Geweldige acteurs - en zo ontzettend lelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Arme Ian
Ze spelen allemaal zoooooo goed... Sheila![]()
![]()
Lionheaad heeft er wel mooi prijzen mee gewonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
vergeten te wisselen de laatse keer anders had k vast gewonnen
Roept er al iemand vanuit de slaapkamer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar bed gaan?
Heb je het vanaf het begin gevolgd?quote:
je mag ook wel ff hier heen komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar bed gaan?
Ik heb de eerste gezien en de derde en de zesde en zo nog wat, niet gevolgd helaas dus - het eigenlijk te laat voor dit ventje.quote:
Nee, er zit nog iemand op de bank te vegeteren, die heeft nog 3 weken vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Roept er al iemand vanuit de slaapkamer?
jaloers?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, er zit nog iemand op de bank te vegeteren, die heeft nog 3 weken vakantie![]()
Ga je me voorlezen uit suske en wiske?quote:
dan toch nog maar ff 1 jupi neer zet voor Sandjequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's eigenlijk wel sneu...
Net op het moment dat ik wil gaan slapen gaat Fok snel draaien...
Het is voor ons altijd de moeite om wakker voor te blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb de eerste gezien en de derde en de zesde en zo nog wat, niet gevolgd helaas dus - het eigenlijk te laat voor dit ventje.![]()
Jouw dag begint toch ongeveer rond die tijd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is voor ons altijd de moeite om wakker voor te blijven.
Zat zelf aan Jip en Japeke te denken !quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je me voorlezen uit suske en wiske?
Ik wil wel links liggen en ik ga er niet uit voor dat mislukte jongetje van je![]()
leuke vent alleen jammer dat hij met zn band tegenwoordig van die kutmuziek maaktquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef pascalheister het volgende:
Zomergasten moet zondag ook leuk met Tom Barman, hoorde ook iets over polanski? Toch een van mijn favo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |