan?
Ik heb de eerste gezien en de derde en de zesde en zo nog wat, niet gevolgd helaas dus - het eigenlijk te laat voor dit ventje.quote:
Nee, er zit nog iemand op de bank te vegeteren, die heeft nog 3 weken vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Roept er al iemand vanuit de slaapkamer?
jaloers?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, er zit nog iemand op de bank te vegeteren, die heeft nog 3 weken vakantie![]()
Ga je me voorlezen uit suske en wiske?quote:
dan toch nog maar ff 1 jupi neer zet voor Sandjequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's eigenlijk wel sneu...
Net op het moment dat ik wil gaan slapen gaat Fok snel draaien...
Het is voor ons altijd de moeite om wakker voor te blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb de eerste gezien en de derde en de zesde en zo nog wat, niet gevolgd helaas dus - het eigenlijk te laat voor dit ventje.![]()
Jouw dag begint toch ongeveer rond die tijd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is voor ons altijd de moeite om wakker voor te blijven.
Zat zelf aan Jip en Japeke te denken !quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je me voorlezen uit suske en wiske?
Ik wil wel links liggen en ik ga er niet uit voor dat mislukte jongetje van je![]()
leuke vent alleen jammer dat hij met zn band tegenwoordig van die kutmuziek maaktquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef pascalheister het volgende:
Zomergasten moet zondag ook leuk met Tom Barman, hoorde ook iets over polanski? Toch een van mijn favo's
quote:
Ik lig altijd linksquote:Links liggen mag (lig je lekker aan mijn kantje)
En dan gaat moeders er toch uit en kunnen wij lekker blijven liggen !
Nou toevallig heb ik ze vanmiddag in de wastafel gezet met erg warm water...... en ze werden lichtblauw en oranje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
is mn kroost al verkleurd Bluezz?
hoe bekijk je dat eigenlijk of je links of rechts ligtquote:
hun oom is een kameleon, dat verklaart waarschijnlijk een hoopquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou toevallig heb ik ze vanmiddag in de wastafel gezet met erg warm water...... en ze werden lichtblauw en oranje.
Dus ze kunnen wel inburgeren, maar alleen als je ze dwingt
Dan is het rechtSCHquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Bjoro het volgende:
hoe bekijk je dat eigenlijk of je links of rechts ligt
vanaf staand voor het bed met je gezicht naar de kussens
Dan is het linkSCHquote:of liggend vanuit je bed met je gezicht naar de TV ?
al ie nou geen tv heeft dan ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe bekijk je dat eigenlijk of je links of rechts ligt
vanaf staand voor het bed met je gezicht naar de kussens
of liggend vanuit je bed met je gezicht naar de TV ?
Nee, ze deden verder niets.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
hun oom is een kameleon, dat verklaart waarschijnlijk een hoop
houja zeg, wat een gezeur wil je dan dat ze bad onderpoepen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ze deden verder niets.
Geen plasje geen hoop niks
Ze dobberden maar en hadden het erg warm
Je overschat jezelf.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
jojojojo, hier is de klootzak van het jaar
niet overdrijvenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
jojojojo, hier is de klootzak van het jaar
een mannelijke?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:14 schreef Dos37 het volgende:
TAxi driver wat een top film
wat een acteur is de Niro toch ook
Shame on you als je Robert de Niro niet kent.quote:
agh ga er toch niet op inquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Shame on you als je Robert de Niro niet kent.
De naam ken ik wel... maar kan er geen gezicht bij plaatsen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Shame on you als je Robert de Niro niet kent.
Are you talking to me?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:14 schreef Dos37 het volgende:
TAxi driver wat een top film
wat een acteur is de Niro toch ook
No shit sherlock!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef pascalheister het volgende:
mooi gekopieerd van imdb.com terrorobbie
gek hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
No shit sherlock!![]()
![]()
Menig ander zou denken dat ik dit uit mn hoofd had..Maar jij hebt me meteen door
![]()
Dit roept om een fotootjequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef Nashje het volgende:
Net is m'n broer teruggekomen uit Barcelona.
Heeft ie in de Barca shop een sjaal voor me gekocht. Echt super mooie sjaal. Cool man
.
dank uquote:
* zonnebril opzet *quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemorgen
*hangt nog wat groen-gele slingers op*
ik wilde maar beginnen met appeltaart voor bij de koffie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Koffie....wat voor een gebak hebben we??
Shameless is te gek, ik lag me echt helemaal ziek met die serie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
He Shameless, is dat dat programma waar ik net een uur naar heb zitten te kijken op Nederland 3? Dat is leuk
Lekker...met een toefje slagroom??quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde maar beginnen met appeltaart voor bij de koffie.
Jij ook van hartequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen.
* slagroom rondspuit *quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:50 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lekker...met een toefje slagroom??
U ook gefeliciteerdquote:
Nou ja vorige week was het ook al kut weer..quote:
Des te meer een motivatie voor mij om zo snel mogelijk mijn studie af te maken, een goede baan te zoeken en dan redelijk op tijd te kunnen emigreren naar een land waar wel de zon schijntquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja vorige week was het ook al kut weer..
en volgende week wordt het ook bagger...
Jij hebt vandaag koffiedienst, Vom.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:07 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik zou graag een kopje koffie krijgen![]()
Waarom denk jij anders dat ik naar Australië gaquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Des te meer een motivatie voor mij om zo snel mogelijk mijn studie af te maken, een goede baan te zoeken en dan redelijk op tijd te kunnen emigreren naar een land waar wel de zon schijnt![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom denk jij anders dat ik naar Australië ga
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag koffiedienst, Vom.
Ook goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:18 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Degene die de tent opent moet koffie en thee zetten
Bleuzzie dus...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:18 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Dat moet dus altijd een mod zijn want die kunnen de tent op slot gooien en weer openenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:18 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zal aan je denken hoorquote:
er komen orkanen en tornado's rond november, heb ik gehoordquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom denk jij anders dat ik naar Australië ga
Minimaal 2 jaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik zal aan je denken hoor![]()
Hoe lang moet je nog ?
OKe jij mag mijn dvd's hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er komen orkanen en tornado's rond november, heb ik gehoord
oooooquote:
Héquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
er komen orkanen en tornado's rond november, heb ik gehoord
jezus doorstaat alles welquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé
Bluezzekind gaat al in aug. dus hou ff op
Ik wil ook in Aug...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé
Bluezzekind gaat al in aug. dus hou ff op
"Da's Vuile Slet in het Spaans"quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank u allen
Net de nieuwe plaat van de 'Kassameisjes' op Yorin FM. Weer erg grappig
Ik ken wel dat verhaal van ene Simons uit België. Ken je die al?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van Koentje Daerden uit België?
Die kwam niet...
Die ging naar PSVquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken wel dat verhaal van ene Simons uit België. Ken je die al?
dat verhaal kennen ze zo langzamerhand in Rotterdam zuid welquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kwam niet...
dat is nog eens een manier van promoverenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Rondje op kosten van Genoa, de kampioen van de Serie B vorig jaar mag en komend seizoen 1 trapje lager proberen in de C1
Gemeen, Bluezziequote:Op woensdag 27 juli 2005 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier naar soep en warme sauzijcebroodjes
Maar ik mag nog nie eten
Gewoon Marc Wotte dus.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier naar soep en warme sauzijcebroodjes
Maar ik mag nog nie eten
eet je pas om 4 uur?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Das mijn eigen keuzz hoor clau, ik wil altijd zo laat mogelijk eten, dan is mijn middag lekker kort
Dat is waar, dat deed ik ook altijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Das mijn eigen keuzz hoor clau, ik wil altijd zo laat mogelijk eten, dan is mijn middag lekker kort
en wie komt er voor in de plaats?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Rondje op kosten van Genoa, de kampioen van de Serie B vorig jaar mag en komend seizoen 1 trapje lager proberen in de C1
dr had waarschijnlijk wel een degradatie clausulle in gekomen in zn contractquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Die Andre Ooijer ff blij dat ie niet voor Genoa getekend had, zou wel een van de meest dramatische transfers ooit geweest zijn van een Nederlander die zo graag het ook eens in het buitenland zou willen maken.
Maar onder Spaans pseudoniem, dan kan ie zijn handen in onschuld wassen.quote:
Om 14 uur pas!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:22 schreef pascalheister het volgende:
hey clau hoe ging je solli?
als het goed is Ascoliquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wie komt er voor in de plaats?
Ben jij met alles zo traaaaaag?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kwam niet...
Hangt er vanaf wat voor een auto je rijdt en het soort garaga (merkdealer, bovag etc).quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:28 schreef methodmich het volgende:
Succes dan clauw!
* methodmich gaat zo eten, dan weg, dan wagen halen. Iemand een idee hoeveel een APK + grote beurt ongeveer kost?
Nee, maar het blijft zo leuheuk!quote:
suc6quote:
tent minder toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:het Lowlands terrein wordt helemaal anders ingericht
dat wordt weer spannend
quote:Albert West definitief naar Afghanistan
AMSTERDAM - Zanger Albert West vertrekt dinsdag 2 augustus vanaf vliegbasis Eindhoven naar Afghanistan voor een bezoek aan verschillende ISAF-eenheden. Hij zal ongeveer een week in Afghanistan blijven, aldus dinsdag een woordvoerder van Defensie.
Het idee om een serie optredens te geven voor de Nederlandse militairen in Afghanistan is vorige week ontstaan. Aanleiding is een videoclip die ongeveer 150 militairen hebben opgenomen op de muziek van 'Is this the way to Amarillo', een hit van West uit 1988. De militairen hebben in het kamp in Pol-e Khomri een filmpje opgenomen voor het thuisfront. Deze kwam op internet terecht en is inmiddels tienduizenden keren bekeken.
Albert West heeft ook opnieuw succes met zijn cover van Tony Christie door een reclame van biermerk Bavaria waarin hij het nummer zingt.
Albert West is de eerste Nederlandse artiest die in Afghanistan gaat optreden voor Nederlandse militairen. Vorig jaar gaf cabaretier Freek de Jonge in Irak vijf optredens voor het daar gelegerde defensiepersoneel. En Veronica-dj Adam Curry presenteerde in 2004 een week lang zijn ochtendprogramma 'Ook Goeiemorgen' vanuit het hoofdkamp van de Nederlandse troepen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tent minder toch?
die Albert West mag de militairen vergezelen.
[..]
Dan zal ik dat volgende week zien denk ik.. want dan ga ik een dagje naar 6 vlaggen toe...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:het Lowlands terrein wordt helemaal anders ingericht
dat wordt weer spannend
er zal nog niet veel te zien zijn denk k.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan zal ik dat volgende week zien denk ik.. want dan ga ik een dagje naar 6 vlaggen toe...
of hoe dat tegenwoordig ook heet.
Toch wel een geweldige line-up dit jaar, jammer dat ik op vakantie ben, anders was ik er zeker heen gegaan. Volgend jaar beter...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zal nog niet veel te zien zijn denk k.
Walibi world heet t toch
Oo oke .. ook bestquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zal nog niet veel te zien zijn denk k.
Walibi world heet t toch
gaat het dan toch nog goed, hoe gaat de kaartverkoop dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]podium dr bij weer
de Charlie
en de Higherground is vervangen door Lima
geen idee, maar naa aanleiding van het jaar dat er maar 48.000 mensen kwamen (2003) is in 2004 de boel aangepast en 2 podia weg, vervolgens kwamen er 55.000 waar op 52.000 was gerekend dus was t technisch gezien wel uitverkocht en eigenlijk een podium te weinig, dat is nu rechtgezet en de capaciteit teruggebracht naar maximaal 55.000 dacht kquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat het dan toch nog goed, hoe gaat de kaartverkoop dan?
vooruit dan, omdat jij t bentquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee van kwart voor 2 tot ong. half 3 als u 't goed vind
Clauwwwwwwwwwww ik duimel voor je
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Oud Feyenoord - Atletico Ananas 9-1 (tussenstand) met goals van o.a. Gaston Taument, Mario Been, en kees van Wonderen, die ene goal van Atletico Ananas viel uit een penalty omdat iemand ongelooflijk hard gevloerd werd door Ruudje Heus
![]()
Maar ze zijn pas op de helft dus ben benieuwd![]()
Op radio Rijnmond is alles te volgen.
Hahah geweldig dat ze hebben gescoordquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:Atletico Ananas heeft gescoord in de Kuip
![]()
[..]
Ach je hebt altijd van die mensen die vooraan de rij zitten en alleen maar hoge cijfers willen halenquote:
of achteraan en nu nog allemaal dingenmoeten doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach je hebt altijd van die mensen die vooraan de rij zitten en alleen maar hoge cijfers willen halen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
of achteraan en nu nog allemaal dingenmoeten doen
succes dan maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hertentamens mensen. 5 in totaal. Minimaal 1 halen anders is het foetsie
Dus ik ben nu echt studeren
oeps... veel succes dan maar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hertentamens mensen. 5 in totaal. Minimaal 1 halen anders is het foetsie
Dus ik ben nu echt studeren
2 jaar studeren in Grunn is geen ramp hoorquote:
Iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 jaar studeren in Grunn is geen ramp hoor
Ze hebben gebeldquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:02 schreef dndiek het volgende:
K*tzooi, ik zou een telefonisch intakegesprek hebben tussen 10 en 12 maar ik ben niet gebeld![]()
sinds een paar uurtjes weer droog hier gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef golfer het volgende:
Vies miezerig weer, maar nu toch maar even boodschappen doen.
het is inderdaad nog steeds uitermate vochtig buitenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef golfer het volgende:
Vies miezerig weer, maar nu toch maar even boodschappen doen.
Ja idd wat deed je daar eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef just me het volgende:
Gisterenmiddag dus naar de training van Feijenoord zitten kijken, heerlijk op mijn gemak op de dijk bij het stadionZie ik opeens de keeper van ons 1e die daar ook een kijkje komt nemen en vanmorgen krijg ik een telefoontje van één van mijn selectie-spelers wat ik dáár in godsnaam deed
Ik ben de laatste dagen weinig thuis geweest en heb geen moer gedaan! Katja komt straks hier naar toe en dan gaan we even aan de slagquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef pascalheister het volgende:
biertje DD ?
Spannend...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Ging wel goed, ze vonden alleen dat het niet in mijn voordeel was dat ik weinig/geen ervaring had en stage had gelopen bij twee overheidsbedrijven. Verder de gebruikelijke rotvragen, maar het was geen vervelend gesprek. Ik hoor eind deze week of ik door mag naar het 2e gesprek
8 aug. pas.. dat duurt nog wel ff...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik trouwens nog wel even zeggen dat ik nog steeds hoop dat ik bij mijn laastste stage kan gaan werken...aleen hoor ik dat pas na 8 augustus, en das zoooo irri!
Ja duurt nog ff, hee irritant. Maar dat zou ik echt heel erg leuk vinden, leuke collega's, ook leuk werk en dan kan ik misschien vervolg geven aan mijn onderzoek/project...maar ja, ze hebben zo weinig geld...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
8 aug. pas.. dat duurt nog wel ff...
Ach als je een goede indruk hebt achtergelaten komt het vast wel goed
Nou ja hard duimen dan maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja duurt nog ff, hee irritant. Maar dat zou ik echt heel erg leuk vinden, leuke collega's, ook leuk werk en dan kan ik misschien vervolg geven aan mijn onderzoek/project...maar ja, ze hebben zo weinig geld...
Precies, dat krijg je de laatste tijd erg vaak te horen. Niet leuk gewoonquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend...
*Zucht* en dat gezeur dat je geen werk ervaring hebt... tja zo krijg je nooit een baan als je geen werk ervaring hebt.
Wel fijn dat het goed liep
Dat is de goede instellingenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef clauwheee het volgende:
Dank mensen. Misschien is het ook niet reeel van me om ook hoop te hebben op iets wat ik echt leuk zal vinden, ik blijf natuurlijk een starter. Maar ik weet gewoon dat geld het grootste probleem was..
Maar hé, komt vast allemaal goed
Doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Hey clauwhee, hartstikke goed om dit soort ervaringen te hebben - s6
* SCH is aan het nadenken of hij gaat solliciteren op de baan waar hij nu al tijdelijk invalt - betekent wel minder Fok! dus jullie mogen meebeslissen![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Hey clauwhee, hartstikke goed om dit soort ervaringen te hebben - s6
Als je het echt leuk vind, why not. Al zal ik je natuurlijk wel vaker misSCHenquote:* SCH is aan het nadenken of hij gaat solliciteren op de baan waar hij nu al tijdelijk invalt - betekent wel minder Fok! dus jullie mogen meebeslissen
Welkom in de wereld van het CWIquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:59 schreef golfer het volgende:
Stomme CWI-mutsen.
Ik opbellen en vertellen dat ik per 1-9 w.s. zonder werk zit en mij wil inschrijven, zegt die muts aan de telefoon: "U moet naar werk.nl gaan op Internet en daar uw gegevens invullen en dan wijst de rest zich vanzelf."
Enfin, ik doe dat braaf en ben ruim een uur bezig om die vele banen die ik de afgelopen 32 jaar heb gehad in te vullen, maar ik zie nergens iets van een contactpagina.
Dus weer bellen met het CWI, andere muts aan de telefoon: "Oh meneer, dat was allemaal helemaal niet nodig. U moet gewoon even tussen 9 en 12 bellen met de servicedesk en dan maken we een afspraak met U".
bedankt collega .. ik heb ook net mijn brief binnen dat ik me moet melden ..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:59 schreef golfer het volgende:
Stomme CWI-mutsen.
Ik opbellen en vertellen dat ik per 1-9 w.s. zonder werk zit en mij wil inschrijven, zegt die muts aan de telefoon: "U moet naar werk.nl gaan op Internet en daar uw gegevens invullen en dan wijst de rest zich vanzelf."
Enfin, ik doe dat braaf en ben ruim een uur bezig om die vele banen die ik de afgelopen 32 jaar heb gehad in te vullen, maar ik zie nergens iets van een contactpagina.
Dus weer bellen met het CWI, andere muts aan de telefoon: "Oh meneer, dat was allemaal helemaal niet nodig. U moet gewoon even tussen 9 en 12 bellen met de servicedesk en dan maken we een afspraak met U".
![]()
EURO!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
wel belast met 17 euri douanekosten maarja
Dat ziet er erg leuk uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
we blijven duimen clauquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Ging wel goed, ze vonden alleen dat het niet in mijn voordeel was dat ik weinig/geen ervaring had en stage had gelopen bij twee overheidsbedrijven. Verder de gebruikelijke rotvragen, maar het was geen vervelend gesprek. Ik hoor eind deze week of ik door mag naar het 2e gesprek
Wat zit er allemaal in. ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
hehe die is onder de gordelquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stel je aan zeg, en ga eens gauw verder met leren![]()
Interessant doen met het woord euriquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stel je aan zeg, en ga eens gauw verder met leren![]()
wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Interessant doen met het woord euri
Het is toch ook kado's ipv kadi
Ik had em net aangepast omdat ik wist dat iemand er mee kwamquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken
cadeau ook goed?![]()
alleen naar een DVD kijken is zo saai hequote:
Dat is zo maar wanneer is iets echt leuk? Ik ben altijd freelancer geweest, houd erg van het vrije leventje en van een beetje freewheelen - dit is een echte heftige baan met veel verantwoordelijkheid en zo, maar misschien ben ik wel op de leeftijd om eens volwassen te wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef Noca het volgende:
Als je het leuk vindt om te doen moet je het gewoon doen SCH!
Geboortedatum: 1967-08-22quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
maar misschien ben ik wel op de leeftijd om eens volwassen te worden
hier staat het uitgelegdquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in. ?
Behalve een paar DVD's kan ik dat niet uit de foto opmaken
of VoreG ipv Inquistor87quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Interessant doen met het woord euri
Het is toch ook kado's ipv kadiof cadeau -> cadeau's
Als ik zie wat deze box al kost, hoe kom je aan het geld voor die duizenden dvd'squote:Op woensdag 27 juli 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staat het uitgelegd
http://www.cdjapan.co.jp/(...)lview.html?KEY=SD-70
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of VoreG ipv Inquistor87
etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |