Op je komt zittenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Shameless kijken gaat.
Taaaaaaartquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op je komt zitten
Over een uur krijgen we taart, veeeeeel taart
Van mij geen taart hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op je komt zitten
Over een uur krijgen we taart, veeeeeel taart
Mooi Noca.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:02 schreef Noca het volgende:
Avond!!
Alles goed met de Hools?
Ik ga vanaf morgen nog 20 uur per week werken, heb een freelance opdracht binnengekregen en daar ga ik mij de rest van de tijd op storten. Erg tof!
vergeten te wisselen de laatse keer anders had k vast gewonnenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
Uitslag [Hools] Het VBL Café Subleague
Lionheaad 1736
rubbereend 1628
Suijk 1618
golfer 1499
Da_Sandman 1425
mitt 1407
-Vaduz- 1399
9christensen 1386
methodmich 1313
appelsientje 1195
Cart_man 1153
Dos37 1085
tha_dark 1074
Bjoro 1053
VoreG 1029
Erg leuk, zie [TiP] Shameless - Britse comedy-drama bij VPROquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
He Shameless, is dat dat programma waar ik net een uur naar heb zitten te kijken op Nederland 3? Dat is leuk
mocht je wisselenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:oi
vergeten te wisselen de laatse keer anders had k vast gewonnen
Dat zijn toch herhalingen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
curb your enthousiasm was ook erg leuk
voor diegene die t al eens gezien hebben vast, maar dat heb ik niet.quote:
Geweldige acteurs - en zo ontzettend lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Arme Ian
Ze spelen allemaal zoooooo goed... Sheila![]()
![]()
Lionheaad heeft er wel mooi prijzen mee gewonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
vergeten te wisselen de laatse keer anders had k vast gewonnen
Roept er al iemand vanuit de slaapkamer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar bed gaan?
Heb je het vanaf het begin gevolgd?quote:
je mag ook wel ff hier heen komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar bed gaan?
Ik heb de eerste gezien en de derde en de zesde en zo nog wat, niet gevolgd helaas dus - het eigenlijk te laat voor dit ventje.quote:
Nee, er zit nog iemand op de bank te vegeteren, die heeft nog 3 weken vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Roept er al iemand vanuit de slaapkamer?
jaloers?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, er zit nog iemand op de bank te vegeteren, die heeft nog 3 weken vakantie![]()
Ga je me voorlezen uit suske en wiske?quote:
dan toch nog maar ff 1 jupi neer zet voor Sandjequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's eigenlijk wel sneu...
Net op het moment dat ik wil gaan slapen gaat Fok snel draaien...
Het is voor ons altijd de moeite om wakker voor te blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb de eerste gezien en de derde en de zesde en zo nog wat, niet gevolgd helaas dus - het eigenlijk te laat voor dit ventje.![]()
Jouw dag begint toch ongeveer rond die tijd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is voor ons altijd de moeite om wakker voor te blijven.
Zat zelf aan Jip en Japeke te denken !quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je me voorlezen uit suske en wiske?
Ik wil wel links liggen en ik ga er niet uit voor dat mislukte jongetje van je![]()
leuke vent alleen jammer dat hij met zn band tegenwoordig van die kutmuziek maaktquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef pascalheister het volgende:
Zomergasten moet zondag ook leuk met Tom Barman, hoorde ook iets over polanski? Toch een van mijn favo's
quote:
Ik lig altijd linksquote:Links liggen mag (lig je lekker aan mijn kantje)
En dan gaat moeders er toch uit en kunnen wij lekker blijven liggen !
Nou toevallig heb ik ze vanmiddag in de wastafel gezet met erg warm water...... en ze werden lichtblauw en oranje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
is mn kroost al verkleurd Bluezz?
hoe bekijk je dat eigenlijk of je links of rechts ligtquote:
hun oom is een kameleon, dat verklaart waarschijnlijk een hoopquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou toevallig heb ik ze vanmiddag in de wastafel gezet met erg warm water...... en ze werden lichtblauw en oranje.
Dus ze kunnen wel inburgeren, maar alleen als je ze dwingt
Dan is het rechtSCHquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Bjoro het volgende:
hoe bekijk je dat eigenlijk of je links of rechts ligt
vanaf staand voor het bed met je gezicht naar de kussens
Dan is het linkSCHquote:of liggend vanuit je bed met je gezicht naar de TV ?
al ie nou geen tv heeft dan ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe bekijk je dat eigenlijk of je links of rechts ligt
vanaf staand voor het bed met je gezicht naar de kussens
of liggend vanuit je bed met je gezicht naar de TV ?
Nee, ze deden verder niets.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
hun oom is een kameleon, dat verklaart waarschijnlijk een hoop
houja zeg, wat een gezeur wil je dan dat ze bad onderpoepen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ze deden verder niets.
Geen plasje geen hoop niks
Ze dobberden maar en hadden het erg warm
Je overschat jezelf.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
jojojojo, hier is de klootzak van het jaar
niet overdrijvenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
jojojojo, hier is de klootzak van het jaar
een mannelijke?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:14 schreef Dos37 het volgende:
TAxi driver wat een top film
wat een acteur is de Niro toch ook
Shame on you als je Robert de Niro niet kent.quote:
agh ga er toch niet op inquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Shame on you als je Robert de Niro niet kent.
De naam ken ik wel... maar kan er geen gezicht bij plaatsen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Shame on you als je Robert de Niro niet kent.
Are you talking to me?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:14 schreef Dos37 het volgende:
TAxi driver wat een top film
wat een acteur is de Niro toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |